Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Carnet conducere: B Experienta: Fara experienta Disponibil din: 2021-03-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 21

    Responsabil curățenie cu engleză sau germană - Germania, 2000 eur brut

    Descriere: Suntem Die Ferienhaus Agentur, o echipă dinamică și energică, care administrează și închiriază case și apartamente de vacanță de înaltă calitate în OstseeResort Olpenitz, în Nordul Germaniei, la o oră și jumătate distanță de Hamburg. Responsabilități: curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor din resort. Cerințe: - limba engleză sau germană la nivel de bază/conversațional (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), - permis de conducere, - atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor. Beneficii: - aproximativ 1550 net (pentru un salariu brut de 2000 ), - locuințe subvenționate care includ utilități (pentru aprox. 200-300 /lună) , - posibilitate de a lucra în cuplu, - asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, - de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, - bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, - discounturi la anumite magazine din resort, - posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. Locație: Germania Dacă sunteți interesați, trimiteți un mesaj privat aici sau pe Whatsapp la numărul de telefon în care să detaliați experinența pe care o aveți și nivelul cunoașterii limbii germane sau engleze pentru a programa un interviu. Sabina Pop

  • 1

    Curieri Livratori BoltFood - Jobul ideal pentru studenti!

    Ești student și vrei să îți suplimentezi veniturile în timp ce îți continui studiile? Bolt Food îți oferă o oportunitate excelentă pentru a face asta! Fiind curier la Bolt Food și ai control total asupra programului tău de lucru, astfel încât să poți să te concentrezi atât pe studii, cât și pe câștiguri. Livrează comenzile clienților noștri și câștigă bani în timp ce îți faci propriile reguli de lucru. Programul este flexibil 100%, ales de tine! Poți lucra când și cât dorești, astfel încât să poți integra ușor munca în programul tău de student. Ce trebuie să știi: Livrezi comenzile plasate de clienți cu ajutorul aplicației noastre Bolt (Food) Courier. Poți folosi mașina ta personală, bicicleta, trotineta sau scuterul. Câștigurile tale variază între 500 - 2500+ lei săptămână, în funcție de numărul de comenzi livrate Beneficiezi de un program flexibil, part-time sau full-time, ales de tine (deschizi aplicația când dorești și ești plătit pentru cât ai lucrat) Ai posibilitatea să primești bacșiș direct din aplicație. Nu pierde această oportunitate unică de a-ți construi un viitor financiar solid în timp ce ești student! Aplică acum și începe să câștigi bani în timpul liber! Ai întrebări sau neclarități? Sună-ne pentru orice problemă sau informație suplimentară! Echipa noastră este disponibilă mereu să te ajute și să îți ofere suportul necesar. Așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei noastre și să începi o carieră de succes ca și curier Bolt Food!

  • 3

    Angajam Frigotehnist - Montator aer conditionat

    VIRMAD FRIGOTEHN SRL angajeaza personal calificat necalificat pentru INSTALAREA- REPARAREA- INTRETINEREA APARATELOR DE AER CONDITIONAT Ce ne dorim de la noul nostru coleg?

 -sa colaboreze si sa comunice cu echipa; 
 -persoana serioasa, responsabila cu spirit de initiativa ,punctualitate si disciplina;
 -disponibilitate pentru deplasari scurte in tara.
 -permis de conducere Cat. B (constituie un avantaj)
 Ce oferim:
 -salariu atractiv in functie de experienta si implicare;
 -contract de munca pe perioada nedeterminata;
 -șansa creșterii venitului în funcție de abilitățile personale.
 -loc de munca stabil PENTRU MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR DE TELEFON:

  • 5

    Electrician - posturi libere

    Cautam colegi pentru postul de electrician. Candidatul Ideal Absolvent studii medii tehnice, profil energetic,electrotehnic sau electronic Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime; Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj dar nu este obligatorie; Autorizare ANRE gr IIB - constituie un avantaj; Bune abilitati de comunicare si organizatorice; Rezistenta la stres si spirit de echipa; Permis de conducere categoria B - constituie un avantaj Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate si program flexibil; Descrierea jobului cite te i interpretează corect schema electrică; alege materialele, dispozitivele, echipamentele i aparatele de măsură conform specifica iilor din schemă; stabile te traseul instala iei în func ie de cerin e i disponibilită i; montează tuburile de protec ie, conductorii i echipamentele, i realizează conexiunile i izola iile conform schemei i - normelor tehnice de securitate a muncii; pune sub tensiune instala ia i utilizează aparate, tehnici i proceduri specifice pentru verificarea func ionării acesteia; repară sau înlocuie te eventualele echipamente defecte, conductori, izola ii etc. conform cerin elor.

  • 7

    Curier easybox by Sameday

    Alimentare easybox by Sameday. Angajam șoferi categoria B pe duba 3.5 T. Program flexibil, 2 ture, 8 ore zi Salariu 3500 lei. Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în sectorul 6, sectorul 1, Chiajna sau de preferat cât mai aproape de soseaua de centură. Permis de conducere cat. B de minim un an Cazier curat.

  • 4

    Agent Imobiliar - Arad

    Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!

  • 20

    Sorgeti angajeaza Agent de vanzari baterii auto - Cluj

    Angajam agent de vanzari in domeniul auto: distributie/vanzare de baterii auto, stationare si de tractiune, in zona Cluj+Ardeal+Maramures+Crisana. Activitatea se va desfasura pe teren si la magazinul din Cluj si presupune vanzarea/distrubutia de baterii en-gros si onorarea comenzilor en-detail prin livrarea + montarea bateriei pe masina clientului. Program de lucru: L - V : 9 - 18, S: 9 - 14 (prin rotatie) Nu este necesara experienta. Salariu fix + comision din vanzari. Daca aveti permis auto si disponibilitate de a invata va asteptam sa va alaturati echipei SORGETI. Detalii la telefon si pe www.sorgeti.ro. Trimiteti CV la: office sorgeti ro

  • 11

    Ambalator manual

    Candidatul ideal: - varsta: minim 18 ani - studii: minim 8 clase - disponibilitate de a lucra 8 ore zi, 3 schimburi, program de lucru inclusiv sambata si duminica, cu libere urmatoarea saptamana - domiciliu stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. raspunde de ambalarea produselor conform metodei standardizate de ambalare semiautomata manuala in functie de dotarile tehnologice ale liniei 2. supravegheaza si evita supraincarcarea zonelor de receptie a produselor finite (paine) Ce oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa 30 lei zi lucratoare - sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend, spor de sarbatoare legala - decontare combustibil - dupa o perioada de aproximativ 6 luni posibilitatea de calificare interna in meseria de brutar operator linie productie Informatii la telefon sau la sediul Fabricii din Dumbravita strada Bartok Bela nr. 1-3, de luni pana vineri intre orele 8 si 16:

  • 24

    Cauti un job ?

    Promovarea produselor firmei.

  • 11

    angajez urgent muncitori pt santiere Romania

    Angajez urgent muncitori calificati si necalificati constructii Romania se ofera cazare salariu atractiv ,plata la 15 zile

  • 5

    Angajam personal in domeniul securitatii in munca

    Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.

  • 3

    Consilier Imobiliar - Incepe-ti Cariera in Imobiliare

    Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată

  • 34

    ANGAJĂM!!! -Instalator montator panouri fotovoltaice din BIHOR

    Suntem o inca echipă tânără , dorim să ne dezvoltam și avem nevoie de colegi noi. Ce vei castiga daca alegi sa devii cel mai bun,coleg al nostru? Știm că asta te interesează pe tine! 1. Posibilitatea de a te dezvolta (nu este opțional) 2. Colegi faini-pe care te poți baza și la bine și la rău 3. Salar oky de inceput 3150lei brut (te angajam e obligatoriu) 4. Bonus obligatoriu: -Bonusuri la lucrări fiecare montaj efectuat vine cu bonus fara limita in functie de cate montaje esti dispus sa faci 5. Te trimitem pe banii noștri la diferite cursuri de pregătire 6. Furnizorii și colaboratorii organizează diferite evenimente și acolo te trimitem 7. Ai posibilatea sa devii și șef că vrei că nu vrei dacă te duce capu 8. Salariul minim ce duci acasa e de minim 4000 de lei iar maxim inca nu iti putem spune ca se mareste lunar Ce avem noi nevoie ca poti intra in echiapa nostra? Asta ne intereseza pe noi 1. Trebuie să iti placa lucrul la inaltime- pentru a știi ce să faci și să faci ce știi- de curent vorbim 2. Musai să ai capacitatea de a găsi soluții singur-Știi?! proiectele se fac în birou. 3. Să fii sociabil într-un an vei cunoaște foarte mulți oameni, musai să-i împaci pe toți (cumva) 4. Să fii de gască toți suntem și nu o să te simți bine dacă nu ești:) 5. Să fii dispus să înveți noi toți învățam pentru că tehnologia avansează 6. Să te îmbraci frumos salopeta ți-o dăm noi 7. Să fi organizat avem multe de aranjat 8. Să fii atent sus pe acoperis o dată greșești 9. Să îți placă să muncești la propriu vorbind... pentru că noi ne distrăm dar și muncim!... (nu prea avem când să ne plictisim) 10. Să știi să conduci în special cart-ul, dar ar fi bine și mașina 11. Să îți placă să călătoresti (vom munci în România și Ungaria) 12. Scoala nu e un avantaj sefu de echipă oricum nu are facultate: p 13. Dacă ai scoala vietii, e perfect 14. Neapărat să îți placă la înălțime nu urcăm pe munți da urcăm pe scări Ce vei face dacă vom fi colegi? Asta ne intereseză pe toți 1. Dimineața îți vei bea cafeaua cu noi daca vrei (șefu mare da cafeaua) 2. Vei face cu noi planu de bataie pentru ziua ce urmeaza 3. Vei pregăti scule, jucării, flexuri 4. Vei face necesarul de materiale pentru lucrări 5. Vei executa montaje de panouri fotovoltaice (avem și proiectant- ăla din birou) 6. Vei construi și chestii mișto șefu are idei trăznite 7. Lucru pe lângă casa atelieru e mare 8. Vei cunoaște deviza Repede și Bine 9. Vei conduce mașinile. Ți-am zis mai sus că plecăm si în deplasări 10. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. De când angajăm? De când găsim persoana potrivită. Nu e foarte urgent, dar vrem să găsim o persoană bună sau mai multe (persoane bune), cu ajutorul cărora să facem o echipă de montaj . Lăsând glumă, ne-ar plăcea să te avem de luna asta pe lângă noi. Dacă ai nevoie de mai multe detalii, sună la . Dacă simți că vorbim despre tine în cele de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău la adresa: stil_electro_max yahoo.com , impreună cu răspunsul la întrebarea: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră? Si te programam la un interviu sa ne cunoastem personal!

  • 7

    2 Locuri de muncă - muncitori necalificați - GERMANIA

    Haaner Gebrauchtmöbel C.D.D. - firmă mutări goliri cu sediul în Germania oferă 2 job-uri - muncitori necalificați. Oferim seriozitate și cerem seriozitate. Cerințe: PERMIS DE CONDUCERE, Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație și spirit de echipă. Beneficii: Cazare asigurată Contract de muncă conform legislației germane. Asigurare de sănătate și contribuție la pensie acoperite. Suport cu autoritățile locale. Tel. detalii

  • 2

    Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

  • 1

    Flota Bolt autorizata ARR

    Bine ai venit în echipa noastră Bolt, unde căutăm pasionați ai șofatului să se alăture flotei noastre dinamice! Dacă iubești să conduci, ești orientat către clienți și vrei să faci parte dintr-o comunitate prietenoasă, atunci te invităm să aplici pentru postul de șofer Bolt. Ce oferim: Flexibilitate: Alege-ți propriul program de lucru și câștigă în funcție de disponibilitatea ta. Venit competitiv: Obține un venit stabil și atractiv, beneficiind de tarife echitabile și bonusuri motivate. Suport 24 7: Echipa noastră este mereu aici pentru a te ajuta și pentru a răspunde întrebărilor tale. Comunitate prietenoasă: Fă parte dintr-o echipă dedicată, unde valorile noastre sunt respectul, transparența și satisfacția clienților. Oferim sprijin în obținerea copiei conforme și a ecusoanelor. Bonus 100 de lei la primele 50 de curse efectuate. Flota Autorizată de catre ARR pentru transport alternativ pune la dispoziție ocazia unei colaborări cu PFA(Vă ajutăm cu toate actele necesare. Programul este flexibil in funcție de necesitățile dumneavoastra. Venitul pe săptămână poate fi între 1000lei și 2500, în funcție de disponibilitatea dvs și de Nr de ore lucrate Cerințe: Atestatul profesional de transport persoane este obligatoriu și vă putem sprijini în dobândirea lui cât mai repede . Vârsta minimă este de 21 de ani, iar permisul de conducere sa aibă vechimea de cel puțin 2 ani. Autorismul personal sa nu fie mai vechi de 2010. Cazier judiciar Abilități de comunicare și atitudine pozitivă. Alătură-te acum echipei Bolt și fii unul dintre șoferii noștri de încredere! Aplică acum și transformă pasiunea ta pentru șofat într-o oportunitate de carieră. Comisionul nostru este de 10% din încasări. Pentru mai multe detalii așteptăm să ne contactați la Nr. De telefon sau prin mesaje.

  • 4

    Angajam muncitor necalificat

    Angajam operator deratizare dezinsectie , curatat cosuri de fum , etc Calificare la locul de munca. Se fac deplasari in tara. Salariul 3000 lei net. Aveti program luni vineri.

  • 1

    Angajam Manager de echipă, București S4, zona Tineretului

    Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail

  • 3

    muncitor montator

    Angajam personal pentru productie si montaj tehnica de protectie solara ( jaluzele , rulouri , plase de insecte , rulouri exterioare , copertine ) permisul de conducere constituie un avantaj. Salariu atractiv.

  • 8

    Tehnician mentenanta HVAC

    Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!

Salvează căutarea