Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil din: 2021-03-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez operator buldoexcavator bligatoriu EXPERIENTA- zero sapte doi opt cinci unu opt unu sase sase lucrari in Brasov Sfantu Gheorghe sau în împrejurimi. Utilajul este un Komatsu Salariu in functie de experienta + decont motorina Ofer si ce seriozitate
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Promovat
De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala; Te vei dezvolta profesional; Cultura organizationala stabila cu plan de cariera pe termen indelungat; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere; Salarizare si bonusare conform unui sistem competitiv; Tichete de masa; Decont transport; Zile concediu de odihna suplimentar; CARD FAVOR reduceri la serviciile medicale GRAL MEDICAL; Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare d specialitate absolvite cu diploma d master institutie d învatamant superior d profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta d OBBCSSR; Drept d libera practica certificat d membru OBBCSSR; asigurare d raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar d minimum 1 an, în cadrul unui laborator d analize medicale; Cunostinte generale d biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator d analize medicale; Cunostinte d operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor d lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe d lucru; Precizie, timp d reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program d lucru în ture 12 24, 12 48. Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare d specialitate absolvite cu diploma d master institutie d învatamant superior d profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta d OBBCSSR; Drept de libera practica certificat de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar d minimum 1 an, în cadrul unui laborator d analize medicale; Cunostinte generale d biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator d analize medicale; Cunostinte d operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor d lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe d lucru; Precizie, timp d reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program d lucru în ture 12 24, 12 48. Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de master institutie de învatamant superior de profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta de OBBCSSR; Drept d libera practica certificat de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar de minimum 1 an, în cadrul unui laborator de analize medicale; Cunostinte generale de biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator de analize medicale; Cunostinte de operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor de lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe de lucru; Precizie, timp de reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program de lucru în ture 12 24, 12 48. Te asteptam alaturi de noi!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-Experiență anterioară în bucătăria profesională (Certificat Calificare) -Abilități de preparare a mâncărurilor, prezentare și decorare. -Cunoștințe solide despre tehnici culinare, igienă alimentară și standarde de calitate. -Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona volumul de lucru în perioadele aglomerate. -Atitudine pozitivă, comunicare eficientă și spirit de echipă . Responsabilități: -Pregătirea și gătirea diverselor mâncăruri conform retetelor si respectând standardele noastre de calitate. -Colaborarea strânsă cu echipa pentru a dezvolta și inova meniurile existente. -Menținerea igienei riguroase în bucătărie și respectarea normelor de siguranță alimentară. -Gestionarea eficientă a stocului de ingrediente și aprovizionarea corespunzătoare. -Asigurarea prezentării impecabile a mâncărurilor și servirea acestora cu profesionalism. Beneficii: -Program flexibil de lucru in ture - tichete de masa - salariu fix Ajutor Bucatar Cerințe: -Experiență anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj. -Cunoștințe temeinice privind pregătirea alimentelor și tehnicile de gătit. -Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. -Atitudine pozitivă, atenție la detalii și dorință de a învăța și de a crește profesional. -Respectarea normelor stricte de igienă și siguranță alimentară. -Participarea la organizarea și curățenia generală a bucătăriei pentru a asigura un mediu de lucru igienic și ordonat. -Coordonarea cu echipa de bucătari pentru a menține fluxul eficient al activităților în timpul servirii. -Demonstrarea pasiunii și a angajamentului față de arta culinară și față de satisfacția clienților noștri.
-
Recomand ca bona cu toată încrederea pe D-na Ana o doamna responsabilă și implicată.Zona de interes sector 6 Bucuresti.
-
Brutarie Artizanală căutăm coleg brutar cu experiență în malaxat,format pâini,cuptor .si organizarea întregului proces. Progam marti-sambata
-
Sofer cat B cu experienta (poză) pe comunitate din Bacău fără incidente în trafic doresc angajare ca șofer cat B pe dubă 3.5t. Tel . Vă mulțumesc.
-
Doamnă, 57 ani, îngrijesc persoane cu sau fara dizabilități psihice sau motorii, part time sau in regim intern. Pot ajuta la menaj, cumpărături, gătit și supraveghere persoane în vârstă
-
-
Experienta min 3 ani în domeniul intretinere cladiri hoteluri. Minime cunostinte tehnice, electrice pentru departament tehnic; Abilitatea de a citi si interpreta documente precum desene tehnice, instructiuni de operare si intreținere echipamente hotel (tv, minibar, aer conditionat, instalatii sanitare, centrale, echipamente bucatarie, samd). Cunostinte reparatii camere hotel, suport pentru realizarea aranjamentelor salilor de conferinte. Seriozitate, punctualitate, disciplina, respect fata de clientii hotelului si personalul din departamentele cu care colaborarea. Colaborarea directa cu departamentul housekeeping pentru remedierea problemelor care apar in camerele clientilor, dar si in restul hotelului. Colaborarea cu departamentul receptie vanzari- suport in remedierea problemelor semnalate de clienti conducere. Program de lucru full-time; Contract de munca pe o perioadă nedeterminata; Concedii conform legislației; Salariu: 4500 lei (3800 lei net si card de masa Edenred de 700 lei).
-
SC Alpaccess SRL angajeaza mecanic auto. Cerinte: - Studii medii finalizate (domeniul mecanicii constituie avantaj) - Experienta in domeniu minim 3 ani - Cunostinte tehnice de diagnoza auto - Cunostinte tehnice de mecanica electrica auto - Persoana pozitiva, responsabila, disciplinata, serioasa - Atentie distributiva - Capacitate de organizare si planificare - Capacitate de lucru in echipa - Capacitate de indeplinire a sarcinilor in termene limita - Disponibilitate pentru lucru in mediul industrial - Permis conducere categoria B Responsabilitati: - Diagnosticarea disfunctionalitatilor - Reparatia si întretinerea autovehiculelor si echipamentelor - Utilizarea si întretinerea autovehiculelor si echipamentelor din dotare in conditii corespunzatoare - Reparatia si inlocuirea diverselor piese, ansamble, subansamble, accesorii etc. - Efectuarea de probe de functionalitate utilaje - Alte atributii stabilite in fisa postului sau de catre superior Beneficii: - contract pe durata nedeterminata - bonuri de masa (40 lei zi) - transport asigurat
-
Societate comerciala angajeaza contabila cu experienta minim 3 ani, soft NextUp ( contabilitate primara) program 40 ore pe saptamana, salariu 7500 lei brut, Oras Popesti- Leordeni, Jud Ilfov. Rugam seriozitate. CV la adresa
-
Angajam soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei !
-
Angajam soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini noi pe teritoriul Germaniei !
-
Angajam soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei
-
SILVER GARDEN SRL firma cu obiectul de activitate în Horticultură și amenajare peisagistică angajează muncitor cu experiență în domeniu pentru lucrări specifice. Cerințe: -experiență în domeniul horticol floricultură -experiență în manevrarea utilajelor și mașinilor specifice -permis categoria B -seriozitate și atenție la detalii
-
Selectie agenti de paza pentru obiectiv in provincie, salariu atractiv. Au prioritate nefumatorii, persoanele cu aspect curat, atestatii profesional pentru servicii de paza. tel:
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
Ne marim echipa!! Angajam tamplar cu experienta in productia de mobilier din pal melaminat MDF in Ramnicu Valcea. Candidatul ideal trebuie sa fie serios, sa aiba experienta in productia de mobilier, sa inteleaga si sa urmeze schitele mobilierului intocmai, sa fie atent la detalii, sa fie foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul(peretii, parchetul, gresia clientului), sa aiba dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, sa fie o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii. Permisul categoria B reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, conditii de munca de calitate, dispunem de utilaje si scule de mana noi. Programul de lucru de la 7.00 -16.00(incluzand pauza de masa) Luni-Vineri. Orele suplimentare se platesc separat(daca este cazul). Punctul de lucru se afla in orasul Rm. Valcea in zona Nord.
-
Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !
-
Parcul de Distractii Alex & Emma's Land din com Pietrosani, jud Arges angajeaza manager pentru parc si pensiunea din incinta acestuia. Candidatul ideal are: - calități pronunțate de leadership (încredere în sine, rezistență la stres, ambiție, orientare către rezultate, onestitate, profesionalitate, lucru in echipa) - dorinta si disponibilitatea pentru auto-invatare si dezvoltare - prietenos, harnic, pozitiv si educat - Permis categoria B; DESCRIEREA JOBULUI: - Un post cu program de lucru full time 8h/zi (se ofera cazare si masa pentru candidatul care nu locuieste in zona) satul Pietrosani, judetul Arges. - Organizarea si impartirea sarcinilor angajatilor pentru primirea excursiilor si taberelor scolare in parc si intretinerea aspectului parcului.. - Intretinerea relatiei bune si remedierea conflictelor cu clientii parcului (cadre didactice si clienti individuali) - Lucrul cu casa de marcat (notiuni de baza) - Managementul si instruirea personalului (uneori cautarea si angajarea fortei de munca din zona) CE OFERIM: - Un salariu atractiv negociabil si cu potential de majorare in functie de reusite. - Pachet avantajos: cazare și masă dacă nu locuiește în zonă. DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCA: Parcul de Distractii Alex&Emma s Land se afla in satul Pietrosani, judetul Arges. Este un parc dedicat in principiu copiilor cu varste intre 0 si 16 ani. Parcul a fost deschis in anul 2012 si de atunci se dezvolta neincetat de la an la an. Pana in prezent ne-am bucurat de un numar foarte mare de vizitatori, atat grupuri scolare, cat si clienti individuali. Parcul functioneaza in toate cele 4 sezoane ale anului deoarece pe langa atractiile lui (tiroliene, trambuline bungee jumping, perete de catarat, trasee de dificultate, etc), avem o varietate mare de ateliere organizate pentru grupurile scolare (atelier de ciocolata, brutarit, Pieile Rosii, Iepurasul de Paste, Halloween, Mos Craciun, etc). De asemenea, in incinta parcului se afla din 2020 si Pensiunea Casa Muscelelor care ofera posibilitatea clientilor sa isi petreaca mai multe zile in parcul nostru. In ultimii 2 ani au fost organizate tabere scolare cu activitati in fiecare saptamana din vara.
-
Posesor permis auto BC+CE solicit angajare pentru curse tur-retur sau intern. Dacă este posibil firma sa fie din Dolj .Rog și ofer seriozitate.