Anunțuri
Locuri de munca Carnet conducere: B Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnician cu experienta pentru cablare instalare si service sisteme de securitate, alarme si camere video. Permisul de conducere este obligatoriu iar cursul ARTS este un plus. Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit. Salarizare excelenta, diurna, bonusuri lunare in functie de performanta, cazare in apartament de serviciu (pentru cei din provincie), relatii la telefon. Salarizarea se stabileste in functtie de experienta. Sa sune doar cei care au macar un minim de experienta in acest domneiu !!!
-
Promovat
DescriereSalariul in Olanda pentru toți lucrătorii peste 21 ani este 13,27 Euro brut h (aprox 11.5 Euro net h). Lucrătorii sub 21 ani pot fi plătiți cu un salariu mai mic, conform legislației olandeze. Salariul se calculează: numărul de ore lucrat x tariful oră = salariul dvs. Unele munci pot fi plătite cu un salariu mai mare, veți primi detalii odată cu oferta de munca. De obicei se lucrează 38-42 ore la săptămână, în funcție de nevoi și comenzi. Se pot lucra mai multe puține ore în unele săptămâni. Cazarea - de obicei la case, câte 2 persoane în cameră, baie și bucătărie la comun pentru toți cei din casă. Primiți detaliile cazării odată cu oferta de muncă. După completarea formularului de înscriere din linkul de mai jos, veți fi contactați de la biroul nostru. NU lucrăm în weekend! SERE DE FLORI: Munca la plantat, recoltat, sortat si ambalat crizanteme, trandafiri, gerbera, eustoma, crini, orhidee, lalele Preferabil cupluri tinere. Contract pe 12 luni SERE DE LEGUME: Munca la plantat, recoltat, tăiat frunze, răsucit planta, copilit, curățenie în seră. Sunt sere cu vinete, roșii, ardei, castraveți. Preferabil lucrători cu experiență la aceste culturi. Contract pe 4-8 luni. SERĂ CĂPȘUNI: Munca la plantat, recoltat, rupt frunze și flori. Curățenie în seră. Preferă lucrători cu experiență la căpșuni. Contract pe 3-9 luni. PEPINIERE ȘI SPAȚII VERZI: munca la plantat, repicat, tăiat, îngrijit și pregătirea comenzilor pentru livrare. Lucrați cu diferite plante ornamentale, arbuști, pomi fructiferi, gazon. Munca la îngrijire parcuri publice, spații verzi, grădini - plantare, îngrijire, curățenie. Adeseori folosiți diferite utilaje la muncă (motocoasă, drujbă, aspirator...) Contract pe 4-9 luni. Limba engleză mediu și permis auto necesar. ALTE MUNCI ÎN AGRICULTURĂ: LA RECOLTAT sparanghel, salată, broccoli, bujori, floarea soarelui ornamentală - în câmp. Contract pe 4-7 luni MUNCĂ ÎN FABRICI: - Componente prefabricate din beton (cofrare, turnare mecanizată, decofrare - lucru cu utilaje si macara - Piese din aluminiu - ambalare si pregătire de livrare - Hrană pentru căței - Condimente alimentare - Procesare și ambalare mezeluri și carne proaspătă - Sortare și ambalare legume și fructe - Reciclare- saltele Necesar cunoștințe medii-bune de limba engleză și permis auto. În fabrici vei folosi diferite mașini și utilaje. Aceasta necesită anumite abilități tehnice. Liză electrică, stivuitor, macara. Contract de 6-24 luni cu concediul de odihnă aferent. MUNCA ÎN DEPOZITE Se poate lucra la sortare, etichetare, ambalare, pre gătit pentru livrare comenzi. Pot fi produse alimentare, electrocasnice, de uz casnic, îmbrăcăminte și încălțăminte, cadouri, accesorii modă Munca în domeniul logistic necesită cunoștințe medii-bune de limba engleză și adeseori și permis auto. Contract pe 6-12 luni. MUNCA ÎN ZOOTEHNIE Munca implică îngrijire, hrănire, efectuarea tratamentelor, curățenie, ajutare la fătare și mult (unde este cazul) în ferme de vaci, porci, capre, pui. Alte munci generale în ferma este un avantaj. Cunoștințele minime-medii de limba engleza prezintă un avantaj. Permis auto - adeseori este necesar. ABATOR PUI: Munca la ambalare carne pui tăiată mecanizat de mașini. Nu tăiați dvs carnea, munca preponderent este la ambalare. Munca la bandă. Aici se pot face cele mai multe ore săptămână. Necesită autoturism propriu - cazarea este la aprox 25 km. Angajatorul decontează combustibilul.
