Anunțuri
Locuri de munca Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Program de lucru in 3 schimburi la 8 ore Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Spor de noapte, de weekend, sarbatori legale, ore suplimentare Spor vechime in munca Bonusuri lunare Prime
-
Promovat
Atelier productie publicitara textile situat in sectorul 3, Bld Theodoar Pallady, angajam serigraf cu sau fara experienta . Mediu de lucru placut, calificare la locul de munca, salariu in functie de experienta.
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilitati: - Alimentare linii; - Predare fractii din linii; - Manipulare paleti; - Folosirea lizei electrice. BENEFICII: Salariu : 2100 Net luna; Tichete de masa: 30 lei zi; Transport asigurat pe rutele companiei; Program de lucru in 3 schimburi, Luni - Vineri.
-
EXPERIENTA intr-o fabrica este OBLIGATORIE! RESPONSABILITATI: - folosirea uneltelor specifice - mentinerea curateniei la locul de munca - asigurarea materiei prime la masina BENEFICII: Salariu : 4500 Net luna Tichete de masa : 40 lei zi Bonus de performanta; Prima de Paste si Craciun; Decont integral de transport; Program de lucru in 2 schimburi - Luni - Vineri. PENTRU ANGAJARE IMEDIATA SUNATI LA NUMARUL DE TELEFON:
-
Candidatul Ideal: - Disponibilitate la deplasari. - Experienta anterioara pe rol de confectioner in tamplarie PVC si aluminiu, reprezinta un avantaj. - Competente in citirea si interpretarea desenelor tehnice si specificatiilor. - Cunostinte despre masinile si uneltele de confectionare utilizate in tamplarie PVC si aluminiu. - Atent la detalii si angajat in producerea de lucru de inalta calitate. - Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa, intr-un mediu rapid. Descrierea jobului: - Candidatul ideal va fi responsabil de confectionarea componentelor din PVC si aluminiu conform specificatiilor, asigurand o productie de inalta calitate in conformitate cu standardele industriei. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu 4000 RON NET; - Bonus in functie de lucrari; - Decont transport; - Prima de Paste si Craciun; - Diurna in caz de deplasare.
-
Responsabilitati: - Utilizeaza echipamentul conform prescriptiilor tehnice si a instructiunilor primite - Foloseste echipamentul individual de lucru si de protectie - Efectueaza activitati de manipulare manuala a bunurilor - Manipuleaza marfurile in cadrul depozitului - Efectueaza operatiuni de sortare Beneficii: SALARIU NET: 2700 RON Tichete masa de 30 RON zi Bonus Paste si Craciun Contract pe perioada nedeterminata. Program de lucru 12 24 Transport asigurat din Ploiesti
-
Cautam muncitori pentru tuns si cosit iarba. Asiguram transport pe ruta Boldur- Sinersig- Darova- Ohaba. Beneficii: -Abonament medical la o clinica privata; -Bonuri de masa; -Salariu atractiv in functie de experienta. Cerinte: persoana punctuala si responsabila; capacitatea de a lucra in echipa; capacitatea de a lucra in mod organizat; Activitatea se va desfasura la FERMA BOLDUR, sortare si ambalare oua situat in Localitatea Boldur, jud. Timis.
-
Angajam operatori incarcator tip Vola, Excavatorist, mecanici auto si utilaje
-
-
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Promovat
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba ,germana,engleza. sa cunoasca sa lucreze pe calculator. sa colaboreze cu directorul firmei. Firma ofera salariu motivant intre 1000-1500 euro.Administratorul poate sa lucreze si part time. Pentru mai multe detali va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: .
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
TRAUN GUARD HMS SRL, societate ce asigură securitatea fizică și tehnică a obiectivelor organizațiilor Grupului Lukoil în România, ocupând constant primele locuri în topul firmelor din județul Prahova, angajează agenți de securitate pentru punctul de lucru din București. Cerințe: - Atestat profesional pentru agentul de securitate - Cazier judiciar curat - Abilitatea de a lucra în echipă și sub presiune - Seriozitate, punctualitate și loialitate față de angajator - Capacitatea de a acționa rapid si eficient in situații de urgență CV-urile pot fi trimise: - la sediul Societății din Ploiești, str. Titan, nr. 2, jud. Prahova - pe email Vă așteptăm să vă alăturați echipei noastre pentru a avea parte de locul de muncă la care visați! Se oferă: contract de muncă, salariu motivant, diurna maxim legală, tichete de masă in valoare de 32 de lei, bonusuri in funcție de performanță, zile libere plătite pentru evenimente in familie, ajutoare sociale pentru diferite situații, asigurare privata de sănătate. Relații la telefon
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Clientul nostru, este o companie de contabilitate în dezvoltare. Responsabilități: Verificări și înregistrări contabile a documentelor și operațiunilor financiar-contabile din portofoliul de clienți alocat Întocmire declarații lunare, trimestriale Întocmire bilanț semestrial și anual Pregătire rapoarte financiare solicitate de portofoliul de clienți Operare, întocmire documente și gestionarea relațiilor cu autoritățile statului Întocmire documente diverse, arhivare documente procesate si predare documente către portofoliul de clienți Păstrează legătura cu clienții alocați Cerințe: Studii superioare a Facultatii de Științe Economice, Contabilitate și Informatică de Gestiune Minim 5 ani experiență în domeniu de activitate similar Operare pe calculator: pachetul Office [word, excel] Experiență în operări înregistrări financiar-contabile în programul SAGA Cunoaștințe despre legislația în vigoare Bune abilități de comunicare Abilități bune de organizare și atenție la detalii Sociabilă, asertivă și pasionată de contabilitate Ușor adaptabilă la sarcinile de lucru și la adaptarea în echipă Rezistență la stres, multitasking, disponibilitate pentru proiecte noi Disponibil program de 8 ore zi Luni-Vineri (09: ferta salarială: Salariu motivant 21 de zile de concediu pe an Creșteri salariale în funcție de performanță Prime de Paști și Crăciun Atmosferă placută de lucru Posibilitatea de promovare în cadrul firmei
