Anunțuri
Locuri de munca Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa Grădinița Răsărit angajează educatoare de după-amiază, full time! Căutăm o persoană pasionată de educaţie ce vede copilul ca fiind autor al propriului proces de învăţare iar adultul un ghid instruit ce îl însoţeşte în acest drum cu spirit de inițiativă. Să fie curioasă și deschisă la metodele de educație alternativă să îşi dorească să se auto perfecționeze şi să se dezvolte personal. În momentul de față căutăm personal pentru tura II Cerințe: Liceu pedagogic sau facultatea de Stiinte ale educatiei Experienta cu copiii minim 1 an Persoană organizată și ordonată Experiență în gestionarea grupurilor de copii Atitudine proactivă, pozitivă, orientată spre echipă Comunicare caldă și empatică cu copiii O etică bună a muncii Comunicare prietenoasă, respectuoasă, diplomatică și pozitivă cu părinții Confortabilă cu utilizarea de instrumente tehnologice ( Kinderpedia) Studiile superioare în educația timpurie sunt un avantaj Deschidere înspre alternativele educaţionale Limba engleza este un plus Persoana comunicativă și empatică Interes pentru dezvoltarea personală
-
Promovat
Alături de echipa din care face parte, mecanicul întreține și repară echipamente industriale în abator și fabrici (Întreţinerea mecanică a utilajelor şi instalaţiilor tehnologice în parametrii funcţionali). Puncte de lucru: - Fabrica de procesare carne - Oiejdea Se lucrează în 3 schimburi. Cerințe: - Studii: minim şcoala profesională liceu de profil -Instruire, calificare în specialitatea de mecanic - Capacitate bună de coordonare a mişcărilor, rezistenţă la efort static şi dinamic -Capacitatea de lucra la înălţime - Promptitudine în rezolvarea situaţilor ce se ivesc, acţionează eficient pentru reducerea riscului în situaţii de urgenţă - Capacitate de colaborare şi de execuţie a sarcinilor în echipă - Seriozitate si punctualitate Beneficii: - Salariu motivant, plătit întotdeauna în 2 tranșe lunare - 15 și 30 ale lunii; - Zile libere plătite pentru evenimente familiale deosebite; - Tichete de masă în valoare de 30 lei tichetul și pachet bilunar cu produsele companiei; - Instruire și formare profesională, ca să devii mai eficient; - Spor de fidelitate. Dacă sunteți interesat de acest post sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați și prieteni pot fi persoane interesate, vă rugam să ne trimteți un CV pe adresa de email afișată la job sau sunați la unul dintre numerele: 0258814466 0755050202.
-
Promovat
Cerinte: Studii medii; Cunostinte operare PC Serios, cinstit, adaptabill, rapid; Responsabil, onest, dinamic; Bune abilitati de comunicare, atent la detalii; Responsabilitati: - Asigura gestiunea corecta si eficienta a produselor (receptia vanzarea articolelor din portofoliul magazinului); - Coordoneaza echipa de vanzari si echipa de suport logisitc; - Responsabil cu activitati administrative (comenzi de achizitii marfa, stocuri, inventare, acte etc) Oferta: Pachet salarial motivant (corelat cu performanta); Posibilitatea dezvoltarii profesionale inr-un mediu profesionist si dinamic
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere. Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez sudori și lăcătuși cu contract de munca . Ofer cazare celor din provincie. Salariu atractiv
-
Service auto multimarca (max 3.5t )situat in zona drum intre tarlale,sector 3 bucuresti angajeaza mecanic auto multimarca cu experienta Program de lucru : Luni -vineri: 9-18 sambata ,duminica inchis Salariu atractiv,colectiv tanar !
