Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV


Poți edita Cv-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Consultant cu Experienţă normă întreagă

Valabil din 11.03.2024 10:55:45
Specificații
Numele companiei Nexia ABS Financial Services
Profesie contabil
Tip job full time
Experienta experienta peste 3 ani
Nivel de studii absolvent
Limbi straine Engleza
Locuri vacante 1
Descriere

Consultant cu Experienţă normă întreagă

Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar?
Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre!

Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare.

Beneficii:
Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator;
Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală;
Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni;
Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță;
Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă;

Responsabilități:
Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi;
Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale;
Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale;
Calcularea statelor de salarii;
Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client;
Supervizarea și instruirea colegilor juniori.

Candidatul Ideal:
Absolvent de studii superioare;
Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală;
Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale);
Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus;
Cunoașterea procedurilor de control intern;
Nivel limba engleză minim B2;
Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client;
Abilități foarte bune de comunicare și prezentare;
Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple.

Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant.
Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !

Anunțuri recomandate

Aplică rapid
Ați atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje, accesați abonamentul VIP
×
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite!

Ati atins limita de mesaje permise.

Pentru a putea trimite mai multe mesaje trebuie să vă validați numărul de telefon.

Validează telefonul
;