Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-06-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4000lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania Nordic Logistic cauta sa angajeze manipulanti marfa cu experienta pentru depozitul din sat Bacu, comuna Joita, judetul Giurgiu. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca stabil, va rugam sa ne lasati un CV sau un nr de telefon la care va putem contacta
-
Societatea Confind cauta candidat dornic de a se alatura echipei noastre pe postul de Sef de santier- constructii industriale si sau rezervoare. Scopul general al postului este coordonarea activitatii de pe santier pentru desfasurarea in bune conditii si pentru calitatea optima a lucrarilor. Atributii: -Monitorizarea progresului activitatilor de productie in mod regulat, pentru atingerea obiectivelor -Organizarea si coordonarea activităţii subordonatilor - Asigura buna desfasurare a lucrarilor pe santier si respectarea termenelor de executie Cerinte: -Studii superioare tehnice -Experiență în coordonarea lucrărilor de construcții si montaj - Abilitati de comunicare - Disponibilitate pentru deplasari Oferta: -Salariu motivant si pachet de beneficii atractiv -Masina de serviciu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei
-
Restaurant Cozy House angajeaza ospatar. Experienta poate fi un avantaj!Programul este o zi cu o zi, Conditii bune de munca, seriozitate. Pentru stabilirea unui interviu, va rog sa sunati la .
-
Magazin Mega Image Shop&Go din piata Muzicanti isi mareste echipa Cautam Vanzatoare cu experiente pentru a se alatura echipei nostre. Te asteptam cu un program de 8 ore in 2 schimburi Training gratuit de 1 saptamana
-
Angajam montatori învelitori acoperisuri cu cunoștințe tehnice minime in domeniul tinichigerie și/sau dulgheriei. Salariul intre 2500-4500 RON. Rugam seriozitate!
-
Angajez șofer cat b de preferat cu experienta pe masini de 3.5 T,pentru distribuție produse congelate in țară și in Bucuresti. Salariu intre 3000 și 6000 de lei, in functie de performanțe.
-
Fabrica din Brașov își mărește echipa! 1.Operator CNC strung și freză 2.Controlor calitate-produse de vopsitorie 3. Reglor strunzire frezare sudura 4. Tehnician laborator masuratori 5. Laborant chimist-vopsitorie 6. Tehnician laborator determinări fizice 7. Tehnician mentenanta 8. Șef de schimb zona frezare-strunjire 9. Inginer calitate 10. Inginer calitate QMS 11. Inginer proces sudura Program în 2 sau 3 schimburi Salariu fix+ tichete de masa+ Spor noapte Al 13-lea Salariu Pentru detalii asteptam cv-ul sau apel la numărul de telefon
-
Mbistro angajeaza ajutor de bucatar Locatia se afla in Piata Uniri. Alege si tu sa faci patre din echipa noastra daca esti o persoana pozitiva si responsabila. Pentru mai multe detalii ne poti contacta la .
-
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;
-
-
Angajam Tehnician mentenanta mecanica sau electrica la o fabrica din Bucuresti cu profil alimentar! Responsabilitati: - Executarea si urmarirea mentenantei utilajelor conform cu planurile de mentenanta - Montarea, demontarea subansamblelor echipamentelor de productie - Reglarea Mecanica si setarea parametrilor de functionare conform fiselor de setări - Asigurarea bunei functionalitati a aparatelor periferice echipamentelor de productie - Determinarea cauzelor erorilor deranjamentelor la mijloacele de productie Cerinte minime: -Studii medii de profil (electric, electromecanic, mecanic); -Experienta pe o pozitie similara minim 2-3 ani in fabrici similare; Beneficii: -Salariu: 3300 Ron Net -Tichete de masa: 35 Ron Net -Tichete cadou de Paste si Craciun; -Programul este in 2 schimburi de luni pana vineri; Transport asigurat
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Cerințe: - Studii superioare în domeniul financiar contabilitate, - Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii: - Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități: -Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi, -Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata -Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate -Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Candidatul ideal : - Experienta in domeniu de minim 2 ani ; - Calificare de Frigotehnist; - Certificare AGFR reprezinta un avantaj; - Permis de conducere cat. B; - Disponibilitate la deplasari; - Seriozitate, corectitudine, disciplina in munca. Descrierea jobului : - Operatiuni de mentenanta la echipamentele si instalatiile frigorifice; - Efectuarea lucrarilor de mentenanta preventiva /corectiva a echipamentelor de climatizare (splituri,vrv-uri,Chillere ,CTA-uri,etc.); - Constatarea si diagnosticarea defectiunilor aparute la echipamentele de climatizare; - Asigura suport tehnic precum si functionarea in conditii bune a instalatiilor frigorifice de care raspunde; - Intocmirea rapoartelor de lucru in urma activitatii desfasurate .
-
ANGAJAM MANICHIURISTA/PEDICHIURISTA 2ANI MIN DE EXPERIENTA, CONTRACT DE MUNCA, CLIENTELA FORMATA
-
Restaurantul Sabroso angajeaza bucatar si ajutor bucatar, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica! Oferim: - scolarizare la locul de munca, in cazul in care nu ai experienta! - program de lucru flexibil! - salariul se stabileste in functie de competente si de programul ales! - tichete de masa! - transport daca locuiesti in localitatile invecinate, in schimb nu oferim cazare! - contractul de realizeaza pe perioada nedeterminata! Relatii la telefon: ;
-
Restaurantul Sabroso angajazeaza Dispecer CC cu contract pe perioada nedeterminata! Dacă ești talentat, pasionat să lucrezi în cadrul unei echipe dinamice și cauti noi oportunităti, te așteptăm în echipa noastră. CĂUTĂM O PERSOANĂ: * Amabilă, căreia îi place să interactioneze cu clientii; * Responsabilă, dornică să învete lucruri noi; * Organizată și punctuală; OFERIM: * salariu motivant, pe măsura experientei; * tichete de masă și discount pentru preparate din meniu; * program flexibil; * posibilităti reale de promovare; * mediu plăcut de lucru; * transport la finalul programului (în localitătile limitrofe), dacă este cazul; Ne dezvoltăm împreună! Te așteptăm în echipa noastră! Contactează-ne la !