Anunțuri
Locuri de munca Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-04-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. Suntem in cautare de agenti de curatenie pentru obiective din Sector 1 (Pipera). Atribuții: - Efectuarea si asigurarea activitații de curațenie din zona alocata, conform programului de lucru stabilit; - Sa manifeste atentie in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire. Program de lucru: 8h pe zi, Luni-Vineri. Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Conditii avantajoase de salarizare (salariu peste 3000 lei): -> Bonuri de masa; -> Plata ore suplimentare; -> Bonusuri. Daca ești o persoana responsabila și organizata, te așteptam în echipa noastra.
-
Promovat
Atelierul de croitorie ANDREE SALON vrea sa isi mareasca echipa. Angajam confectioner cu experienta pe masina de cusut, pasionat de acest domeniu, pentru confectii rochii de mireasa si de ocazie! Zona Bulevardul Unirii. Program L-V ( 8:00 - 16:00) Contact : Lavinia Lascae
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dețin atestat profesional din 2005.Experiența Agent securitate ,Sef Tura ,Patrula cu auto .Permis de conducere cât B,C,E.Cazier curat ,Fără vreo amenda de niciunu fel!Doresc angajare!
-
RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj
-
Cautam o doamna care sa-l ingrijeasca pe tata cand suntem la servici , cartier Intre Lacuri , Cluj Napoca ,luni-vineri 8.30 -16.30. Tata are 90 ani , nu este la pat ,mananca ,se deplaseaza si isi face toaleta singur. Serviciul consta in pregatirea mesei ,mentinerea curateniei si socializare. Telefon pentru detalii.
-
angajam persoane noi in echipa de vanzari online. NU este necesara experienta Cerem numa limba italiana Salar intre 2500 si 15000 RON Full time job la birou la noi in pipera bucuresti posibilitatea de a creste ca manager pentru interviu online scrie pe whatsapp la
-
Suntem in cautarea unui sofer experimentat pentru vehicule de 3,5 tone, cu disponibilitate de a pleca pentru o perioada de minim 5 saptamani, urmate de 2 saptamani de odihna acasa (maxim). Oferim un salariu competitiv, incepand de la 60 zi, inclusiv sambete si duminici, indiferent de programul efectuat. Pentru mai multe detalii sau pentru a aplica, va rugam sa ne contactati la numarul specificat in anunt. Asteptam cu interes sa facem echipa!
-
Societate comerciala angajeaza personal, la departamentul achizitii. Program de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.
-
Angajam zidari cu experienta și muncitori necalificați. oferim cazare , salariu foarte bun. detalii la telefon
-
Societatea noastră este în căutarea de noi angajați în domeniul construcțiilor. Căutăm muncitori cu experiență în izolați termice (vată minerală, elastomer și jacketing). Oferim salarii începând de la 4000 - 6000 lei până la 8000 lei lunar, în funcție de experiență. AȘTEPTĂM SĂ NE CONTACTAȚI
-
Cursă fixă Sibiu ( încărcare Marți ) - Kecskemet ( Ungaria ) descarcarcate Miercuri 1 cursa săptămâna în care marți descărcare miercuri -încărcare miercuri -descărcare joi Salariu 800 RON cursă Camion Iveco Eurocargo 7.5 tone ( cabina dublă )
-
RANDSTAD GROUP UK continua înscrierea persoanelor interesate, ce doresc sa lucreze cu contract de munca in această primăvară. Ce tip de munca oferim: - recoltat și sortat fructe și legume în funcție de sezon - plantat - ambalat și etichetat in depozite - șofer categoria B ( tractor cu remorca microbuz 8+1 locuri) Beneficii: - contract legal de munca - asigurare medicala - concediu platit - program L-V (sâmbăta opțional - 150% ,duminica liber) - transport Romania-Anglia asigurat de noi - salariu săptămânal ( cash sau pe card) - cazare asigurata - se accepta cupluri și echipe cu vârsta maximă de 55 de ani Detalii w.app la numarul . Asteptam sa faci parte din echipa noastra.
-
Hotel Orizont , Predeal își mărește echipa. Vrei să faci parte din echipa , angajăm ospătari , bufetieri, bucătari. Oferim pachet salarial, Experinenta minim 2 ani. Cv la Robert.tircavu@ hotelorizont.ro Te așteptăm în echipa noastră.
-
Sociatate cu sediul in Mioveni angajeaza instatori cu fara experienta pentru instalatii termice si sanitare. Se cere: - diploma bacalaureat - permis categoria B - disponibilitate program prelungit - spirit de observatie bun - diploma instalator optional Se ofera: - contract munca perioada nedeterminata - mediu de munca placut - munca in echipa - bonusuri im functie de performante - prime de Paste si Craciun Mai multe detalii sunati la numarul .
-
Brutatrie angaez brutari, patiseri si muncitor necalificat Pentru mai multe detali la nr de telfon
-
Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.
-
S.C ANGAJEAZA URGENT zidari.gletuitori ,zugravi necalificati (salahori) salar foarte motivat!
-
Tel Lucrător comercial Manipulant marfă Nu este nevoie de experiență,dar este nevoie de seriozitate,implicare și chef de muncă. Salariul in primele 3 luni 2500 lei nett. După 3 luni procente din vânzări și negociere salariu. Băiat cu vârsta până în 35 de ani.
-
Angajez coordonator echipa de curatenie. Locatie Metro Floresti. Salariu net 3500. Contact .
-
-
====CUREȚENIE== - curatenie scari de bloc - curatenie locuinte si resedinte - curatenie dupa constructor - curatenie generala - curatenie de intretinere - curatenie sedii de firma sau birouri, si fabrici Servicii de curatenie . Misiunea echipei noastre este sa oferim servicii ireprosabile pentru a dezvolta o relatie cu clientul de lunga durata. Curatenie Impecabila GARANTATA Evaluare GRATUITA la fata locului Personal profesionist si calificat - Oferim SERIOZITATE si CALITATE ,
-
Thessaly Greek Taverna din Cluj își mărește echipa. Avem 2 locuri disponibile pe următorul post: -preparator grill Programul de muncă este de 2 zile la muncă cu 2 zile libere, de la 10:00 la 22:00. Contract de muncă pe perioada nedeterminată, mâncarea asigurată în timpul programului plus alte beneficii. Salariile pleacă de la 4000 lei net. Salariile sunt negociabile și există posibilatea de creștere în funcție de implicare. Locația este pe bulevardul 21 Decembrie 1989 numărul 120 Mărăști, Cluj. Contact: Cosmin.