Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Locatie turistica de 5 * situata in Delta Dunarii, Crisan, angajeaza ospatari. Cautam colegi entuziasti, dornici sa lucreze in echipa, cu o prezenta si tinuta agreabila, proactivitate, flexibilitate, capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme, abilitati de comunicare, Cunoasterea limbii engleze nivel incepator-mediu constituie un avantaj; Se ofera salariu 4500 RON, cazare si mese asigurate. Mai multe detalii la . Va invitam sa ne cunoastem trimitand CV-ul dumneavoastra la
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm contabil pentru contabilitate primară, cunoscător al programului SAGA. Puteți trimite CV pe whatsapp, la numărul din anunț.
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0745 988 029 0751 164 584 sau 0751 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Responsabilitati: Livrarea comenzilor catre persoane fizice sau companii impreuna cu un coleg. Salariu net 2900 plus bonuri de masa in valoare de 30 de lei pe zi(600 lei luna) + tips. Candidatul ideal trebuie sa detina o atentie sporita la detalii si sa fie pregatit pentru efort fizic. Experienta anterioara in domeniul livrarilor este considerata un avantaj. Daca sunteti o persoana energica, responsabila si dornica sa faceti parte dintr-o echipa dinamica, va incurajam sa aplicati pentru acest post. Este necesar permis de conducere cat. B. Program de lucru 10-18, de luni pana vineri.
-
Descrierea jobului: - introducere note de receptie de la furnizori in aplicatia de gestiune a companiei; - introducerea și validarea datelor în sistemul informatic conform instrucțiunilor notei de receptie + facturi; - introducere facturi de vanzare in aplicatia de gestiune a companiei. - verificarea corectitudinii introducerii datelor; - întocmirea și transmiterea rapoartelor - program de lucru 4 ore zi Beneficii: - se poate lucra de acasa, dupa perioada de instruire. Candidatul Ideal: - studii medii sau superioare; - cunoștințe bune de operare pe calculator - atenție la detalii; - viteza in operare. - abilități bune de comunicare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice; - orice experiență în contabilitate primară sau altele conexe constituie un avantaj. Salariu net 1040 lei.
-
SC CALIP ROMANIA SRL, cu punct de lucru Simian, Mehedinti angajeaza inginer mecanic. Conditii: cunoastere desen tehnic si programare CNC-uri, pachet office, notiuni de mecanica, strunjire, gaurire, filetare. Experienta este un avantaj dar se ofera training de 3 luni la fabrica noastra din Oradea. Pachet salarial motivant, bonuri de masa, prime sarbatori. Cei interesati pot trimite CV-ul pe adresa
-
Caut șofer taxi cluj. Masina Dacia Logan 2016. Dispecerat Daniel taxi. Se închiriază la 24h 12h sau procent. Pentru detalii suna la telefon. Necesar atestat se face contract de munca. Detalii la telefon
-
Dorim să angajăm absolvent de învă ământ superior, care cunoa te limba franceză atât scris cât si vorbit, pentru activitatea de birou. Munca este în Cluj Napoca. Activitatea desfă urată este reala ia cu clien ii no rtii, cu architec i, cu designeri.Poate să fie student, absolvent sau masterand. Persoană disponibilă i dornică să muncească. Este un avantaj cunoa terea utilizării calculatorului la nivel mediu. Dacă sunte i interesa i vă rugăm să ne contacta i pe numărul de telefon .
-
Angajez student, absolvent sau masterent pe perioada vacantei pentru munca de birou.
-
-
Angajam lucrator depozit( Depozit usi interior) Program: Luni-Vineri (09:30-18:00) Salariu Net: 3000 RON Cerinte:Seriozitate,Dorinta de munca Depozitul se afla pe Bd.Timisaora 104,sector 6,Bucuresti
-
atelier de arcuri auto angajam mecanic sau muncitor necalificat pt montarea si demontarea arcurilor auto,pt informatii va asteptam la atelier pe strada Fizicienilor nr 15 sector 3 Salariul 4000 lei
-
Angajez muncitori în construcții - placari polistiren - gresie, faianță - rigips - tencuiala - zidărie Tel la tel :
-
Angajam Operatori Productie in Oarja! Asteptam CV-urile dvs la adresa de mail: Contact: Beneficii: - Salariu fix; - Tichete de masa; - Spor de noapte 25%; - Prima de Paste si Craciun 500 lei net; - Contract pe perioada nedeterminata. Program de lucru: Se lucreaza in 3 schimburi. Transport gratuit pe rutele: - Arges: Pitesti, Costesti, Mirosi, Ungheni, Buzoesti, Serboeni, Surdulesti, Suseni, Tutulesti, Recea, Izvoru, Cornatel, Goleasca, Barla, Harsesti, Stolnici, Catanele, Oarja, Bradu. - Olt : Corbu, Sarbii Magura, Optasi.
-
Oferim un loc de munca stabil in cadrul unei firme cu peste 19 ani experienta; Camioane MEGA -MAN TGX echipate cu telefon si aparate de colectare a taxelor de drum. Contract pe Romania ( diurna este specificata in contractul de munca ) Asiguram transportul din tara cu ,camion ,microbus, avion . Perioada de lucru o stabilim de comun acord Dispecerat roman disponibil 24h 24h Daca v-am facut interesat puteti suna s-au lasati un mesaj pe WhatsApp
-
Angajez soferi profesioniști din județul Olt pentru bascula 8x4 Iveco Trakker Salariu 4500 net
-
facem curățenie în subsoluri de bloc oferim se strânge gunoiul rezultat din subsol în saci de rafie se scoate saci cu gunoiul rezultat la container de la firma de salubrizare sau de la primăria de sector de care aparțineți
-
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:
-
Pentru zona Renania-Palatinat si Hessen Sofer numai local in Distributie 7,5,12 ,40 T Program- Luni - Vineri Salariu 2400 euro (7,5 T) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie instalatii sanitare 2500 (12 T ) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie frigidere etc 2700-2800 (40 T ) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie Lidl , Aldi Cazare singur in camera contra cost 400
-
Program luni - sambata, Confectii metalice sudate, Domiciliul in Ivesti - Pogonesti - Tutova sau Barlad Varsta: maxim 40 ani. Cunostinte minime desen tehnic.
-
Angajam infirmiera sau ingrijitoare pentru camin de batrani privat, zona Baneasa, full time part time. Program lucru: in ture. Se ofera CM, salariul motivant si bonusuri. Rugam seriozitate;