Anunțuri
Locuri de munca Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza cu cazare gratuita in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2.400 Lei, tichete de masa etc. Angajari la tel
-
Promovat
Angajpm manipulanți marfă pentru încăracre și descărcare marfă din camioane în depozit din Sibiu, zona industrială Vest.. Program de zi, luni-vineri, 09:30 - 17:30. Oferim salariu încadrare 3300 lei, bonuri de masă 600 lei lună, bonus de prezență 200 lei lună, decontare transport între 86 și 200 lei în funcție de distanță. Cerințe: disponibilitate la efort fizic, minim 8 clase, cazier judiciar curat. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
Angajam pentru santierele din Romania si Ungaria montatori sau echipe de montatori acoperis si fatade (tabla trapez, panouri sandwich, termoizolatie si hidroizolatie PVC. Cerinte: 1.calificare, experienta minim 3 ani (obligatoriu), disponibilitate pentru deplasare; 2.Apt pentru lucrul la inaltime; 3.Experienta in manipularea utilajelor specifice (nacele autoridicatoare) 4.Respectarea cerintelor de protectia muncii (obligatoriu) 5.Permisul categoria B constituie un avantaj Oferim: 1.Salariu competitiv 2.Diurna 3.Cazare transport 4.Bonus performanta
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam muncitorii necalificati si calificati in constructii, salariu pornind de la 4600 lei luna, oferim cazare, transport, cu spirit de echipa, adaptabili si preferabil cu cunostinte de limba englezxa, nivel mediu.
-
Esti motivat si vrei sa inveti lucruri noi? Vino in echipa noastra! Aprovizionezi raionul cu marfa, verifici termenele de valabilitate a produselor si conformitatea acestora, te asiguri de semnalizarea corecta, de curatenia din raion, dai dovada de disponibilitate si respect in intreractiunea cu clientii. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la !
-
TRK PROFESSIONAL SRL, angajeaza: - 15 posturi "lucrator gestionar" - COD COR 432111 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
S.C. INTERNATIONAL PLATING S.R.L. Profil activitate Galvanizare tratarea si acoperirea metalelor Responsabilitatile postului: - Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie; - Manipularea si pregatirea pieselor ce urmeaza a fi prelucrata in procesul de prelucrare , in conformitate cu instructiunile de lucru - Raportarea problemelor aparute in timpul procesului, catre seful de schimb ; - Colaborarea cu colegii Se ofera: -Salarizare atractiva; -Prime de performanta - Ore suplimentare platite 200% ; -Bonuri de masa in valoare de 40 RON buc (se ofera 1 BON zi lucrata); -Tichete cadou de Paste si Craciun; -Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii; -Echipa amabila si corecta; -Progeam 1schimb -Transport asigurat .
-
Magazin cu amanuntul angajez vanzatoare, activitate in doua schimburi, salariu motivant. Magazinul se afla in Timisoara, zona Printul turcesc. Preferam persoane care sa locuiasca in zona sau in apropiere. Informatii si alte detalii la tel. sau tel
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii superioare; - Experienta minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunostinta operare Microsoft Office; - Aptitudini de intelegere verbala si de exprimare orala; - Sensibilitate la probleme; - Capacitate de sinteza; - Spirit de lucru in echipa; - Disciplinat; - Bun organizator; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA JOBULUI: - Asigura preluarea si procesarea solicitarilor colaboratorilor societatii, inregistrand comenzile care vin telefonic sau prin intermediul mediului online; - Promoveaza si vinde produsele si serviciile oferite de catre societate; - Preia feed-backurile si sugestiile colaboratorilor; - Intocmeste graficele de programare pentru serviciile oferite de societate; - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti.
-
Promovat
Colegii din CSi Romania, locatia Reghin, isi cauta un nou membru. Isi doresc sa aiba experienta ca Operator CNC (strung), bune cunostinte de citire a desenului tehnic, sa fie o persoana muncitoare si de incredere. Il primesc cu o cafea calda , intr-un mediu de munca placut, unde buna dispozitie face parte din echipa. Daca stii pe cineva care isi cauta job sau esti tu interesat, te asteptam la un interviu in care sa povestim in detaliu despre responsabilitati/ in care sa ne cunoastem. Reamintim si de beneficii: Tichete de 30 lei Decontarea abonamentului de transport in comun Asigurare medicala privata si pensie privata Bonus de performanta Cafea si abonament Bookster
-
-
Promovat
Căutăm colegi pentru următoarele posturi: Lăcătuși confecții metalice; Fierar; Dulgher; Zidar; Cerințe: Persoană responsabilă și de încredere; Bune abilități de comunicare si relaționare; Seriozitate, corectitudine și responsabilitate; Capacitate de a lucra în condiții deoesbite. Ce veți găsi la noi: Pachet salarial motivant (in funcție de experiență); Cazare, diurnă, transport; Mediu de lucru dinamic; Echipă dinamică și proiecte importante; Oportunități de avansare. Pentru mai multe detalii, sunați la numărul afișat.
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte: Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta; Oportunitati de training formare profesionala. Responsabilitati: Intampinarea clientilor; Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera; Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului; Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice; Incasarea tarifului pentru cazare. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs
-
Hotel&SPA Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Ospatar/Barman Cerinte: Experienta in domeniu (specialitate), Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj, Cunostinte minime de limba engleza: nivel conversational, Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj); Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva; Stapanire de sine, disciplina. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol; Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi; Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia; Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere; Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 30 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/about
-
Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; Actualizeaza baza de date cu clientii si participa la mentinerea evidentei rezervarilor; Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management.
