Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Ingrijitor cladiri in Departamentul Tehnic. Cerinte: Absolvent studii primare; Abilitati de comunicare si de lucru in echipa, capabilitate de integrare in medii noi de lucru, atentie la detalii; Seriozitate, punctualitate, responsabilitate si disciplina. Responsabilitati: Efectueaza si intretine curatenia in toate spatiile interioare si exterioare; Respecta regulile de igiena in toate spatiile; Foloseste corect solutiile de curatenie; Asigura igienizarea spatiilor de lucru si a grupurilor sanitare; Asigura efectuarea si intretinerea curateniei in incinta cladirii; Colecteaza in recipiente speciale gunoiul si il depoziteaza in spatiile special amenajate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Vino in echipa de profesionisti ai Asigurarilor de Viata! Aplica pentru rolul de Consultant de Asigurari de Viata alaturi de Metropolitan Life si fii sigur ca este o oportunitate de perspectiva! Asteptarile noastre: - Eficienta si claritate in comunicare in discutiile online sau fata in fata - Orientare catre client si implicare in a oferi servicii de consultanta financiara la cele mai inalte standarde - Disponibilitate de invatare si dezvoltare specifice domeniului de activitate - Orientare spre rezultate si spre eficientizarea activitatilor curente - Spirit colaborativ si deschidere pentru a oferi suportul in dezvoltarea intregii echipe - Motivatie pentru a identifica constant noi oportunitati de business - Entuziasm si adaptabilitate la schimbare Beneficii oferite: Benecii adaptate nevoilor și performanței tale: Motivatia ta reprezinta o prioritate majora pentru Metropolitan Life. Am vrea sa stim ca ti-ar placea sa dai curs unor provocari din ce in ce mai interesante. Îți oferim astfel un pachet de beneficii menit să iti arate aprecierea noastra si sa recompenseze generos performanța. Dezvoltare profesională stabilă și predictibilă: Ai acces la programe accelerate de training și dezvoltare profesionalasustinute atat de catre specialistii din cadrul departamentului nostru de training cat si de catre instituții internaționale. Vei avea accces la sisteme digitale performante de interacțiune cu clientul, precum și la know-how-ul global al companiei. Flexibilitate in alegerea nivelului de cariera dorit: Alaturi de noi TU DECIZI ritmul in care vrei sa evoluezi profesional, efortul pe care esti dispus sa il investesti, momentul in care esti pregatit sa dai curs unei noi provocari profesionale, directia in care vrei sa te dezvolti profesional Afla mai multe despre noi accesand site-ul Metropolitan Life: https: www.metropolitanlife.ro despre-noi descopera-metropolitan-life
-
Promovat
Restaurant Stradale Miro isi mareste echipa Locatie: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr. 89 (zona mall Baneasa) Posturi disponibile: Bucatar-grill Ce cautam: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata Cu experienta Studii medii, diploma bucatar Responsabila Comunicativa Cooperanta Ce oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna Cine suntem noi? Noi suntem echipa Stradale cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail: SAU La numarul de telefon: 0761456830 Ia-ti zambetul pe buze si hai sa faci parte din echipa noastra!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
sc angajeaza ing structurist metal pt firma de constructii din iasi se ofera si cere seriozitate maxima si experienta minim 2 ani ,cunostinte de uzinare si montaj structura metalica, permis cat b remuneratie 7000 net ,se ofera si masina de servici
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei . Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. - . Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu conteaza daca mai aveti un alt loc de munca, activitatea in domeniul asigurarilor o puteti desfasura in paralel, in limita timpului disponibil. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinte (PAD si facultative), asigurari medicale de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS (www.destine-holidays.ro), parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de examinare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii Destine (unde vi se va face cont pe platforma pe care veti lucra si unde veti gasi cursurile - teoria - ce va trebui invatata pentru examen) si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare provine). Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior - Destine Broker
-
Promovat
Vino in echipa de profesionisti ai Asigurarilor de Viata! Aplica pentru rolul de Consultant de Asigurari de Viata alaturi de Metropolitan Life si fii sigur ca este o oportunitate de perspectiva! Asteptarile noastre: - Eficienta si claritate in comunicare in discutiile online sau fata in fata - Orientare catre client si implicare in a oferi servicii de consultanta financiara la cele mai inalte standarde - Disponibilitate de invatare si dezvoltare specifice domeniului de activitate - Orientare spre rezultate si spre eficientizarea activitatilor curente - Spirit colaborativ si deschidere pentru a oferi suportul in dezvoltarea intregii echipe - Motivatie pentru a identifica constant noi oportunitati de business - Entuziasm si adaptabilitate la schimbare Beneficii oferite: Benecii adaptate nevoilor și performanței tale: Motivatia ta reprezinta o prioritate majora pentru Metropolitan Life. Am vrea sa stim ca ti-ar placea sa dai curs unor provocari din ce in ce mai interesante. Îți oferim astfel un pachet de beneficii menit să iti arate aprecierea noastra si sa recompenseze generos performanța. Dezvoltare profesională stabilă și predictibilă: Ai acces la programe accelerate de training și dezvoltare profesionalasustinute atat de catre specialistii din cadrul departamentului nostru de training cat si de catre instituții internaționale. Vei avea accces la sisteme digitale performante de interacțiune cu clientul, precum și la know-how-ul global al companiei. Flexibilitate in alegerea nivelului de cariera dorit: Alaturi de noi TU DECIZI ritmul in care vrei sa evoluezi profesional, efortul pe care esti dispus sa il investesti, momentul in care esti pregatit sa dai curs unei noi provocari profesionale, directia in care vrei sa te dezvolti profesional Afla mai multe despre noi accesand site-ul Metropolitan Life: https: www.metropolitanlife.ro despre-noi descopera-metropolitan-life
-
#Multinațională de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recrutează consultant financiar în Bacău! Oferim o gamă extinsă de soluții financiare personalizate adaptate nevoilor fiecărui potențial client. De ce tu ești sociabil și responsabil comunici ușor și ești orientat spre rezultate îți dorești să-ți dezvolți o carieră și un bussines propriu într-un domeniu în plină expansiune ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) știi că pentru a avea succes este nevoie să îți asumi responsabilități De ce noi iți oferim cel mai bun program de pregătire și training în domeniu te bucuri de susținerea și feedbackul managerului pe toată perioada activităților tale pentru a pune în practică cele învățate ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim și sigur. Ce îți oferim? un mediu de lucru plăcut și un colectiv prietenos, oportunitatea de a decide singur ă cât vrei să câștigi pe măsura implicării și a eforturilor tale (comision+bonusuri), ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor personale, șansa de a promova pe baza unor criterii clare, pe baza performanței. Dacă deții diplomă de Bacalaureat, manifești interes pentru învățare constant și îți dorești să lucrezi full-time sau part-time, atașează CV-ul tău sau contactează-mă telefonic, iar apoi o să detaliem la interviu.
-
Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.
-
-
Angajam urgent persoana cu abilitati de negociere, comunicari si vanzari directe pentru postul de reprezentant vanzari. Pentru programari interviu sunati la numarul afisat. 0738796007
-
CE CEREM EDUCAȚIE Studii superioare în domeniu (Automatica si Calculatoare; Electronica, Inginerie Electrică EXPERIENȚA Experiență de minim 2 ani în coordonarea departamentului electrică și automatizări; Experiență în fabricarea dulapurilor electrice de comandă și control; Experiență în automatizarea sistemelor hidraulice industriale; CERINȚE Cunoștințe acționări electrice, de putere și hidraulice; Cunoștințe în domeniul automatizărilor industriale; Cunoștințe procese automate controlate prin intermediul PLC-urilor; Cunoștințe în aparatura de verificare și testare a circuitelor; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Cunoștințe de limba engleza scris si vorbit; COMPETENȚE ȘI CALITAȚI Abilități dezvoltate de comunicare și relații interpersonale; Bun organizator; Abilități în conducerea și motivarea angajaților; Orientare spre rezolvarea problemelor. CE TREBUIE SA FACA PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Coordonează echipa din subordine pentru realizarea sarcinilor de lucru Elaborează și actualizează planul de fabricație Oferă suport tehnic personalului din subordine Interpretează documentația de execuție Verifică calitatea execuției lucrărilor realizate de personalul din subordine Realizează cereri de achiziție pentru componentele și consumabilele necesare atelierului Asigură materialele necesare desfășurării activității în atelier Elaborează documentațiile tehnice suport pentru echipa din subordine Documentează modificările aduse proiectelor Arhivează documentația tehnică Evaluează trimestrial personalul din subordine Stabilește rolurile și responsabilitățile personalului din subordine Întocmește si transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea șefului direct CE OFERIM CONDIȚII Munca se desfășoară la birou și în hala de producție; Pachet salarial motivant : în funcție de competente, obiective si responsabilități; Beneficiază de o perioada de integrare de 3 luni de zil
-
S.C. YOUNGER KAROM cu sediul in Bucuresti, sect. 2,angajeaza in conditiile legii Contabil Junior absolvent de studii superioare de specialitate. Responsabilitati : verifica si prelucreaza zilnic documente contabile; verifica solduri din balanta,casa si avansuri trezorerie; inregistrare NIR, bonuri de consum si verificare solduri de stocuri; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; gestionarea, arhivarea documentelor contabile. Contract de munca perioada nedeterminata. Program de lucru luni-vineri, 9-17. Salarizarea se discuta la interviu. Relatii si programari interviu: tel. , de luni pana vineri intre orele 10-16.
-
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să explorezi domeniul asigurărilor? Caut persoane pasionate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de colaboratori. Dacă îți dorești un venit suplimentar, împreună cu un program flexibil care îți permite să lucrezi de oriunde, iar biroul tău să fie oriunde te poartă pasiunea ta, atunci această oportunitate este pentru tine. În echipa noastră vei găsi oportunități de dezvoltare personală și profesională, susținere constantă și resurse pentru a-ți atinge obiectivele. Indiferent dacă ai experiență în domeniul asigurărilor sau ești la început de drum, avem programe de formare adaptate nevoilor tale. Alătură-te echipei noastre și descoperă avantajele unei activități care îți oferă libertatea de a-ți gestiona timpul și locul de muncă în funcție de preferințele tale. Contactează-mă pentru mai multe detalii și hai să construim împreună un viitor de succes în domeniul asigurărilor!
-
Angajez sofer taxi cu atestat taxi cu contract de munca la 8 ore! Rog seriozitate!
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Tip : full time Locatie : Bucuresti CV: CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Alege sa te dezvolti personal si profesional alaturi de noi #Harsha Engineers Europe, cautam colegi noi pe pozitia de Operator CNC, pentru locatia noastra din Parcul Industrial ICCO, Ghimbav Brasov. Candidatul Ideal - Cunostinte minime de desen tehnic - Studii medii - Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler, micrometru, ceas comparator - Experienta pe un post similar constituie un avantaj - Calificare Operator CNC - constituie avantaj Descrierea jobului - Operarea masinilor unelte CNC - Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC - Stabilirea necesarului de materiale in functie de specificul lucrarilor pentru fiecare comanda - Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei de prelucrare - Interpretarea desenului de fabricatie - Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate - Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice - Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite - Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca Beneficii - Instruire specifică postului, la nevoie, cursuri de specialitate; - Salariul negociabil in funcție de cunoștințe experiență; - Posibilitate de promovare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru profesionist; - Instrumente de lucru necesare desfășurării activității; - tichete de masă 33 lei zi - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi decontat - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață si de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu Descrierea companiei Harsha Engineers Europe este o companie bazată pe tehnologie, cu un accent puternic pe cercetare și dezvoltare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm produse adaptate cerințelor clienților noștri. Avem expertiza necesară pentru a proiecta și dezvolta scule în avans in-house, ceea ce ne permite să fabricăm produse complexe. De la înființarea sa în 1986, Harsha Engineers International Limited* (Harsha) este cel mai mare producător pentru industria rulmenților cu role și bile prin turnare și produse de prelucrare în aliaje de cupru, bronz și alamă pentru multiple aplicații industriale. Grupul este unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul componentelor prelucrate din bronz și al componentelor din aliaje de alamă. Harsha Engineers Europe livrează piese finite complete pentru echipamente de construcții și silvicultură din întreaga lume.
-
Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată
-
Promovat
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor