Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-06-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Angajam urgent tehnician pentru control calitate productie confectii metalice. Activitatea se desfasoare la fabrica din Baicoi. Salariu atractiv, bonuri de masa si transport asigurat pe rutele: Ploiesti, Campina, Valenii de Munte, Moreni, Slanic Prahova.
-
Promovat
Angajam Operator CNC - Frezor - Strung la o fabrica din Brasov. CERINTE: - curs operator CNC - scoala profesionala - experiență minim 1 an pe un post de operator CNC - cunoștiințe foarte bune de desen tehnic (citire desen, măsurători cu șublerul, noțiuni tehnice) - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07:00-15:00 15:15-23:00 23:00-07:00 RESPONSABILITATI: - verifică starea utilajelor și completează T.P.M. - ul la schimbul corespunzător, verifică integritatea sculelor, dispozitivelor și A.M.C. - urilor folosite la acel post de lucru - verifică piesa cu WSK - ul dacă este conformă din punct de vedere dimensional și dacă găurile tehnologice sunt prelucrate conform desenului - verifică dacă toate sculele necesare prelucrării sunt în mașină și încarcă în magazia mașinii sculele care sunt pregătite pentru reperul pe care urmează să-l prelucreze - selectează programul de lucru în mașină BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Lucrator comercial in magazin Mega-image shopp&go progra de 8 ore salar atractiv cu posibilitate de avansara sef tura.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sc Atlas Beta Sud SRL angajeaza Soferi Profesionisti C+E pentru Tur-Retur pe prelată și walking floor!!! Pentru angajare trebuie sa ai cel putin un an de experienta pe camion si sa detii urmatoarele documente: Permis de conducere categ. C+E; Atestat transport marfa; Card tahograf; Pasaport; Fisa medicală valabilă! Cursele pentru tur/retur se fac 90% spre Italia! Camioanele sunt Volvo E5/E6 Rel la numărul de tel:
-
Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de GESTIONAR DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri Descrierea contextului general al rolului: Supervizarea și organizarea operațiunilor din depozit, gestionarea eficientă a stocului de marfă și menținerea standardelor de igienă și siguranță. Pregătirea necesară postului: - studii medii sau echivalente; - experiență semnificativă în domeniul logistică și gestionare depozit; - cunoștințe solide în manipularea documentelor cu regim special; - abilități de operare PC; - capacitate demonstrată de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilități: - menținerea echipamentelor și a aparatelor în condiții optime de funcționare; - verificarea conformității mărfii primite de la furnizori cu comenzile și specificațiile; - gestionarea eficientă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit; - monitorizarea și actualizarea constantă a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea optimă; - asigurarea respectării procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilor pentru a menține calitatea acestora; - colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare fluidă; - participarea activă la mentenanța și implementarea sistemelor și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor; - menținerea curățeniei și a ordinei în depozit pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Managementul activitatilor companiei pe departamente Atingerea Viziunii companiei Marirea cifrei de afaceri si a profitabilitatii
-
Bucatar, ajutor bucatar, ospatari, femei pentru spalat vase si asistent manager restaurant, angajeaza restaurant din zona Piata Dorobanti. Contact:
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Angajam instalatori pentru instalatii sanitare si termice. Salariu atractiv. Experienta profesionala intre 1-5 ani
-
-
Angajam conducatori auto cu permis categoria C si atestat profesional transport rutier de marfa. Lucrarile se desfasoara in judetul Galati. Oferim salariu atractiv. Program de 8 ore de luni pana vineri.
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE DE BIROU Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate; - capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate; - excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă; - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii; - abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere; - spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; - permis de conducere - categoria B; - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat; - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări la sediile clienților. Constituie un avantaj: - experiența de lucru în cadrul unei poziții similare: vânzare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking, software; - bună cunoaștere a pieței specifice: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; - studiile în domeniul tehnic. Responsabilități: - prospectează activ și permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piată a produselor și serviciilor companiei; - menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant baza de date a companiei; - prezintă produsele și serviciile companiei prin mijloace elecronice (remote si sau on-site); - identifică, înțelege nevoile clienților și propune soluții adaptate - personalizate; - asistă clienții în luarea celei mai bune decizii pe perioada procesului de contractare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung; - planifică și gestionează procesul de vânzare pentru produsele și serviciile din portofoliu; - întocmește rapoarte de activitate, analize și prognoze; - se documentează și informează în mod continuu despre caracteristicile tehnice ale produselor; - respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora. Beneficii: - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională; - autoturism de serviciu, laptop, telefon; - sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională; - contract de muncă pe durată nedeterminată; - oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major. Dacă ești pasionat ă de domeniul vânzărilor și dorești să activezi în industria de profil aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Centru pentru persoane varstnice angajam ingrijitoare curatenie pentru 1 2 norma.
