Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher, fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu 1500 2000 cu contract de munca si cazare. Contactati W.app pt informații. Fara betivani si puturosi.
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Promovat
Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate (preferabil studii in domeniul industriei alimentare) - Experienta de minimum 2 ani in domeniu, reprezinta un avantaj - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook) - Cunoasterea programului SAP poate reprezenta un avantaj - Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de comunicare, responsabilitate - Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara si imprejurimi. Descrierea job-ului: 1. Controleaza si raspunde de activitatea de productie pe schimbul sau de lucru in vederea realizarii cantitative si calitative a productiei planificate in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate al organizatiei 2. Administreaza activitatea personalului din subordine: pontaj, planificare, echipamente, monitorizare activitate 3. Urmareste gestionarea materiilor prime si auxiliare, a materialelor si a utilajelor, semifabricate si produse finite 4. Primeste comenzile si programeaza realizarea acestora conform cerintelor 5. Studiaza si isi insuseste instructiunile tehnologice si retetele de fabricatie pentru toate produsele, urmand a instrui personalul din subordine 6. Urmareste incadrarea in consumurile specifice pe durata schimbului 7. Intocmeste documentatia specifica activitatii de productie Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Curse Romania-Bulgaria tur-retur. Vechime cat. B minim 3 ani. Domiciliu obligatoriu Bucuresti sau imprejurimi
-
Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.
-
Bona de 7 ani cu experienta și mama caut copii îngrijire domiciliul meu personal zona astra Brașov. Ptr set nr tel
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student, masterant sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este full-time. Programul de lucru de L- Vi între orele 12:00-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!
-
Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENTE ASISTENȚI Detali suplimentare la telefon sau Wapp. Oferim și cursuri pentru limba germana gratuit. zilnic 8-17
-
angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online
-
Angajez curier pentru alimentare easybox Sameday în zona Popesti-Leordeni și livrare colete la domiciliu. Salariu atractiv, bonusuri de performanță. Abilitățile de curierat constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon .
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Angajam un baiat pentru amenajari si intretinere gradini si spatii verzi Se cere -Experienta in domeniu -Permis de conducere cat B -Rezistenta la efort fizic -Seriozitate Se ofera -Salariu este cuprins intre 2600-3200 de lei, in functie de experienta si implicare. -Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 08.00-16.30 cu pauza de masa inclusa. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Firma Nemteasca angajaza soferi cat. C,E pt Auto Basculanta Articulata. Se lucreaza locale Germania. Program 8 ore zi.. Pt mai multe detalii ma puteti contacta la nr ul de tel:
-
Labvision-Dent, firma de producție dentară, angajează șofer categoria B pentru livrări în București. Locatie-Semaparc, Splaiul Independenței 319 Program de lucru în 2 ture, luni-vineri, 6-14: 14-22 Salariu net de plecare-640 euro-3200 lei Disponibil începând cu data de
-
Ești dinamic și îți place să comunici cu oamenii? Atunci te vrem în echipa noastră! *Ce căutăm:* - Persoane energice și cu abilități excelente de comunicare. *Ce oferim:* - Job full-time. - Salariu motivant, între 2.500 și 6.000 de lei. - posibilitatea de a lucra în cadrul unei echipe tinere și dinamice - Nu necesită experiență - acceptăm atât persoane cu experiență, cât și debutanți. - Mașina personală reprezintă un avantaj. - Posibilitate de promovare. - Vacanțe platite de companie. *Alătură-te echipei noastre și du-ți cariera la un alt nivel în vânzări!* *Aplică acum!*
-
Cerinte : Asamblarea pieselor din PAL si MDF cat si a accesoriilor conform schitelor. Respectuos, onest, îndemânatic, responsabil si implicat. Cu inițiativă, care deține abilităti tehnice și abilităti de lucru în echipă. Permis de conducere cat. B constituie un avantaj Conditii: Contract de munca pe o perioada nedeterminata cu perioada de proba Pachet salarial competitiv bazat pe rezultate. Tichete de masă; Concedii conform legislației;
-
Firmă de construcții din Suceava iși extinde echipa - căutăm INGINER CONSTRUCTOR care să ajute la coordonarea și implementarea proiectele noastre. Suntem în căutarea unei persoane dornice să abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentată. Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Foarte bune cunoștințe tehnice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de project manager; Bune cunostințe de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare și organizare; Managementul echipei; Bune abilități de comunicare și relaționare; Capacitate de lucru individual dar și în echipa; Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile pot fi trimise la adresa de email: ; relații la telefon .
-
Descriere - Executarea lucrarilor de constructii , instalare dezinstalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane fizice si juridice - Respectarea standardele de instalare si schemele tehnice ale circuitului cablu TV - Asigurarea de service in casa clientului pentru serviciile de telecomunicatii ; identifica si remediaza defectiunile tehnice - Recupereaza CPE-urile de la clientii care renunta la serviciile suplimentare - Intretinerea retelei HFC prin rezolvarea incidentelor aparute in retea, BENEFICII - Servicii medicale decontate de angajator prin rețeaua Medicover - Servicii stomatologice decontate de angajator prin rețeaua Medicover - Tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare lucrată - Mașină, laptop și telefon de serviciu - Perioadă de angajare nedeterminată Descrierea companiei Pro Conect este unul din cei mai importanti parteneri in instalatii de telecomunicatii din tara. Societatea deruleaza proiecte in instalari, constructii retele si mentenanta pentru Vodafone.
-
Disponibil online
Consultant fonduri europene
Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta