Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal Experienta ca vopsitor industrial minim 1an Cunoasterea procedurilor de vopsire Persoana muncitoare, constiincioasa si responsabila; Capacitate de lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza in diagnosticarea si solutionarea defectelor aparute. ATRIBUTIUNI Executa operatii tehnologice de vopsire spalare degresare a suprafetelor de lucru Manipuleaza incarca - descarca echipamentele de lucru si sau materialul abraziv lacuri-vopseluri; Executa lucrari de service si mentenanta a echipamentelor electrice si de automatizare pregatirea materialelor de vopsire identificarea zonelor ce trebuie retusate si eliminarea defectelor intretinerea SDV-urilor,utilajelor cu care lucreaza
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Brasov. Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau. P
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com
-
Contabil junior și senior Cerințe : Studii superioare economice Limba engleză avansat Cunoștințele operare Excel mediu ( formule) Experiența anterioară în firma de consultanță contabilitate Sediul firmei este în sectorul 6 Băneasa Se lucrează doar de la birou CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Iti doresti sa devii membru al echipei noastre sau cunosti pe cineva pasionat de oportunitati noi? Te invitam cu entuziasm sa ne intalnim si sa discutam in detaliu in cadrul unui interviu. Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoști! Trimite CV-ul pe mailul: și te vom contacta noi imediat! Sau sună-ne tu, în timpul programului 09:00-16:30 și o colegă drăguță de la HR îți va da toate detaliile necesare: . Detalii referitoare la beneficii salariale: * Salariu net: 2900 lei (2200 lei in mana + 700 lei tichete de masa) Beneficii suplimentare: * de Paste se va acorda: 100 lei pentru fiecare an vechime! * de Craciun se va acorda: 100 lei pentru fiecare an vechime! * de ziua Femeii (8 Martie): 75 lei! * de ziua copilului (1 Iunie): 75 lei pentru fiecare copil! * de ziua de nastere: 150 lei! Cerinte minime pentru ocuparea postului: Experienta profesionala dovedita, in domeniu, minim 12 luni!
-
Iti doresti sa devii membru al echipei noastre sau cunosti pe cineva pasionat de oportunitati noi? Te invitam cu entuziasm sa ne intalnim si sa discutam in detaliu in cadrul unui interviu. Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoști! Trimite CV-ul pe mailul: și te vom contacta noi imediat! Sau sună-ne tu, în timpul programului 09:00-16:30 și o colegă drăguță de la HR îți va da toate detaliile necesare: . Detalii referitoare la beneficii salariale: * Salariu net: 3500 lei (2800 lei in mana + 700 lei tichete de masa) Beneficii suplimentare: * de Paste se va acorda: 100 lei pentru fiecare an vechime! * de Craciun se va acorda: 100 lei pentru fiecare an vechime! * de ziua Femeii (8 Martie): 75 lei! * de ziua copilului (1 Iunie): 75 lei pentru fiecare copil! * de ziua de nastere: 150 lei! Cerinte minime pentru ocuparea postului: Experienta profesionala dovedita, in domeniu, minim 12 luni!
-
Anunțăm deschiderea unei poziții de bucătar cu experiență, capabil să-și gestioneze resursele astfel încât să avem 12 - 14 repere la linia de servire: 2 fel întâi - 40-60 portii, 10-12 feluri principale - între 6 și 20 porții per reper, un desert și grill-uri a la carte - între 15-20 porții, totul gata între 10:30 și 11. Să-și gestioneze corect echipamentele de lucru, ustensilele și spațiul astfel încât să știe permanent stocul, să poată utiliza orice echipament sau ustensilă in orice moment. Să fie un bun comunicator in echipă și să fie capabil să inoveze și să creeze fișe de produse pe fiecare reper. Locația noastră oferă doar prânzul in acest moment, dar ne dorim extinderea cu mâncare pentru acasă și platouri pentru evenimente - deja le oferim clienților aceste variante. Locația noastră funcționează de Luni până Vineri, până la ora 17 , deci weekend ul este liber, până la lansarea serviciilor de mâncare pentru acasă, când vom lucra și sâmbătă, doar cu precomandă și pe program redus. Pentru poziția de ajutor de bucătar, sunt atribuții specifice cum ar fi: menținerea stocurilor de ingrediente în bune condiții; spălarea, curățarea, tocarea legumelor; menținerea curățeniei în spațiul de lucru, spălarea echipamentelor și a ustensilelor, menținerea în perfectă curățenie a spațiilor frigorifice și de congelare. În plus, pregătirea salatelor pentru meniuri și asistarea la linie în situațiile în care se aglomerează.
-
Candidatul Ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare. Descrierea jobului Responsabilitati -Identificarea clientilor potentiali -Intocmirea schitei acoperisului pe baza masuratorii -Negociera si semnarea contractelor de vanzare -Monitorizarea lucrarii acolo unde este cazul Beneficii -Pachet salarial motivant format din salariu fix si comision din vanzari -Autoturism full-time -Telefon Descrierea companiei Firma Marcos Roofs Expert cu sediul in com Maracineni , DN73 ,Jud. Arges este specializata in vanzarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica,tabla cutata , sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
Comapanie germana angajeaza Soferi 3,5t Venitul este de 90 Euro net zi Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Se livreaza electrocasnice la domiciliul clientilor Se lucreaza in echipa Cerinte: permis cat B, Locatie: Kerpen Detalii la telefon: . Melania
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
În atenția Asociațiilor private de locatari doresc angajare paznic posed atestat vorbesc puțin engleză am 65 ani experienta 10 ani nefumător nebăutor pt stațiunea Mamaia
-
-
Service auto cu 20 ani de experienta in repararea si intretinerea autovehiculelor rutiere ANGAJAM MECANIC AUTO cu experienta sau UCENIC mecanic auto ( cu experoienta minima ). Oferim : - salariu fix sau salariu procentual in functie de performantele angajatului - contract de munca full time pe perioada nedeterminata - cursuri de calificare si perfectionare gratuite - utilaje si dotari tehnice pentru buna desfasurare a activitatii - colectiv de munca dinamic si performant - programe si documentatii tehnice multi marca - testere de diagnoza multimarca Cerinte : - Seriozitate si respectarea programului de lucru - permis de conducere minim cat B - experienta in intretinerea si reparatia autovehiculelor - utilizarea PC si testerelor de diagnoza - dorinta de perfectionare si dezvoltare profesionala - respect fata de colegi si colectiv Asteptam C.V ul tau Pentru detalii si programari interviu mob:
-
Cerinte : experienta , demonstrabila ,min 3 ani in aceasta meserie experienta in lucrari antiincendiu - senzori , alarme , tablouri ..etc cunostinte limba engleza franceza, nivel mediu permis auto B - masina personala este un avantaj Se ofera : Salariu NET 15 -17 Eur ora , in functie de experienta Taxe , asigurari , cazare , platite de angajator cazare singur in camera posibilitate de lucru ,ore suplimentare Incepere rapida Persoanele interesate , care indeplinesc cerintele anuntului , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului .
-
Recrutez urgent personal calificat în tâmplărie pentru muncă în Slovacia în fabrica de mobila. Salarizare 1300 nett. Program de lucru 8-12 h Asigurare cazarea gratuit. Pentru mai multe informații despre acest loc de munca va rugam sa ne contactați la numărul SAU pe whattsap sau viber la OO421905294996
-
Societate de construcții angajam dulgheri si restauratori in lemn. Salariu motivant, asiguram pranzul si carte de munca. Informatii la nr de telefon Rotar Florin.t
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Esti un mecanic auto cu un nivel avansat al performantei si vrei sa fii recompensat pe masura rezultatelor tale remarcabile? Avem oportunitatea potrivita pentru tine! In echipa noastra, salariul tau va fii determinat de nivelul tau de performanta si vei beneficia de recompense unice. Daca iti cunosti nivelul de performanta, iti poti alege salariul de la 6500 sau 7000 lei la 9800 lei cash. posilitate de a primi bacsis (intre 1000 3000lei); Conditii de lucru foarte bune. Scule pentru lucru performante. Posilitate de dezvoltare tehnica in domeniu Mediu de lucru pozitiv, dinamic si prietenos Lucru in echipa Training-uri de dezvoltare a abilitatilor specifice activitatii Contract de munca full time Pasionati pentru a creste impreuna! Service Auto Vitan Societatea noastră este dedicată exclusiv serviciilor auto. Deviza noastra este : "Servicii de calitate, profesionalism si exigenta!'' Societatea are ca domeniu de activitate repararea autovehiculelor, mentenanta, diagnosticarea cat si vanzarea, distributia de piese si accesorii auto. Societatea isi desfasoara activitatea in incinta complexului AUTOVIT. Descrierea jobului Re lizar în bune condiții a lucrărilor de mecanică general (schimb distribuții, reparații motoare, schimb ambreiaje), într țin r și repar ții autov hicul lor (c lit te excelentă, timp scurt); Asigurarea satisfacției loialității și a dorinței de recomandare a clienților; Organizarea propriilor resurse și activități; Cooperarea și lucrul împreună cu ceilalți colegii din cadrul companiilor; Respectarea normelor de securitate a muncii și PSI. Efectuam mecanica auto multimarca: Revizii filtre si uleiuri. Reparatii motoare benzina si diesel Schimb distributii lant + curea Schimb ambreiaje Schimb elemente directie Schimb elemente suspensie Schimb elemente franare Schimb elemente esapament Schimb ulei cutie automata (se face training pentru folosire aparat profesional). Cat si alte lucrari care mai sunt necesare si importante Pe perioada contractului mecanic va beneficia de lucru, de elevator, truse cu scule, si sdv-uri pentru lucrari specifice. Mediul de lucru este pozitiv si benefic, echipa este prietenoasa si desfasurarea activitatii se face in conditii bune. Contacteaza-ne acum!.