Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Disponibil imediat Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 4

    Angajam personal in domeniul securitatii in munca

    Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.

  • 1

    Angajam operator PC Gestionare magazin Online

    Firma Dogav Grup angajează operator pc magazin online. Activitatea va consta în preluarea si procesarea comenzilor, precum și in expedierea lor către clienți. Descrierea postului: Reprezentantul(a) va prelua comenzile venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), va împacheta și livra produsele. Lucrul se va desfasura in echipa. Cerințe: Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online si programe de facturare gestiune. Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Studii minim liceale încheiate. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Se oferă: Salariu fix + bonuri de masa + decontare transport Program luni pana vineri 8.00-16.30 Locatie: Bratuleni, Parcul Industrial Miroslava ( in spatele METRO Iasi ) Așteptăm un CV atașat la acest anunț!

  • Caut loc de muncă,Baia Mare

    Bărbat 51 ani, studii superioare, permis B

  • 3

    Angajez Vanzatoare

    Angajez vanzatoare pentru magazin imbracaminte si incaltaminte, in Complex Jackson Bazar, minim 18 ani, program Luni-vineri 9-17, sambata 9-13, full time, salariu 2500 lei in mana.

  • Proiectant Sisteme de Securitate Curenți Slabi

    EadGrup SRL, angajează INGINER PROIECTANT in Iași cu program Full-Time, experiența minima recomandata este de 1 an. Salariu este negociabil. Locul de munca este la birou + teren. Descrierea Jobului: - întocmește proiecte tehnice de instalații electrice curenți slabi (sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) conform standardelor in vigoare pentru toate fazele de proiectare; - elaborează soluții tehnice de proiectare; - propune si implementează soluții si echipamente moderne in documentația de proiectare; - întocmește listele de cantități, de lucrări si echipamente; - avizare interna si la beneficiar a documentației; - face vizite in obiective in vederea întocmirii documentațiilor tehnice pentru sisteme curenți slabi - verifica implementarea soluțiilor tehnice; - emite dispoziții de șantier pentru fiecare modificare apărută in proiecte din momentul începerii lucrărilor si pana la punerea in funcțiune a sistemelor tehnice. Cerințe: - studii superioare finalizate in domeniul ingineriei; - minim 1 an experiența in proiectarea specifica domeniului curenților slabi(sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) - bune cunoștiințe AutoCAD, 2d 3d, Revit, Microsoft Office; - limba engleza (scris vorbit) nivel mediu; - spirit de observație si maxima atenție la detalii. - bune abilități de lucru in echipa. - constituie avantaj certificare PROIECTANT SISTEME DE SECURITATE; - constituie avantaj deținere permis auto CAT. B. Oferta: - salariu corelat cu nivelul pieței; - oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional; - laptop, telefon si altele in funcție de rezultate; - participare la programe de instruire; Ne puteți trimite CV-ul pe adresa de e-mail

  • Angajez sofer taxi

    Angajez sofer taxi cu atestat taxi cu contract de munca la 8 ore! Rog seriozitate!

  • 2

    Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

  • 1

    Loc de munca sezon estival Mamaia

    Cautam fata cu aspect placut,comunicativa care in sezonul estival 2024 sa lucreza ca PR la un club din Mamaia,jobul consta in tot ce tine de protocol,oferim cazare,masa,salariu motivant tel,

  • 8

    Asistent in asigurari

    Diverse activitati din platforma Destine

  • 2

    sc angajeaza ing structurist metal

    sc angajeaza ing structurist metal pt firma de constructii din iasi se ofera si cere seriozitate maxima si experienta minim 2 ani ,cunostinte de uzinare si montaj structura metalica, permis cat b remuneratie 7000 net ,se ofera si masina de servici

  • 6

    Key Account Manager Reprezentant Vanzari Standuri POSM Display si Productie Publicitara

    Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.

  • 44

    Operator date facturare contabilitate primara

    Candidatul ideal - persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva - cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor - competente informatice (cunostinte MS Office, Internet, etc.) - experienta de lucru pe platforma SEAP SICAP poate constitui un avantaj Descrierea jobului - preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari - introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) - cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora - intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti - activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente - alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii - salariu motivant format din parte fixa si bonusuri lunare - se asigura instruire de introducere cu operator experimentat - se asigura transport la locul de munca - mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva - team building-uri anuale si dezvoltare personala Descrierea companiei Top Master Ltd Srl este un jucator important pe piata materialelor de constructii din regiunea de Nord-Est a tarii si are o experienta de peste 15 ani in domeniu. De la inaugurarea noastra din anul 2007 am castigat increderea a peste 500 de clienti din regiune care achizitioneaza de la noi dintr-o lista de cel putin 6000 de repere ale unor branduri de renume din domeniul constructiilor: Oskar, Danke, Raider, Topmaster, Top Garden, Thirard, Everpro, Eurociere. Noul sediu Top Master Ltd a fost inaugurat in anul 2018, platforma de 8000 mp asigura parcarea flotei auto compusa din 15 masini pentru transport marfuri si personal, depozite pentru produse si birouri cu o suprafata de peste 2200 mp iar zona office pozitionata pe 2 etaje. Clientii nostri directi pot achizitiona produsele noastre comercializate in reteaua de magazine proprii: Dekor Podul de fier, Dekor Canta, Dekor Dacia, Dekor Nicolina, Dekor Gara. Investim constant in calitatea serviciilor oferite, prin grija si devotamentul echipei reusim sa crestem si sa deschidem noi zone de business durabil creand un mediu propice dezvoltarii.

  • 3

    Consultant Financiar

    #Recrutez consultant în domeniul financiar! Doresc sa-mi dezvolt o echipa de vânzări puternica. Pentru asta caut persoane motivate si deschise la noi oportunități în cariera. Va trebui sa lucrezi mult cu oamenii, sa promovezi serviciile si produsele companiei, sa le propui cele mai bune solutii si sa iti dezvolti permanent relatia cu ei. La noi vei gasi un mediu in care poti sa inveti si sa cresti, sa castigi bani pe masura muncii tale dar si sa iti faci prieteni. Dacă ai terminat studiile si doresti sa ai un loc de munca de viitor, te gândești la o schimbare în cariera sau vrei o suplimentare a veniturilor, trimite-mi CV- ul tău aici pentru a te contacta!

  • Angajam Fitofarmacist in Garden Center Oradea

    Suntem in cautarea unui fitofarmacist dedicat si pasionat, cu experienta si cunostinte solide in domeniul agricol, pentru a se alatura echipei noastre din cadrul Begonia Garden Center. Responsabilitati: Consilierea clientilor cu privire la utilizarea corecta a produselor fitosanitare si a altor inputuri agricole. Furnizarea de solutii personalizate si recomandari eficiente pentru managementul integral al daunatorilor si al bolilor plantelor. Monitorizarea si evaluarii starii de sanatate a plantelor si florilor din Garden si identificarea potentialelor probleme. Integrarea si colaborarea cu echipa de vanzari pentru promovarea si comercializarea produselor fitosanitare. Cerinte: Diploma de licenta in demeniul agricol Experienta demonstrata in domeniul agricol si in gestionarea produselor fitosanitare Abilitati bune de comunicare si relationare Capacitatea de a lucra in echipa si de a oferi solutii eficiente in situatii variate. Cunostinte despre legislatia si reglementarile privind utilizarea produselor fitosanitare. Ce oferim? Mediu de lucru stimulativ si dinamic Oportunitati de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare. Daca sunteti pasionat de agricultura si plante ornamentale si aveti abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, asteptam cv-ul dumneavoastra.

  • 5

    Inginer Proiectant Mecanic (Autodesk Inventor + Autocad)

    Firma productie confectii metalice (metalurgie), angajam Inginer proiectant mecanic, pentru punct de lucru in Sector 1. Cerinte: - Absolvent al unei facultati cu profil mecanic (IMST, Mecanica, constructii de masini) - Experienta in proiectare constructiva(utilaj) min. 10 ani - Cunostinte de rezistenta materialelor, actionari hidraulice, pneumatice, electromecanice - Experienta de proiectare asistata de calculator(modelare 3D - CAD, FEA) utilizand Autodesk INVENTOR, AutoCAD - Experienta in proiectarea de ansambluri complexe(instalatii tehnologice pentru procese industriale), capabil sa elaboreze documentatie tehnica de executie pentru ansambluri, subansambluri, piese - Experienta in utilizarea standardelor interne si internationale de profil - Capabil sa verifice proiecte mecanice - Capacitatea de a asigura asistenta tehnica la executie si montaj - Limba engleza scris/vorbit - Inventivitate - Cunoasterea mediului metalurgic(avantaj) Beneficii: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe perioada nedeterminata; Salariu motivant.

  • 31

    Angajăm personal depozit produse naturiste Tautii de Sus

    Producator suplimente alimentare, extracte naturale ,angajam personal (absolventi studii medii sau superioare) în depozitul nostru de suplimente alimentare (produse naturiste) situat în Tăuții de Sus, Foretierului 65, Baia Sprie. Cerințe: * persoana serioasa, atenta, responsabila; Responsabilități: * participarea la operațiuni de recepție a mărfii; * colectarea marfurilor utilizand scannerul si pregatirea comenzilor pentru livrare; * manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente; * asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță; * participarea la operațiuni de inventariere a mărfii; * menținerea și asigurarea curățeniei igienei în depozit. Program LUNI-VINERI , program 07h30min-16h30min . Sambata si Duminica nu se lucreaza. Vărugăm trimiteti CV . Mai multe informații la telefon.

  • 5

    Consultant financiar

    #Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recruteaza consultant! Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu, - ești sociabil și responsabil - comunici usor și ești orientat spre rezultate - ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) - îți dorești sa-ti dezvolti o cariera si un bussines propriu intr-un domeniu in plina expansiune - deții cunoștințe medii pachet MS Office - codul RAF constituie un avantaj. De ce noi, iți oferim pregătire și training în domeniu te bucuri de sustinerea managerului pe toata perioada activitatilor tale - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă - esti implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim si sigur. De ce vrei in echipa mea, Convinge-ma de asta si vino in echipa mea din Craiova! Ataseaza anuntului CV-ul tău si te voi contacta in cel mai scurt timp.

  • 3

    construcții finisaje

    echipa efectuam finisaje interioare și exterioare calitatea garantata

  • 9

    Angajăm lucrător comercial, operatori chimiști și ambalatori manuali

    Dacă ești o persoană sociabilă, dinamică, dornică să învețe lucruri noi, o atenție și memorie bună , ai și cunoștințe economice, te așteptăm în echipa noastră. Nu se solicită experiență, full time, cinci zile pe săptămână, 8 ore zi. Jobul constă în gestionarea comezilor și livrărilor, o relație permanenta cu clienții. Operatori chimiști și ambalatori manuali pentru linie de producție stretch și amabalaje din mase plastice Poți să ne contactezi la nr. sau pe email :

Salvează căutarea