Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2022-05-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant Ai Sapori, strada Sibiu, nr 2, sector 6, Drumul Taberei angajează ospătar cu experiență, program 2 cu 2.
-
Promovat
Angajez vânzător vânzătoare minimarket alimentar zona Bartolomeu. Salariu net 3.500 RON Rel.la tel.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Angajam dispeceri centru alarma si centru monitorizare video in Bucuresti sector 3. Salariu incepand de la 3000 Ron si tichete de masa.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Mina Museum by Si Lounge Locatie noua marca Si Lounge angajeaza supraveghetor spatiu de joaca si edutainment pentru copii, cu sau fara experienta, pentru primul muzeu de arta digitala din Bucuresti cu loc de joaca. Dorim sa formam o echipa tanara si dinamica careia ii place frumosul si bunul gust. Daca iti plac copii si jocurile copilariei, si de asemenea sa lucrezi intr-un alt fel de loc de joaca fata de cele clasice, te asteptam sa ne cunoastem. Responsabilități: - Supraveghează și asigură siguranța copiilor în locul de joacă; - Interacționează cu copiii și îi ajută să se distreze într-un mod sigur și responsabil; - Monitorizează activitățile copiilor și aplică regulile și regulamentele locului de joacă; - Asigură curățenia și igiena în locul de joacă; - Comunică eficient cu părinții și răspunde întrebărilor și preocupărilor lor; - Rezolvă conflictele și problemele care pot apărea între copii; - Organizează și coordonează activități distractive și educative pentru copii; - Menține un mediu plăcut și prietenos în locul de joacă. Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu copiii este un avantaj; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și părinții; - Atenție la detalii și capacitatea de a rămâne calm și concentrat în situații de stres; - Empatie și înțelegere față de nevoile și dorințele copiilor; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii; - Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători; - Certificat de prim ajutor și cunoștințe de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie și veselie; - Posibilitatea de a interacționa și de a lucra cu copii de diferite vârste și personalități; - Dezvoltarea abilităților de comunicare și de gestionare a conflictelor; - Posibilitatea de a aduce bucurie și zâmbete pe chipurile copiilor; - Oferim training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională; - Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare. - Dacă ești o persoană entuziastă, responsabilă și pasionată de lucrul cu copiii, te invităm să aplici pentru poziția de - Supraveghetor Loc de Joacă. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența de neuitat a copiilor noștri!
-
Postul presupune activitati de sortare colete pe destinatii si pregatire colete pentru transport. Program de Lucru L- V 21:00 H - 05:30 H Salariu Net 3000 lei Cerințe: Minim 18 ani Minim 8 clase. Responsabilitate, seriozitate si implicare; Disponibilitate la efort fizic
-
Angajam instalator HVAC frigotehnist cu experienta S.C. ALEMITECH SERV S.R.L. angajam - Instalator HVAC frigotehnist cu experienta , instalator aer conditionat, muncitor necalificat Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Pregateste documentatia tehnica specifica licitatiilor; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Asigurare medicala; Prime de sarbatori; Cursuri de formare profesionala; Bonusuri de performanta; Program de lucru 8 ore zi de luni pana vineri; Salariu NET frigotehnist incepand de la 5000lei si poate creste in functie de performante. Salariu NET instalator aer conditionat incepand de la 4500 si poate creste in functie de performante. Salariu NET muncitor necalificat incepand de la 3500 si poate creste in functie de performante.
-
Globus Euroglass - Producator tamplarie pvc isi mareste echipa. Cautam secretara cu sau fara experienta pentru ofertare tamplarie pvc. Ofertare, documentatie de executie tamplarie pvc si sticla termoizolanta Pregatirea comenzilor Cunostinte Excel, Word Salariu atractiv Cerinte: - Studii medii/ superioare
-
Firma de amenajari interioare angajam muncitori in constructii: zidari, zugravi. Pentru ca dorim sa colaboram cu persoane interesate sa lucreze pe termen lung si care doresc stabilitate la locul de munca NU acceptam colaborari cu echipe, nu dam lucrari la metru si nu subcontractam. Cerinte: - seriozitate si punctualitate; - experienta in constructii; - abilitate de a lucra in echipa sau individual; - exclus alcool. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil; - program de lucru de L-V: - sambata si duminica: Liber - concediu de odihna platit; - plata pe 15 si 30 ale fiecarei luni; - salariu 4000 ron. Relatii suplimentare la nr. de telef. in intervalul orar 7-16.
