Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Calificat Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil din: 2020-05-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Compania: Comfortex Energy SRL *Descrierea companiei: Comfortex Energy este cea mai nouă companie din grupul COMFORTEX. Ne dedicăm dezvoltării unei game revoluționare de profile din aluminiu pentru industria panourilor solare. Comfortex Group, înființată în 2008, este o companie cu capital 100% românesc, reunind 7 companii din România și Turcia. Alătură-te echipei Comfortex Energy, o companie tânără și dinamică! *Descrierea Jobului: Căutăm agent de vânzări, specialist în domeniul construcțiilor, specific pe partea de balustrade din sticlă și profile fațade ventilate. Rolul principal este să oferim o experiență remarcabilă clienților și potențialilor clienți, îmbunătățind performanța în vânzări. *Responsabilități: - Prezentarea și ofertarea produselor noastre, conform politicilor companiei. - Implementarea strategiei de vânzare și urmărirea fidelizării clienților. - Menținerea relațiilor cu clienții sau potențialii clienți. - Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței. - Susținerea întâlnirilor la sediu sau deplasarea fizică la acestea. - Colaborarea cu echipa de Marketing pentru dezvoltarea strategiilor de vânzări. - Cunoașterea și înțelegerea produselor, serviciilor și ofertelor companiei. - Respectarea proceselor și procedurilor de lucru ale companiei (GDPR). *Candidatul Ideal: - Abilități de ascultare activă și comunicare eficientă. - Capacitatea de a stabili relații de încredere. - Abilități de negociere și orientare spre nevoile clientului. - Atitudine pozitivă și optimism. - Motivație și orientare către realizarea obiectivelor și îndeplinirea target-ului. - Experiență în vânzări call center constituie un avantaj. - Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul construcțiilor. - Cunoștințe solide despre balustrade din sticlă și sau profile fațade ventilate. - Permis de conducere valabil. - Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonal. *Beneficii: - Salariu motivant și negociabil, în funcție de experiență. - Transport asigurat sau posibilitatea de a avea acces la mașină de serviciu. - Laptop și telefon. - Atmosferă de lucru plăcută, într-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune. - Zi liberă de ziua de naștere. - Program fix de lucru L-V, 08:30 17:30, cu pauză de masa. - Concediu de odihnă. *Cum să aplici: Lasa-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau află mai multe detalii la numărul de telefon. Alătură-te echipei Comfortex Energy și contribuie la dezvoltarea unor soluții inovatoare pentru industria panourilor solare!
-
Promovat
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doamnă 54 ani nefumatoare îmi ofer serviciile pentru ingrijire copil cu vîrsta peste 2 ani cu experiență în domeniu... Referințe de la ultimul loc de muncă
-
Caut un loc de muncă in bz AG.Security Am atestat și o vechime in pază 10 ani Dar în Buzău
-
Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro
-
Restaurant, angajam urgent personal: Grataragiu şi Pizzar. Daca aveţi cunoştinţe şi experienţa în domeniu şi sunteţi dispus sa va alaturaţi echipei noastre pentru a va ajuta colegii, nu ezitaţi sa ne contactati. Oferim salariu atractiv, o masa calda pe zi.
-
Lucian sibiu 46anii zugrav vopsitor rigipsar 15anii experiență 3anii in Germania la Vonovia GmbH maler rigips izolații mansarde zugrăveli glet tencuieli rostuit cărămidă și piatră șpaleți structura pereți și tavane izolații mansarde restaurare case vechi in sibiu și împrejurimi. preț de nerefuzat la fața locului.
-
European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior+administrativ în locatia din București, sector 3. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru in platforme IKA: Doc process Mercareon-Kaufland Auchan Extranet Pallex Carrefour Ecologic 3R GS1 Vendor-Mega Image Frigonet Edenred FanCurier - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare. - diverse-administrative: acte angajări, adeverințe, concedii, împuternicire, declaratii achiziții rechizite-consumabile, comanda produse curatenie bonuri, diurne, relația cu firma de IT pregătire anumite documente contabilitate diverse rapoarte Condiții necesare: Experienta în poziție similara minim 3 ani sau relevanta Capacitate de lucru în echipa CV-urile sunt așteptate la
-
Angajăm mecanic de utilaje Se cere: - Cunoștinte de mecanică pentru utilaje - Experiență în domeniu - Permis categoria B - Seriozitate Se oferă: - salar atractiv - contract de muncă - echipament de lucru - cazare - transport - diurnă, o masă caldă pe zi - alte bonificații
-
CERINTE: - disponibilitate pentru deplasari in tara; - program de lucru de luni pana sambata; - experienta serioasa in domeniu ; - absolvent de minim studii medii ; - persoana serioasa, punctuala si ordonata; - indemanare si atentie la detalii ; - capacitate de asimilare rapida ; - stabilitate, motivare, entuziasm, lucru in echipa ; - responsabilitate si bun simt la locul de munca ; - permisul de conducere categoria B constituie avantaj. RESPONSABILITATI: - organizeaza si pregateste locurile de munca unde se vor efectua lucrarile ; - respecta planurile puse la dispozitie ; - asigura executia lucrarilor in bune conditii cu garantarea calitatii acestora ; - foloseste instrumente de lucru adecvate pentru fiecare tip de lucrare ; - utilizeaza optim si corect echipamentele tehnologice puse la dispozitie ; - mentine locul de munca ordonat si curat. BENEFICII oferite : - mediu de lucru profesionist ; - contract de munca si sansa unui job stabil ; - echipament de lucru ; - salariu net in mana(15-50 lei ora), variabil in functie de experienta si performante, plus bonusuri pentru lucrari finalizate inainte de termen; - in cazul deplasarilor, oferim cazare buna.
-
Descrierea jobului Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea produselor in magazin si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Menținerea unei relații profesionale și amabile cu clienții. Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de utilizare a calculatorului; Inclinatie spre domeniul tehnic; Orientare catre gasirea de solutii; Flexibilitate in lucrul cu clientii; Experienţă in vanzari; Mai multe detalii la numarul de telefon sau CV la adresa de email
-
Doresc a angaja Bucătari Specialiști pentru Germania. Aceștia trebuie să susțină Preselecție, în vederea angajării. Retribuția va fi stabilită după susținerea examinării. Cuantumul retribuției este între 3500 și 4000 de euro Net. Pentru detalii trebuie să Trimiteți SiVi. Pe perioada examinării se asigură cazare și masă gratiută pe o perioada de 2 zile.
-
Bună ziua ! Atelier de mecanica auto angajam mecanic auto în Franța cu experienta in domeniul auto reparații si intretinere ,salariu atractiv in functie de cunostinte intre 2500 si 3000 . Mai multe detalii la sediul firmei in Blanc Mesnil sau la tel.
-
Angajăm Instalatori pentru montaj instalații sanitare pentru yachturi în șantier naval din Olanda. Cerințe: - experiență relevantă în domeniul instalațiilor sanitare; - calificare specifică domeniului; - experiența în domeniul naval constituie avantaj; - cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj); - persoană autonomă și responsabilă. Responsabilități: - montajul instalațiilor sanitare pe yacht în conformitate cu planul tehnic; - asigurarea executării corespunzătoare a lucrării atribuite (montare valve, pompe, filtre, drenarea corectă a țevilor etc.). Condiții și beneficii: - salariu între 13,35 - 20,00 Euro net/oră, în funcție de competențe și experiență; - program de lucru full time; - cazare gratuită (o persoană în cameră); - mașină de serviciu în Olanda și echipament de lucru; - job stabil, contract pe termen lung; - contract românesc, detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda; - nu se percepe nicio taxă de angajare.
-
Angajez operator buldoexcavator bligatoriu EXPERIENTA- zero sapte doi opt cinci unu opt unu sase sase lucrari in Brasov Sfantu Gheorghe sau în împrejurimi. Utilajul este un Komatsu Salariu in functie de experienta + decont motorina Ofer si ce seriozitate
-
Despre companie: Vera Fashion este un atelier de croitorie pe comanda pentru dame si totodata de retus, infiintat in anul 2017. Punctul de lucru se afla pe bulevardul Ion Mihalache si este renovat dupa cele mai inalte standarde. Detinem utilaje nou inovative, un ambient placut la locul de munca si dorim sa va avem in echipa noastra. Cerinte: - Realizarea produselor cap-coada, dupa ce acestea au fost deja croite - Realizarea retusurilor - Ordine si disciplina in timpul programului de lucru cat si dupa terminarea acestuia Beneficii: - Salariu 3.300 Lei - 4.300 Lei NET (în mână) - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Cresterea salariului in functie de experienta de lucru si de vechimea la locul de munca - Orele suplimentare sunt platite DE 3 ORI MAI MULT - Zile libere de toate sarbatorile legale - Toate weekend-urile libere - Mediu de lucru foarte placut
-
-
SC MARAMYR IMPEX SRL cu sediul in Frasinu, Dâmbovița, angajează 3 sudori și 3 lăcătuși mecanici in conditii avantajoase. Cerinte: experiență de lucru 3-5 ani, minim 10 clase și nivel avansat de limba engleza.
-
Angajez lucrători cu experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare . Cerințe: - Limba engleză - experiență > 5 ani < - permis de conducere categoria B Salariu : 2700-3000 Euro CONTACT:
-
Cautam colegi pentru service auto. Daca ai cunostinte tehnice in domeniul auto,esti o persoana implicata cu initiativa si ai abilitatea de a lucra in echipa dornica de dezvoltarea continua a cunostiintelor si ai experienta in domeniu ( minim 3 ani) te asteptam in echipa noastra. Responsabilitati: Analizeaza starea tehnica a autovehiculului; Identifica problemele si propune solutii pentru rezolvarea lor; Efectueaza operatiile de reparatii necesare; Verifica rezultatul interventiei si preda autoturismul; Intretine ordinea si curatenia postului de lucru. Beneficii: Contract de munca; Mediu de lucru prietenos si competitiv; Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si motivata; Cursuri si training-uri de dezvoltare profesionala; Conditii de lucru foarte bune: post de lucru propriu, echipat complet; Pachet salarial motivant 600-1000 euro net in functie de aptitudini Bonusuri de performanta lunare; Tichete de masa 40 ron zi ; Vrei ? Nimic mai simplu contacteaza-ne .
-
City chef catering angajeaza bucatar sau ajutor de bucatar cu experienta , program 8 ore pe zi Mai multe detalii la nr de tel
-
Responsabilități : -coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe. - menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului - gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria - se ocupă de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantului. Program de lucru 5 zile de muncă cu 2 zile libere. Beneficii: Mașină, laptop, 3 mese pe zi Salariu fix între 1000-1500 Euro net pe lună + bonusuri legate de performanțe.