Anunțuri
Locuri de munca Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-05-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Livrator bringo Cluj Căutam soferi cu masina personala pentru livrari Bringo in Cluj ! Livram cumparaturi din hypermarketuri si marketuri, farmacii, petshopuri, restaurante. Comenzile se pregatesc in 90% din cazuri de catre magazin iar dvs trebuie doar sa le livrati. Ce oferim? Plata progresiva in functie de complexitatea comenzii (kg, nr de produse, distanta) plus picking. Media fiind de 17-50 de lei. Decontam 10% carburant Mediu de lucru placut Program flexibil. Se percepe un comision unic de 10%. Full-Time part-time Ce aveti nevoie pentru angajare? Masina (dupa caz , oferim și mașina) ,permis cat. B, si un telefon cu Android. Colaboram si cu PFA, SRL sau II si oferim tot suportul necesar pe toata perioada colaborarii
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutare de Vopsitori Auto și Pregătitori Auto dedicati și talentati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți pasionat de industria auto și doriți să vă alăturați unei echipe dinamică și orientată către excelență, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vreți să o ratați. Despre compania noastră: Inter-Professionals a fost fondată în 2018 și este o agentie de recrutare dedicată conectării talentelor cu oportunitățile potrivite în diferite sectoare profesionale. Ne-am angajat să facilităm colaborarea între companii de succes și profesioniști talentați, contribuind astfel la creșterea și dezvoltarea ambelor părți. Poziții vacante: Vopsitor auto si Pregatitor auto Vopsitor Auto: - Experiența practică în domeniul vopsirii auto, de preferat cu dovezi ale proiectelor anterioare. - Cunoștințe solide privind componentele auto și procesele de vopsire. - Înțelegerea tehnică a diferitelor tipuri de vopsele, primer și lacuri. - Capacitatea de a diagnostica și remedia problemele legate de suprafața de vopsit. Pregătitor Auto: - Experiență anterioară în pregătirea vehiculelor pentru procesul de vopsire. - Cunoașterea detaliată a tehnicilor de pregătire a suprafețelor auto, inclusiv curățarea, șlefuirea și aplicarea grundului. Salarizare si beneficii: - Contract de munca Olandez - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată, o persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina personala a companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 pe lună. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (33,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Locație: Amsterdam si zonele alaturate Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația dvs. și să vă cunoaștem mai bine în cadrul procesului nostru de selecție. Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp.
-
Inter-Professionals B.V., o agenție de recrutare din Olanda, oferă locuri de muncă și cazare în condiții foarte bune pentru cei care își doresc să își dezvolte cariera în domeniul auto. Cerința noastră este ca experiența în domeniu să fie între 3 și 5 ani și cunoașterea limbii engleze să fie conversațională. Suntem în căutarea următoarelor poziții: - Pregătitori - Vopsitori auto - Tinichigii - Mecanici auto - Asamblatori-dezasamblatori auto Oferta noastră salarială și de beneficii este: - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată gratuit, o singura persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 euro. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (35,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Dacă sunteți interesat și doriți mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail sau la numerele de telefon sau . Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră! Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp ! Irfan (NL EN) Alex (RO EN)
-
Inter-Professionals B.V., o agenție de recrutare din Olanda, oferă locuri de muncă și cazare în condiții foarte bune pentru cei care își doresc să își dezvolte cariera în domeniul auto. Cerința noastră este ca experiența în domeniu să fie între 3 și 5 ani și cunoașterea limbii engleze să fie conversațională. Suntem în căutarea următoarelor poziții: - Pregătitori - Vopsitori auto - Tinichigii - Mecanici auto - Asamblatori-dezasamblatori auto Oferta noastră salarială și de beneficii este: - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată gratuit, o singura persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 euro. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (35,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Dacă sunteți interesat și doriți mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail sau la numerele de telefon sau . Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră! Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp ! Irfan (NL EN) Alex (RO EN)
-
