Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-03-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training
-
Angajam mecanic cu excepția minima de 1 ani in domeniu. Societatea noastră se ocupa de întreținerea și repararea remorcilor auto. Salariu in funcție de cunoștințe. Program de lucru Luni-Vineri 09:00-17:00. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul de telefon.
-
In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;
-
Firma serioasa angajam urgent 2 persoane pentru prelucrarea si taierea granitului la dimensiune. Experienta pe post similar este necesara. Salariu foarte bun,program de lucru luni-vineri 9-18,pauza de masa de la 13-14,nu lucram in weekend,garantat concediu de vara,Craciun si Paste.
-
-
Angajam contabilit-contabilitate primara - casierie Solicitam cunostinte ale pachetului Office si operare la nivel mediu a calculatorului, cunostinte de baza de contabilitate. constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor
-
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00
-
Angajez conducator auto 40 tone,posesor permis conducere C+E, pentru curse tur-retur, Camioane EURO 6 cu semiremorci coil mulde. Oferim; contract de munca pe perioada nedeterminata Salariul pe Romania 14.5 eur 100 km din garaj in garaj. Bonus pentru weekend Pentru mai multe detalii apelati
-
CERINTE: - studii medii - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat - capacitate de memorare, numarare, identificare erori - experienta in activitati de gestiune RESPONSABILITATI : - livrarea si monitorizarea stocurilor pe termene de valabilitate ; - livrarea si monitorizarea alcatuirii loturilor de produse conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - intretinerea curateniei si ordinii in depozit si pe rampa de incarcare - disponibilitate program de lucru : + sambata si duminica, cu acordarea zilelor libere din luna. BENEFICII OFERITE - tichete de masa, decont transport, zile libere pentru evenimente speciale Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau: Soseaua Brailei, Nr.15, sau pot transmite CV-ul pe whatsapp la nr. tel. mobil de pe site, persoana de contact Carmen Mihai
-
Societate comerciala angajeaza urgent: - inginer chimist maistru vopsitor; - specialist achizitii inginer constructor (partea devize); - operator CNC - economist; - gaterist; - tâmplar; - montator tâmplărie; - șofer; - zidar; - fierar betonist. Se ofera: salar motivant, bonuri de masa si se lucreaza doar de zi.
-
Angajăm tânăr responsabil dedicat către client pentru montaj scări din lemn. Necesita lucru cu scule de mâna si permis de conducere cat.B, disponibilitate deplasări în țară. Salariu net 3000 lei. Dorim persoana stabila , fara vicii care sa afecteze activitatea prestata si imaginea firmei. C.V. pe adresa de email : Contact: tel. www.megastructuri.ro