Anunțuri
Locuri de munca Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-03-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Vrei să faci parte din echipa noastră? Cautam personal pentru postul de ospătar. Ne dorim în echipa o persoana sociabila, comunicativa, serioasa, sa lucreze in echipa. Program lucru: 5 zile pe saptamana 2 libere astfel: Program de 8h pe zi (06:30-14:30) Cv urile se trimit pe adresa: Adresa locatie: str Gral Berthelot 9, sector 1, Bucuresti la Hotel Berthelot, zona Calea Victoriei
-
Promovat
Camerista/femeie de serviciu, salariu foarte atractiv! Se lucreaza intr-o cladire de birouri + camere in regim hotelier din centrul Sibiului (de facut curatenie in camere, birouri, holuri, casa scarii, toalete). Program de lucru full time, 8 ore pe zi (9:00-17:00), luni-vineri. Exista posibilitatea lucrului in weekend, orele suplimentare fiind platite in plus. Salariu 2330 lei NET (2000 lei pe card + 330 lei bonuri), cu marire dupa 3 luni la 2530 lei NET (2200 lei pe card + 330 lei bonuri). Pentru mai multe detalii, sunati la
-
Promovat
Angajam confectionera textile haine dama, numai schimbul 1. Experienta conteaza. Program normal 8 ore cu doua pauze. Fara sambata si duminica si sarbatori legale.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
caut 1 cioban la oi fără băuturi alcolice . Ofer mancare gătită cazare la o rulotă . rog nu deranjați inutil . Ofer salar între 1500 și 2000 ron . plata lunar . detali la Telefon
-
Promovat
Cerințe - experiență minim 2 ani - permis de conducere categoria B - cunostințe PC: Autocad 2D - nivel mediu, excel, word; programe devize( eDevize, Windoc Deviz ) - studii universitare finalizate Descrierea jobului -Analizarea cerințelor specifice ale fiecărui proiect -Analizarea ofertelor pentru ventilație și climatizare -Elaborarea și prezentarea ofertelor tehnice și comerciale pentru sisteme ventilatie si climatizare -Selectarea și dimensionarea echipamentelor HVAC adecvate pentru fiecare proiect. -Monitorizarea evoluției proiectelor și adaptarea ofertelor conform modificărilor survenite. Beneficii - salarizare corespunzatoare cu experienta si rezultatele obtinute. - loc de munca stabil -masina de serviciu - echipamentele necesare desfasurarii locului de munca
-
Angajam persoana sociabila pentru administrarea unei baze sportive în Soseaua Iancului. Atribuțiile jobului: - pregătire săli pentru orele respective (așezare scaune, mese dacă este cazul) - curatenie în spațiu program în 2 ture, cu 2 libere program: luni- vineri: 15:00-22:00 sâmbăta, duminica: 08:00-17:00 se lucrează în ture, 5 zile cu 2 libere salariu 3200 lei
-
Bună ziua, Vrem sa angajam o persoana care sa se ocupe de pregatirea si servirea cafelei, a băuturilor răcoritoare si a gustarilor intr-o mini cafenea amenajata ca și zona de așteptare pentru părinți în timp ce își așteaptă copiii sa termine cursurile sportive. Deținem o baza sportiva și am creat acest loc pentru sporirea confortului părinților. Ca și task uri sunt: -Servire mini preparate (brisose, tarte etc) -Servire cafea și derivate de cafea, servire băuturi răcoritoare etc Cautam o persoana serviabila, pozitiva, optimista, care sa aducă locației noastre un vibe bun! Programul este: luni-vineri: 10:00-22:30 sâmbăta: 08:00-20:00 Se lucrează în ture, o zi cu o zi salariu net: 3000 ron + carte de munca + tips
-
Promovat
Căutăm tehnicieni si instalatori pentru service si instalare sisteme de climatizare, cu experienta practica in domeniul diagnozei, reparațiilor,instalarii si mentenanței echipamentelor de climatizare de uz comercial si industrial ( VRV(F) , VCV, CTA, Chiller, Rooftop, etc ) Activitatea se va desfășura in majoritatea timpului de lucru in Cluj-Napoca. Cerințe: -permisul de conducere categ. B reprezinta un avantaj -preferabil calificat ca si instalator, frigotehnist, electrician, automatist Ce oferim : -Salariu fix + bonusuri de performanta. -Loc de munca stabil pe perioada nedeterminata -Scule de lucru profesionale -Automobil de serviciu -Instruiri specifice activității. Persoanele interesate își pot depune CV-ul.
-
Angajăm meseriași fațade, condiții bune de lucru. Deținem schelă profesională. Renumerația pe măsură.
-
NU SE CERE EXPERIENTA!! Fete sau băieți. Masa la locul de munca. Program in ture sau schimburi. Transport la terminarea programului. Va rugam sa faceti programare telefonica, pentru interviu. Între orele: 10:00-15:00 de luni pana vineri.
-
Dispecer - preluare comenzi telefonice Nu se cere experienta!!! Program in ture, sau in schimburi. Masa asigurata in timpul programului. Transport la terminarea programului. Programări la interviuri: luni-vineri- intre orele 11:00-17:00. Iti dam sansa de a creste alaturi de noi! Detalii la interviu. Va rugam sa faceti programare telefonică, de luni pana vineri, intre orele : 10:00-17:00. Mulțumim
-
Bine ați venit pe pagina noastră ExtremeDriveDeluxe Asiguram asistență pentru deschidere cont, obținere atestat transport persoane ,copie conformă cu originalul și ecusoane BOLT UBER Vă stăm la dispoziție 8h zi , 5 zile pe săptămână !!! Program L-V de la 10 -18 Ne puteți găsi la adresa , Calea Galați nr : 352 sau la telefon : Condiții șofer : - Permis CAT. B vechime 2 ani . - Varsta minim 21 ani . - Cazier judiciar fara antecedente !! se scoate pe loc de la orice sectie de politie. Condiții auto : - Vechime auto 14 ani - Cazier auto - ITP la cu valabilitate 6 luni ExtremeDriveDeluxe, companie colaboratoare cu Bolt Uber de aproximativ 7 ani , fiind una din cele mai mari companii angajatoare pentru Ride-Sharing , din România , având peste 250 de angajați , în peste 7 orașe . Vă putem oferii sprijin pentru a îndeplini toate condițiile legale pentru a fi șofer Bolt Uber . Activarea pe platformele de Ride-Sharing ,colaborând cu noi ExtremeDriveDeluxe , se face în maxim 72 ore , din momentul în care aveți ATESTATUL valabil . Vă punem la dispoziție toate actele necesare pentru a deveni un șofer cu normă întreagă : contract de munc ( 8h zi ) full-time , sau part-time : ca un al 2 lea job (2h zi ) . Colaborăm doar cu șoferii serioși si doar prin contract de muncă , în cazul în care nu doriți contract de muncă , vă rog nu contactați . Vă stăm la dispoziție in vederea colaborării la numărul de telefon ferim Bonus lunar ATRACTIV
-
Salon de înfrumusețare deschis recent, angajează coafeza. Locația este una stradală, programul este de marți până sâmbătă de la 10 la 18. Lucrăm cu produse profesionale și avem deja o bază de cliente . Suntem situați în sectorul 3 , lângă Parcul Teilor. Salariul oferit este 3900 brut.
-
Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu
-
Tent Modern SRL angajeaza, confectioner, montator poliplan, folie transparenta si lipit,pentru lucru la interior la masa de lucru si exterior. Muncitori Necalificati Montator copertine retractabile. Montator copertine retractabile, sticla pliabila. Montator pergole retractabile. Se asigura continuitate la locul de munca. Contact: Telfon; Str. Labirint nr. 43
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
NU E NEVOIE DE LIMBA GERMANĂ SAU ENGLEZĂ( dar acestea constituie un avantaj) Posturi disponibile: -ŞOFER CURIER COLETE -TINICHIGIU Locaţie: Salzgitter(la 80km de Hanover) Se oferă: SALARIU: 95 la zi, între 1800-2500 NET (banii intră până în data de 15 a fiecărei luni) NU SE OFERĂ TRANSPORTUL DE LA DEPOZIT LA CAZARE (de preferat persone cu mașina proprie dacă nu dispuneți de mașină vă rog să îmi spuneți de la început pentru a putea afla o soluție) CAZARE ASIGURATĂ (300 de persoană) CONTRACT DE MUNCĂ GERMAN PE O PERIOADĂ NEDETERMINATĂ Cerințe: -Permis cat B (minim 1an) -Cazier curat Se lucrează pe vehicule noi (2020-2024) electric diesel, manuale automate, inscripționate Amazon PROGRAM: 5 zile pe săptămână cu posibilitatea extinderii la 6 zile în funcţie de aptitudinile şoferului şi de feedback-ul primit din partea clienţilor COLEGI ROMÂNI DISPECER ROMÂN DE PREFERAT PERSOANE CARE AU MAI FOST ÎN GERMANIA( cu adresa și clasa de impozitare active) NU ESTE NEVOIE DE EXPERIENŢĂ ÎN DOMENIU (dar constituie un avantaj) Persoane cu vârsta maximă 40 de ani. De preferat persone cu mașina proprie dacă nu dispuneți de mașină vă rog să îmi spuneți de la început pentru a putea afla o soluție Pentru mai multe detalii, vă rugăm să mă contactaţi pe WhatsApp, la nr de telefon: 4 (între orele 15:00-21:00)
-
Magazinul La Doi Pași micro XI angajează vânzătoare cu experienta in domeniul alimentar. Conditii de munca avantajoase, salariu atractiv. Pentru mai multe detalii sunați la numărul din anunț.
