Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil din: 2021-04-29 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Promovat
Angajam pentru santierele din Romania si Ungaria montatori sau echipe de montatori acoperis si fatade (tabla trapez, panouri sandwich, termoizolatie si hidroizolatie PVC. Cerinte: 1.calificare, experienta minim 3 ani (obligatoriu), disponibilitate pentru deplasare; 2.Apt pentru lucrul la inaltime; 3.Experienta in manipularea utilajelor specifice (nacele autoridicatoare) 4.Respectarea cerintelor de protectia muncii (obligatoriu) 5.Permisul categoria B constituie un avantaj Oferim: 1.Salariu competitiv 2.Diurna 3.Cazare transport 4.Bonus performanta
-
Promovat
Compania: Comfortex Energy SRL *Descrierea companiei: Comfortex Energy este cea mai nouă companie din grupul COMFORTEX. Ne dedicăm dezvoltării unei game revoluționare de profile din aluminiu pentru industria panourilor solare. Comfortex Group, înființată în 2008, este o companie cu capital 100% românesc, reunind 7 companii din România și Turcia. Alătură-te echipei Comfortex Energy, o companie tânără și dinamică! *Descrierea Jobului: Căutăm agent de vânzări, specialist în domeniul construcțiilor, specific pe partea de balustrade din sticlă și profile fațade ventilate. Rolul principal este să oferim o experiență remarcabilă clienților și potențialilor clienți, îmbunătățind performanța în vânzări. *Responsabilități: - Prezentarea și ofertarea produselor noastre, conform politicilor companiei. - Implementarea strategiei de vânzare și urmărirea fidelizării clienților. - Menținerea relațiilor cu clienții sau potențialii clienți. - Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței. - Susținerea întâlnirilor la sediu sau deplasarea fizică la acestea. - Colaborarea cu echipa de Marketing pentru dezvoltarea strategiilor de vânzări. - Cunoașterea și înțelegerea produselor, serviciilor și ofertelor companiei. - Respectarea proceselor și procedurilor de lucru ale companiei (GDPR). *Candidatul Ideal: - Abilități de ascultare activă și comunicare eficientă. - Capacitatea de a stabili relații de încredere. - Abilități de negociere și orientare spre nevoile clientului. - Atitudine pozitivă și optimism. - Motivație și orientare către realizarea obiectivelor și îndeplinirea target-ului. - Experiență în vânzări call center constituie un avantaj. - Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul construcțiilor. - Cunoștințe solide despre balustrade din sticlă și sau profile fațade ventilate. - Permis de conducere valabil. - Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonal. *Beneficii: - Salariu motivant și negociabil, în funcție de experiență. - Transport asigurat sau posibilitatea de a avea acces la mașină de serviciu. - Laptop și telefon. - Atmosferă de lucru plăcută, într-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune. - Zi liberă de ziua de naștere. - Program fix de lucru L-V, 08:30 17:30, cu pauză de masa. - Concediu de odihnă. *Cum să aplici: Lasa-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau află mai multe detalii la numărul de telefon. Alătură-te echipei Comfortex Energy și contribuie la dezvoltarea unor soluții inovatoare pentru industria panourilor solare!
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.
-
Se oferă inclusiv parteneriat, cazare, salarii în funcție de experienta pentru a deschide un restaurant cu 48 locuri si posibilitate maxima pt 60 de locuri pt organizare de evenimente -Parcare 20 locuri Pt detalii sunati la nr de tel.
-
Societatea noastra cauta colaboratori cu experienta in domeniul tamplariei de exterior, montaj tamplarie aluminiu si PVC, balustrade de aluminiu, atelier confectionat balustrade, montaj sticla.. Venituri motivante intr-o echipa de profesionisti. Pentru relatii 0032485588121
-
Lucrez in timpul liber necalificat, zilier.Mutat,spart,săpat, cărat,incărcat, grădinărit etc.Adica eu,Ștefan ,lucrez in timpul liber.Nu mă mai sunați sa vă angajez sau să mă angajați.Plata la zi .
-
Santiere navale : - tamplari mobilier yachturi 14 - 16 Eur ora - NET - lacatusi confectii metalice montaj carene nave - yachturi , 15 -16 Eur ora NET - Sudori aluminiu , yachturi , cu certificate de sudura 131 , 16-17 Eur ora NET Service auto : - mecanici , vopsitori , tinichigii , pregatitori - auto camione remorci - 14 - 17 Eur ora NET Pentru toate locurile de munca se cere : Experienta de min 3 ani , in meserie . Cunostinte limba engleza germana , nivel mediu . Permis auto B Masina personala este un avantaj Salariul este in functie de experienta Cazare si asigurari , platite de angajator Cazare - singur in camera . Plata salariului , saptamanal in contul personal Contract olandez Persoanele interesate , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului . Cazarea
-
<p>Angajam urgent mecanic auto cu experienta multimarca.< p><p>< p><p>OFERIM: salariul motivat in functie de cunostinte, contract de munca si cazare pentru persoanele din afara Bucurestiului!!< p><p>Service-ul se afla in zona Trapezului Ozana.< p><p>< p><p>CERINTE: cautam persoane cu experienta in domeniul auto, persoane serioase si responsabile care isi doresc un loc de munca stabil!!< p><p>< p><p>Pentru mai multe informatii si detalii va rugam sa ne contactati: 785298901< p>
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza sef atelier cu experienta. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. Va fi responsabila cu formarea si organizarea echipei de confectionere. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta la sala de croit reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta in coordonarea unei echipe in croitorie. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Bună ziua ! Atelier de mecanica auto angajam mecanic auto în Franța cu experienta in domeniul auto reparații si intretinere ,salariu atractiv in functie de cunostinte intre 2500 si 3000 . Mai multe detalii la sediul firmei in Blanc Mesnil sau la tel.
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru croitorie si sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - exerienta pe masini de cusut industriale, liniare, triplok, butoniera, nasturi - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic - este un avantaj. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Sint o persoana serioasă caut să fac menaj si calcat doar București am recomandări exclus bărbati singuri doar Familii
-
Companie inființată cu pasiune și dedicare pentru promovarea energiei verzi. Căutam pentru clientul nostru un electrician, o persoană gata să se implice în proiecte care contribuie la un viitor mai verde. Cerințe: Calificare profesională în domeniul electric; Autorizare ANRE (constituie un avantaj); Cunoștințe solide despre normele de siguranță și procedurile de lucru specifice; Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a aborda tehnic problemele; Disponibil la deplasări prin țară; Bune abilitați de interpretare și înțelegere a schemelor electrice. Responsabilități: Instalarea sistemelor fotovoltaice și efectuarea conexiunilor electrice necesare, conform specificațiilor tehnice; Efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații ale sistemelor fotovoltaice; Asigurarea respectării normelor de siguranță și a reglementărilor în vigoare în timpul lucrărilor; Execuția instalațiilor electrice necesare funcționării panourilor; Punerea în funcțiune a instalațiilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența; Bonusuri în funcție de proiect; Cursuri de calificare; Contract pe o perioadă nedeterminată; Program de lucru: Luni- Vineri (8:00 17:00). Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Cerințe: Experiență anterioară în domeniul strunjirii și cunoștințe solide despre mașinile de strunjire; Abilități excelente de citire și interpretare a desenelor tehnice și a schemelor; Responsabilități: Operați mașinile de strunjire pentru a crea piese metalice conform specificațiilor; Interpretarea desenelor tehnice și a schemelor pentru a determina setările necesare ale mașinii; Verificarea calității pieselor fabricate și ajustarea mașinii pentru a obține rezultate optime; Întreținerea și curățarea regulată a mașinilor de strunjire pentru a asigura funcționarea corectă; Beneficii: Program flexibil: 7:00- 15:30 sau 7:30- 16:00; Pachet Salariul : 5000 Lei Net (in mana); Decontare transport; Contract pe o perioada nedeterminata. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutare.
-
Angajăm Tâmplari navali care să lucreze la construcții restaurări yachturi și vase de croazieră în Olanda. Beneficii: - salariu de început 13,50 - 14,50 Euro net oră; - job full time, posibilitate de ore suplimentare; - cazarea gratuită (o persoană în cameră) și mașină de serviciu asigurată; - job stabil, contract pe perioadă nedeterminată; - contract românesc (carte de muncă în România), detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda. Cerințele postului: - minim 2-3 ani experiență anterioară ca tâmplar naval; - limba engleză la nivel conversațional mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj). Responsabilitățile postului: - montarea și ajustarea de mobilier pe nave de pasageri, vase de croazieră și yachturi; - lucrări de modernizare, întreținere și ajustare cabine; - montaj de mobilier pe structură metalică.
-
Angajăm Șef echipă electricieni cu limba germană pentru a coordona proiecte în Germania, în domeniul civil și industrial. Disponibilitate de la sfârșit de aprilie început de mai. Compania noastră caută să completeze echipa de electricieni cu o persoană vorbitoare de limba germană. Dacă ești un electrician calificat și vorbești fluent limba germană, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Condiții: - salariu 16 Euro net oră (minim 2500 Euro net lună); - program de lucru full time; - posibilitate efectuare ore suplimentare; - cazare și mașină de serviciu în Germania asigurate gratuit; - angajare cu contract în România, pe perioadă nedeterminată; - detașare în Germania cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Germania; - asistență permanentă din partea noastră ca și angajator. Responsabilități: - șeful de echipă oferă suport echipei de electricieni și coordonează activitatea pe proiecte; - participă la ședințele de lucru și urmărește buna funcționare a planului de lucru pentru fiecare proiect derulat; - execută lucrări de instalații electrice alături de echipă: trasare cabluri, control și revizii ale instalațiilor electrice conform planului, montare dispozitive de iluminat - becuri leduri de toate tipurile, supraveghere video, detecție incediu, control acces, sisteme audio-video etc. Cerințe: - calificare de electrician; - 5+ ani experiență practică ca electrician; - experiența în coordonarea unei echipe constituie avantaj; - cunoștințe de lucru după plan tehnic; - cunoștințe de limba germană la nivel avansat; - permis de conducere cat. B (avantaj); - disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.
-
Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.