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BURLACU TRANS COM angajeaza sofer profesionist transport international de marfa ! Cerinte: - permis conducere categ. C+E; - card tahograf, atestat profesional marfa; - experienta minima (1-3 ani); - cazier judiciar fara inscrisuri - disponibilitate pentru o colaborare de lunga durata. Beneficii : - angajare in baza unui contract de munca; - pachet salarial format din salariu fix, diurna + bonusuri (in functie de performanta); - dreptul la concediile de odihna legale.
-
-
Farmacia Doktoralec angajeaza asistent de farmacie pentru localitatea Bordei Verde, judetul Braila. Oferim transport decontat, salariu motivant, tichete de masa, tichete cadou, decontarea cotizatiei si asigurarii malpraxis, program flexibil. Cerintele postului: certificat de membru si aviz de libera practica vizate 2024, permis de conducere.
-
Candidatul Ideal Dacă esti absolvent al unei facultăți de Inginerie în industria alimentară sau biologie, chimie si printre pasiunile tale se numără si cea pentru producție, cercetare-dezvoltare în domeniul suplimentelor alimentare a extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure ,chiar dacă ai sau îti doresti să faci experientă în acest domeniu, esti responsabil, ît i place să lucrezi în echipă, ai abilităti organizatorice, comunicative si vrei să lucrezi într-o companie în plină dezvoltare, te asteptăm alături de noi. Descrierea jobului Responsabilităti: -Planificarea activității de productie în functie de planul de productie stabilit ( face lansarea zilnica de productie ); -Stabilește necesarul zilnic de materii prime, auxiliare si materiale; -Întocmeste comenzile de materii prime si materiale; -Monitorizează continuu si controlează producția, aprovizionarea cu materii prime si materiale, conditiile de lucru etc; -Tine evidenta consumului de materiale, a capacitatilor folosite, a productiei si performantelor obtinute; -Verifica produsele finite cantitativ si calitativ, rebuturile existente, si analizeaza cauzele care le determina; -Participa la elaborarea retetelor, la dezvoltarea produselor noi si raspunde de corectitudinea datelor introduse in Programul Integrat de Gestiune și Producție BORG , precum si a documentelor emise zilnic (intrari iesiri, bonuri de consum, predare produs finit în depozitul de distribuție ,etc.) prin acest Program; -Înregistrează, prelucrează si păstrează informa iile referitoare la procesul tehnologic din productie, situa ia stocurilor in programul BORG , verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele primare. -Stabileste si verifica punctele critice pe fluxul tehnologic; -Experiență în producție sau pe un post de muncă similar MINIM 3 ANI. Descrierea companiei Hypericum Impex, peste 26 de ani dedicați vindecării prin natură! Hypericum Impex reprezintă un concept născut în inima Maramureșului care a fost creat din dorința de a aduce natura și plantele vindecătoare din flora noastră spontană mai aproape de fiecare dintre noi. În cei peste 26 de ani de activitate în domeniul productiei de suplimente alimentare, extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure, am reușit să creăm și să dezvoltăm un brand care vine în întâmpinarea nevoilor omului de a se trata cu remediile oferite de natură. Am pornit de la o idee, de la pasiunea pentru natură și calitățile ei vindecătoare, iar de atunci ne-am dezvoltat și am crescut astfel încât astăzi suntem prezenți în mai multe locații fizice din toată țara ( 33 magazine proprii Doctorul naturii), folosim aparatură de top cu o linie tehnologică de tip european (ce ne permite să obținem extracte naturale atomizate, net superioare pulberilor simple din plante) și aducem produse unice pe piața din România (suntem momentan singura, firmă producătoare de suplimente naturale care a inclus fructoboratul de calciu ca ingredient principal pentru gama sa de top). De-a lungul anilor, am fost invitați și am participat la numeroase târguri, simpozioane, expoziții, conferințe și alte evenimente naționale și internaționale. Am acumulat experiență și am progresat continuu de aceea ne bucurăm de recunoașterea calității produselor și serviciilor noastre. Deși ne bucurăm de recunoaștere la nivel național și de numeroase realizări, entuziasmul nostru de a ne continua misiunea de a ajuta omul modern să se vindece prin natură este ca la început. Continuăm să învățăm, să creștem și să ne dezvoltăm astfel încât să le oferim clienților noștri cele mai noi și bune produse naturale de pe piață la prețuri cinstite și fără a face rabat de la calitate.