-
Promovat
Matra SRL Scornicesti, este in cautarea unui director de vanzari dinamic si orientat catre rezultate, care sa conduca echipa noastra de vanzari nationala pentru carne si preparate din carne. Candidatul ideal va fi responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari, gestionarea relatiilor cu clientii si cresterea profibilitatii afacerii. Cerințe: Experiență demonstrată într-un rol similar în industria alimentară, cu accent pe carne și preparate din carne Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații de lungă durată cu clienții și partenerii de afaceri Orientare către rezultate și capacitatea de a conduce și motiva o echipă pentru a atinge obiectivele stabilite Excelente abilități analitice și capacitatea de a interpreta datele de vânzări pentru luarea deciziilor strategice Flexibilitate și capacitatea de a adapta rapid strategiile în funcție de schimbările din piață și din mediul concurențial Dacă sunteți un lider în domeniul vânzărilor, pasionat de industria alimentară și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail sau sa ne contactati telefonic- . Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm echipei noastre un nou membru dedicat și motivat!
-
Angajez cond. auto categoria C+E, transport marfă generală ruta Ro - AT. Tur- Retur. Weekend acasă. Lucru în echipaj. Info la tel . .
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajam soferi profesionisti categoria C+E cu ADR cisterne, pentru distributie produse petroliere , din zonele Brasov,Sibiu,BIHOR,ARAD. Oferim salariu competitiv ,loc de munca sigur pe termen lung . Oferim conditii bune de lucru,masini noi, bonusuri ,diurne ,se lucreaza doar la program,
-
Cautam coleg responsabil, serios si muncitor pentru depozitul nostru din Pantelimon, Ilfov. Program de munca 8 ore pe zi, exclus sarbatori legale, conditii decente (munca se desfășoară la interior, nu avem articole foarte grele sau voluminoase), carte de munca. Inclusiv cetateni straini daca stapanesc limba engleză. Daca nu esti din București/Ilfov, iti putem oferi inclusiv cazare. Trimite-ne CV-ul tau daca esti o persoana onesta si constiinciasa, atenta la detalii si ai: Studii medii Cunostinte de operare PC si periferice (scanner, imprimanta) Capacitate si rezistenta la efort fizic Carnet de conducere cat. B Daca detii atestat ISCIR clasa stivuoitoare constituie avantaj. Ce face un gestionar: Receptioneaza marfa Emite si gestionareaza corespunzator documentatia aferenta Manipuleaza marfa (incarnare/descarcare) Emite AWB-uri Expune marfa la raft conform proncipiului FIFO Mentine marfurile in conditii optime Inventarieaza articolele periodic si anual Ambaleaza marfa Organizeaza depozitul conform parametrilor stabiliti de societate
-
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Din dorinta de dezvoltare, suntem in cautarea de membri in echipa MOD Hairdressers, persoane cu talent, perseverenta si pasiune pentru hairstyle. HAIRSTYLIST cu experienta ( experiența 2 ani) Candidatul ideal: - Persoana responsabila, organizata, energica, amabila si motivata - Persoana creativa si dedicata - Abilitati excelente de comunicare si orientare catre client - Capacitate de a lucra in echipa Ce iti oferim? - Seriozitate - Atmosfera de lucru foarte placuta - Un loc unde sa muncesti si sa iti desfasori activitatea in cele mai bune conditii - Dezvoltare si crestere in permanenta - crestere profesionala si personala. Oferim un mediu de lucru placut alaturi de colegi simpatici si creativi. Vei lucra cu produse profesionale alaturi de profesionisti, vei aplica cele mai noi tehnici in domeniul frumusetii, iti vor fi recunoscute eforturile si vei fi recompensat dupa merit.Asteptam CV-ul tau la [email protected] sau 0723999554
-
Angajam Magazioneri Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. 2 dintre posturi necesita si autorizatie ISCIR manevrant stivuitor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site. Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si inventariere Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat