Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-08-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Nume Kereszteș Valentin Bună ziua sînt pensionar militar fost jandarm cu drept de munca. Dețin atestat de securitate Vîrsta 49 ani. Lucrez în domeniu de aproape anii
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;
-
Va rog sunati intre orele 10.00-19.00 de luni pana vineri. Angajam familie serioasa. Sotia pentru menaj/gatit iar sotul pentru activitati administrative,tehnice(handyman) Cerinte: permis conducere catrg B, recomandari, cazare la propietate(interni), buni gospodari, cu o minima experienta, seriosi, muncitori iubitori de flori si animale , fara cazier judiciar,administrare .Se ofera cazare si salariu 2000 lei( de persoana),angajarea se face pe baza de contract de munca.Pentru mai multe detalii si programare la interviu
-
Societate comerciala angajeaza conducator auto in conditii avantajoase.
-
Primavara vine cu cele mai noi locuri de munca in Germania( Frankfurt, Stutgart, Hamburg), ferme de animale(cai, vaci, porci) ingrijit, curatat boxe. Se accepta persoane intre 18-58 de ani cu vaccin sau fara vaccin, necalificati, studiile nu sunt obligatorii, se cere seriozitate, dorinta de munca. Salarii atractive, 1600 euro depinde de orele lucrate, cazare gratuita mancare sau bani de mancare, transport organizat, contracte de munca cu aqngajare in Germania, plecari sigure! Detalii la telefon:
-
-
Asiguram transport, cazare, masa, salariul atractiv.
-
Angajam soferi profesionisti categoria C+E cu ADR cisterne, pentru distributie produse petroliere , din zonele Brasov,Sibiu,BIHOR,ARAD. Oferim salariu competitiv ,loc de munca sigur pe termen lung . Oferim conditii bune de lucru,masini noi, bonusuri ,diurne ,se lucreaza doar la program,
-
Angajam lucrator comercial pentru magazin alimentar locațiile sunt în lucru acomodarea se realizează în magazinele vechi până la deschiderea celor noi posturi casier și sala preferabil cu experiența in domeniu salariu motivant program atractiv rugam seriozitate
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Salon cu clientela de 20 ani anjqjqm urgent coafeza si frizer cu experienta. Program o zi cu o zi un weekend liber unul lucrat.
-
EadGrup SRL, angajează INGINER PROIECTANT in Iași cu program Full-Time, experiența minima recomandata este de 1 an. Salariu este negociabil. Locul de munca este la birou + teren. Descrierea Jobului: - întocmește proiecte tehnice de instalații electrice curenți slabi (sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) conform standardelor in vigoare pentru toate fazele de proiectare; - elaborează soluții tehnice de proiectare; - propune si implementează soluții si echipamente moderne in documentația de proiectare; - întocmește listele de cantități, de lucrări si echipamente; - avizare interna si la beneficiar a documentației; - face vizite in obiective in vederea întocmirii documentațiilor tehnice pentru sisteme curenți slabi - verifica implementarea soluțiilor tehnice; - emite dispoziții de șantier pentru fiecare modificare apărută in proiecte din momentul începerii lucrărilor si pana la punerea in funcțiune a sistemelor tehnice. Cerințe: - studii superioare finalizate in domeniul ingineriei; - minim 1 an experiența in proiectarea specifica domeniului curenților slabi(sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) - bune cunoștiințe AutoCAD, 2d 3d, Revit, Microsoft Office; - limba engleza (scris vorbit) nivel mediu; - spirit de observație si maxima atenție la detalii. - bune abilități de lucru in echipa. - constituie avantaj certificare PROIECTANT SISTEME DE SECURITATE; - constituie avantaj deținere permis auto CAT. B. Oferta: - salariu corelat cu nivelul pieței; - oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional; - laptop, telefon si altele in funcție de rezultate; - participare la programe de instruire; Ne puteți trimite CV-ul pe adresa de e-mail
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Achizitor. Candidatul ideal: -cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza - operare PC: cunostinte solide MS Office - abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa -cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati: - prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori; -gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor; -participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor; - participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat; - negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derularea lor - identifica necesarul si efectueaza comenzile la furnizori; - se ocupa de partea logistica pentru livrarile care nu au transportul asigurat de catre Furnizor prin folosirea aplicatiei Bursa de transport; - urmareste confirmarile de comanda si livrarile la termenele solicitate de la furnizori - informeaza furnizorii cu privire la neconformitati si organizeaza returul marfurilor neconforme; - coordoneaza activitatea gestionarilor de magazii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.easta procedura.
-
ShinHeung Electronics is a multinational company specialized in producing electric car battery parts, stamping, plastic injection components and precision tooling for press. Responsabilitati: - Efectueaza masurarea pieselor prelucrate si stabileste individualizeaza piesele neconforme fata de piesa acceptata de client. -Asigura separarea completa a pieselor neconforme fata de fluxul pieselor conforme. -Respecta procedura de control tehnic de calitate din cadrul Sistemului de Management Integrat al Calitatii la nivelul firmei. -Efectueaza monitorizari si analize specifice in scopul cresterii calitatii productiei CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie la nr. de telefon: .