Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-04-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Promovat
Daca esti o persoană pozitivă, determinată și interesată de domeniul medicinei dentare, cu capacitate de organizare și abilitate de relationare cu pacientii, te asteptam la noi! Experienta clinica nu este neaparat un avantaj, insa ne dorim sa avem parte de toata implicarea si responsabilitatea ta! Asteptam CV-ul tau! https: dentalconcept.org cariera Beneficii: Bonusuri salariale in functie de performante Weekend-uri libere Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate in clinica Libere de sarbatori legale Program flexibil intre orele 9-21, de luni pana vineri Bonus zi de nastere Locatie usor accesibila, clinica Premium, mediu luxuriant. Contract de muncă; Salariu acordat în funcție de abilitățile, calificările și experiența candidatului; Stabilitate (termen lung); Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern; Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
Hotel Iasicon Lacu Roșu angajează ospătar(iță), camerista. Salariu brut 4500 lei, bonuri masa, cazare. CV la adresa sau la nr. WhatsApp .
-
Service ul auto R Motors REB angajeaza mecanic si vopsitor auto multimarca .In functie de de experienta acestuia salariul de inceput este intre 4-5000 de lei plus bonusuri Mediu de lucru placut cu echipamente noi ,service ul fiind facut in baza fondurilor europene Program 09.00-17.00 pauza de masa de ora
-
Kara Lounge Decebal angajeaza Barmani cu experienta. Oferim salariu motivant,bonusuri si diverse beneficii. Detaliile se discuta la interviu. Dorim sa mentionam ca ne rezervam dreptul de a selecta candidatii dupa criterii proprii.
-
SC AROMA-FILIASPAN SRL ,cu sediul în SAT GELU,COM.VARIAS,NR.226,CAM.1,JUD.TIMIS angajează 1 persoană in funcția de Lucrator bucatarie(spalator vase mari). Cv-urile se depun la sediul societatii pâna la data de 20.03.2024 Relatii la trelefon :
-
Noi vă oferim soluția perfectă - recrutare asiatică cu comision zero! Beneficiile colaborării cu noi: Comision Zero: Nu plătiți niciun comision pentru recrutarea forței de muncă asiatică. Expertiză Specializată: Echipa noastră de recrutare are o vastă experiență în identificarea și atragerea celor mai buni candidați asiatici pentru nevoile dvs. specifice. Suport Profesional: Oferim suport complet pentru obținerea avizului de muncă pentru noii angajați asiatici Contactați-ne astăzi pentru a începe colaborarea! Sri Lanka consulting SRL
-
Societatea IFC ROSOURCES GROUP LTD SRL, cu sediul in sat Capatanesti, com. Maracineni, str. Rica Grama, nr. 13, jud. Buzau, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - Bucatar, cod COR 512001, nr. posturi: 3 Depunere CV la sediul societatii email.
-
Candidatul Ideal Diploma tehnica (instalator electrician fochist) Bune abilitati de comunicare si adaptare Capacitate de reactie si dinamism Experienta intretinere si reparatii instalatii. Descrierea jobului Realizeaza operatiuni de mentenanta preventiva la instalatii sanitare, electrice si HVAC. Responsabil de intretinerea si reparatia instalatiilor si echipamentelor din cadrul cladirilor, verificările zilnice si cele periodice. Urmareste planul anual de mentenanta tehnica. Asigura întreținerea și funcționarea tuturor instalatiilor si echipamentelor tehnice la parametri stabiliti. Realizeaza rond zilnic de verificare a echipamentelor si instalatiilor din site. Monitorizeaza permanent starea echipamentelor pentru respectarea valorilor admisibile. Executa sarcinile conform programului de intretinere si interventie preventiva si corectiva. Intervine rapid pentru repararea defectiunilor. Supervizeaza activitatile furnizorilor in locatie. Informeaza conducerea asupra oricarei probleme aparute in desfasurarea activitatii. Oferta: Contract de muncă cu toate contributiile si beneficiile aferente. Decont traport. Plata orelor suplimentare in cazul efectuarii acestora conform legislatiei in vigoare. Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in organizatie. Mediu de lucru sigur intr-o organizatie internationala de renume.
-
SC AROMA-FILIASPAN SRL ,cu sediul în SAT GELU,COM.VARIAS,NR.226,CAM.1,JUD.TIMIS angajează 1 persoană in funcția de brutar. Cv-urile se depun la sediul societatii pâna la data de 20.03.2024 Relatii la trelefon :
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pasionate de domeniul imobiliar pentru a se alătura echipei noastre în calitate de agentă imobiliară care sa caute locuinte de inchiriat pentru nevoile firmei. Dacă ai abilități excelente de comunicare, ești orientată către rezultate, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: - Organizarea și participarea la vizionările proprietăților imobiliare. - Negocierea și încheierea tranzacțiilor imobiliare în condiţii în favoarea firmei. - Menținerea unei baze de date actualizate cu proprietățile disponibile pe piață. Există și responsăbilitați suplimentare de coordonare: - Check-in check-out de persoane - Este necesară menținerea unei baze de date a rezidenților cazări. - Verificarea problemelor cu defecțiuni și căutarea soluțiilor acestora. Cerințe: - Engleza nivel conversational - vând permis de conducere - Cunostinte Microsoft Office nivel mediu; - Experiență anterioară în domeniul imobiliar or coordonare reprezintă un avantaj. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Seriozitate si responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa. Oferim locuri de muncă oficiale, condiții confortabile de muncă, salarii decente și oportunități de dezvoltare.
