Anunțuri
Locuri de munca Disponibil imediat Disponibil din: 2021-10-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino să faci parte din echipa noastră ca barista și să aduci aroma și savoarea în fiecare zi! Cautăm o persoană pasionată de cafea, cu un zâmbet mereu pregătit și abilități excelente de comunicare. Dacă te pricepi să pregătești cafea delicioasă și îți place să oferi clienților o experiență memorabilă, atunci te vrem în echipa noastră! Beneficiile includ un mediu de lucru plin de energie și o echipă prietenoasă. Nu este necesară experiența anterioară, ci doar dorința de a învăța și de a te dezvolta. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creăm împreună cele mai bune băuturi pe bază de cafea!
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Promovat
Înregistrarea in programul de contabilitate și gestiune a facturilor,calcul prețuri , deconturi,etc
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
1,2, zile pe săptămână curățenie și întreținere vaș ruga pe cine interesează să sune,nu,răspund,și nu vb,la mesaje
-
Societate de paza si protectie cauta un coleg a pentru a se alătura echipei noastre de securitate ca dispecer a centru de alarmare antiefracție în Constanța. Cerințe: Cu sau fara experiență în domeniul securității sau al dispeceratului ( Experienta reprezintă un avantaj) Abilități excelente de comunicare și gestionare a situațiilor neprevăzute; Capacitatea de a lucra în echipă și de a lua decizii rapide; Studii - 12 clase Cunoștințe de operare PC; Disponibilitate pentru program de lucru flexibil, în ture. Responsabilități: Monitorizarea sistemelor de alarmare antiefracție; Reacționarea rapidă la alarme și gestionarea situațiilor de urgență; Se lucreaza in ture, oferim salariu motivant. Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV pe adresa de mail
-
Cabinetul veterinar DALGI VAL VET, situat in Valea Ursului, BASCOV, judetul ARGES, angajeaza: - angajeaza medic veterinar absolvent al Facultatii de Medicina Veterinara cu sau fara experienta, care sa detina atestat de libera practica. SAU - Technician veterinar, cu sau fara experienta. Cerinte: - Capacitate de comunicare si relationare cu clientii, colegii - Seriozitate; - Persoana ordonata si organizata, capabila sa lucreze in echipa; - Atentie la detalii si dorinta permanenta de a invata lucruri noi; - Cunostinte operare pe calculator; - Permis categoria B. Descrierea jobului: - Cazuistica noastra este formata din animale de companie si animale de renta. - Preluarea cazurilor si solutionarea lor; - Colaborarea permanenta cu echipa; - Recomandarea si vanzarea produselor de tip farmaceutic; - Recomandarea si vanzarea dietelor veterinare; - Prezentarea serviciilor oferite de cabinetul nostru catre clienti; - Stabilirea necesarului de medicamente, accesorii si consumabile din cabinet; - Completarea registrelor specifice; - Pastrarea igienei la locul de munca. Mediul de lucru din cabinetul nostru este unul placut si civilizat. Persoanele interesate pot sa depuna CV-ul la adresa de e-mail: sau la sediul nostru din Valea Ursului, BASCOV.
-
Societate de Paza si Protectie angajeaza Agenti de Paza pentru obiectiv situat in municipiul Constanta Cerinte: Fara inscrisuri in cazier Atestat de paza nu este obligatoriu ( se poate obtine ulterior) Se lucreaza in ture . Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV. Pu
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Angajăm șofer de taxi ,dedicat și profesionist, pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile inclund preluarea clienților din diverse locații și transportul lor în siguranță. Canditatul ideal va avea un permis de conducere categoria B, necesar și atestat, experiența anterioară în domeniul transportului de pasageri și cunoștințe excelente ale zonei locale . Abilități bune de comunicare și o atitudine plăcută sunt de asemenea esențiale . Se face contract de muncă ! Pentru detalii suplimentare vă rugăm sa apelați la nr de telefon ! Cerem și oferim seriozitate!
-
Angajez: - tinichigiu pregătitor vopsitorie auto (experiența minim 3 ani de zile) - mecanic auto (experiența constituie avantaj) Salariu atractiv (variante procentuale) Bonusuri de performanța Variante decontare naveta pentru distante mai mari de 25km.