-
Cerințe: - Experienta in domeniul constructiilor / pe santiere. - Sa stie sa lucreze cu scule si unelte specifice constructiilor si domeniului electric. - Abilitatea de a citi scheme electrice. - Autorizatie ANRE, reprezinta un avantaj. - Simt tehnic, dexteritate manuala, atentie la detalii, precizie. - Responsabilitate, spirit de echipa, loialitate, perseverenta. - Abilitati de comunicare si relationare interumana. - Disponibilitate la deplasari in tara. - Permis de conducere categ. B - constituie un avantaj. Oferim: - salariu motivant, negociat in functie de nivelul de competente si cunostinte; - prima de Craciun; - al 13 - lea salariu; - ore suplimentare platite 200%; - diurna; - dupa primele 3 luni de lucru in Romania, exista posibilitatea de desfasurare a activitatii in Germania o anumita perioada din an (daca se doreste, nu este obligatoriu); - siguranta si stabilitatea locului de munca. Responsabilități: - Executa lucrari de instalatii electrice civile si industriale. - Asigura reparatia si mentenanta instalatiilor electrice. - Monteaza tablouri electrice de distributie. - Realizeaza conexiuni ale cablurilor si conductoarelor de joasa tensiune la echipamente sau in tablourile electrice. - Mentine relatii de colaborare cu toti clientii si cu colegii din toate departamentele firmei. - Dezvolta in permanenta propriile cunostinte si competente. Procesuality Consulting Group s.r.l. Brasov recruteaza pentru clientul sau Automation Elektro Kreutzpointner AER SRL pentru postul de electrician / electromecanic. Procesuality Consulting Group s.r.l. este specializata in furnizarea de servicii de recrutare de personal, reprezentand astfel clientii sai, persoane juridice, in piata muncii brasoveana. Automation Elektro Kreutzpointner AER SRL (https://www.kreutzpointner.de/en/) este una din primele 10 companii din Germania din domeniul electric si al tehnologiei informatiilor si deasemenea un jucator cunoscut pe pietele din Romania si Austria. Este furnizoare de solutii performante in domeniul ingineriei electrice si automatizarilor.
-
Angajăm casieri pentru o nouă locație Shaormeria Băneasa în București, zona Dimitrov (Bucur-Obor). Vino să lucrezi alături de o echipă tânără și dinamică! Căutam oameni cu sau fără experiență care să ocupe următoarele roluri: Casier Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract individual de muncă pe perioadă nelimitată Program de lucru flexibil Training și suport în vederea însușirii procedurilor interne Bonus performanță
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Cautam o colega sau un coleg pentru a ne intregi echipa! Atribuții: pregatire mic-dejun si brunch, spălare vase, curatenie zilnica in bucatarie. Program de lucru luni-vineri, 08.00 - 17.00, sambata 9-15.30, duminica liber Caffe del Doge - complex comercial Galeria 1 - Calea Sever Bocu nr.2, Timisoara
-
Oportunitate de carieră în regim PFA la noul centru de înfrumusețare CELESTIAL BEAUTY LOFT, cu post de: frizerie barber coafură make-up stilizare extensii gene-sprâncene Chirie: 250 euro 1250 Ron Oferim Design modern Echipă de marketing Ambient plăcut poziționare într-o zonă cu potențial Taxe incluse în prețul chiriei Căutăm specialiști cu un curs de bază acreditat și diplomă de calificare profesională, cu experiență de minim 6 luni. Dacă oferta noastră răspunde necesităților tale, scrie-ne un mesaj în privat și nu uita să lași numărul tău de contact pentru a te invita la un interviu.
-
Buna ziua! Angajam electrician calificat pentru o companie ce activeaza in domeniul constructiilor in UE! (necesita relocare) Cerinte: - Cunoasterea limbii engleze; - Diploma electrician; - CV. Beneficii: - Salariu atractiv - Transport asigurat; - Bonus; - Cazare asigurata. - Contract pe perioada nedeterminata
-
S.C. EMDARS PROD S.R.L. cu o vechime de peste 18 ani angajeaza dispeceri transport marfa cu sau fara experienta la punctele de lucru din Braila si Constanta . Experienta constituie avantaj salarial consistent . Cerinte : - abilitati in comunicare -capacitatea de a prelua o comanda si de a o finaliza in conditii bune . - cunostinte PC - lucrul in echipa , bunul simt si rezistenta la stres reprezinta candidatul ideal . Asteptam CV
-
Lidas România, companie specializată în industria panificației și a produselor făinoase angajează pentru fabrica din Mineri sau Cataloi, judetul Tulcea: -Electrician -Electromecanic -Tehnician automatist Ne bucurăm să ne cunoaștem și să devii membru al echipei noastre dacă ai: -experiența în domeniu constituie un avantaj; -studii de specialitate; -bune abilități de comunicare, spirit de echipă; -atenție deosebită la detalii; -capacitate de analiză și organizare, de sinteză și luare a deciziilor; Printre responsabilitățile principale ale acestui rol se află următoarele: -asigură buna funcţionare și întreţinere electrică a echipamentelor, utilajelor și instalaţiilor; -identifică și analizează natura defecțiunilor apărute și a cauzelor care le-au generat; -execută prompt reparaţii în cazul defecţiunilor accidentale; -execută lucrări prevăzute în planul de întreţinere preventivă; -instalează și pune în funcțiune echipamentele; -raportează lucrarile executate în sistemul informatic. Mediul nostru de lucru prietenos și integrativ susține dezvoltarea personală și profesională a membrilor echipei. Dacă simți că rolurile și responsabilitățile sunt potrivite pentru tine, chiar dacă ți se pare că nu îndeplinești câteva dintre cerințele de mai sus, dar dorești să te dezvolți, te invităm să ne cunoaștem. Asteptăm CV-ul tau! Ne poti trimite CV-ul tau, ne poti contacta telefonic sau te invitam sa ne cunoastem la sediul nostru din loc. Mineri, jud. Tulcea.
-
Super Mama, lanț de restaurante cu servire rapidă, angajează în Sibiu personal cu sau fără experiență. OFERIM: Cazare Salariu: începând de la 3.000 lei net Bonus de prezenta Pregatire profesionala la locul de munca Posibilitate de avansare O masa zilnica (ciorba si fel principal) CERINȚE: Minim 18 ani 8 clase absolvite INFORMAȚII:
-
Pentru restaurant cu specific romanesc. Salariu 5900 net (cu posibilitate de crestere daca se invata meniul repede ) + bonuri de masa 600 Lei + alte beneficii (asigurare transport, masa personal + tips in fiecare seara etc.), Rog transmitere Cv pe adresa de mail si interviurile se tin pe Bd. Aviatorilor NR 40, sector 1. ( pubct de reper - spitalul PARHON)
-
VitraQ (Termovest Prod SRL), unul dintre principalii producători și exportatori de tâmplărie din pvc și aluminiu din România, caută reprezentanți vânzări cu experiență. Rolul presupune dezvoltarea parteneriatelor cu clienții din regiunea alocată, în vederea vânzării și promovarea produselor din oferta companiei. Candidatul ideal: Persoană sociabilă, confortabilă cu vânzarea directă; Bune abilități de comunicare, persuasiune și capacitate de organizare și planificare; Abilitați dovedite de vânzare și negociere; Auto-motivat, având capacitatea de a atinge obiectivele și termenele; Orientare către client, înțelegerea nevoilor, ascultare activă; Atitudine proactivă și pozitivă, integritate și onestitate; Persoană ambițioasă, perseverentă și dornică să performeze; Cunoştinte PC; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată - permis de conducere cat. B, obligatoriu; Experiență în vânzări de minim 1 an; Responsabilități: Dezvoltarea portofoliului de clienți prin valorificarea lead-urilor primite; Prospectarea pieței pentru identificarea de noi oportunități de bussines; Menținerea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vânzări; Propunerea, negocierea ofertelor de vânzare și încheierea contractelor comerciale; Atingerea obiectivelor de vânzări în regiunea alocată. Desfășurarea de vizite periodice la clienți pentru a construi relații pe termen lung; Colectarea de informații referitoare la clienți, concurență, prețuri, servicii, tendințe și analiza evoluției pietei; Promovarea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Pachet beneficii: Salariu fix + comision din vânzări, în funcție de vânzările realizate; Bonus depășire target; Cazare și diurnă decontată pentru deplasări; Telefon, laptop, autoturism de serviciu; Oportunitate de a lucra într-un mediu dinamic și în dezvoltare. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră trimite un CV aici: www.vitraq.ro Hai în echipa VitraQ!
-
Firma noastra angajeaza barbati pentru sectie de productie jaluzele. Program luni vineri 8:30-17:00. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu fix plus tichete de masa. Firma este situata in cartierul Bucurestii NOi, sector 1. Relatii la tel:
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii superioare finalizate sau în curs d finalizare; 2. Cunoștințe d limba engleză la nivel mediu; 3. Cunoștințe d operare PC (pachetul MS Office) experiența cu platforma iStoma constituie avantaj; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Capacitatea de a gestiona situații tensionate sau dificile cu profesionalism și calm. 6. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 7. Punctualitate si responsabilitate; 8. Disponibilitate de lucru în ture. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii: medii, postliceale sau superioare în specialitate; 2. Membru al OAMGMAMR și vizat pe anul în curs; 3. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Punctualitate și responsabilitate; 6. Disponibilitate de lucru în ture. Responsabilități si Atribuții: 1. Pregateste cabinetul înainte de fiecare pacient (dezinfectarea tuturor suprafețelor, pregătirea pe masa de lucru a tuturor instrumentelor și a materialelor în funcție de necesitate); 2. Pregăteşte pacientul prin tehnici specifice pentru consult, investigaţii și proceduri, în funcție de specificul cabinetului de care aparține; 3. Asistă nemijlocit medicul stomatolog; 4. Raspunde de instrumentarul și de stocul materialelor în cabinetul în care lucrează; 5. Analizează și raportează zilnic stocul materialelor instrumentarului; 6. Sterilizarea instrumentelor stomatologice. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam vanzatori(are),magazin alimentar non-stop,in Constanta zona Tomis Nord.Sunati dupa 10.30 A.M.la tel.