Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-01-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Avioane Craiova S.A. angajeaza termist-tratamentist

    Activitati principale specifice postului de tinichigiu structurist de aviatie: Executia de piese, subansamble si ansamble de structura ale avioanelor IAR 99 conform specificatiilor trehnice; Cunostinte desen tehnic. Cerinte: - Calificare in meseria de Tinichigiu structuristi de aviatie; - Experienta in domeniu specific aviatiei minim 3 ani; Activitati principale specifice postului de termist-tratamentist; - Executie operatii tratament termic de calire, revenire, recoacere, cementare, normalizare pentru aliaje din aluminiu si otel conform specificatiilor tehnice . Cerinte: - Calificare in meseria de termist tratamentist - Experienta in meserie de minim 3 ani Scrisorile de intentie si CV-urile pot fi depuse la sediul societatii sau prin posta electronica : . Persoanele selectate vor fi anuntate in vederea sustinerii interviului probei de lucru. Relatii suplimentare la sediul societatii sau la telefon .

  • Novum By The Sea angajează recepționeri

    Novum By The Sea, hotelul de 4 stele din stațiunea Olimp angajează pe următoarele posturi: RECEPȚIONERI. Pentru detalii referitoare la condiții, salariu și beneficii vă rugăm să ne contactați telefonic la

  • 3

    Novum By The Sea angajează Barmani și ospătari

    Novum By The Sea, hotelul de 4 stele din stațiunea Olimp angajează pe următoarele posturi: barmani și ospătari. Pentru detalii referitoare la condiții, salariu și beneficii vă rugăm să ne contactați telefonic la

  • Novum by the sea angajează

    Novum By The Sea, hotelul de 4 stele din stațiunea Olimp angajează pe postul de: cameriste și responsabil curățenie. Pentru detalii referitoare la condiții, salariu și beneficii vă rugăm să ne contactați telefonic la

  • 3

    Restaurant Shurra Merei angajeaza

    Angajăm ospătar și barman ,pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon!

  • 2

    CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) - inclusiv studenti

    Descriere La AHP IzoTerm, înțelegem cât de important este lucrul în echipă. De aceea, dorim să o extindem cu o poziție de CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) pentru a eficientiza cât mai mult procesele de termoizolatii. Vrei sa lucrezi intr-un domeniu nou cu tehnologie și materiale de ultima generație, in care aportul tău sa facă diferența, și sa fi apreciata pe măsura muncii tale? Ce presupune munca ta? - contactarea telefonică a potențialilor clienti și consilierea in ceea ce privește serviciile oferite, promovarea paginilor pe rețele sociale - 60-70% din timp (munca de birou) - deplasare pe teren pentru evaluare proiecte, prezentare servicii și contactare de clienti / parteneri noi - 30-40% din timp Cerințele noastre sunt: - Atenție la detalii - Cunoștințe de baza operare calculator - Cunoștințe operare rețele sociale: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube.. - Abilitați de nogociere - Permis de conducere categoria B; - Flexibilitate - Capacitate ridicată de asimilare/învățare, - Domiciliul în orașul Hunedoara sau împrejurimi. Pachet salarial competitiv, program flexibil. Se oferă școlarizare, experiența și vârsta nu sunt criterii eliminatorii, pot fi chiar si studenți. Te asteptam in Echipa!

  • 9

    Angajare Brutar

    DESCRIERE Cautam pentru o locatie noua, din Paulesti : BRUTAR Cerinte: - studii- minim 10 clase sau liceul absolvit - studii cursuri pentru patiser brutar - experienta obligatorie de min. 1 AN - prezenta fizica agreabila, ingrijita, proactiva, curata - persoana dornica sa invete si sa fie proactiva - de preferat masina personala sau domiciliul zona Paulesti - PROGRAM DE LUCRU- 1 SCHIMB- 8 ORE DE LA 6-14 Beneficii: salariul net- minim 3300 - 3800 maxim , in functie de experienta tichete de masa decont naveta Vom contacta doar persoanele care indeplinesc cerinta de experienta de minim 12 luni.

  • 2

    4000 lei. Angajam tineri constructii panouri lemn CRAIOVA

    CRAIOVA - Construcții case modulare lemn

  • 1

    Angajam tamplari, dulgheri, tineri necalificati

    Firma construcții case structura lemn - Craiova. Angajează: tâmplari, dulgheri, tineri necalificati Pentru informații:

  • Manager Service Auto

    Angajam manager service auto În Cluj-Napoca. Contract pe perioada nedeterminata , 8 ore pe zi de luni pana vineri de la 9 la 18 cu o ora pauza de masa. Decont transport Cerințe : Disciplinat, punctual și corect Recepție facturi Ofertare clienți Se asigura Trainig si posibilitatea de promovare. Pachet salarial atractiv în funcție de performanță Detalii la nr de telefon

  • 2

    Lucrător Comercial Part-Time Hațeg (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Hațeg, Str. Nicolae Titulescu, nr. 39 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3150 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 5

    Hotel Bistro Eforie Nord

    Angajam bucatari, pizzari, barmai si ospatari pentru restaurant pizzerie Eforie Nord zona centrala Acceptam si incepatori dornici sa invete cat mai multe despre acest domeniu. Atmosfera este una moderna, tinereasca si ne dorim persoane pozitive si dornice sa formam o echipa vesela si frumoasa pe termen lung. Contractele se fac pe perioada nedeterminata, nu sunt joburi de sezon!! Inceperea contractului este imediata. Putem oferi cazare! Pentru persoanele interesate va putem da mai multe detalii la telefon

  • 4

    Consilier vanzari optica

    Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie

  • 1

    Consultant financiar

    Ne marim Echipa!!! Allianz-Țiriac își mărește echipa si VREM să te cunoaștem! Suntem o echipă dinamică, prietenoasă şi căutăm colegi noi. Dar mai întâi, te invităm sa descoperi mai multe despre noi. Allianz-Țiriac este o companie de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Din anul 2000 facem parte din grupului german Allianz, cel mai valoros brand din industria asigurărilor la nivel mondial. Allianz-Țiriac nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu? - ești sociabil, responsabil şi îţi place să cunoşti oameni noi - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate şi spre client - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - îți dorești o carieră de succes - deții cunoștințe de pachet MS Office. De ce noi? - îți oferim pregătire și training în domeniu(programe specializate şi mentorat la cel mai înalt nivel) - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale(nu ai un program fix, luni-vineri intre 09-17 cât timp vrei tu să aloci pentru siguranta si viitorul tău financiar) - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale(ai nevoie doar de iniţiativă şi determinare) - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă(învătăm unii de la alții şi ne ajutăm reciproc, we have your back ) - ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim. Noi îţi oferim oportunitatea, tu, trebuie doar să VREI! Vino alături de noi şi trimite-ne CV-ul la adresa de e-mail

  • angajam instalator

    Firma SC PLACOART CONSTRUCT SRL, angajeaza instalator (sanitare, termice si HVAC) ; - contract de munca pe perioda nedeterminata - program de lucru 8 ore - salariu motivant incepand de la 5000 ron - bonus lunar 1500-2500 ron, in functie de experienta si determinare - bonuri de masa 20 ron zi - bonus de sofer 300 ron. (permis cat. B)

  • 2

    Angajam muncitori necalificati in constructii

    Firma din Sibiu angajam personal necalificat in constructii. Oferim salariu atractiv, bonusuri de performanta, decontarea transportului in judetul Sibiu si transport intern.

  • echipă de zugravi

    echipă de zugravi disponibilă formată din cinci băieți interioare exterioare pentru detalii la numărul de telefon cu firmă sau fără firmă

  • 3

    Recrutam Soferi Profesionisti

    Recrutam soferi cat C, C+E pe camion de mare tonaj pentru transporturi in interioul UE. Candidatul ideal: - Detine permisul de conducere categorie C+E - Certificat Atestat de Competenta Profesionala pentru transport marfa generala + certificat ADR Cursele sunt de aproximativ 10-14 zile(un weekend afara). Diurna 75 EUR pentru incaput plus salariul pe tara 85 EUR cu ADR plus salariul pe tara. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la numarul .

  • 4

    Angajam responsabil SSM pentru santier

    Cerinte: O buna cunoasterea Legii 319 2006; HG 300 2006; Curs Inspector SSM (80 ore); Curs Cadru Tehnic PSI; Curs Evaluator de risc(180 ore) constituie avantaj; Curs Coordonator SSM(HG 300 2006) constituie avantaj; Absolvent studii superioare - domeniul tehnic sau constructii; Experienta relevanta in domeniul SSM SU; Cunostinte operare PC, Microsoft Office; Abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate i angajament; Posesor carnet conducere categ. B disponibilitate pentru deplasari 70 % Responsabilitati: Elaboreaza documentatiile si instructiunile specifice de Securitate si Sanitate in Munca; Asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul SSM si SU; Este responsabil cu verificarea aplicarii prevederilor legale si reglementarilor interne in domeniul SSM aplicabile in zona sa de activitate si a Planului propriu de securitate si sanatate al santierului; Propune actualizarea Planului propriu de securitate si sanatate al santierului si a evaluarii riscurilor in functie de evolutia stadiilor fizice si de riscurile de accidentare identificate; Daca este solicitat face parte din echipa de evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; Promoveaza permanent un comportament proactiv si responsabil al tuturor angajatilor din santier in orice aspecte legate de securitatea si sanatatea in munca; Promoveaza identificarea si raportarea incidentelor de securitate si sanatate in munca si se implica in identificarea cauzelor acestora si in implementarea corectiilor si a actiunilor corective; Informeaza de indata ierarhic accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; Participa la cercetarea accidentelor de munca in cadrul comisiilor de cercetare; Se asigura de respectarea Programului de Instruire si testare in zona sa de activitate; Verifica si ia masuri de respectare a periodicitatii examenelor medicale de medicina muncii; Verifica starea echipamentelor de protectie colectiva si a echipamentelor individuale de protectie utlizate de personalul din santier si face propuneri de inlocuire, completare sau imbunatatire a acestora; Tine evidenta echipamentelor de protectie pentru care este necesara o verificare periodica si se asigura ca verificarile se realizeaza la termene; Tine evidenta echipamentelor de munca utilizate in santier si se asigura ca este respectat planul de verificare periodica a acestora; Verifica organizarea locurilor de munca din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca si propune masuri de imbunatatire; Asigura informarea personalului cu privire la masurile de imbunatatire a securitatii si sanatatii in munca si cu privire la incidentele si accidentele petrecute in companie; Coopereaza cu lucratorii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca in scopul prevenirii accidentelor si bolilor profesionale; Monitorizeaza permanent activitatea din santier si informeaza ierarhic in cel mai scurt timp asupra neconformitatilor constatate propunand masuri de imbunatatire; Participa la sedintele de santier cu tematica SSM; Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme SSM ce ar putea afecta desfasurarea activitatii in santier; Ajuta la integrarea noilor angajati sau a noilor veniti in santier; Incurajeaza calitatea lucrului in echipa si colaborarea la nivel de angajati si echipe; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon, masina de serviciu

  • 1

    Mecanic reparații utilaje agricole - Franta

    Angajam! Ai experiență ca Mecanic reparații utilaje agricole și vrei să o pui în practică în străinătate? Intra Interim vine în ajutor cu o oportunitate de carieră în zona Rennes, Franța. Cum ne-am dori să fii: - Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și lăcătușerie mecanică - Minim 3 ani experiență în domeniu (reparații tractoare și utilaje agricole) - obligatoriu - Cunoașterea limbii franceze nivel începător sau mediu - obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj - Capacitate de analiză și decizie tehnică, comunicare. Atributii si responsabilități: - Realizează reparațiile utilajelor agricole din atelier (marca New Holland) - Efectuează sau asistă la diagnosticarea defecțiunilor hidraulice, pneumatice, electrice, electronice, mecanice de transmisie etc. și aplică soluțiile tehnice corespunzătoare (în atelier și la fața locului) - Identifică în mod corect defectele şi cauzele pentru fiecare lucrare de reparaţii în parte - Întocmește necesarul de piese și consumabile pentru efectuarea reparațiilor Avantaje beneficii și informații utile: - Salariu 2500 euro net lună - Program 39 ore săptămână - Cazare (cameră individuală) și transport asigurate de către angajator - Contract pe perioada nedeterminată în România, cu detașare 6 luni și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!

Salvează căutarea