-
Grădinița cu Program Prelungit Children Care Center Timișoara, grădiniță particulară acreditată de Ministerul Educației, dorește să își mărească echipa, în vederea dezvoltării activității de educație timpurie. Pentru aceasta, avem disponibile 3 posturi titularizabile de PROFESOR ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR sau EDUCATOARE: Sarcini: - realizează activități educaționale cu copii vârstă 2-6 ani, conform legislației în curs - întocmește documentații specifice postului, conform grupei alocate - program 8 ore, 7.45-16.15 (pauză de masă 30 minute), de luni până vineri Profilul candidatului: - absolventă PIPP (inclusiv 2024) sau Liceul Pedagogic + studentă PIPP, indiferent de anul de studiu - CONDIȚIE OBLIGATORIE - persoană pasionată și dedicată job-ului de profesor învățământ preșcolar - persoană caldă, plăcută, cu apropiere, dăruire și iubire față de copiii preșcolari - persoană creativă, jucăușă, cu mult spirit de imaginație - persoană capabilă în gestionarea relațiilor interumane, cu bune capacități organizatorice și de comunicare, colegială, cu spirit de lucru în echipă - experiența minimă de 1-2 ani constituie avantaj major (dar nu este obligatoriu) - cunoștințe de utilizare mijloace TIC, table smart, alte activități avansate IT constituie avantaj major - cunoașterea limbii engleze constituie avantaj major Oferim: - un mediu de lucru plăcut, bazat pe plăcerea muncii și a activității depuse, conform studiilor - grupă mica de copii (maxim 12 copii), cu îngrijitoare dedicată la grupă, telefon mobil + laptop dedicat - dotare avansată cu materiale didactice și recreative necesare activității la grupă - suport permanent în activitatea didactică și relația cu părinții prin supervizarea de către un director educațional - mentor - posibilitate de avansare în cariera didactică prin susținerea examenelor de definitivat, grade didactice - renumerație conform activității prestate, verificare medicală și evaluare psihologică anuală gratuită, masa de prânz asigurată, team-building, tichete de masă și tichete cadou - școlarizare și perfecționare ulterioară susținută de grădiniță - un post este ocupabil din iunie iulie 2024, al doilea post este ocupabil din septembrie 2024 iar al treilea post din iunie iulie 2025. Toate posturile se ocupă inițial pe bază de CV, interviu și probă de activitate (inspecție la grupă); - contract de muncă în regim full-time, angajare pe unitate de învățământ care este acreditată de Ministerul Educației, conferă vechime în învățământ - POSTURILE SUNT TITULARIZABILE: angajarea va fi permanentă, pe durată nedeterminată (după susținerea examenului de definitivat) în cadrul unității de învățământ, (grădiniță acreditată ME) pe bază de concurs, conform legislației în vigoare. În vederea ocupării unui post este necesară prezentarea la concursul național de titularizare sesiunea iulie 2 , sau la concursul de titularizare ce se va organiza la nivelul unității în cursul anului școlar 2024-2025 Aplicarea se poate face în secțiunea specifică de pe site-ul grădiniței. https: children-care.ro cariere
-
Angajam Electrician cu experienta in domeniul instalatiilor electrice. Responsabilitati: Instalarea, mentenanta si remedierea problemelor in sistemele de curenti tari. Asigurarea respectarii standardelor stricte de siguranta specifice curentilor tari. Colaboarea activa cu echipa pentru diversele proiecte. Beneficii: Program de lucru 8 ore pe zi, Mediu de lucru placut, Prime de sarbatori, Bonuri de masa, Decontare transport, Bonusuri performata.
-
Angajam montatori tamplarie pvc si aluminiu, permisul categoria B constituie un ajantaj. Oferim contract de munca si salariu avantajos, program de lucru de luni pana vineri
-
Global Auto Service Bacau,Service multimarca,angajează Tinichigiu - auto , aveți șansa sa lucrați si sa evoluați pe scara profesională ,într-un service de renume din Bacau,beneficiind de cursuri si traininguri gratuite atât in țara cât si in străinătate ,3500 lei lunar
-
Angajez conducator auto , cu experienta , pentru parc propriu. Activitatea se desfasoara in Onesti si zonele limitrofe. Conditii: - experienta pentru auto , utilaje constructii Salariul se negociaza la interviu. CV-urile se pot incarca in anunt sau se pot depune in Onesti, str.Sfintii Apostoli nr.1A. Relatii la telefon intre orele 8-16.
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Salutare! Ești în căutarea unei oportunități de carieră flexibilă în industria asigurărilor? Echipa noastră are vești excelente pentru tine! Acum poți să te alături echipei noastre și să lucrezi part-time sau de la distanță, beneficiind de flexibilitatea de a-ți organiza programul în funcție de nevoile tale. . Ca parte a echipei noastre, vei avea oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant, cu colegi dedicați și cu experiență în domeniul asigurărilor. Vei avea acces la resursele și instrumentele necesare pentru a-ți dezvolta abilitățile și pentru a-ți atinge potențialul maxim. Dacă ai experiență în industria asigurărilor sau în domenii conexe, precum vânzări, servicii clienți sau subscripții, te încurajez să aplici pentru a deveni asistent in brokeraj. Vei avea ocazia să lucrezi alături de profesioniști de top în domeniu, să-ți dezvolți abilitățile și să construiești o carieră de succes într-un sector în continuă evoluție. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie în creștere, care promovează excelența, inovația și satisfacția clienților. Te așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre tine și să explorăm cum putem colabora pentru a aduce valoare și succes în industria asigurărilor.