Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-03-31 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societatea Mastertransport angajeaza sofer , pentru camioane articulate ( cap tractor si semiremorca bascula) detinator categorie CE pentru transport piatra si balastru. Cerinte: atestat profesional C, C 1, CE, C 1E card tahograf, experienta minim 1 an. Cautam soferi din toata tara, disponibili sa doarma in cabina. Zona de activitate Lugoj. Oferim salariu net 6.000 lei. Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon: Grozav Sorin
-
Promovat
Angajam pizzer, perioada nedeterminata, salariu atractiv. Program fix, se platesc ore suplimentare si alte beneficii. Cerinte: experienta minima 2 ani.
-
Promovat
Cerinte: Minim 8 clase Experienta anterioara constituie un avantaj dar nu este obligatorie Disponibilitatea de lucru in 3 schimburi Responsabilitati: Preia piesele si le debavureaza Curata si slefuieste piesele Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii Pastreaza ordinea si curatenia la locul de munca Oferim: - tichete de masa 33lei zi - transport asigurat din Brasov, Zarnesti, Rasnov, Cristian, Codlea, Ghimbav - prima de bun venit - prima de performanta - prima de fidelitate - prima de prezenta - prime de sarbatori - asigurare de viata - asigurare de sanatate
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam soferi profesionisti categoria C + E! Alatura-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe masura.- salariu 6000 lei salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta, se va fixa in momentul interviului analizele periodice anuale sunt suportate de firma mediu de lucru placut CERINTE: seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate indeplinirea sarcinilor de serviciu comform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport capacitate de lucru cu resurse date ( incadrare in timp) obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) abilitati de lucru in echipa capacitate de a respecta termene atentie distributiva Pentru detalii si mai multe informatii, va rog sunati la nr.
-
Compania KREATIV ALPIN angajeaza doi Alpinisti Utilitari sau Tehnicieni IRATA cu minim 5 ani de experiență, pentru a se alătura echipei noastre din domeniul construcțiilor și lucrărilor de înălțime. Candidatul ideal va fi responsabil de efectuarea lucrărilor de montaj, întreținere și reparații la înălțime, respectând standardele de siguranță și calitate. Responsabilități: Realizarea lucrărilor de montaj, întreținere și reparații la înălțime conform cerințelor specifice Utilizarea echipamentelor de protecție și a tehnicilor adecvate pentru a asigura siguranța personală și a colegilor Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termen și conform standardelor stabilite Întocmirea rapoartelor de lucru și a documentației necesare Participarea la sesiuni de formare și instruire pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile Cerințe: Experiență minimă de 5 ani în domeniul alpinismului utilitar sau ca tehnician IRATA Certificare IRATA valabilă Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă Atenție la detalii și orientare către rezultate de calitate Flexibilitate și capacitate de a lucra în condiții variate de mediu Beneficiile de a lucra alături de echipa noastră includ oportunități de avansare în carieră, mediu de lucru dinamic și provocator, pachet salarial motivant și posibilitatea de a lucra la proiecte variate și interesante. Dacă ești pasionat de alpinismul utilitar și ai experiența necesară, te invităm să aplici pentru această poziție și să faci parte din echipa noastră dedicată și profesionistă!
-
We are looking for a new dedicated colleague to join in our Operations team: Ideal candidate: Have a minimum of 3 years of experience in a similar role; Speak and write English fluently (business negotiation level); Have a hands-on approach to freight forwarding; Focus on finding solutions instead of seeing limitations; Be a team player and have good interpersonal skills; Agile approach with increased flexibility ( think outside the box ). Responsibilities: Bidding for all products, IMPORT-EXPORT participation managing tender processes; Negotiate rates, local charges, and trucking managing subcontractors and active participation in sales processes; Maintaining and optimizing the client's portfolio; Organize shipments, issue SOP, register shipments into the IT system, and maintain KPI for global customers; Costs and billing estimates; Preparing documentation for customs formalities (transit or import); Carrying out and preparing the custom clearance documents for the customers and following up the whole process; Carrying out the transit customs formalities and organizing the transportation of goods; Organizing transportation to the customer s warehouse; Initiating the procedure for the payment of customs broker fee, handling and transportation (depending on the delivery terms), and cost approval; Preparing reports (monthly or on-demand) related to Operations Department activities for local Management. What do we offer? Salary according to market level On-going training and education Attractive employment benefits
-
Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;
-
Kuchinox SRL angajeaza operatori productie pentru fabrica deschisa in cadrul parcului industrial CTPark Timisoara II din localitatea Ghiroda. Nr. posturi: 8 Cerinte: - disponibilitate de lucru in doua schimburi; - persoana serioasa si responsabila; - abilitati de comunicare; - experienta ca operator productie constituie avantaj; - disponibil la munca solicitanta dpdv fizic; - 8 clase. Oferim: * un loc de munca intr-o companie cu un mare potential de dezvoltare; * salariu atractiv; * bonusuri in functie de performanta; * tichete de masa in valoare de 30 ron zi; * transport asigurat din Timisoara (puncte prestabilite); * abonament medical; * asigurare accidente; * contract de munca. Asteptam cu interes CV-ul dumneavoastra.
