Anunturi
Locuri de munca Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil imediatCategorii
- Locuri de munca (230)
- Constructii - Arhitectura - Design (65)
- Soferi - Transporturi (31)
- Muncitori productie - depozit - logistica (24)
- Horeca (14)
- Service si spalatorie auto (13)
- Industrie alimentara (11)
- Agenti - consultanti vanzari (10)
- Finante contabilitate (10)
- Menaj si ingrijire persoane (10)
- Confectii croitorie (9)
- Administratie (7)
- Frizerie - Coafura - Cosmetica (5)
- Agent securitate (3)
- Agricultura - Silvicultura - Zootehnie (3)
- Casieri si lucratori comerciali (3)
- Marketing Publicitate (3)
- Medicina umana (3)
- Salubrizare – Curatenie – Dezinsectie (3)
- IT - Telecomunicatii (2)
- Profesori- Traineri (1)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (82)
- Cluj (17)
- Brasov (15)
- Prahova (15)
- Timis (13)
- Ilfov (12)
- Bihor (8)
- Arges (6)
- Constanta (6)
- Iasi (6)
- Galati (5)
- Arad (4)
- Buzau (4)
- Dolj (4)
- Mures (4)
- Sibiu (4)
- Bacau (3)
- Braila (3)
- Suceava (3)
- Dambovita (2)
- Mehedinti (2)
- Neamt (2)
- Vrancea (2)
- Bistrita-Nasaud (1)
- Calarasi (1)
- Caras-Severin (1)
- Giurgiu (1)
- Harghita (1)
- Maramures (1)
- Olt (1)
- Salaj (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
9
Firma in dezvoltare, activa pe piata magazinelor online de produse profesionale de igiena, furnizor Dedeman, Metro si Hornbach cauta un lucrator cu experienta pentru depozitul sau din Bucuresti care sa fie capabil sa receptioneze o marfa, sa administreze un depozit si pregateasca comenzile in vederea livrarii. Principalele sale responsabilităti sunt: - Receptia cantitativa si calitativa a marfii, - Sortarea, aranjarea si manipularea produselor în depozit, - Pregătirea si ambalarea coletelor in vederea expeditiei - Pastrarea ordinii si curateniei in depozit; Cerinte: Persoană organizată si responsabilă, Cinste, punctualitate, seriozitate; Experienta de min. 1 an in receptia marfurilor si ambalarea coletelor; Constitue un avantaj: - studii medii (absolvirea unui liceu), - permisul de conducere cat. B Beneficii: - Salariu atractiv: 3500 - 4000 Lei NET, - Bonus de performanta, - Program de lucru fix: luni-vineri, 8 -17.30 - Sarbatori legale libere, - Mediu de lucru placut, - Acces usor cu RATB Locatie depozit : B-dul Timisoara, nr. 52, zona Romancierilor, Sect. 6, Bucuresti Dacă dorești să afli mai multe informații și să vezi cum lucrăm, te așteptăm cu un telefon și împreună vom stabili o zi pentru programarea unui interviu.
-
Promovat
Firma ROCAST angajeaza agent vanzari in judetul Brasov. Program L-V 8 ore Cerinte : pregatire tehnica;carnet de conducere B Oferim salariu de baza 4400 lei;bonusuri substantiale, ajungand pana la 9% din vanzari;bonuri de masa 20x30 lei Masina de serviciu (Opel Corsa};laptop;telefon Portofoliu consistent de clienti Firma ROCAST este cel mai mare distribuitor din Romania de unelte,scule,masini unelte,organe de asamblare si sisteme de fixare. 300 de salariati din care 60 agenti de vanzari 16 milioane de euro cifre de afaceri. Daca sunteti interesati consultati www.rocast.ro Puteti obtine detalii de la Directorul de zona tel. Email
-
Promovat
Dorim sa ne marim echipa si avem nevoie de ajutorul tau. Suntem în cautare de profesionalism dar și de persoane atente, responsabile și care sa se implice (activ). Oferim corectitudine, stabilitate, respect și încercăm sa cream un mediu cât mai bun pentru echipa noastră.
-
Promovat
2
INEL SA angajeaza electricieni cu experienta, pentru proiecte premium in mediul corporatist. Clienti INEL SA: Vodafone, Amazon, Microsoft, Veolia, Lincoln Electric, Erste, Carrefour, Allianz, Raiffeisen si lista poate continua cu peste 100 de clienti de acelasi calibru. Daca esti doritor de un mediu de lucru actractiv in mediul constructiilor de top, daca iti plac deplasarile, echipa, aventura si in principal avansarea in cariera de electrician, nu ezita sa ne contactezi la: Sau poti sa ne faci o vizita in Strada Unirii 10, Buzau, Romania intre orele 7:30 16:30 de Luni pana Joi si 7:30-13:30 Vineri oricand doresti pentru a ne cunoaste. Mai multe informatii despre noi si ce facem gasesti pe www.inelsa.ro. Te asteptam sa ne contactezi!
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
12
Agenti vanzari sau consultanti vanzari, Firma distributie dispozitive de apa termala ofera salariu net 4000 Ron lunar si bonusuri de la 1360 Ron la 2720 Ron. Se accepta candidati experienta dovedita in vanzari minim 2 ani din Bucuresti, Detalii suplimentare Angajam Agenti vanzari sau Consultanti vanzari cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectorul 6. Agentii vanzari sau Consultantii vanzari trebuie sa detina experienta in relatiile cu agentii comerciali. Salariu net 4000 Ron lunar dar in functie de experienta dovedita se poate ajunge pana la 6500 Ron si deasemenea Bonusuri de performanță de la 1360 Ron până la 2720 Ron pentru fiecare comandă dusă la bun sfarsit. Se accepta doar candidati cu experiență dovedită in vânzări minim de 2 ani doar din Bucuresti. Nu acceptăm începători fără experiență sau studenți. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: -salariu motivant in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1360 Ron pana la 2720 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata cu salariu fix net 4000 Ron lunar dar in functie de experienta dovedita se poate ajunge pana la 6500 Ron. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat/MDF 4.500-5.500 salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
5
Muncitori construcții.Calificat -240lei pe zi . FINISAJE INTERIOARE SI EXTERIOARE.. .plata saptamanal. Necalificat 150lei pe zi .
-
Promovat
Dorim sa ne marim echipa si avem nevoie de ajutorul tau. Suntem în cautare de profesionalism dar și de persoane atente, responsabile și care sa se implice (activ). Oferim corectitudine, stabilitate, respect și încercăm sa cream un mediu cât mai bun pentru echipa noastră.
-
1
Angajam mecanic auto cu experienta, OPERATOR PRICEPUT GEOMETRIE ROTI, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-14:00.
-
Bună ziua ma numesc Avramut Nicolae 50 de ani bin becicherecu mic caut loc de munca sofer microbuz marfa în Timișoara!
-
Angajez: - mecanici auto (experiența minim 3 ani de zile) - tinichigiu/ pregătitor vopsitorie auto (experiența minim 3 ani de zile) Salariu atractiv (variante procentuale) Bonusuri de performanța Variante decontare naveta pentru distante mai mari de 25km.
-
Societatea GENERAL MPM IMPEX SRL recruteaza personal , pe perioada nedeterminata, in vederea ocuparii postului de: 1. Expert contabil Cerinte: Studii superioare finalizate cu diploma de licența in domeniul economic ; Licenta CECCAR; Experienta in domeniul de minim 10 ani; Cunostiinte avansate de operare PC, MS office (Word, Excel, Power Point). Cunoasterea cerintelor legislative aplicabile domeniului sau de activitate; Excelente abilitati de comunicare; Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientata catre obtinerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limita; Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: organizeaza, conduce, tine, verifica si supravegheaza contabilitatea financiara si de gestiune; Intocmirea si verificarea de situatii financiare Acordarea de asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii Efectuarea de analize economico-financiare Efectuarea de expertize contabile inclusiv expertize financiar-contabile cu componenta fiscala, dispuse de organele judiciare sau solicitate de persoanele fizice ori juridice in conditiile prevazute de lege si de reglementarile CECCAR Asistenta de specialitate pentru infiintarea si reorganizarea societatilor comerciale executa lucrari cu caracter fiscal, respectiv calculul de impozite, taxe si contributii, intocmirea si depunerea de declaratii fiscale si asigurarea reprezentarii clientului in relatia cu autoritatile fiscale inregistrarea in contabilitate a operatiunilor economico-financiare cu respectarea legii contabilitatii si a reglementarilor contabile aplicabile, precum si refacerea sau revizuirea contabilitatii; executa alte lucrari cu caracter financiar-contabil, inclusiv activitati de evidenta electronica a personalului, de salarizare, de organizare administrativa si informatica, certificare de informatii, date si documente; indeplineste, potrivit dispozitiilor legale, atributiile prevazute in mandatul de cenzor si de mandatar financiar; asigura managementul financiar-contabil si al performantei economice; asigura controlul intern de gestiune si managementul riscurilor persoanelor juridice; acorda consultanta in gestiune financiara si in contabilitate intocmirea verificarea si certificarea bilantului contabil; Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. Descrierea companiei Companie care activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale inclusiv in domeniul instalatiilor termice si sanitare,. Suntem o companie cu 26 ani de activitate, cu performante si realizari notabile, in contiunua crestere si dezvoltare. Locatia Job-ului: Str Bascov 8-12 sector 5 Bucuresti CV-ul se transmite la adresa de email: Tel de contact:
-
Societatea GENERAL MPM IMPEX SRL recruteaza personal , cu CIM pe perioada nedeterminata in vederea ocuparii postului de: 1. Verificator proiecte gaze ( toate domeniile , specialitatea instalatii gaze naturale) Cerinte: Absolvent studii superioare tehnice (facultate de constructii) Experienta in domeniul de minim 5 ani; Cunostiinte avansate de operare PC - Autocad , MS office (Word, Excel, Power Point). Certificat de atestare tehnico-profesionala specialitatea Ig - emis de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei Atestat pentru sisteme de distribuție gaze naturale specialitatea VGd (A.N.R.E.) - emis de ANRE; Cunoasterea cerintelor legislative aplicabile domeniului sau de activitate, a normelor tehnice in vigoare, Foarte bune cunostiinte tehnice in domeniul instalatiilor gaze naturale; Excelente abilitați de comunicare; Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientata catre obținerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limita; Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate și atenție pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: Verificarea tehnica a proiectelor tehnice aferente obiectivelor sistemului de distributie a gazelor naturale necesar/necesare realizarii racordarii la SD; Obligatia sa asigure verificarea proiectului pentru autorizarea executarii/proiectului tehnic aferent extinderii si/sau redimensionarii obiectivului/conductei de distributie a gazelor naturale necesar/necesare realizarii racordarii la SD Semneaza si stampileaza, pe fiecare pagina, memoriul tehnic, breviarul de calcul si toate piesele desenate ale proiectului, numai în conditiile în care acesta este corespunzator din punctul de vedere al cerintelor stabilite prin prevederile legale; indiferent daca proiectul corespunde sau nu cerintelor mentionate în antecedenta, verificatorul de proiecte întocmeste un referat de verificare prin care declara proiectul tehnic conform ori solicita refacerea acestuia. Referatul de verificare se întocmeste cu respectarea cerintelor minime anexei nr 7 din Regulamentul pentru atestarea verificatorilor de proiecte si a expertilor tehnici pentru obiectivele/sistemele din sectorul gazelor naturale. La verificarea proiectelor tehnice pentru obiectivele/sistemele din sectorul gazelor naturale, verificatorii de proiecte urmaresc, în mod obligatoriu prevederea de catre proiectant a masurilor de realizare si mentinere, pe întreaga durata de existenta a acestora, a urmatoarelor cerinte esentiale: rezistenta mecanica si stabilitate, securitate la incendiu, igiena, sanatate si mediu, siguranta în exploatare, protectie împotriva zgomotului, economie de energie si izolare termica.Intocmeste comparative de resurse materiale; sa verifice solutiile tehnice în vederea asigurarii unui nivel calitativ al lucrarilor in conformitate cu legislatia în vigoare; sa verifice respectarea reglementarilor tehnice în vigoare cu privire la realizarea lucrarilor specifice domeniului de atestare. Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. Descrierea companiei Companie care activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale inclusiv in domeniul instalatiilor termice si sanitare,. Suntem o companie cu 26 ani de activitate, cu performante si realizari notabile, in contiunua crestere si dezvoltare. Locatia Job-ului: Str Bascov 8-12 sector 5 Bucuresti CV-ul se transmite la adresa de email: Tel de contact:
-
Societatea GENERAL MPM IMPEX SRL recruteaza personal , pe perioada nedeterminata, in vederea ocuparii postului de: 1. Inginer Ofertare Decontare - devizier Cerinte: Absolvent studii superioare tehnice (facultate de constructii)+ certificat expert achiziții publice ( constituie un avantaj ) Experienta in domeniul licitatiilor/devizelor de minim 5 ani; Cunostiinte avansate de operare PC - Autocad , MS office (Word, Excel, Power Point) , Programelor de devize. Certificat de absolvire a unui curs de expert achizitii publice (in ultimii 3 ani), Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice, Foarte bune cunostiinte tehnice in domeniul instalatiilor gaze naturale; Excelente abilități de comunicare; Persoana responsabilă, organizată, dinamică, orientată către obținerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limită; Autodidact, cu o gandire analitica. Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate și atenție pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: Introduce articolele de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate, colaborand cu ceilalti membrii ai departamentului ; Studiaza documentatiile tehnice de executie si normativele in vigoare in vederea incadrarii corecte a articolelor de deviz; Verifica si certifica prin semnatura toate documentele pe care le elaboreaza pe calculator sub aspectul corectitudinii metologiei de calcul si a concordantei preturilor, tarifelor si al coeficientilor aplicati Intocmeste defalcatorul de manopera si defalcatorul pretului de cost lunar si cumulat ; Intocmeste comparative de resurse materiale; Pastreaza confidentialitatea asupra ofertelor intocmite si a preturilor; Intocmeste extrase de devize, analize de pret, evaluari, estimari, bugete/oferte de pret pentru toate investitiile societatii; Intocmeste devizele pentru planul operativ pe baza cantitatilor si stadiilor fizice date de seful de santier pentru lucrarile de care raspunde. Calculeaza si intocmeste oferte pentru licitatii publice si/sau private Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile prevazute pentru realizarea ofertei. Intocmeste un extras estimativ de material si echipamente din proiect, in cazul in care nu exista liste de cantitati in proiect. Participa la realizarea graficelor de executie Intocmeste/verifica situatii de lucrari. Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. Descrierea companiei Companie care activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale inclusiv in domeniul instalatiilor termice si sanitare,. Suntem o companie cu 26 ani de activitate, cu performante si realizari notabile, in contiunua crestere si dezvoltare. Locatia Job-ului: Str Bascov 8-12 sector 5 Bucuresti CV-ul se transmite la adresa de email:
-