-
Cautam personal pentru constructii (Calificat si Ne calificat), la interioare in hoteluri, apartamente, specialisti in faianta, gresie, parchet, gips-carton, glet, tencuieli, instalator sanitar, electricitate, demolari interioare, etc., cu experenta in domeniu. Lucrare sunt pregatit pentru a incepe in 01 Aprilie 2024 in Tenerife (Spania). Se Ofere Contract de Munca, Cazare si transport deplazarea la locul de munca. Interesati putet sunat la nr sau trimit whatsapp mesaj si CV. ***Este interzis total, consum de alcool la cazare oferita si in locul de munca.
-
Suntem în căutarea unui instalator sanitar termice pentru a se alătura echipei noastre în București și Ilfov. Dacă aveți cunoștințe în domeniul instalațiilor și doriți să colaborati cu societatea noastra pentru a executa lucrari specifice la cladirile din portofoliul companiei lucrari de instalatii termice sanitare, va rugam să raspundeti la acest anunt, cu o scurta prezentare despre dvs si datele dvs de contact. Candidatul Ideal: Studii medii și calificare ca instalator; Experiență anterioară în activitatea de întreținere a clădirilor constituie un avantaj; Deținerea permisului auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasări în București și Ilfov; Seriozitate și integritate. Descrierea jobului: Ca Instalator Sanitar Termice, veți avea următoarele responsabilități: întreținerea și repararea instalațiilor și echipamentelor tehnice ale clădirilor din portofoliul companiei; Realizarea lucrărilor de instalații sanitare și termice. Beneficii: Plata in functie de lucrarile efectuate, conform tarifului agreat de comun acord. Posibilitate angajare, plata salariu plus bonusuri pentru lucrarile executate. Descrierea companiei: Suntem o firmă specializată în asigurarea mentenanței clădirilor, oferind servicii profesionale pentru cladiri de locuințe și clădiri de birouri. Ne dorim o echipă dedicată de profesioniști și punem accent pe dezvoltarea continuă a angajaților si colaboratorilor noștri. Vă mulțumim pentru interesul arătat și vă asigurăm că fiecare aplicație va fi analizată cu atenție.
-
Suntem în căutarea de profesionisti dedicati și pasionati de domeniul financiar bancar-credite, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant financiar - Broker de Credite avand potentialul de a castiga venituri substantiale in functie de performanta personala. Avem experienta in domeniul financiar si oferim consultanta în intermedierea de credite bancare, facem posibilă îndeplinirea nevoilor financiare ale clienților noștri, oferind soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare. Alaturi de noi: - Ai oportunitatea sa lucrezi intr-o organizatie dinamica ce intermediaza relații cu instituțiile financiare si ofera soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client - Ai posibilitatea de a invata lucruri noi si ati dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul serviciilor financiare, alaturi de o echipa competitiva si dinamica, intr-un mediu de lucru placut si modern; -Identifici și abordezi potențiali clienți pentru a promova si intermedia produsele financiare, cu accent pe credite bancare -Dezvolti și mentii relatia cu clienții în vederea identificarii oportunitatilor de afaceri -Îti gestionezi eficient timpul si resursele pentru a maximiza rezultatele -Independenta financiara, castig corelat cu performantele, dezvoltare personala, workshop si training specializat pentru dezvoltarea continuă a abilităților tale Cerinte: - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj) - abilitati d vanzare (experienta in vanzarea de produse financiare, bancare constituie un avantaj) - orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate - abilitati d relationare si comunicare, gandire logica, atentie la detalii - abilitati de planificare a timpului, atitudine pozitiva si proactiva, spirit d echipa - abilităti de analiza financiara si ințelegere a pietei financiare Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare, trimite mesaj cu CV-ul tău actualizat