Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Carnet conducere: B Disponibil din: 2020-06-05 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajam tehnician sau electrician automatist.

    Angajam tehnician automatist. Conditii de munca excelente cu un program flexibil. Deplasari ocazionale in judetul cluj cu mijloc de transport asigurat. Activitate curenta la punctul de lucru in Turda si la beneficiarii locali si din judetul Cluj. Posibilitate de invatare si adaptare in domeniul automatizarilor industriale.

  • 9

    Sofer 2300-3000 lei + 1 leu bonus comanda + tichete

    Restaurantul SABROSO angajeaza sofer delivery, atat doamne cat si domni, pentru livrarea preparatelor la domiciliul clientului, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica; Oferim: salariu motivant, pe masura experientei! bonus in functie de numarul de comenzi livrate 1 leu comanda, iar media de comenzi livrator este aproximativ 500 pe luna; posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata! mediu placut de lucru!

    Repostat automat
  • 9

    Angajam reprezentant comercial Targu MURES

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Tg. Mures, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Alba, Bistrita, Sibiu, Brasov, Harghita si Covsana, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare (respect si recunoastere, ex. in Oradea avem coleg angajat din 2007, in Bucuresti avem coleg din 2014) - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail !

  • 4

    Tamplat Montator PAL si MDF

    ANUNȚ DE ANGAJARE: TÂMPLAR MONTATOR Companie: ESHO STUDIOS Locație: BUCURESTI ILFOV Căutăm un tâmplar dedicat și priceput, specializat în lucrul cu PAL și MDF. Candidatul ideal trebuie să aibă abilitatea de a citi și interpreta schițele, realizând mobilierul conform proiectelor predefinite. Responsabilități: - Interpretarea și citirea schițelor de mobilier - Realizarea mobilierului din PAL și MDF - Cunoașterea și aplicarea corectă a accesoriilor Hafele și Blum - Lucrul în echipă și respectarea termenelor limită impuse Cerințe: - Experiență în tâmplărie, în special cu PAL și MDF - Familiarizare cu accesoriile Hafele, Blum si Hettich - Abilitatea de a lucra eficient în echipă - Respectarea strictă a termenelor Permis categoria B reprezinta un avantaj Beneficii: - Salariu incepand de la 4500 lei, în funcție de abilități - Card de vacanta, card de bonuri de masa Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. Așteptăm cu interes să vă cunoaștem! ESHO este un angajator care oferă egalitate de șanse și nu discriminează pe baza de sex, origine, religie sau orice alt criteriu.

  • 3

    Manager Zonal Vanzari

    Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.

  • Ing Proiectant structuri rezistenta

    Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna

  • 1

    Desenator Autocad si responsabil intocmire depunere ridicare avize

    - cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente

  • 2

    Angajam consultanti financiari in Craiova

    Companie Multinațională,recrutăm Consultanți Financiari în Craiova! Dacă ești pasionat de domeniul financiar și vânzările te motivează, avem o oportunitate de carieră excelentă pentru tine! Cerințe: - Experiența în vânzări sau consultanță financiară (reprezintă un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor - Dorința de a învăța și de a crește profesional Oferim: - Venituri consistente mult peste media salarială, în funcție de performanțe - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Suport și training constant din partea echipei noastre experimentate - Mediu de lucru dinamic și motivant - Program flexibil Alătură-te echipei noastre și construiește-ți o carieră de succes într-unul dintre cele mai dinamice domenii ale pieței financiare! Trimite-ne CV-ul tău sau mesaj în privat pentru mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre oportunitățile de colaborare!

  • 9

    Angajez curier

    Firma curierat angajeaza curieri pt zone de oras . Mai multe detalii telefonic.

  • 6

    Conducator auto profesionist pentru intern si extern

    Societate comerciala angajeaza conducator auto in conditii avantajoase.

  • 49

    Sofer transport local, tur-retur sau comunitate - Timisoara - Germania

    Angajam sofer, categoria B, curse externe tur - retur sau comunitate, Sprinter 3.5 tone, Timisoara-Germania, experienta minim 3 luni, sau sofer pe intern, curse locale Timisoara. Transport marfa. Sediu: LUXUS TRANS (Google maps) - Bucovat (Remetea Mare), judet Timis, nr 381 A.

  • 5

    Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință

    Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!

  • 1

    Căutăm Montatori Tâmplărie PVC și Aluminiu!

    Ești o persoană harnică, meticuloasă și cu abilități practice? Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și să te dezvolți profesional într-un domeniu stabil? Atunci te așteptăm să te alături echipei Famma! Cautam: Montatori Tamplarie PVC și Aluminiu cu experiență (minim 1 an) Persoane atente la detalii, cu simț tehnic și abilități manuale Persoane organizate, capabile să lucreze independent și în echipă Persoane cu abilități bune de comunicare și relaționare Persoane cu permis de conducere categoria B (avantaj) Oferim: Salariu motivant, adaptat experienței și performanței Primă de performanță lunară Condiții de muncă decente și echipamente moderne Oportunități de dezvoltare profesională prin cursuri de specializare Un mediu de lucru prietenos și o echipă dinamică Te așteptăm să ne trimiți CV-ul la adresa de email [adresa de email] sau să ne vizitezi la sediul nostru din [adresa sediu]. Contactează-ne și fă parte din succesul echipei Famma.ro! De ce să alegi Famma? Suntem o companie cu o experiență vastă în domeniul tamplariei PVC și Aluminiu Oferim produse și servicii de înaltă calitate Avem o echipă de profesioniști dedicați Ne pasă de satisfacția clienților noștri Oferim oportunități de dezvoltare profesională angajaților noștri Alătură-te echipei Famma și construiește o carieră de succes!

  • 9

    Asistent manager

    Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.

  • 16

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.

  • 2

    Angajam gestionar depozit

    Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact

  • 27

    ASISTENTI MEDICALI GERMANIA

    Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENTE ASISTENȚI Detali suplimentare la telefon sau Wapp. Oferim și cursuri pentru limba germana gratuit. zilnic 8-17

  • 24

    Muncitori în producția de plante în sere - Iunie 2024

    Pentru o companie din nordul Olandei, recrutăm și selectăm personal pe postul de muncitor în sere depozite de flori. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale, în depozitul serei sau efectiv în seră. Se lucrează 5 zile pe săptămână. Se cere: - vorbirea limbii engleze - permisul de conducere reprezintă un avantaj - posibilitatea de a munci zilnic în picioare Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit de la cazare la locul de muncă - identitate olandeză - contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la numărul de telefon.

  • 6

    Bucătar în Olanda - Iunie 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare de la 13,11 EUR brut oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar.

Salvează căutarea