Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-02-04 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 70

    consultant asigurari

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • 8

    Asistenta manager vorbitoare limba engleza . salariu net lunar 2.800 ron

    Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 39

    Agent promovare on line, câștig până la 4.000 Euro lunar

    Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 1

    Angajam manager operatiuni

    Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.

  • 16

    Angajăm secretară cu studii superioare. Buc. Trimiteți CV cu fotografie.

    Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.

  • 17

    Angajam consultant

    Vrei un job full time, part time , un venit suplimentar, avansare rapidă în carieră, atunci sună sa stabilim un interviu, studii candidat minim bacalaureat, cunoștințe operare PC, sau cu cod caen 6622 , job pentru municipiul Hunedoara și împrejurimi.

  • Personal Restaurant pe Bulevard

    Restaurant situat pe Bulevard Dem Radulescu Rm Valcea( fostul Filos), cauta sa angajeze personal pentru urmatoarele posturi: - Bucatar - Ajutor Bucatar - Spalator Vase - Barman - Ospatar - Personal curatenie

  • 1

    ANGAJĂM INGINER Ă și sau COORDONATOR pentru fabrică de producție confecții metalice

    Angajăm Inginer Subinginer Maistru - Salariu Atractiv și Oportunități de Avansare Companie: HEAVY METAL Locație: BUZĂU HEAVY METAL, lider în domeniul confecțiilor metalice, caută un Inginer, Subinginer sau Maistru talentat și ambițios pentru a se alătura echipei noastre tehnice. Suntem dedicați creării unui mediu de lucru sigur și inovator, oferind echipament de lucru de ultimă generație și oportunități consistente de dezvoltare profesională. Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților tehnice în producție. Optimizarea proceselor de fabricație și asigurarea calității produselor. Colaborarea cu diverse departamente pentru implementarea de soluții tehnice eficiente. Respectarea și implementarea normelor de sănătate și securitate în muncă. Contribuția la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și produselor. Cerințe: Diplomă de inginer, subinginer sau calificare echivalentă în domeniul tehnic. Experiență în industria confecțiilor metalice sau într-un domeniu similar. Abilități solide de organizare, planificare și managementul timpului. Cunoștințe tehnice avansate și abilitatea de a lucra cu tehnologii moderne. Excelente abilități de comunicare și lucrul în echipă. Oferim: Pachet salarial motivant, competitiv în industrie. (peste 1300 euro+bonusuri) Bonusuri de performanță și recunoașterea meritelor. Oportunități de avansare profesională și dezvoltare continuă. Mediu de lucru sigur, cu echipament modern și tehnologii avansate. Beneficii suplimentare : bonusuri de performanță Cum să Aplicați: Pentru a aplica, trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la sau contactează-ne la 075356066 ALTE CERINȚE SPECIFICE POSTULUI: Asigură un flux informaţional eficient între unitatea de producție și management Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale; Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii de producție şi implementează schimbările aprobate de managerul general

  • Inginer Constructii Ploiesti

    CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu

  • 1

    Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

  • 4

    Agent vanzari Timisoara

    SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei Asteptam CV-ul dvs, pe whatsap din anunt, programarile la interviu se fac doar daca trimiteti CV-ul. In cazul in care conducerea firmei va gasi potrivite aptitudinile si experienta dvs, cu siguranta noi va vom contacta!

  • 8

    Asistent in asigurari

    Diverse activitati din platforma Destine

  • Inginer proiectare retele electrice

    Inginer proiectant retele electrice Competente: Bună cunoaștere a normativelor de proiectare și a prescripțiilor tehnice din domeniul energiei electrice; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Responsabiliati: realizarea proiectelor de instalații electrice, dimensionarea instalațiilor aferente proiectului, întocmirea documentației necesare, verificarea proiectului, oferirea de asistență tehnică pe parcursul execuției acestuia, și realizarea modificările de rigoare. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:

  • 6

    Key Account Manager Reprezentant Vanzari Standuri POSM Display si Productie Publicitara

    Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.

  • 2

    Specialist Customer Care and Content Editor - German Speaker!

    Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.

  • Biolog biochimist chimist Buzau

    De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala; Te vei dezvolta profesional; Cultura organizationala stabila cu plan de cariera pe termen indelungat; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere; Salarizare si bonusare conform unui sistem competitiv; Tichete de masa; Decont transport; Zile concediu de odihna suplimentar; CARD FAVOR reduceri la serviciile medicale GRAL MEDICAL; Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare d specialitate absolvite cu diploma d master institutie d învatamant superior d profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta d OBBCSSR; Drept d libera practica certificat d membru OBBCSSR; asigurare d raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar d minimum 1 an, în cadrul unui laborator d analize medicale; Cunostinte generale d biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator d analize medicale; Cunostinte d operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor d lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe d lucru; Precizie, timp d reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program d lucru în ture 12 24, 12 48. Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare d specialitate absolvite cu diploma d master institutie d învatamant superior d profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta d OBBCSSR; Drept de libera practica certificat de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar d minimum 1 an, în cadrul unui laborator d analize medicale; Cunostinte generale d biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator d analize medicale; Cunostinte d operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor d lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe d lucru; Precizie, timp d reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program d lucru în ture 12 24, 12 48. Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de master institutie de învatamant superior de profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta de OBBCSSR; Drept d libera practica certificat de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar de minimum 1 an, în cadrul unui laborator de analize medicale; Cunostinte generale de biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator de analize medicale; Cunostinte de operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor de lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe de lucru; Precizie, timp de reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program de lucru în ture 12 24, 12 48. Te asteptam alaturi de noi!