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Emdep Group este un furnizor mondial pentru echipamente de testare a asamblării și software specific pentru producătorii de cablaje auto. Obiectivul Emdep este acela de a oferi echipamente servicii de inalta calitate și sprijin pentru a obține satisfacția totală a clienților. Cerinte: Absolvent liceu (diploma universitară reprezintă un plus) Bune cunoștințe de calculator MS Office (excel, word, outlook) Engleza - avansat Bun jucator de echipa, dorinta de autodepasire Abilități de gestionare a timpului și abilități organizatorice Bune abilitati de comunicare Responsabilitati: Direct responsabil cu gestionarea relatiei cu clientul Oferă clienților îndrumări într-un mod profesionist și îi informează în mod proactiv Analizaza cererile de cotații, pregăteste și transmite oferte clienților Proceseaza comenzile de la clienti Creaza și menține o relație bună cu clienții Oferă asistență tehnică și comercială clienților Asigură rezolvarea problemelor in relație cu clienții și ridică probleme nerezolvate la nivel superior in vederea rezolvarii acestora Întocmește și transmite periodic rapoarte de activitate, Se asigura de corectitudinea informatiilor Participa la sedinte Beneficii Oferite: Oferta salariala atractiva Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa (30 ron), Asigurare medicala privata Transport intern decontat (pe mijloacele de transport din oras) Prime de Sarbatori
-
Promovat
Firma cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare în cadrul unei fabrici din Satu Mare, suntem în căutare de Lucrători sortatori deșeuri reciclabile. Ofertă și beneficii: - Tichete de masă: 35 lei tichet (in medie 735 lei luna); - Transport decontat (200 lei); - Contract pe perioadă nedeterminată; - Bonus pentru recomandare colegi noi; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; - Se lucrează într-un singur schimb; Pentru informații suplimentare, vă rugăm să sunați a numărul de telefon din anunt.
-
Suntem în căutare de noi colegi pentru postul de Reprezentant Suport Clienți, vorbitori de italiană în cadrul unei cunoscute companii internaționale. Ne dorim alături persoane care dețin: - Bune abilități de comunicare în limba italiană (vorbit și scris); - Atitudine pozitivă și inițiativă; - Competențe de utilizare PC. Responsabilități: - Preluarea solicitărilor din partea clienților prin telefon; - Comunicarea eficientă și soluționarea corectă a solicitărilor clienților; - Fidelizarea clienților prin crearea unei experiențe pozitive. Beneficii: - Salariu atractiv; - Bonus de performanță; - Tichete de masă. Dacă îți dorești un job dinamic, într-un mediu plăcut, hai să ne cunoaștem! Ne poți contacta la numărul de telefon sau ne poți trimite CV-ul la adresa .
-
Angajăm tâmplari și personal necalificat pentru confecționat mobilier , uși, ferestre, scări interioare, riflaje. Salarizare în funcție de experiență și abilități . Firma este în București sectorul 3 .
-
Sofer in Timisoara pe camion tip Hiab necesar BCE si permis macaragiu grupa A sau E
-
Ai o calificare de Lacatus , Electrician sau Matriter? Iti doresti sa aplici cunostintele si sa te dezvolti mai mult? La noi ai aceasta posibilitate! Alaturate echipei noastre de profesionisti in cadrul atelierului de intretinere utilaje. Oferim: Salariu atractiv Tichete de masa de 30 ron Spor de noapte Ore suplimentare platite dublu Al 13-lea salariu Transport Asigurare Oportunitati de dezvoltare si promovare Satu Mare, str.Fagului, nr.35 Telefon sau e-mail:
-
-
Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - Atentie distributiva, rigurozitate, spirit de observatie - Abilitati de comunicare si munca în echipa - Rezistenta la stres -- Cunostinte privind modalitatea de realizare a inventarului, de efectuare a recepţiei mărfurilor Cunostinte privind regulile de manipulare, transport şi depozitare a produselor - Detinerea unui atestat de stivuitorist constituie un avantaj Responsabilitati: -Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor -Efectuarea operatiunilor de pregatire a comenzilor conform cu documentele emise si in functie de termenele de valabilitate a produselor - Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor Păstrarea produselor potrivit prescripţiilor tehnice şi a celor igienico-sanitare; Manipularea mărfurilor în condiţii optime Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi a loturilor Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează -Realizeaza Participa la inventarierea marfii Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia Beneficii: - conditii optime de lucru - pachet salarial motivant - posibilitati de dezvoltare profesionala Descrierea companiei Societate cu sediul in Bucuresti Ilfov si mai multe puncte de lucru la nivelul tarii, care opereaza pe segmentul de vanzari si prestari servicii.
-
Societate angajează ajutor sau meserias pentru montajul de seminee și a cosurilor de fum. Cerinte: Cunostiinte medii in domeniul finisajelor Ajuta la executia lucrarilor de montaj cosuri de fum si seminee. Organizeaza in mod constant buna desfasurare a echipamentelor de lucru, atat in masina de lucru cat si pe santier Permisul de conducere este un avantaj. Seriozitate si mult bun simt . Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonus de Craciun si Paste Echipament de lucru profesional + decont transport (dupa caz). Mediu de lucru tanar si placut. Program de lucru de la 08 - 17:00 Conditiile salariale se stabilesc in funcție de abilitățile și cunoștințele fiecăruia.
-
DESCRIERE Candidatul Ideal Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 lei la primul salariu! Detine cunostinte si sau experienta in domeniile masurarilor electrice, a circuitelor electronice - analogice si digitale, a componentelor electronice; Este motivat sa invete lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si se ofera sprijin pentru dezvoltare; Manifesta seriozitate responsabilitate. Respunsabilitati: Activitate de electronist, conform fisei postului Beneficii: Program de muncă full-time; Se asigură instruire specifică în cadrul societăţii; Bonus de performanta; Tichete de masa; Tichete cadou ( de sarbatori, zile de nastere etc.); Asigurare medicala si asigurare de viata; Vouchere de vacanta; Decontare transport public intraurban.
-
Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 de lei la primul salariu Candidatul Ideal - Absolvent de studii superioare de Automatica si calculatoare Electronica Mecatronica - Constituie un avantaj cunoasterea modului de utilizare a unui program CAD în domeniul electric - Cunoaste limba engleza nivel mediu (citit, scris) - Riguros in respectarea procedurilor de lucru Are motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala - Are bune abilitati de comunicare si spirit de echipa Vor fi contactati pentru interviu doar candidatii selectati Descrierea jobului Responsabilitati: - Dezvoltarea schemelor electrice pentru testarea automată a ansamblelor subansamblelor electronice. Beneficii: - Bonus de performanta, acordat trimestrial - Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) - Asigurare medicala si asigurare de viata - Voucher de vacanta - Decontare transport public intraurban Descrierea companiei www.aee.ro
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
DescriereENB SRL Constanta angajeaza casier-facturist pentru depozitul societatii din mun. Constanta. Responsabilitati principale casier - facturist: Emiterea facturilor in programul specific Gestionarea incasarilor zilnice pentru serviciile prestate si plata furnizorilor Predarea zilnica a incasarilor catre departamentul contabilitate pe baza monetarului Evidenta actelor contabile (facturi, chitante, bonuri fiscale, dispozitii de plata) Intocmirea zilnica a registrului de casa cash si card Arhivarea facturilor (cu toate documentele anexate) Profilul candidatului: Minim studii medii, profil economic Experienta minim 1 an in domeniu Temeinice cunostinte utilizare PC (Excel) Abilitatea de a gestiona sarcini multiple Persoana comunicativa, ordonata Oferim: Mediu de lucru placut Salarizare competitiva Rugam trimite-ti CV-ul la adresa de mail :