-
Promovat
Angajez vanzatoare minimarket zona Gara de Nord, Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere. Tura zi sau noapte.Cerinte:cazier curat
-
Inovalabel angajeaza operator utilaj finisare. Scopul general al postului il constituie finisarea produselor conform comenzilor. Responsabilitatile operatorului utilaj finisare sunt: Pregătește utilajul de finisare pentru executarea comenzilor Execută reglajele necesare Realizează finisarea produselor finite, conform comenzilor Urmărește calitatea producției realizate Raportează (completând formularele aferente) datele privind producția: consumuri de materii prime, timpi realizați Realizează operații de întreținere a utilajului Cerinte: Experiență relevantă (minim un an) pe post de Operator mașini cu comandă numerică reprezintă un avantaj Studii medii (minim 10 clase), preferabil scoală profesională în domeniul tehnic Seriozitate Dorința de a învăța Aptitudini pentru lucrul în echipă Atenție la detalii Disponibilitate lucru în 2-3 schimburi Oferim pachet salarial atractiv, tichete de masa, bonusuri de performanta, decontarea transportului, decontare de servicii de optica medicala.
-
Tiporafie de top din Bucuresti angajeaza personal pentru posturi in sectia de legatorie a punctului de lucru de la Casa Presei Libere, norma intreaga, salarii motivante, tichete de masa, bonusuri prime. Puteti trimite CV-uri prezentari pe email sau la telefon.
-
Promovat
Manpower recrutează asamblatori de mobilă pentru un client din domeniul mobilierului. Beneficii: Salariu motivant + bonusuri. Tichete de masă și bonusuri de sărbători Dacă sunteți pasionat de mobilier, aveți abilități tehnice și vă doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră. Cerințe pentru Post: Preferabil cu experiență în montarea mobilierului de bucătărie și living. Experiență în manevrarea uneltelor și dispozitivelor specifice pentru montaj, precum circular electric, fierăstrau, etc. Capacitatea de a interpreta și implementa schițe și planuri de montaj pentru a asambla mobilierul conform standardelor. Suntem în căutarea unei persoane dinamice, cu abilități excelente de comunicare și capabilități de înțelegere a cerințelor clienților. Colaborarea eficientă în echipă este esențială pentru a asigura un serviciu de calitate și satisfacția clienților. Posesor Carnet de Conducere Categoria B (avantaj) Disponibilitate pentru a lucra în Timișoara, dar cu deplasări și în Arad sau Oradea. Asigurăm un contract de muncă pe perioadă nedeterminată, oferind stabilitate și perspective de dezvoltare. Pentru mai multe detalii apelați la numărul de telefon
-
AS GENERAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL este o companie de construcții recunoscută pentru serviciile de cea mai bună calitate, încredere și echipa noastră specializată. Expertiza noastră cuprinde o gamă largă de servicii, inclusiv: Construcții de Blocuri la Roșu: Cu vastă experiență în construcții de blocuri, folosim tehnologia modernă de cofraje pentru a asigura execuții rapide și precise. Case cu Structuri Cadre: Oferim servicii complete pentru construcția de case cu structuri cadre, punând accent pe calitate și durabilitate. Fundații Durabile: Construim fundații solide folosind materiale de înaltă calitate și tehnici avansate. Alte Structuri și Lucrări: Gestionăm o varietate de proiecte complexe, de la radiere la trotuare, platforme betonate, ziduri de sprijin și garduri de mare întindere. Suntem experți în realizarea unei game variate de proiecte, incluzând case cu structuri de cadre, construcții la roșu, structuri din beton armat, blocuri, hale, anexe, cofrări panouri doka sau tego, ziduri de sprijin, garduri, fundații, betoane, zidărie, șape și trotuare betonate. Descrierea rolului: Căutăm un Inginer de Ofertare în Construcții, cu experiență și dedicație, pentru a se alătura echipei noastre. Rolul principal va fi elaborarea de oferte tehnice și comerciale pentru proiectele noastre de construcții. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a industriei construcțiilor și abilitatea de a evalua și a calcula costurile eficient. Responsabilități principale: Evaluarea cerințelor proiectului și elaborarea ofertelor Calcularea costurilor și estimarea bugetelor Colaborarea strânsă cu echipa de proiect pentru asigurarea acurateței ofertelor Menținerea relațiilor cu furnizorii și subcontractorii Urmărirea tendințelor de piață și actualizarea ofertelor conform necesităților Cerințe: Studii superioare în Inginerie Civilă sau domenii conexe Experiență relevantă în ofertare și sau management de proiect în construcții Cunoștințe solide în estimarea costurilor și planificarea proiectelor Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă Ce oferim: Oportunitatea de a lucra la proiecte diverse și provocatoare Un mediu de lucru dinamic și susținut Salariu competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Posibilitatea de a colabora pe proiecte, cu plată în funcție de proiect