Contabilitate primara
Specificații
Descriere
RESPONSABILITĂȚI:
-Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare;
-Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie;
-Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic;
-Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție;
-Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare;
-Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator;
-Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare;
-Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici;
-Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold;
-Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății;
-Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans;
-Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari;
-Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației;
-Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale;
-Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special;
-Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații;
-Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli;
-Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime;
CERINȚE:
- Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj;
- Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL;
- Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani;
- Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj;
- Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă;
- Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate;
- Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale;
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei;
- Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică
- Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.);
- Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!