-
Cautam persoane, vorbitoare de limba germana nivel avansat, care doresc sa se alature echipei de curatenie din statiunea din nordul Germaniei OstseeResort Olpenitz. Postul initial este cel de muncitor in curatenie, cu prespective insa de a avansa in viitorul apropriat ca: Supervizor, Coordonator echipa romani sau Team leader, in functie de abilitatile de organizare ale fiecaruia. Se lucreaza 8h zi, 5 zile pe saptamana Cazare la aprox 5 minute de condus de locul de munca. Masina de serviciu Ajutor in obtinerea actelor de sedere mutatie cont bancar Contract direct cu angajatorul german. Zilele de duminica platite suplimentar Zilele de sarbatoare legala platite suplimentar Salariul minim va fi 1800 NET insa, va fi negociat cu fiecare applicant in functie de experienta in domeniu, in urma unei discutii stabilite ulterior.
-
-
dorim sa angajam lăcătuși construcții metalice absolvenți sc prof .liceu ind sau scoala de maiștrii care știe sa citească desen tehnic și sa execute lucrări cf documentatiei
-
Angajam TINICHIGIU,PREGATITOR VOPSITOR AUTO SI MECANIC AUTO pentru Franta Oferim: - contract de munca; - salariu motivant; - cazare si transport gratuite; Cerinte: - experienta pe un post similar de minim 2 ani! - limba franceza ( constituie un avantaj) - permis cat. B( constituie un avantaj)
-
caut post ca șofer categoria B tur retur Vrancea Focșani 5 ani experienta full Europa
-
Compania General DC Instal angajeza inginer instalatii electrice. Candidatul ideal: Studii: medii superioare - profil tehnic Persmis auto categoria B Disponibilitate la deplasari Experienta profesionala: minim 2 ani intr-o pozitie similiara Gestionare activitate de intretinere si mentenata Descrierea postului: - intocmire situatii de lucrari si oferte - gestionare lucrari incepute - intocmire documnete lucrari (procese verbale, situatii de lucrari, carte tehnica, etc.) - emitere comenzii de aprovizionare - planificarea interventiilor - intocmire program si urmarire stadiu interventii - mentinerea relatiilor cu beneficiarii Beneficii: - pachet salarial atractiv in functie de experienta - Instrumente pentru desfasurarea activitatii cat mai eficienta - stabilitatea si siguranta locului de munca - posibilitate avansare Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati.
-
Compania General DC Instal angajeza electrician. Candidatul ideal: Studii: medii/superioare - profil tehnic Autorizatie ANRE Persmis auto categoria B Disponibilitate la deplasari Experienta profesionala: minim 2 ani intr-o pozitie similiara Gestionare activitate de intretinere si mentenata Descrierea postului: - executie instalatii electrice comerciale si industriale - verificari periodice instalatii electrice - interventii programate de revizie asupra instalatiilor electrice - diagnosticare si remediere defecte echipamente/instalatii Beneficii: - pachet salarial atractiv in functie de experienta - cazare si transport - echipamente de lucru - stabilitatea si siguranta locului de munca - masina de serviciu - posibilitate avansare Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati.
-
suduri la domiciliu clientului pe raza județului Neamț care are nevoie de un sudor acasă terase vie garduri porți etc relații la telefon
-
Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc
-
Daca esti un tanar dornic sa invete, sa evolueze si sa aiba un venit sigur, asteptam cv-ul tau. Suntem o echipata tanara, dinamica, cu un vibe bun si ne dorim un coleg pe partea de masuratori cadastrale. Nu necesita sa ai experienta, pentru ca noi te vom invata tot ce este necesar. Tu doar trebuie sa ai dorinta de a invata si a evolua alaturi de noi. Descrierea job-ului: Suntem o firma de cadastru din constanta, avand o echipa tanara, si ne ocupam de tot ce tine de domeniul cadastal. Job-ul implica partea de masuratori pe teren, dar si o parte de birou. Ce cautam: - Un coleg tanar cu timp liber si initiativa - Sa iti doresti un job pe teren, dinamic, mereu in miscare - Nu necesita experienta in domeniu- te invatam noi tot - Responsabilitatea si punctualitatea sunt bine venite Cerintele job-ului: - Cunoastere operare pc ( microsoft office nivel mediu) - Permis de conducere categoria b - Disponibilitate de a lucra pe teren - Prelucrarea masuratorilor din teren specifice lucrarilor cadastrale - Abilitati si experienta in lucru cu instrumentele de masurat specifice activitatii cadstrale: statia totala, gps, etc.. Reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii
-
Suntem o firma specializata in instalarea, intretinerea sistemelor electrice din Cluj-Napoca si imprejurimi, si cautam un electrician experimentat si dedicat pentru a se alatura echipei. Responsabilitati: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice in conformitate cu normele si reglementarile locale si nationale. Diagnosticarea si remedierea defectunilor electrice. Lucrul in echipa cu colegii pentru a finaliza proiectele in termen si conform standardelor de calitate. Respectarea procedurilor de siguranta si a masurilor de protectie la locul de munca. Cerinte: Experienta demonstrata in domeniul electric, de preferat cel putin 2 ani. Cunostinte solide in interpretarea schemelor electrice si a diagramele de circuit. Abilitati excelente de diagnosticare si rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa. Certificare în domeniul electric (de exemplu, certificat de calificare electrician sau echivalent). Capacitatea de a lucra la inaltimi si in conditii variate de lucru. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Mediu de lucru placut si dinamic. Beneficii suplimentare, cum ar fi tichete de masa si asigurare medicala. Suntem pregatiti sa discutam pentru a stabili o intalnire !
