Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-10-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training
-
Angajam mecanic cu excepția minima de 1 ani in domeniu. Societatea noastră se ocupa de întreținerea și repararea remorcilor auto. Salariu in funcție de cunoștințe. Program de lucru Luni-Vineri 09:00-17:00. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul de telefon.
-
In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;
-
Firma serioasa angajam urgent 2 persoane pentru prelucrarea si taierea granitului la dimensiune. Experienta pe post similar este necesara. Salariu foarte bun,program de lucru luni-vineri 9-18,pauza de masa de la 13-14,nu lucram in weekend,garantat concediu de vara,Craciun si Paste.
-
-
Angajam contabilit-contabilitate primara - casierie Solicitam cunostinte ale pachetului Office si operare la nivel mediu a calculatorului, cunostinte de baza de contabilitate. constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor
-
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00
-
Angajez conducator auto 40 tone,posesor permis conducere C+E, pentru curse tur-retur, Camioane EURO 6 cu semiremorci coil mulde. Oferim; contract de munca pe perioada nedeterminata Salariul pe Romania 14.5 eur 100 km din garaj in garaj. Bonus pentru weekend Pentru mai multe detalii apelati
-
CERINTE: - studii medii - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat - capacitate de memorare, numarare, identificare erori - experienta in activitati de gestiune RESPONSABILITATI : - livrarea si monitorizarea stocurilor pe termene de valabilitate ; - livrarea si monitorizarea alcatuirii loturilor de produse conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - intretinerea curateniei si ordinii in depozit si pe rampa de incarcare - disponibilitate program de lucru : + sambata si duminica, cu acordarea zilelor libere din luna. BENEFICII OFERITE - tichete de masa, decont transport, zile libere pentru evenimente speciale Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau: Soseaua Brailei, Nr.15, sau pot transmite CV-ul pe whatsapp la nr. tel. mobil de pe site, persoana de contact Carmen Mihai
-
Societate comerciala angajeaza urgent: - inginer chimist maistru vopsitor; - specialist achizitii inginer constructor (partea devize); - operator CNC - economist; - gaterist; - tâmplar; - montator tâmplărie; - șofer; - zidar; - fierar betonist. Se ofera: salar motivant, bonuri de masa si se lucreaza doar de zi.
-
Angajăm tânăr responsabil dedicat către client pentru montaj scări din lemn. Necesita lucru cu scule de mâna si permis de conducere cat.B, disponibilitate deplasări în țară. Salariu net 3000 lei. Dorim persoana stabila , fara vicii care sa afecteze activitatea prestata si imaginea firmei. C.V. pe adresa de email : Contact: tel. www.megastructuri.ro