Candidatul Ideal Poti sa o faci? Unii dintre cei mai realizati vanzatori din lume au spus inainte de a ocupa o pozitie '' eu nu sunt un agent de vanzari nascut'' sau ''nu am mai vandut nimic niciodata'', crezand ca nu o sa poata reusi. Faptul ca ai "darul de a vorbi'' nu te face neaparat un vanzator bun. O persoana buna de vanzari vrea sa ajute, crede in produsul pe care il vinde si este entuziasmat sa-l prezinte. O sa afli ca oamenii sunt mult mai influentati de increderea pe care o ai in produsul tau, decat de tehnicile de vanzari pe care le folosesti. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Ce te face potrivit pentru noi? Esti o fire activa si dinamica, deschisa, dar mai ales pozitiva? Iti plac noile provocari? Cunosti tehnicile de vanzari si a bunelor practici in domeniu? Esti echilibrat, dispus sa investesti in propria dezvoltare? Esti motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera? Ai permis de conducere cateogia B? Masina personala reprezinta un avantaj! Atunci te vrem in echipa noastra! Descrierea jobului Beneficii: -Sansa de a avansa pe baza rezultatelor individuale. -Parcursul tau la noi -Incepi pe postul de agent vanzari iar dupa ce realizezi targetul de 5 luni primesti franciza gratuit si un capital de inceput. Devii partener al companiei deoarece doar asa ne dezvoltam, prin promovarea agentilor de vanzari. De ce? Vrem sa ducem business-ul corect mai departe prin oamenii care deja au dobandit experienta in cadrul companiei. Sansa de a lucra intr-o echipa tanara. Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 3500 Euro ca si agent , ca si partener la peste 15 000 Euro , in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Vei benificia de training si suport constant ca sa poti sa iti duci activitatea la cel mai inalt nivel. Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Excursii si traininguri in diferite tari. Descrierea companiei De ce sa ne alegi pe noi? Pentru ca vei face parte dintr-un grup organizational puternic, unul dintre liderii din piata de profil. Pentru ca vei lucra intr-un mediu placut, profesional, dinamic. Pentru ca noi chiar investim in dezvoltarea ta. Suntem o companie cu o experienta din anul 1994 pe piata din Romania si din anul 1914 pe plan international, ne aflam intr-o continua transformare si adaptare pe nevoile clientilor nostrii, dorindu-ne sa oferim de fiecare data o experienta personalizata.
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. Max, DM, Noriel, DM, English Home, Animax, Decathlon etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-16 comenzi zilnic. Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie. De asemenea îți oferim: -22-24 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră! Descrierea companiei Societate partenera Bringo Magazin.
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Cautam montatori mobila disponibili pentru executarea serviciului de montare a oricarui tip de mobilier, de la orice producator, in sistem de colaboare pe baza de contract legal. Orasele vizate: Bucuresti, Ilfov, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti) Conditii necesare: - Sa aiba experienta minima de 2 ani in montarea mobilierului (inclusiv: decupaje blaturi bucatarie, modificari ale mobilierului la fata locului daca e cazul) - Sa fie persoane civilizate, responsabile, serioase, atente la detalii - Sa aiba cunostinte de interpretarea a desenului tehnic - Sa acorde respect clientilor cat si lucrarilor in aceeasi masura Cei interesati de o posibila colaboare trebuie sa ia in calcul ca trebuie sa aiba masina ca sa se poate deplasa la clienti, scule pentru executarea serviciului de montaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul/portofoliu de lucrari pe sau sa ne contacteze la nr 0724511372
-
Promovat
S C TERMINUS PROD S.R.L producator de mobilier , usi , ferestre cu o vechime de 30 de ani in domeniu cautam coleg cu experienta in executia si montajul mobilierului . Se lucreaza in echipa si avem nevoie de montatori cu experienta , atenti , responsabili , simt estetic si atentie sporita la detalii.
-
Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Cerinte : - Permis de conducere categoria B - Abilitati de comunicare Ce oferim: - Program part time sau full time, flexibil - Salariu fix+ bonusuri de performanta - Seminarii de dezvoltare personala si profesionala - Teambuildinguri impreuna cu echipa!
-
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Societatea Qualitron S.R.L. importator si distribuitor pentru gama IBIOTEC-Franta, care inglobeaza produse de lubrefiere (uleiuri, unsori), substante de curatare (solventi, detergenti industriali) sprayuri tehnice, suntem interesati de a coopta colaboratori in tara,pentru vanzarea directa catre industrie a acestor produse, respectiv acordarea de consultanta tehnica pentru acestea. Gama de produse este atat de variata incat permite valorificarea in toate ramurile de industrie de la industria grea pana la cea farmaceutica. Acordam sprijin deplin material ( nu este nevoie de investitie) si tehnic(prin personalul propriu, precum si al producatorului) www.ibiotec.ro
-
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Angajez curier. Salariu pentru început este minim pe economie+bonuri de masa.
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cu permis categoria B, punem la dispozitie autoturism. program de luni pana vineri 8 ore Fara experienta. Salariu minim la inceput.