Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Calificat Disponibil din: 2020-06-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion, se fac la apartament. Se lucreaza de Luni pana Vineri-Sambata dimineata. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 90 - 100 zi calendaristica) - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Chirie in germania achitata de angajator si utilitati.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica și Cleme de Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Școala postliceală Experiența de minim 3 ani pe un post similar Capacitatea fizică de a răspunde la efort Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea pentru deplasare la lucrările sucursalei sau în cadrul altor sucursale Desfăşurarea activităţii în condiţiile şi riscurile specificate în fişa postului (ex. lucru la înălţime, în zone cu circulaţie, în apropierea tensiunii). Disciplina în cadrul programului de lucru De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Urmarirea și verificarea excuției de calitate a lucrărilor și exploatarea corectă și în condiții optime a mașinilor, utilajelor, dispozitivelor de lucru si instalațiilor din dotarea fabricii Efectuarea instructajului periodic privind protecția muncii și al personalului din subordine Întocmirea foii de prezență colectivă, verificarea și răspunderea pentru respectarea programului Urmărirea respectării regulamentului de ordine interioară Răspunderea pentru întreținerea în condiții optime a locurilor de muncă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, și cu posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns aici, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Grupul Electromontaj include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Locații Electromontaj în România: Sediul Central este în București Sucursale în țară: București, Bacău, Craiova, Pitești, Stația de Încercări Stâlpi, București Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați, București Fabrica de Cleme și Armături, Câmpina Locații Electromontaj externe: Sucursale: Republica Moldova, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania.
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Venit net între 3 000 - 4 500 lei. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Candidatul ideal Experienta ca vopsitor industrial minim 1an Cunoasterea procedurilor de vopsire Persoana muncitoare, constiincioasa si responsabila; Capacitate de lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza in diagnosticarea si solutionarea defectelor aparute. ATRIBUTIUNI Executa operatii tehnologice de vopsire spalare degresare a suprafetelor de lucru Manipuleaza incarca - descarca echipamentele de lucru si sau materialul abraziv lacuri-vopseluri; Executa lucrari de service si mentenanta a echipamentelor electrice si de automatizare pregatirea materialelor de vopsire identificarea zonelor ce trebuie retusate si eliminarea defectelor intretinerea SDV-urilor,utilajelor cu care lucreaza
-
Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Salon cu clientela de 20 ani anjqjqm urgent coafeza si frizer cu experienta. Program o zi cu o zi un weekend liber unul lucrat.
-
Angajăm vânzătoare pentru minimarket, program de lucru în ture, o zi lucrătoare alternând cu o zi liberă, contract de muncă. Salariul începe de la 3500 lei net. Adresa: Oraș Pantelimon, Strada Dobrogeanu Gherea, nr. 63. Nu răspundem la mesaje.
-
Restaurant Brasov , angajam urgent bucatar sef ,bucatar , patiser, full time , ture, salar atractiv.
-
SC Alpaccess SRL angajeaza mecanic auto. Cerinte: - Studii medii finalizate (domeniul mecanicii constituie avantaj) - Experienta in domeniu minim 3 ani - Cunostinte tehnice de diagnoza auto - Cunostinte tehnice de mecanica electrica auto - Persoana pozitiva, responsabila, disciplinata, serioasa - Atentie distributiva - Capacitate de organizare si planificare - Capacitate de lucru in echipa - Capacitate de indeplinire a sarcinilor in termene limita - Disponibilitate pentru lucru in mediul industrial - Permis conducere categoria B Responsabilitati: - Diagnosticarea disfunctionalitatilor - Reparatia si întretinerea autovehiculelor si echipamentelor - Utilizarea si întretinerea autovehiculelor si echipamentelor din dotare in conditii corespunzatoare - Reparatia si inlocuirea diverselor piese, ansamble, subansamble, accesorii etc. - Efectuarea de probe de functionalitate utilaje - Alte atributii stabilite in fisa postului sau de catre superior Beneficii: - contract pe durata nedeterminata - bonuri de masa (40 lei zi) - transport asigurat
-
Angajez instalator! Salariu motivant!! Se oferă transport de la domiciliu la locul de munca și retur + bonusuri la finalul proiectelor!!! De prefera din Ploiești sau împrejurimi!!!
-
Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și să fii zâmbetul cald care îi întâmpină pe oaspeți? Hotel AveLux îți oferă oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de recepționist! Căutăm o persoană serioasă cu o fire organizată, o atitudine ospitalieră și abilități de comunicare. Dacă te bucuri să interacționezi cu oamenii și poți gestiona cu ușurință multiple sarcini, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilitățile tale pentru postul de recepționist vor include: - Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros - Efectuarea check-in-ului și check-out-ului - Gestionarea rezervărilor și răspunsul prompt la cerințele și nevoile oaspeților. Chiar dacă nu ai experiență, suntem deschiși să îți oferim cunoștințele necesare pentru a excela in acest domeniu, dar experiența poate reprezenta un avantaj valoros. Oferim un salariu atractiv cu bonusuri de masă. Ca si locatie, ne aflam la intrarea in Brasov de pe DN1, Calea Bucuresti nr. 7 Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi și să ne lași CV-ul tău!
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Job _montatori subansamble _Sibiu Pentru companie de producție Sibiu 2 schimburi de luni -vineri Oferta : Salariu de la 2700 net Tichete de masa Transport decontat asigurat Bonusuri de producție Condiții bune de lucru . Tip : FullTime Locatie : Sibiu CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
FORJA NEPTUN SRL ANGAJEAZA: ELECTRICIAN DE INTRETINERE Conditii: Studii medii; Calificare si experienta in domeniu; Experienta min. 2 ani in diagnosticarea, repararea, executarea si intretinerea instalatiilor electrice de comanda si de forta, precum si a instalatiilor electrice de iluminat; Persoana serioasa, comunicativa, organizata; Se ofera: - Salarizare motivanta, - Masa calda gratuita, tichete de masa, transport gratuit pe ruta Campina Baicoi, - Sansa unei cariere intr-o companie performanta. Persoanele interesate vor trimite cererea si sau CV- ul la sediul societatii, Baicoi, str. Infratirii nr. 295, sau FAX: , E-MAIL: ; Relatii suplimentare la TEL.:
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Alatura-te echipei noastre ! - Ne marim echipa si dorim sa angajam colaborator pizzer. Cautam o persoana amabila, cu o atitudine pozitiva, dinamica si sociabila . Locatia Strada Simion Barnutiu, nr 36 ,zona Modern. Programul de lucru 2 zile cu 2 libere Salariu in functie de experienta, realizari si implicare.
-
Program de Luni pana Vineri 7:30-16:00. Salariu intre 3200 si 5000 NET. Masina de serviciu, Prime de sarbatori, Premii de performanta. Contract pe perioada nedetrminata. Detalii la:
-
Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:
-
SC. BEIMARY SRL - ÎNGRIJIRE BĂTRÂNI GERMANIA Suntem pe piața din anul 2011, recrutam persoane doritoare sa lucreze la îngrijit persoane vârstnice în Germania 1.Contract legal în RO si delegare in Germania. Perioada -minim 60 zile ,perioada se poate prelungi la cerere. Salariul incepe de la 1700 euro net ,poate ajunge si peste 2000 net pe luna in functie de caz. Nu se percepe comision! Pentru detalii puteți suna la nr. Telef. Birou - intre orele 9 si 13, la sediul firmei, in Mediaș, str. St. L. Roth, nr. 29, ap. 1. Mobil/ Persoanelor care nu cunosc limba germana și doresc sa învețe, pot sa se înscrie la cursurile organizate de firma noastră.
-
Angajez meseriasi cu experienta pentru amenajari interioare si exterioare in Sibiu,salariu 6000-7000
Angajez meseriasi cu experienta pentru amenajari interioare si exterioare în Sibiu, gresie, faianta, rigips, parchet, zugravit, gletuit, tencuit, tapet, termosisteme etc. Salariu motivant, si bonusuri in functie de realizări. Informatii la telefon