Societatea GENERAL MPM IMPEX SRL recruteaza personal , pe perioada nedeterminata, in vederea ocuparii postului de: 1. Expert licitatii/achizitii publice instalatii pentru constructii. Cerinte: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență in domeniul tehnic si/sau economic; Experienta in domeniul licitatiilor/devizelor de minim 5 ani; Cunostiinte avansate de operare PC - Autocad , MS office (Word, Excel, Power Point) , Programelor de devize. Certificat de absolvire a unui curs de expert achizitii publice (in ultimii 3 ani), Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice, lucrarilor de constructii, gazelor naturale; Foarte bune cunostiinte tehnice in domeniul instalatiilor gaze naturale; Excelente abilități de comunicare; Persoana responsabilă, organizată, dinamică, orientată către obținerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limită; Autodidact, cu o gandire analitica. Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate și atenție pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati Raspunde de pregatirea documentatiei, organizarea si derularea participarii companiei la licitatii/ achizitii publice cu respectarea legislatiei in vigoare, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini si elaborarea de rapoarte privind stadiul licitatiilor la solicitarea angajatorului Elaboreaza documentele de asociere/sustinere/subcontractare in vederea participarii la licitatii si colaboreaza cu societatile contractante. Monitorizeaza si urmarareste oportunitatile de licitatii. Identificarea anunturilor publicate pe site-urile oficiale privind achizitiile publice (SEAP/SICAP ,Programul de Investitii Anghel Saligny) Poarta corespondenta cu autoritatile contractante pe parcursul desfasurarii procedurilor de achizitie. Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc...) Studieaza documentatiile de atribuire. Solicitarea autoritatii contractante de clarificari Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire. Elaborareaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmarireste oferta pana la momentul adjudecarii sau respingerii. Colaborareaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare. Identifica expertii solicitati in cadrul documentatiilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor. Identifica si tine legatura pentru participarea la procedurile de licitatie Elaboreaza raspuns la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare. Urmareste modificarile in legislatia privind achizitiile publice. Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. Descrierea companiei Companie care activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale inclusiv in domeniul instalatiilor termice si sanitare,. Suntem o companie cu 26 ani de activitate, cu performante si realizari notabile, in contiunua crestere si dezvoltare. Locatia Job-ului: Str Bascov 8-12 sector 5 Bucuresti
-
1
Frizer cu experienta min 3 ani Oferim Asigurare medicala Abonament privat Bonusuri Salariu 2600/ juma de luna Sau 5200 full time
-
Centru medical, angajam medici din urmatoarele specialitati: dermatologie, cardiologie. balneofizioterapie, diabet si nutritie, precum si tehnician dentar, part time sau full time, inclusiv medici pensionari.
-
4
locatia.fabrica de medicamente naturiste dacia plant bod-brasov.nu se asigura transport.cu atestat de paza si fara cazier.relatii intre orele 10,00-16,00
-
Societate comerciala cu sediul în București sector 4 angajeaza sofer profesionist categoria BCE pentru curse interne RO-RO. Detalii la tel.
-
9
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail a firmei sau sa se prezinte la sediul Martelli Europe, in zona industiala a municipiului Buzau, pe str. Aleea Industriilor nr. 17. Se ofera salariu negociabil, pornind de la 4000 lei, bonuri de masa.
-
Ne mărim echipa!Angajam personal pentru: mașini liniare, mașini de surfilat, CTC, sala de croit, bandzic. Salariul motivant, bonuri de masa și decontare transport. Program 8 ore de Luni-Vineri.
-
1
Descriere activitate: - Utilizarea utilajelor si echipamentelor specifice tehnologiei de sudare; - In functie de proiect se realizeaza diverse lucrari de sudura prin procedeul specific. Cerinte: -Calificare de sudor; - Notiuni elementare de desen tehnic; Beneficii: - Cazare asigurata; - Masina de serviciu; - Pentru proiectele unde se lucreaza in deplasare este plata extra.
-
12
Firma de construcții, angajam faintari, Rigipsari și zugravi . Salarii atractive si competitive. Rog si ofer seriozitate.
-
1
Flota Uber activa in Brasov, caut sofer cu permis categ. B, vechime permis minim 5 ani, atestat transport in regim alternativ valabil, cazier auto fara incidente(viteza excesiva etc). Se inchiriaza auto Skoda Fabia 2016 break, doar cu contract de munca 8h. se ofera casa de marcat, copie conforma, ecusoane si suport in cadrul aplicatiei pe toata perioada colaborarii
- Salveaza cautarea