-
ABILITATI: - Bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare, lucru in echipa - Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor, cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent - Atentie concentrata si distributiva - Persoana punctuala - Prezenta agreabila, serioasa - Spirit de observatie, dinamism, gândire comercială, eficientă, initiativa - Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultate. Descrierea jobului ATRIBUTII: - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti - Prospecteaza piata si identifica oportunitatile de dezvoltare a companiei - Preia comenzile de la clienti si se ocupa de onorarea lor - Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului - Respecta politica comerciala a companiei referitoare la limita de credit, modalitate de plata, discount-uri si pachete de servicii pentru fiecare client - Incaseaza contravaloarea produselor vandute si depune monetarul la casieria companiei, recupereaza creditele din piata - Urmareste atingerea target-ului de vanzari alocat dupa criteriul teritorial - Se implica activ in activitatile de promotie desfasurate in cadrul companiei - Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor Cerinte: - Studii medii sau superioare - Operare MS Office ( Excel, Word) CV-urile se pot depune in aplicatie sau la sediul companiei din Tg. Mureș, str. Dezrobirii nr. 30A
-
AGENT DE TURISM Căutăm agent de turism intern pentru firma Fabiola & Alex Turism din București. CANDIDATUL IDEAL Să cunoști piața de produse turistice și să ai experiență de minim 1 an în domeniu sau în vânzări; Să ai abilități foarte bune de comunicare și negociere; Să ai atitudine proactivă, deschisă, empatică, dornică de dezvoltare personală Să ai abilități de vânzare și consiliere în vederea atragerii de noi clienți și de fidelizare a acestora Să fii o persoana ordonată, organizată și punctuală; Să ai ablități de comunicare și planificare Să ai cunoștințe de operare Microsoft Office; Reprezintă un avantaj: Diploma în Turism, student în an terminal facultate de Turism Cunoștințe bune PC Experiență sau dorință de dezvoltare în Vânzări; DESCRIEREA JOBULUI Activități principale: planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice interne (excursii, tabere, circuite, programe de week-end pentru grupuri școlare sau turisti individuali); vânzarea de pachete turistice în țară (rezervări, încasarea și urmărirea plăților); promovarea programelor, ofertelor și pachetelor turistice ale agenției către clienți; participarea la organizarea și coordonarea diferitelor evenimente speciale; revanzarea programelor oferite de alte agentii; Sarcini și îndatoriri specifice: conceperea și realizarea de oferte turistice; stabilirea unor relații optime cu clienții și cu reprezentanții cazărilor, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor ocazionale; prospectarea pieței de profil în vederea optimizării continue a serviciilor, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Responsabilități ale postului: răspunde pentru desfășurarea și finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate. răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu clienții și cu reprezentanții hotelurilor/ pensiunilor. își asumă responsabilitatea pentru propunerile de noi unități de cazare, după ce a verificat poziția în piață și standardele serviciilor oferite de către acestea. CE OFERIM Salariu fix Bonusuri în funcție de performanță, fără plafon maxim; Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesională; Posibilitatea de a merge în infotripuri în țară DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCĂ Firma Fabiola & Alex Turism are o experiență de peste 25 de ani pe piața turismului din România. Activitatea noastră principală din prezent este turismul școlar. Clientela noastră este formată în principiu din cadre didactice din unitățile școlare din toată țara. Mai mult de jumătate din clientelă este loiala, an de an organizând excursii, circuite și tabere de când a fost înființată firma. Ne bucurăm de recorduri anuale atât personale cât și pe piață când vine vorba de cantitatea excursiilor organizate zilnic și a taberelor. În urma pandemiei care a afectat profund și agențiie de turism, căutăm să ne formăm o echipă puternică, pregătită pentru valul comenzilor care a reînceput din martie 2022, dorind să facem față și să oferim calitatea serviciilor cu care ne mândrim din totdeauna. Trimite CV-ul cu poza si nr. telefon: