Funcționar Call-center _Sectorul 5
Specificații
Descriere
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti
Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office
Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare
Cerințe:
Studii superioare
Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar)
Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face
Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
Responsabilitate, initiativă
Abilități de lucru în echipă
Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj
Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet
Cunostințe de limba engleză mediu.
Responsabilități:
Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta
Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne
Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat
Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților
Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei
Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat
Gestionarea portofoliului de clienți existenți
Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei
Oferta:
Tichete de masa
Abonament servicii medicale Regina Maria,
Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy,
22 zile CO + ziua de nastere zi libera
CV:
CV: lauradaniela at yahoo.com
!!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!