-
Esti interesat de un venit suplimentar ? Poti castiga comision ce poate depasi 2000 lei. Programul e part-time, lucrezi cand vrei. Se ofera training gratuit. Ce trebuie sa faci: -daca vrei promovezi produsele firmei pe baza de catalog fizic -daca vrei promovezi produsele firmei in grupuri Facebook -daca vrei postezi in grupuri Facebook anunturi de recrutare, dai detalii in privat De instruirea celor care se inscriu la tine in grup ma voi ocupa eu. Pentru a castiga comision cat mai mare e necesar sa recrutezi oameni de pe Facebook. Pentru detalii suplimentare cere detalii la numarul de mai sus. Cerinte: -seriozitate -rabdare -ambitie -perseverenta
-
Pizzeria Pulcinella angajeaza pizzar, experienta in lucrul pe cuptorul cu lemene prezinta un avantaj. Program de lucru 5 zile cu 2 libere, 8 ore pe zi Salariul net (in mana) 4500 lei + 1 masa pe zi.
-
Angajez sofer taxi loc de munca stabil program flexibil salariu atractiv. Ofer și cer seriozitate. Pot sa fiu contactat la ne de tel 0749819434
-
Esti o persoana energica si motivata, dispusa sa isi dezvolte competente de lucru in domeniul logisticii? Alatura-te echipei CTP Group! Candidatul Ideal Studii medii; -Atestat ISCIR valabil (eliberat in Romania); - Experienta de lucru cu stivuitoarele (lame frontale, laterale) si transpaleta electrica in mediu industrial sau depozite; - Proactivitate, identificarea solutiilor si obtinerea de rezultate; - Cunostinte PC la nivel mediu; - Abilități bune de comunicare si lucru în echipă; - Atenție distributiva. - Disponibil pentru lucru în ture sau program de zi; - Rapiditate și precizie în execuție. Responsabilitati - Desfasoara operațiuni de poziționare a mărfurilor, pe locații, pe sortimente, pe rafturi; - Manipuleaza si depoziteaza produse finite si materii prime; - Aprovizionează liniile de fabricație cu referințe si ambalaje corespunzătoare, utilizând stivuitorul sau transpaleta electrica; - Verifica la preluarea schimbului existenta referințelor si ambalajelor necesare pentru aprovizionare liniilor de productie; - Întretine si păstrează in buna stare de funcționare instalațiile de ridicat (motostivuitor); - Pregătirea in vederea livrării către clienți a comenzilor de produse finite sau echipamente; Beneficii: - Salariu 2500-3000 lei NET (in functie de experienta) - Tichete de masa 600 lei/luna (30 de lei/zi) - Al 13-lea salariu - Prime Paste si Craciun - Asigurare privata de sanatate - Transport asigurat - Contract pe perioada nedeterminata Oferim un plan de dezvoltare care sa te ajute in tranzitia catre rolul de sef de echipa, un mediu de lucru in continua evolutie!
-
Firma de constructii din Galati cu vechime de 10 ani pe piata Constructiilor angajeaza Montator Fatade AlucoBOND, HPL, Pereti Cortina Cerințele postului : -sa aiba experienta min 3 ani in Montaj FATADE ( AlucoBOND , HPL, Pereti Cortina, ....) . -calificare autorizata ca Montator fatade si pereti cortina ( constituie avantaj, dar NU obligatoriu); -Dorință de a învăța perfecționa ; -sa cunoasca si sa stapaneasca bine meseria lui; -Atentie la detalii ; -capacitate de lucru in echipa; -seriozitate si respect; -punctualitate ; -domiciliu in orasul Galati. - disponibilitate la deplasari in apropiere, minim 50% din timpul de lucru; Condiții: -Oferim salariu MOTIVANT si bonusuri in functie de rezultate; -Salariu in functie de ora lucrata si realizari , bani in mână ; - Orele suplimentare se platesc ( pt urgente); - Salariul poate sa creasca in functie de performante ; - Toate zilele libere acordate de statul roman sunt respectate ; - Beneficii in functie de: productivitate, calitate, seriozitate ; - Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata; - Asiguram conditii optime de munca cu unelte si scule profesionale; - Program lucru: 8 ore , L-V.
-
Compania CTP Group este in cautarea de colegi/ colege care sa se alature echipei noastre de Productie din cadrul fabricii noastre de la Ploiesti, in rolul de Operator Productie sau Operator masini automate. Misiunea sa este de a participa la fazele procesului de productie si de a asigura functionarea optima a echipamentelor pentru realizarea volumelor planificate. Cunostinte/abilitati/experienta necesare: - Absolvent minim de liceu cu profil tehnic sau o scoala tehnica/ profesionala; - Experienta intr-un rol similar, in mediu de productie / industrial; - Abilitati de lucru in echipa; - Cunostinte /abilitati tehnice; - Persoana implicata, motivata si disciplinata Responsabilitatile principale ale unui Operator Productie/Operator masini automate in cadrul CTP Group: - Operarea unui echipament de productie si mentinerea functionarii acestuia la parametri optimi; - Aprovizionarea masinii cu materialele necesare; - Participarea la activitatile de mentenanta programate; - Asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca; - Identificarea si remedierea defectelor din zona de lucru; - Contribuirea la indeplinirea obiectivelor propuse pentru procesul de productie; - Inregistrarea documentelor de evidentiere a productiei. Ce beneficii iti oferim daca vei face parte din cadrul echipei noastre: - Salariu de baza atractiv la care se adauga sporuri corespunzatoare programului de lucru si ore suplimentare platite dublu; - Tichete de masa; - Tichete de vacanta; - Transport: asigurat de companie pe rutele din interiorul orasului Ploiesti si decontat pentru cei ce locuiesc in afara orasului; - Bonus anual; - Bonus pentru rezultate deosebite; - Bonusuri de Paste si de Craciun; - Servicii medicale private pentru angajat si 3 dependenti; - Abonament pentru activitati sportive. De asemenea, alaturi de noi vei avea parte de: - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica si in continua dezvoltare; - Un plan individual de training si dezvoltare; - Un mediu de lucru care incurajeaza atat dezvoltarea profesionala cat si cea personala; - Programe de wellbeing dinamice si interactive; - Stabilitate la locul de munca; - Posibilitatea de aplicare si promovare pe scara tehnica de dezvoltare.
-
Angajez manager service auto. Experienta în mecanica obligatoriu Șalariu fix plus comision. Detalii la nr de tel:
-
SC GRIMET CONSTRUCT SRL angajeaza: LACATUSI CONFECTII METALICE SI SUDORI Cerinte: -asigurarea calitatii lucrarilor executate -disciplina si respectarea normelor si procedurilor -calificare pe meserie -experienta sudura MIG-MAG si WIG (pentru sudori) - bune cunostinte profesionale si de desen tehnic (in special pentru lacatusi) Oferim: - PACHET SALARIAL ATRACTIV, BAZAT PE NIVELE DE COMPETENTE DEMONSTRATE - PRIME DE PERFORMANTA LUNARE - CONDITII DE MUNCA SI RETRIBUTIE BUNE - CURSURI SI INSTRUIRI DE SPECIALIZARE SI CRESTERE A COMPETENTELOR - card de masa - transport - asigurare medicala personalizata - un loc de munca stabil si sigur, unde sunteti respectat si de unde puteti iesi la pensie CV-uri si informatii la: - tel.: - tele-amil: - site: www.grimetconstruct.ro
-
cartea de munca salariu de3000 in mana nu raspund la.mesaje doar telefonic...programul de lucru 4zile cu 2 libere programul include si ture de noapte
-
Daca ai o fire entuziasta, esti o persoana ambitioasa si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa frumoasa, te asteptam sa vii la un interviu, sa ne cunoastem, sa iti povestim despre planurile noastre. Sarcinile jobului: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora; - Promovarea si comercializarea produselor din magazin; - Incasarea si verificarea platilor in numerar card; - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Mentinerea standardelor de identitate vizuala a brandului, merchandising; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Informarea permanenta cu privire la produsele comercializate in magazine si noutatile in domeniu.
-
Bona de 7 ani cu experienta și mama caut copii îngrijire domiciliul meu personal zona astra Brașov. Ptr set nr tel
-
Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri