Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2022-03-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 8000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare in Comert, Economie; - Competențe digitale - Pachet Microsoft Office; - Cunoştinţe de contabilitate primară reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - Verifica si intocmeste documentelor comerciale (facturi, avize, etc), conform procedurilor interne ale companiei; - Arhiveaza si gestioneaza documentele comerciale ale companiei; - Mentine legatura cu clientii si furnizorii in vederea obtinerii documentelor comerciale necesare; - Intocmeste diverse rapoarte interne; Oferim: - salariu atractiv - prime si bonusuri functie de realizari - tichete de masa - posibilitate de dezvoltare in cariera.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
ANGAJAM: - SOFERI AUTO informatii la tel. 0754 215 951, Luni-Vineri intre orele 9:00-16:00 sau e-mail:
-
Robertt Metal Design, angajeaza Electricieni pentru echipa de Service. Jobul presupune DEPLASARI impreuna cu echipa, ocazional, in tara si in afara tarii. Ce cautam? - experienta relevanta ca si electrician (domeniul industrial reprezinta avantaj); - seriozitate, responsabilitate, viteza de reactie, capacitate de comunicare, capacitatea de a te integra usor intr-o echipa formata. Cu ce se ocupa echipa noastra de Service? - instaleaza relocheaza echipamente specifice industriei cartonului ondulat; - efectueaza operatiuni de intretinere preventiva la utilajele clientilor; - se alatura echipei de mecanici in asamblarea echipamentelor produse in cadrul companiei. Mai multe detalii? - activitatea se desfasoara preponderent la locatiile clientilor (atat in tara, cat si in afara), deplasari de cca 2 - 6 saptamani proiect, - in cazul deplasarilor, compania ofera conditii optime de munca (echipament de lucru si protectie la standarde ridicate, unelte scule specifice de calitate si in configuratie completa), transport, masa si cazare in conditii foarte bune (camere single, pe cat posibil). Ce oferim? - contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - 4500 salariu + diurna la fiecare proiect ; - al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu); - prima anuala de fidelizare; - program flexibil intre proiecte; Cei interesati sa se alature echipei noastre, pot lasa un mesaj cu CV si date de contact.
-
Oportunitate de Carieră la ASCENDENT IMOBILIARE, filiala Brașov! Specialist Vânzări Consultanță Relații cu Publicul Alătură-te echipei noastre! - descoperă secretele succesului în afaceri, excelența în arta conversațională și cum să-ți fructifici potențialul. Dacă te recunoști în acest rol sau cunoști pe cineva potrivit, explorează dacă aceasta este ocazia pe care o cauți! Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Covasna, Bulevardul Grigore Balan nr. 26, Sfantu Gheorghe & Targu Mures & Stuttgart & Amsterdam Telefon fix: 0373741303 Telefon mobil WhatsApp: 0736797203
-
Agentia de Recrutare Adecco angajeaza pentru unul din clientii sai persoane potrivite pentru postul de : Lucrator Gestionar Stoc atributii: - Transfer marfa spre depozite Regionale. - Pregatire marfa pentru livrare, pe baza dispozitiilor de transfer - Asezare marfa in paleti/zone de Livrare. - Verificare cantitativa si calitativa a marfurilor - Predare paleti in zona de Livrare Dep. Regionale. - Livrare marfa din depozit stoc conform procedura Livrare piese din Depozit central - Ridicare de la raft pe baza grupurilor de Livrare. - Predare marfa in zona de scanare de iesire din gestiune. - Verificare calitativa si cantitativa a marfurilor - Responsabil de respectarea orelor de livrare conform grafic Livrare. - Realizare norma zilnica stabilita / lucrator gestionar. - Executa diverse sarcini trasate de catre gestionar ( Responsabil de gestiune) - Ordinea, curatenia in gestiunea care lucreaza . - Participa la inventar responsabilitati: - Sa manifeste un comportament principial in relatia cu clientii si furnizorii intretinerea curateniei si a igienei utilajelor si mijloacelor de transport cu care lucreaza, a locului de munca, a marfurilor. - Sa nu foloseasca mijloacele de transport in interes personal. - Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie puse la dispoziţia sa; - Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive; - Respecta normele de sanatate si securitate in munca in conformitate cu legislatia in vigoare; - Manevreaza echipamentele electrice cu respectarea normelor de siguranta; - Işi însuşeşte şi respecta prevederile legislaţiei din domeniul securitaţii şi sanataţii în munca şi masurile de aplicare ale acestora; beneficii: -Pachet salarial atractiv -Tichete de masa -Contract de munca -Concediu conform contractului -Program : 8 ore plus pauza de masa Tg Mures
-
Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de: Picker, incarcator descarcator. Suntem in cautarea unor persoane dedicate si motivate sa se alature unei echipe dinamice. Daca ai abilitati organizatorice excelente si esti atent la detalii, ai capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona prioritatile, ai dorinta de a contribui la un mediu de lucru pozitiv si colaborativ. Se ofera :-salariu fix -tichete de masa -contract de lucru pe perioada nedeterminata -concediu de odihna -asigurare medicala Te asteptam la o discutie!
-
Agentia de Recrutare Adecco cauta pentru unul din clientii sai o persoana potrivita pentru postul de : ELECTRICIAN cerinte: -absolvent de liceu sau scoala profesionala cu profil electric -cunostinte bune de citirea desenelor tehnice si a schemelor electrice -cunostinte tehnice solide, proceduri specifice de lucru si ordinea de executie a acestora -deprinderi si stentie la detalii -capacitatea de a sesiza defecte -experienta in domeniu constitue un avantaj responsabilitati: -raspunde la remedierea prompta a defectiunilor aparute in sectorul sau de activitate -urmareste planul de mentenanta si executarea reviziilor planificate -respecta normele de siguranta -asigura reglajul si buna functionare a utilajelor in halele de productie -verifica starea sculelor la inceputul programului de lucru -efectueaza lucrari de revizii si reparatii-intretinere tablouri de alimentare -executa inspectii periodice si revizii tehnice ale instalatiilor electrice beneficii: -pachet salarial motivant -tichete de masa -asigurare in caz de accidente -spor de vechime in unitate -siguranta unui loc stabil de munca -program de lucru in trei schimburi
-
Angajăm Șofer Categoria B, pentru colectare reciclabile carton, plastic din comerț și industrie din aria metropolitană Brașov. Program de lucru orientativ Luni-Vineri 8-17. Salariu fix și bonusuri în funcție de performanță.
-
Cerinte: -Raspunde de realizarea extractiilor si randamentelor in functie de varianta de macinis; -Respecta tehnologia de fabricatie in conformitate cu cerintele procesului tehnologic si capacitatea morii; -Raspunde de calitatea si cantitatea macinisului; -Posibilitate de invatare si dezvoltare; -Disponibilitate lucru in echipa; -Program de lucru de 8h zi in 2 schimburi; BENEFICII: Pachet salarial motivant (tichete de masa,decontarea integrala a transportului, asigurare privata de sanatate,etc) Daca sunteti interesat sa faceti parte din echipa noastra, contactati-ne telefonic la nr. de tel. sau la sediul nostru Mun. Rm Valcea, Str. Targului, nr. 2, Jud. Valcea.
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Cerinte: - Experiență anterioară în controlul calității, industria automotive - Limba engleza nivel avansat - Cunostiinte de SAP - Certificare IATF - Atenție puternică la detalii și abilități analitice excelente. - Abilitatea de a lucra atât independent, cât și într-un mediu de echipă. - Competență în utilizarea echipamentelor și software-ului de testare a calității. - Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a furniza rapoarte clare și concise. Responsanilitati: - Responsabil pentru confirmarea și finalizarea documentației PPAP a locației de producție și pentru finalizarea procesului PSW (mandat de prezentare a produsului) către client pentru lansarea de programe și modificări de produs proces. - Sprijinirea activității PFMEA pentru a se asigura că cerințele privind specificațiile funcționale sunt îndeplinite pe deplin și pentru a confirma controalele efectuate în Planul de control. - Sprijiniți și participați la întâlniri cu clienții programului de lansare și revizuiri audituri ale proceselor clienților. - Coordonează elaborarea Planului de control al procesului de producție și a Planului de lansare sigură și actualizarea Planului de control. Beneficii: salariu negociabil in functie de experienta; Tichete de masa 40 de lei Ore suplimentare( L-V )75 % Ore suplimentare (S-D) 100 % Bonus de eficienta 10 % din brut (eficienta calitate) Prima de Paste Craciun 1000 de lei net Prima 8 maritie 500 de lei net
-
-
Muncitor necalificat Esti in cautarea unei oportunitati de angajare care sa iti ofere un mediu de lucru dinamic si provocator? Compania noastra este in cautarea unui Muncitor necalificat- Incontro entuziast si harnic pentru a se alatura echipei noastre. Responsabilitati principale: Participarea la diverse activitati de productie conform instructiunilor primite; Manipularea corecta a materialelor si echipamentelor de lucru; Asigurarea curateniei si ordinei in zona de lucru; Colaborarea eficienta cu colegii pentru atingerea obiectivelor comune; Respectarea normelor de securitate si sanatate in munca. Cerinte: Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Capacitatea de a urma instructiuni cu atentie si precizie; Atentie la detalii si dorinta de a invata si dezvolta abilitati noi; Flexibilitate si adaptabilitate la cerintele jobului; Experienta anterioara in productie reprezinta un avantaj. SE LUCREAZA DOAR SCHIMBUL 3 Beneficiile : Salariu brut : 3650 lei Tichete de masa : 35 lei zi Transport asigurat Ore suplimentare platite 200% Ore noapte platite cu spor 25% Prima Paste Craciun : 500 lei Prima prezenta (daca vine toata luna la munca) : 250 lei net Prima productie : 250 lei net Prima zi de nastere : 150 lei net Rute Transport : Sat : Ghilad, Ciacova, Liebling, Jebel, Sag, Parta Oras : Gara Nord, Iuliu Maniu, Antalya, Turist, Dambovita, Liceul Auto Freidorf Daca esti o persoana harnica, dornica sa invete si sa se dezvolte intr-un mediu de lucru dinamic, te asteptam sa aplici pentru pozitia de Muncitor necalificat- Incontro. Alatura-te echipei noastre si porneste intr-o noua etapa a carierei tale!
-
Job Description: Muncitor necalificat in Cugir Compania noastra din Cugir cauta un muncitor necalificat dedicat si harnic pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti in cautarea unei oportunitati de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati principale: Participarea la diverse activitati de productie conform instructiunilor primite; Manipularea corecta a materialelor si echipamentelor conform normelor de siguranta; Colaborarea eficienta cu colegii pentru atingerea obiectivelor echipei; Pastrarea curateniei si a ordinei in zona de lucru. Cerinte: Abilitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele limita; Atentie la detalii si dorinta de a invata si de a se dezvolta profesional; Disponibilitatea de a lucra in ture sau peste program, dupa caz. Program: 2 sch 7:00-15:00 15:00-23:00 Beneficii: Spor de noapte 25% Tichete de masa 40 de lei Ore suplimentare( L-V )75 % Ore suplimentare (S-D) 100 % Bonus de eficienta 10 % din brut (eficienta calitate) Prima de Paste Craciun 1000 de lei net Prima 8 maritie 500 de lei net Daca esti o persoana harnica, dornica sa invete si sa se implice activ in activitatile de productie, te asteptam sa aplici pentru pozitia de muncitor necalificat in Cugir. Alatura-te echipei noastre si fii parte dintr-o companie care sustine dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor sai.
-
Cerinte: - Abilitatea de a lucra pe scaner; Program: -3 schimburi (2 saptamani de noapte unde va puteti dubla salariul) Beneficii: - Salariu 4057 lei brut -2400 lei net - Tichete de 30 de lei; -Ore suplimentare platite dublu; -Spor de noapte 25%; -Transport asigurat din Timisora - Puteti obtine atestat ISICIR dupa 6 luni in companie si training liza;
-
Descrierea candidatului: -Experienta in executia forajelor de adancime mica mediem) constituie un avantaj -Adaptabil la munca in echipa -Disponibil la deplasari (in Romania si in alte tari apropiate) -Permisul de conducere categoria B constituie un avantaj Beneficii: -Salariu 3500 lei net -Program L-V- 8:00-16:30 Permisul categoria B reprezinta un avantaj si se primeste un bonus de 200 de lei pentru detinatorii de permis Descrierea jobului: - Deplaseaza si monteaza utilajele in vederea efectuarii lucrarilor - Executa teste de penetrare dinamica cu con, tip DPH DPM DPL - Executa foraje de mica adancime (5-10m) cu un utilaj senilat de 1,5 tone (metode de forare: uscat, cu snec uscat, cu sape cu ferestre) - Recupereaza, eticheteaza si impacheteaza probe - Demonteaza utilajele - Semnaleaza sefului de santier orice problema cu privire la functionarea echipamentelor
-
Beneficii: Salariu: 2500 net (4213 brut) Bonuri de masa de 25 de lei; Spor de noapte 25% Transport asigurat Ore suplimentare platite dublu; Responsabilități: Asamblarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice Verificarea calității pieselor asamblate Identificarea și remedierea defecțiunilor Lucrul în echipă pentru atingerea obiectivelor stabilite
-
Descriere post Montator Subansamble Responsabilități: Asamblarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice Verificarea calității pieselor asamblate 3 schimburi Beneficii: -2500 lei net -4213 brut - tichete de 25 de lei - Transport asigurat din : Varsand Chisineu Cris Zerind Adea Misca Iermata Vinatori Satu Nou Apateu Taut Sepreus Cermei Berechiu Siad
-
Descriere post Montator Subansamble Responsabilități: Asamblarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice Verificarea calității pieselor asamblate 3 schimburi Beneficii: -2500 lei net -4213 brut - tichete de 25 de lei - Transport asigurat din : Varsand Chisineu Cris Zerind Adea Misca Iermata Vinatori Satu Nou Apateu Taut Sepreus Cermei Berechiu Siad