  • 44

    Operator date facturare contabilitate primara

    Candidatul ideal - persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva - cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor - competente informatice (cunostinte MS Office, Internet, etc.) - experienta de lucru pe platforma SEAP SICAP poate constitui un avantaj Descrierea jobului - preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari - introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) - cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora - intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti - activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente - alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii - salariu motivant format din parte fixa si bonusuri lunare - se asigura instruire de introducere cu operator experimentat - se asigura transport la locul de munca - mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva - team building-uri anuale si dezvoltare personala Descrierea companiei Top Master Ltd Srl este un jucator important pe piata materialelor de constructii din regiunea de Nord-Est a tarii si are o experienta de peste 15 ani in domeniu. De la inaugurarea noastra din anul 2007 am castigat increderea a peste 500 de clienti din regiune care achizitioneaza de la noi dintr-o lista de cel putin 6000 de repere ale unor branduri de renume din domeniul constructiilor: Oskar, Danke, Raider, Topmaster, Top Garden, Thirard, Everpro, Eurociere. Noul sediu Top Master Ltd a fost inaugurat in anul 2018, platforma de 8000 mp asigura parcarea flotei auto compusa din 15 masini pentru transport marfuri si personal, depozite pentru produse si birouri cu o suprafata de peste 2200 mp iar zona office pozitionata pe 2 etaje. Clientii nostri directi pot achizitiona produsele noastre comercializate in reteaua de magazine proprii: Dekor Podul de fier, Dekor Canta, Dekor Dacia, Dekor Nicolina, Dekor Gara. Investim constant in calitatea serviciilor oferite, prin grija si devotamentul echipei reusim sa crestem si sa deschidem noi zone de business durabil creand un mediu propice dezvoltarii.

  • 3

    Consultant Financiar

    #Recrutez consultant în domeniul financiar! Doresc sa-mi dezvolt o echipa de vânzări puternica. Pentru asta caut persoane motivate si deschise la noi oportunități în cariera. Va trebui sa lucrezi mult cu oamenii, sa promovezi serviciile si produsele companiei, sa le propui cele mai bune solutii si sa iti dezvolti permanent relatia cu ei. La noi vei gasi un mediu in care poti sa inveti si sa cresti, sa castigi bani pe masura muncii tale dar si sa iti faci prieteni. Dacă ai terminat studiile si doresti sa ai un loc de munca de viitor, te gândești la o schimbare în cariera sau vrei o suplimentare a veniturilor, trimite-mi CV- ul tău aici pentru a te contacta!

  • Angajam Fitofarmacist in Garden Center Oradea

    Suntem in cautarea unui fitofarmacist dedicat si pasionat, cu experienta si cunostinte solide in domeniul agricol, pentru a se alatura echipei noastre din cadrul Begonia Garden Center. Responsabilitati: Consilierea clientilor cu privire la utilizarea corecta a produselor fitosanitare si a altor inputuri agricole. Furnizarea de solutii personalizate si recomandari eficiente pentru managementul integral al daunatorilor si al bolilor plantelor. Monitorizarea si evaluarii starii de sanatate a plantelor si florilor din Garden si identificarea potentialelor probleme. Integrarea si colaborarea cu echipa de vanzari pentru promovarea si comercializarea produselor fitosanitare. Cerinte: Diploma de licenta in demeniul agricol Experienta demonstrata in domeniul agricol si in gestionarea produselor fitosanitare Abilitati bune de comunicare si relationare Capacitatea de a lucra in echipa si de a oferi solutii eficiente in situatii variate. Cunostinte despre legislatia si reglementarile privind utilizarea produselor fitosanitare. Ce oferim? Mediu de lucru stimulativ si dinamic Oportunitati de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare. Daca sunteti pasionat de agricultura si plante ornamentale si aveti abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, asteptam cv-ul dumneavoastra.

  • 3

    Angajam operator introducere si validare date(cu limba italiana)

    Descriere postului Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri; Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor; Recunoasterea si analizarea documentelor primite. Cerinte Cunostinte limba italiana - nivel mediu; Cunostinte utilizare PC; Atentie la detalii. Oferta noastra - salariu de incadrare in functie de performanta - bonus anual de performanta - bonus pentru transport - tichete de masa in functie de vechime - training tehnic intern - program full time (L-V) - posibilitatea de a lucra hidrid.

Salvează căutarea