-
OMEGA STAR SISTEMS societate în domeniul execuției de lucrări de construcții, infrastructură , angajează DESERVENT OPERATOR UTILAJE pe EXCAVATOR BULDOEXCAVATOR MINI INCARCATOR FREZA ASFALT CERINȚE: Experiența în domeniu. Atestat profesional; Îndemânare si pricepere Muncitori; Responsabili; Posesor permis conducere categoria C. RESPONSABILITATI: Conducerea, intretinerea si supravegherea utilajelor destinate executarii de terasamente; Efectuarea lucrarilor corespunzator programului de lucru; Executarea reparatiilor si remedierea defectiunillor aparute in timpul procesului de productie. BENEFICII: - Mediu de lucru placut; - Salariu motivant; - Echipa tânară, dinamică. Prin transmiterea datelor dvs. personale, prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email, sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate in cadrul societatii OMEGA STAR SISTEMS. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in societatea OMEGA STAR SISTEMS.
-
Caut sofer categoria B Transport de Persoane microbus 8+1, cursa saptaminal Romania-Austria-Romania, mai multe informati va rog sunati la nr de tel
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
Pizzeria La Maria din Timisoara cauta un ajutor bucatar, cu norma intreaga, contract nedeterminat. Cautam o persoana ordonata si dornica sa invete. Nu este necesara experienta! Ne puteti trimite CV-urile aici sau ne puteti contacta telefonic sau pe Whatsapp la nr .
-
Sc BH Turist srl angajeaza: 3 cameriste hotel cod cor 516201 2 ajutor bucatar cod cor 941101 2 lucratori bucatarie - spalator vase mari - cod cor 941201
-
Supermarket angajeaza casier cu experienta pentru punct de lucru in sectorul 4, zona Brancoveanu. Programul este de 8h, 5 zile lucratoare cu 2 libere. Pachetul salarial include si bonuri de masa. Pentru mai multe detalii va rugam sa folositi datele de contact din anunt.
-
PERSONAL CURATENIE Locație fixă stabilă intr-un magazin din Centru Comercial Arges Mall. *Program de lucru fix doar 4 ore zi (7:00-11:00). *Se acordă libere săptămânale (prin rotație cu echipa). *Se lucrează cu contract de muncă pe perioada nedeterminata. *Salariul 1350 lei luna.
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Acest post se adreseaza tuturor persoanelor din intreaga tara care sunt dechise la schimbare . Acest post se adreseaza si persoanleor din Ucraina sau Moldova (conditie sa stie limba engleza sau romana ) Oferim si cazare gratuit in sat Radaseni judet Suceava (se plateste doar incalzirea si curentul electric) Salar : 4000-7000 lei net (in functie de aptitudini si experienta) CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI CA SPECIALIST MARKETING în echipa noastră? Te vei implica în conceperea strategiei de marketing și vei fi persoana responsabilă de implementarea strategiilor pe toate canalele de vânzare, precum și soluționarea altor nevoi de marketing ale companiei. Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Vânzări. CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI? Ești un bun organizator, îți planifici ușor activitatea și ești responsabil de rezultatul asumat. Ești proactiv, implicat și ai o gândire pozitivă. Ești o fire creativă și îți place să experimentezi. Daca ai cunoștințe solide de Marketing Digital, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads și alte tool-uri de marketing online, esti candidatul ideal. Descrierea jobului CE VEI FACE LA NOI: Concepi și implementezi campanii de Marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; Dezvolți și creezi materiale de marketing, cum ar fi campanii pentru diferite segmente de clienti , campanii generale și materiale promoționale. Analizeazezi perfomanța campaniilor și vii cu recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic. Creezi conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le gestionezi. Răspunzi la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. Colaborezi cu echipa de vânzări pentru stabilirea obiectivelor de vânzări și vii cu soluții de promovare a produselor. Redactezi Newsletter-e pentru campaniile de email marketing. Te implici activ în crearea de vizualizari , texte și strategii pentru campaniile de Marketing. Gestionezi review-urile în scris. Program: De luni pana Vineri 8 ore pe zi + jumatate de ora pauza . ȚI-AM PREGĂTIT ACESTE BENEFICII: Salariu atractiv în funcție de abilități Posibilități reale de avansare, în funcție de gradul de implicare. Cazare gratuita (daca e cazul) 1 masa calda (maxim 20 lei) Cafea ceai nelimitat Mediu de lucru prietenos
-
Atelier confectii textile angajeaza personal la calcat finisat. Atelierul se afla in zona Aeroport Mihail Kogalniceanu. Asiguram transport Program de lucru 8 ore, luni-vineri.