Anunțuri
Locuri de munca Doar munca in strainatate Disponibil din: 2020-06-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Echipa serioasa angajeaza meseriasi in finisaje, asiguram cazare si salar foarte bun, nu sunt probleme cu platile datorita multiplelor contracte si lucrari asigurate pe tot parcursul anului.
-
Promovat
Descrierea jobului Persoana ce va ocupa acest post va: -Introduce corect datele in sistemul informatic si verifica corectitudinnea documentelor de receptie expeditie mutatii interne efectuate; -Asigura acuratetea stocului teoretic cu stocul fizic; -Verifica dacă documentele legate de activitatea din depozit sunt întocmite corespunzător. Pachet de beneficii: - contract pe perioada nedeterminata; - tichete de masa; -bonus lunar de performanta; -prima de Paste; -prima de Craciun; -prima de fidelitate; - ore suplimentare platite conform legislatiei in vigoare; - transport asigurat; - 21 de zile de concediu an; Locatia se afla in Dudestii Noi
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
-
S.C DARTONY EXPRESS SRL angajează Sofer pentru comunitate pe autoutilitare de 3,5T Ce oferim: -mașina dotata pentru comunitate (telefon cu internet nelimitat;frigider,sirocou,GPS etc) -salarizarea este de 50 55 60 pe zi plus salariul pe țara (in funcție de experiența și implicarea fiecăruia) -se fac intre 16.000 și 20.000 km lunari -hotel pe Franța plătit -card bancar pentru urgente -programul plecărilor și venirilor in țara se discuta cu fiecare in parte (plecat minim 30 zile) Cerințe: -seriozitate -sa mențină mașina curată și intr-o stare tehnica buna -cunoștințe minime cu aplicațiile colaboratorilor -cunoștințe de lb.engleză la nivel începător mediu -cunoștințe GPS -cunoștințe completare CMR
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Sa fie o persoana cu spirit tehnic si mecanic, atent la detalii, riguros, cu putere de munca, Prezinta un avantaj experienta in lacatuserie sau prelucrare profile PVC montare termopane CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei executa operatiuni, in fabrica, pe utilaje de extrudat, in scopul obtinerii profilelor PVC si aprovizionarea cu materiale de ambalat si materii prime specifice; Vei raporta orice defectiune abatere a utilajelor catre coordonatorul echipei. CE ÎȚI OFERIM? Contract de munca pe perioada nedeterminata, program de 8 ore in schimburi, cu pauza de masa; Salariu 3300 lei net + tichete masa (600 lei luna), bonus lunar de performanta, ore suplimentare platite; Decontare transport; Asigurare privata de sanatate. Ne puteți contacta la numărul de telefon sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România din bd-ul Iuliu Maniu 612-614, București (Militari).
-
Candidatul Ideal - experiență în domeniul achizitiilor publice - experiență specifică în elaborarea și evaluarea documentațiilor aferente acordurilor cadru, constituie avantaj; - curs Expert Achiziții publice (cod COR 214946), constituie avantaj. - studii superioare finalizate; - cunoștințe operare PC (MS Office); Descrierea jobului - planifică întocmirea documentațiilor de atribuire în funcție de prioritate și importanță; - elaborează documentațiile de achiziție publică (strategie de contractare, fișa de date, caiet de sarcini, formulare, model de contract); - evaluează ofertele depuse în cadrul procedurilor de achiziție derulate, întocmește documentele aferente procesului de evaluare și a dosarului procedurii; CV-urile se vor trimite la adresa de mail
-
Angajam mecanic auto cu experiență si cunoscător la limbii engleze pentru service auto. CV-urile se depun la sediul firmei, din strada Vasile Alecsandri, nr. 63, loc. Caracal, Olt.
-
Falcon Market,angajeaza reprezentant vanzari tigla metalica si tamplarie pvc,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon email
-
S.C. DOZ EL PROD S.R.L angajeaza electrician si ajutor electrician . Cunostinte in domeniu electric Capacitate de lucru in echipa Carnet cat B constituie avantaj Autorizare ANRE constituie avantaj Mai multe detalii la interviu sau telefon
-
-
COLLABRAINS RECRUITMENT AND CONSULTING SERVICES SRL, CUI 45781335, cu sediul in Otopeni, Strada PUTNA, Nr. 16E, Judet Ilfov angajam INGRIJITOR CLADIRI (COD COR 515301). 25 posturi disponibile, salariul 3300 lei brut, masa inclusa. Se cer cunostinte de limba engleza. Pentru detalii,tel . Selectia va avea loc pe 19.03.2024.
-
Firma ATLAS CLEANING : -angajează agenti curatenie CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) -cu program part-time ( norma partiala ) -cu program full-time ( norma intreaga ) In functie de experienta si implicare poti castiga mai mult decat in trecut ! ! ! Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Cerinte: -seriozitate si implicare Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv ! ! ! Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
Subscrisa, S.C. PATISERIA ENIS&DIELLI S.R.L, cu Sediul in Loc. Macesti, Nr. 70, Oras. Moldova Noua, Jud. Caras-Severin, CUI: 47132660 angajeaza un muncitor dupa cum urmeaza: AJUTOR BUCATAR CF. COD. COR. 941101 - 1 POST VACANT Persoana de contact: Fatlind.
-
Sofer cat B cu experienta (poză) pe comunitate din Bacău fără incidente în trafic doresc angajare ca șofer cat B pe dubă 3.5t. Tel . Vă mulțumesc.
-
-
SC angajam urgent personal calificat si necalificat in constructii pentru interioare si termoizolatii. Pentru detalii va rugam apelati la numarul de contact
-
SC INOX DESIGN PRO SRL cu activitate pe piata din anul 2005 angajeaza: - sudori CO2 ARGON ELECTRIC - lacatusi mecanici Domeniul de activitate: Confectii metalice Programul de lucru: Luni-Vineri 08-17 cu pauza de masa Angajarea se face cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul:
-
Descrierea jobului: - proiecteaza piese 3D dupa date impuse sau dupa desene 2D -executa modificari in datele 3D si 2D dupa cerintele clientului Candidatul ideal: - absolvent al unei institutii de profil: liceu, Inginerie Mecanica sau Automatica - cunostinte temeinice de desen tehnic 2D si proiectare 3D:Inventor, SolidWorks, AutoCad - persoana organizata, motivata si orientata catre client; - ambitios, dinamic, deschis, comunicativ; - foarte bune abilitati de negociere, planificare si persuasiune; Constituie avantaj: - permis de conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu atractiv, corespunzator activitatii prestate, bonusuri de prezenta si performanta; bonuri de masa; - lucru in mediu tanar si dinamic, cu reale posibilitati de dezvoltare a carierei intr-o companie de prestigiu.
-
Absolventi de scoala profesionala/liceu/facultate, fara experienta semnificativa, dar cu: Capacitate de lucru in echipa; Seriozitate si capacitate de munca sustinuta; Determinarea de a reusi, Cunostinte minime de desen tehnic Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler Responsabilitati: Operarea masinilor unelte - laser si abkant. Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC. Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei Interpretarea desenului de fabricatie; Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate; Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice. Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca. Beneficii: Scolarizare la locul de munca! Lucrezi, dar si inveti, primind un salariu motivant! - Reevaluare si renegociere salariala periodica, ceea ce permite debutantilor sa isi demonstreze abilitatile dobandite; Sansa invatarii unei meserii cautate pe piata muncii intr-o companie de succes; - Mediul de lucru bine organizat si parte dintr-o echipa dinamica; Tichete de masa; salariu atractiv - Posibilitati de promovare
-
Angajam persoana curatenie pt exterior,preferabil bărbat(curte,alei,scrumiere,coșuri)la clădiri de birouri,program 8h zi(L-V).Detaliile se discuta la interviu Persoanele interesate sa sune la tel
-
Angajăm șofer distribuitor pt produse congelate și lactate pe județul Argeș Pt mai multe detalii sunați la numărul din anunț