-
Firma Electroexpert Instal Services , specializata in montajul si reparatia sistemelor de control acces angajeaza tehnician sisteme securitate - Interfoane Postul presupune munca de teren doar in Bucuresti, alaturi de o echipa tanara si motivata Experienta in domeniu este necesara Responsabilitati Cablare , montare si conexiuni necesare echipamentelor de interfonie sau videointerfonie Verificarea si mentenanta sistemelor de interfoane Montarea de yale electromagnetice Montarea amortizoarelor hidraulice pentru usi Cerinte Experienta in domeniu sistemelor de interfoane Experienta minima in lacatuserie Seriozitate Dornic de afirmare Permis categoria B constituie un avantaj Beneficii oferite Salariu atractiv care va creste constant in functie de realizari si cunostinte Bonuri de masa Bonusuri lucrari Telefon serviciu
-
Cautam șofer categoria B pentru transport internațional , tur -retur , pe autoutilitara prelata dotata cu dormitor .De preferat persoane din zona Codlea , Brașov. Cursele sunt în jur de 2400 km tur-retur și se efectuează în 2 max 3 zile pe săptămână. Pentru mai multe detalii contactati-ma pe nr de telefon din anunț.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
Angajam lucrator comercial statie peco / operator GPL ! Căutăm colegi pentru benzinaria Rompetrol Expres , Sat Coseri , Comuna Cateasca , Jud. Arges Cerințe și competențe specifice: Servirea clientilor statiei de carburant, incasarea contravalorii produselor solicitate de clienti, atributii privind magazinul care deserveste benzinaria (completare si aranjare marfa la raft, verificare termene de valabilitate, etichetare marfa) si curatenia locului de munca. Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința de a lucra într-un mediu dinamic, civilizat si placut Persoana serioasa si implicata care doreste un loc de munca stabil. Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture 12/24 ; 12/48 Oferim un pachet salarial atractiv , decontarea transportului
-
TEHNICIAN cu experienta instalari echipamente electrice si voce-date in cladiri de birouri-BUCURESTI
Angajam ELECTRICIENI si / sau TEHNICIENI pentru a se alatura echipei noastre. ________________________________________ Daca sti ca ai experienta in executia si punerea in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune si/sau instalatii de curenti slabi sau cablare structurata voce-date ai lucrat in telecomunicatii; Ai deja studii in domeniul electric si vrei sa te specializezi si pe instalarea echipamentelor de comunicatii voce-date; Atunci nu mai sta pe ganduri contacteaza-ne si vino la interviu. Daca mai ai un prieten in cautarea unui loc de munca, adu-l cu tine la interviu sau trimite-i informatia. Sigur iti va multumi! Nu uita sa ne trimiti CV-ul tau pe: WhatsApp: e-mail afisat pe site publi24 Telefon: Detalii despre job si alte raspunsuri va dam la telefon. Salariul negociabil si se va discuta de comun acord. Suna acum! ________________________________________ VREI SA STII DESPRE NOI ? CORIL este o companie cu 26 ani de activitate si experienta in Romania avand o prezenta constanta si puternica pe piata integratorilor de sisteme de date-voce si electrice pentru spatii de birouri, spatii comerciale, spatii industriale, telecomunicatii si data-center. CA SA TE ALATURI ECHIPEI NOASTRE TREBUIE SA AI : experienta anterioara in domeniu minim un an; cunostinte tehnice privind modul de executie al sarcinilor; o diploma de calificare sau certificari;; sa-ti placa sa inveti lucruri noi; CE TE ASTEAPTA DACA TE ALATURI NOUA? Contract de munca full time; Castiguri in functie de performanta peste media altor angajatori; Ore suplimentare platite corespunzator, beneficii si bonusari; Diurna pentru zilele cu deplasari; Transport cu masina de serviciu; Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; Posibilitatea de a evolua in cadrul firmei; Policalificare, atestate si certificari ANRE, ARTS, LAN etc; Dotari cu scule si echipamente specifice; Sansa de a lucra cu echipamente de ultima generatie in domeniu; CATEVA DETALII SI CERINTE DESPRE POSTUL DE: -ELECTRICIAN / TEHNICIAN instalator de retele electrice si retele de curenti slabi in spatii interioare de birouri; DESCRIEREA POSTULUI: Instaleaza toate tipurile de cabluri si accesorii pentru retelele electrice de joasa tensiune 250V/380V si pentru sistemele de curenti slabi; Monteaza si pune in functiune echipamente si aparatajul electric alcatuit din prize electrice, intrerupatoare, corpuri de iluminat, doze de legatura; Efectueaza conexunile electrice in tablourile de joasa tensiune, panouri electrice de distributie si de conexiuni curenti slabi cat si alte dispozitive electrice; Transpune corect in practica planurile si schemele electrice; Masoara testeaza si certifica cu ajutorul aparaturii din dotare echipamentele si retelele instalate; Aplica corect si prompt legile si normele de munca specifice, respecta normele de protectie a muncii; CONDITIILE DE MUNCA: Activitatea se desfasoara in Bucuresti, in cladiri si spatii de birouri, spatii industriale, spatii comerciale; Programul de lucru este de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara in echipa tanara, dinamica si cu experienta, in conditii de munca profesionala cu dotari si scule individuale specifice activitatii si echipamente de protectia muncii; ________________________________________ Puteti aplica la acest job pe: email -afisat whatsapp- Telefon- Contactati-ne!
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Angajare: Electrician cu experiență Cerințe: Autorizare ANRE electricitate grad II B Locație: santierele noastre sunt în N-V Germania, Spania, Portugalia si Olanda Program: normă întreagă Beneficii: Cazare și transport asigurat Căutăm un electrician cu experiență pentru lucrări în santiere de mari dimensiuni de parcuri terestre fotovoltaice.
-
Responsabil pentru efectuarea diferitelor sarcini mecanice: - Asamblarea structurii (distribuție și instalare) - Instalarea modulelor PV - Susținerea operațiunilor de ramare Cerințe și Abilități Experiență în manipularea uneltelor și echipamentelor speciale. Respect strict al măsurilor de siguranță. Abilitatea de a înțelege instrucțiunile scrise și manualele (în special pentru modulele PV). Suntem constructori de parcuri de mari dimensiuni de panouri terestre fotovoltaice. Activitatea se desfasoara exclusiv in strainatate pe santierele noastre din N-V Germaniei, Spania, Portugalia, Olanda.
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. In prezent suntem in cautarea unui Operator Facturare pentru a ne reintregi echipa. Responsabilitati: Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate- SAGA; Emite facturi (pe baza calculației primite de la clienți) si avize de însoțire marfă; Intocmește și urmărește diverse situații: consum producție, consumuri diverse și verificari de stocuri; Verifică fișe și confirmări de solduri, pentru a identifica erorile și a face corecții; Oferă suport colegilor de pe teren; Monitorizează contractele cu clienții și furnizorii asigurarea respectării termenelor si condițiilor contractuale, oferă asistență clienților și furnizorilor în legătură cu întrebări legate de contracte, facturare și alte aspecte administrative; Generează rapoarte periodice referitoare la derularea contractelor, încasări, sau alte aspecte relevante pentru management; Responsabil de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. Profil candidat: Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, sau ERP constituie avantaj; Cunostințe operare PC: pachetul Office, navigare internet; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita. Beneficii oferite: Pachet salarial motivant + sporuri; Posibilitatea dezvoltarii profesionale; Abonament la o retea medicala private; Tichete de masa; Prime in functie de performanta, prime de sarbatori. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, asteptam cu drag CV-ul tau.
-
Cautam conducator auto b+c CERINTE: *Atestat marfa + card tahograf *Permis categoria b+c *SERIOZITATE *Experianta minim 6 luni *Disponibilitate *Dornic de munca *preferabil din Ploiesti sau zone limitrofe *soferul se duce in fiecare seara acasa *o singura cursa pe zi Profi *salariul 3700-5500 in functie de performanta si de aptitudini Pentru mai multe detali la nr
-
Promovat
ANGAJAM SOFERI DIN NASAUD,BECLEAN SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SE LUCREAZA IN ZILELE DE ,LUNI, MARTI,MIERCURI, JOI DE LA ORA 6,00 DIMINEATA PANA LA ORA 14,30, IN ZILELE DE SAMBATA SI MARTI DUPA MASA TREBUIE SA SE PREZINTE LA FABRICA DE CORNURI SI BISCUITI DIN TURDA PENTRU APROVIZIONAREA CU PRODUSE, ZILE PLATITE TOT CU 160 -MASINA RAMANE ACASA LA SOFER PE BAZA DE INVENTAR,MASINA ARE G.P.S., -FIECARE SOFER ARE 2 TRASEE PE CARE LUCREAZA,LUNI-MIERCURI SI MARTI-JOI, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.300 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 ALEXANDRA 193833 ,PANA LA ORA 17,00 DUPA ORA 17,00 INFORMATII LA NUMARUL 0751 POP 193820.
-
Cautam conducator auto b+c+e CERINTE: *Atestat marfa + card tahograf *Permis categoria b+c+e *SERIOZITATE *Experianta minim 6 luni *Disponibilitate *Dornic de munca *preferabil din Ploiesti sau zone limitrofe *soferul se duce in fiecare seara acasa *nu facem curse externe *salariul 4500-7000 in functie de performanta si de aptitudini Pentru mai multe detali la nr
-
Descrierea jobului: Post: Conducator Proiect Sarcini principale : Coordoneaza echipa de proiectare, distribuie si urmareste realizarea activitatii de proiectare conform cerintelor de calitate, termen de finalizare si buget Este persoana de contact cu clientul pentru care se face proiectul, prezinta si agreaza cu clientul solutiile tehnice, planificarea realizarii proiectului, managemntul modificarilor. Candidatul Ideal: Studii superioare in domeniul mecanic Abilitati de lider Buna gestionare a situatiilor de criza buna prioritazare a activitatilor Forta de propunere solutii tehnice Rapiditate si autonomie in realizarea de propuneri si in luarea deciziilor Cunostinte avansate in domeniul proiectarii mecanice si a proiectarii proceselor de sudura si asamblare Experienta in utilizarea programelor CAD (Catia, NX) Competențe avansate în limba engleză. Se ofera: Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Mediu profesional cu oportunitati de dezvoltare in domeniu Prime pentru evenimente fericite (casatorie, nastere) Ajutoare pentru evenimente in familie
-
Oportunitate de carieră în domeniul imobiliar! Compania noastră, un promotor imobiliar cu experiență și un portofoliu bogat de imobile expuse spre vânzare, caută un agent imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să construiești o carieră de succes în acest domeniu, te invităm să aplici! Beneficii: - Salariu decent și comision atractiv de vânzare (între 1% și 2%). - Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și competitiv. - Suport și training pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și cunoștințele în domeniul imobiliar. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de achiziția sau vânzarea de proprietăți. - Prezentarea imobilelor disponibile și negocierea tranzacțiilor. - Monitorizarea pieței imobiliare și identificarea oportunităților. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Permis de conducere categoria B. Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii.
-
Promovat
În cadrul noului magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam supraveghetor masina paletizare pentru o fabrica de sticla din Bucuresti, Sectorul 3! Cerinte: - minim 10 clase; - cunostinte operare pc; Responsabilitati: -de a monitoriza funcționarea normală a mașinii de paletizare, benzi transportoare către aceasta și a semnala defecțiunile; - informeaza controlorul de linie atunci când sunt detectate defecte; - de a participa la schimbarea de sortiment. Oferta: Venit: 3500 lei net; Tichete de masa: 25 lei zi; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3 - zona Pallady
-
Promovat
Angajam Personal Curatenie Menajera cu experienta, pentru apartamente inchiriate pe termen mediu si scurt. CERINTE ESENTIALE: Persoane serioase, comunicative si atente la detalii. Flexibilitate in ajustarea programului. OFERIM: Salariu net incepand cu 3.500 RON + carte de munca. Pt informatii, ne puteti contacta telefonic intre orele 10-19.00 Va multumim.