Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-06-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
ANGAJAM MONTATORI MOBILIER Vrei un pachet salarial de 4000 de lei net ? Firma de transport si montaj pentru produsele IKEA cu activitate de peste 16 ani si cu peste 160 de salariati, angajeaza MONTATORI MOBILIER cu experienta. Programul de lucru este de luni pana vineri + 2 sambate lucrate pe luna. Sediul nostru se afla In Magazinul IKEA Timisoara din Comuna Dumbravita. Responsabilitati: Asamblarea produselor de mobilier si electrocasnice IKEA INCLUSIV BUCATARII la domiciliul clientilor. Oferta beneficii: Salariu motivant Programul de lucru flexibil Bonuri de masa Contract de munca pe perioada nedeterminata. Asigurare de accidente. Loc de munca stabil si motivant. Nu ezita sa ne contactezi la: sau
-
Promovat
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive 5000-7000lei+150 decont combustibil PROGRAM FLEXIBIL! Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajeaza zilieri(ajutor de bucatar)pentru sezonul estival 2024, relatii la nr.tel. .
-
Queen Liz angajeaza secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :
-
Electrician calificat Program 8 h L-v 7-15.30 cu pauza 12-12.30 Diploma de calificare Salariu 4500-5500
-
se lucrează 30 7zile acasă,este nevoie de pașaport să cunoască gps-ul forte bine,dacă a mai lucrat în domeniu este un avantaj !salariu 1650-1800 euro plus bonus consum
-
Cerințe: Șofer profesionist C+E. Ce oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Salariu din țara 3300 RON brut si diurnă de deplasare. CV-urile se vor depune la sediul firmei din Giurgiu, str. Prieteniei nr. 5 până în data de 10.05.2024, ora 08.30. Interviul va avea loc în aceeași zi la ora 09.00.
-
RESPONSABILITATI Intocmirea documentelor aferente participarii la licitatii pentru retele edilitare gaze, apa-canal (SEAP) - Analiza cost beneficii lucrari de instalatii - Intocmire oferte de pret. - Intocmire si reactualizare grafice de executie, cash-flow pentru lucrarile aflate in executie; - Calcul cost proiect in orice moment pe parcursul executarii lucrarii;- intocmire situatii de lucrari pentru decontare - Urmarire si sau raspuns, clarificari licitatii SEAP si sau beneficiari directi. ________________________________________ CERINTE - experienta in ofertare si participare la licitatii, constituie avantaj cunostinte tehnice in domeniul instalatiilor de gaze, termice si apa-canal, refaceri rutiere,cunostinte operare in program pentru devize,WINDEV, AutoCAD, SEAP, EXCEL , permis de conducere. ________________________________________ BENEFICII OFERITE Salariu + bonusuri lunare+prime Paste si Craciun
-
- Introducerea articolelor de deviz in programul specializat pentru ofertare - Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente. - Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor. - Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari. - Intocmirea ofertei tehnico-economice si calificare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice. - Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate. - Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte. - Urmarirea proiectelor. - Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata. - Solicitarea de clarificari( daca este cazul). - Cunoasterea legislatiei in vigoare. - Intocmirea graficelor de executie . - Intocmirea Propunerelor Tehnice, Planul Calitatii sau alte necesare pentru dosarul de oferta . - Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei (in colaborare cu celelalte departamente si colegi din santiere, inclusiv procese verbale de lucrari) Candidatul ideal: -Absolvent Facultatea de Constructii (secția inginerie - constituie avantaj -Experienta peste 2 ani în domeniu; - constituie avantaj -Cunoștințe operare PC, Office, Autocad, program de întocmire devize -Capacitatea de lucru în echipă/ individual; -Abilitatea de a negocia termene și condiții cu al i colaboratori; -Inițiativă; Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -seriozitate -mediu de lucru placut
-
Descriere Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Cautam persoana cu experienta ca si inginer constructor si manager de proiect; Studii in domeniu Facultatea de Construcții Permis de conducere. Munca in echipa, leadership, implicare Asumarea responsabilitatii, comunicare in timp real. Implicarea in proiecte de portofoliu, echipa cu colegi cu vasta experienta. Dotare consistenta a companiei. Capacitate financiara foarte buna in derularea proiectelor. Bonusuri în funcție de performanță; Salariu motivant 7000 -10 000 RON/ lună net; CV- la adresa :
-
Angajam personal necalificat in vederea pregatirii in meseriile de Lacatus confectii metalice, Strungar , Operator CNC , Operator masini confectii metalice.... Salariu competitiv si comensurat cu experienta oricum peste 3800 RON net pentru primele 3 luni, plus beneficii care iti vor aduce ince 15% minim. La sfarsitul celor 3 luni salariatul v-a fi testat si adus la nivelul salarial al firmei adica peste 4000. Odata calificat, salariul v-a creste lconform cu treptele de salarizare in firma! Asiguram transportul persoanelor pe o raza de 40km in jurul Constantei.
-
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare si dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale - abonament medical MEDLIFE. - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Restaurant argentinian din Germania caută: Bucătar - full time Despre noi: Faceți parte din echipa noastră dinamică de la un Restaurant Argentinian din Germania. Sarcinile dumneavoastră includ: - Pregătirea și servirea mâncărurilor noastre conform rețetei și standardelor specificate. - Susțineți întreaga echipă din bucătărie și sunteți, de asemenea, responsabil pentru primirea și păstrarea alimentelor noastre. - Dacă lucrați în mod responsabil și sunteți de încredere, atunci așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Iată ceea ce oferim: - Contract de muncă legal și salariu bun conform acordului + locuința contracost. Sarcinile includ: - Trebuie să aveți experiență în pregătirea mâncărurilor la grătar sau să fiți un expert în bucătăria argentiniană. - Pregătirea mâncării la carte. - Ne dorim un coleg cu următoarele cerințe: - Formare profesională ca bucătar sau anii corespunzători de experiență. - Acționează responsabil. - Flexibilitate și rezistență. - Abilitatea de a lucra în echipă și bunele maniere. Dacă sunteți interesat de oferta noastră, vă rugăm să ne trimiteți-ne un mesaj cu datele dvs. de contact și vă vom contacta.
-
Promovat
CE ASTEPTARI AVEM - Studii medii tehnice, absolvent de liceu sau scoala profesionala, calificare cu profil mecanic, lacatuserie, electromecanic sau similar - Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala - Minim un an de experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale (ex. transportoare cu benzi, cu snec, ansambluri de transmisii mecanice cu lant, curele si reductoare, ventilatoare, etc.) - O fire dinamica si proactiva - Spirit de echipa CE VETI FACE - Operare si reglare corespunzatoare a echipamentelor de productie - Realizare reparatii accidentale, reglaje tehnice si repuneri in functiune pentru echipamente - Inregistrare informatii referitoare la interventiile tehnice efectuate - Verificari inspectii tehnice si operatii de intretinere periodica in acord cu instructiunile interne - Realizare lucrari de intretinere preventiva reactiva planificate in cadrul reviziilor generale anuale, in acord cu planul de reparatii Program de munca: Luni-Vineri 06:00-14:00 Ocazional se solicita ore suplimentare, chiar si de noapte. CE OFERIM Salariu atractiv corelat cu experienta Tichete de masa Transport decontat Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Bonus recomandare colegi noi Zi libera cu ocazia zilei de nastere Program de inductie Program de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Malex Concept Design isi mareste echipa de montatori. Datorita seriozitatii, promptitudinii si mai ales a profesionalismului, societatea noastra este in plina ascensiune, de aceea cautam colaboratori noi. Angajam montatori in domeniul pardoselilor calde (covor PVC, linoleum, tapet PVC, tapet decorativ, tapet fibra de sticla, parchet, mocheta). Aspectul ingrijit, seriozitatea si mai ales dorinta de munca vor fi un plus in relatia cu echipa noastra. Toate detaliile privind conditiile de colaborare cu societatea noastra se vor stabili la interviu prin proba de lucru
-
Promovat
Dorim sa ni se alature noi colegi in departamentul de Productie pentru urmatoarele sectoare: Preparare Masa, Presare, Glazurare, Ardere si Sortare&Ambalare. CE ASTEPTARI AVEM Experienta intr-un domeniu de productie Orientare catre lucrul in echipa Spirit d observatie, acuitate vizuala buna, atentie la detalii Comunicare si cooperare în cadrul echipei CE VETI FACE Supravegherea fluxului tehnologic in aria desemnata Operarea si setarea echipamentelor automatizate Monitorizarea functionarii echipamentelor, verificarea starii tehnice Reglarea parametrilor de functionare Program de munca: sistemul turnus 12 24-12 48 CE VA OFERIM Salariu atractiv Tichete de masa Decontare transport Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Zi libera cu ocazia zilei de nastere Bonus recomandare colegi noi Program de inductie Program de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Sc Leoserv angajează mecanic auto cu sau fără experiență. Salariu atractiv! Pt relații telefon 0726209662
-
SC LEOSERV din N Bălcescu service camioane,. angajează electrician auto camioane .Șalariu atractiv.
-
Cerinte: - Permis auto categoria B - valabil; - Minim 1 ani experienta in conducerea autovehiculelor ; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autovehicolului; - Disponibiliate pentru lucru in tara si strainatate 5 6 zile saptamana, cu program prelungit flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac la temperatura controlata pe rute preponderent interne si internationale, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale ; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autovehicul; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;
-
Rersponsabilitati: Solicitarea cererilor de ofertă către furnizori ; - centralizarea si analizarea ofertelor din punct de vedere tehnic, comercial și financiar ; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - urmărirea derulării comenzilor; - gestionarea relației cu furnizorii și urmărirea respectării condițiilor contractuale ; - verificarea documentelor privind respectarea conditiilor comerciale agreate. Cerinte: Studii medii superioare cu experienta in domeniul achizitiilor vanzarilor - avantaj domeniu materiale de constructii (retele edilitare apa, canal si gaze, refaceri rutiere); - cunostinte pachet Microsoft Office ( EXCEL nivel mediu) navigare internet; - permis de conducere categoria B; - capacitate de comunicare scris vorbit. Oferta: - Salariul se dicuta la interviu. - Se ofera bonusuri lunare in functie de performanta. - Prime de Paste si Craciun. Asteptam CV pe adresa
-
Angajam livratori curieri pentru orașele Iași, Botoșani, Piatra Neamț, Cluj Napoca.Targu Mureș, Oferim contract de munca atat pentru persoanele care opteaza pentru un program de lucru fulltime cat si pentru parttime. Plata salariului se face pe card. Aceast loc de munca implica ridicarea comenzilor din diferite locatii si livrarea lor la adresa clientului. Program flexibil, avand libertatea de a-ti alege singur zilele si intervalele orare in care vrei sa intrii la munca. Salariul este platit saptamanal. Bonusuri de performanta