Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2015-08-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Educatoare Cerinte: - absolventa de Liceu Pedagogic (profil educator-invatator) / Universitate - Departamentul pentru Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar - experienta anterioara de minim 2 ani - persoana calda si apropiata de copii - capacitate de a comunica cu parintii, de a coopera cu colectivul. Responsabilitati: - planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative - organizarea si amenajarea spatiului educational - asigurarea mijloacelor de invatamant, a materialului didactic si a auxiliarelor didactice - planificarea si organizarea activitatilor extrascolare (serbari, evenimente, intalniri cu parintii) Oferim: - Conditii exceptionale de lucru; - Oportunitatea de a munci intr-o echipa tanara, entuziasta.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
La Centrul Medical Dr. Aljobory, misiunea noastră este să oferim pacienților noștri servicii medicale de calitate printr-un diagnostic și tratament atent, exact atunci când este nevoie. Suntem în căutarea unui medic cardiolog dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Căutam un medic specialist sau primar cardiolog care dorește să lucreze in contract de colaborare cu CNAS. Desfășurarea activității se va face pe baza unui contract de colaborarea de prestări servicii medicale. Clinica noastră oferă o gamă variată de specialități medicale, furnizând un circuit favorabil și un flux consistent de pacienți către medicul cardiolog. Cu o echipă dedicată și resurse de ultimă generație, ne dorim să oferim servicii complete și de calitate superioară pacienților noștri. Beneficii: - Circuit favorabil și flux mare de pacienți către medicul cardiolog - Acces la echipament medical de ultimă generație - Facilități medicale și suport administrativ complet Dacă sunteți un medic cardiolog entuziast și dornic să se alăture unei echipe profesioniste și dedicate, vă rugăm să ne contactați pentru a discuta despre această oportunitate unică.
-
Promovat
CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam sofer autoutilitara persmis cat.C. Cerinte: - permis conducere cat B - experienta - seriozitate Se ofera: - contract de munca - salariu atractiv
-
Angajez vulcanizator auto cu experiență, Rog și ofer seriozitate,ofer comisioane + salariu și bineînțeles contract de muncă nedeterminat, Sector 4,Brancoveanu .
-
Service auto autorizat R.A.R., angajam mecanic auto cu experienta, programul de lucru este de luni pana vineri, de la 08:00 la 16:30, cu o jumătate de ora pauza în cadrul programului. Weekendul este liber. Pe perioada contractului, mecanicul va beneficia de elevator, trusa de scule, sdv pentru lucrări specifice și decontare transport. Contract de munca full time. Service-ul este situat în Oradea, str. Calea Clujului, nr. 197. Relații la telefon:
-
Inginer diplomat Autovehicule Rutiere, cu următoarele specializări: Cadrul tehnic PSI și Inspector SSM ( 80 ore ) , permis auto categoria B din 2007, doresc colaborare full - time sau part - time !
-
Vino alături de noi, într-o echipa tânără si dinamica, pentru a ne dezvolta împreună! Cerem și oferim seriozitate! Oferim program si pachet salarial avantajos 4000 (+bonuri de masa, tips, sporuri), integrare ușoară într o echipa deosebita! Experienta minima obligatorie! Trimite CV sau mesaj pe wattsup
-
Angajez, in vederea formarii, ucenici in domeniul pardoselilor elastice. Nu este necesara experienta anterioara.
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact: office.intersafety gmail.com
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: office.intersafety gmail.com
-
Societate de paza si protecție, angajăm agenți de securitate, bărbați cu sau fara atestat pentru obiective din Azuga Salariul 2500 - Contract Individual de muncă perioadă Nedeterminat Salariu la timp o dată pe lună
-
Angajez vanzatoare cu experienta in vanzari en gros in complexul John , salariu atractiv in functie de experienta
-
Angajez sofer distributie produse alimentare,categoria B,program 09.00-17.00,salariul este 2800 ron net (bani in mana). Angajez si personal pentru bucatarie pizzerie de gen feminin 2800ron.CV pe watsapp ,informatii la telefon
-
Bistro nou deschis in zona Ferdinand cauta sa-si mareasca echipa cu un ajutor bucatar. Se cauta o persoana creativa si pasionata de bucataria traditionala dar in acelasi timp si usor neconventionala. Experienta in bucatarie este un plus dar nu un must, acolo unde pasiunea si creativitatea exista. Program L-V 7.00-16.00, S-D si Sarbatori Legale libere. Remuneratie incepand de la 3500 ron in functie de experienta si implicare. Detalii - Darley disponibil telefonic La numarul din anunt momentan disponibil doar whatsapp!
-
Angajez sofer taxi, dispecerat Daniel, full-time, plata se face de 2 ori pe saptamana, echivalent a 6 zile lucratoare cu o zi libera, pentru mai multe detalii contactati-ma:
-
Angajez sofer taxi, dispecerat Daniel, full-time, plata se face de 2 ori pe saptamana, echivalent a 6 zile lucratoare cu o zi libera, pentru mai multe detalii contactati-ma:
-
SC. RBY ADMINISTRARE GROUP INVEST SRL angajeaza muncitor necalificat în construcții pentru punctul șantierele deschise la data publicării. Cerințele angajatorului sunt seriozitate , dorința de a muncii, căt și cunoștințe de limba engleza la nivel conversațional. Doritorii sunt rugați să trimită cv-urile la adresa de email:
-
Familie serioasa cautam bona, program 6-8h zi. Oferim pachet salarial atractiv, program flexibil, carte de munca posibilitate de cazare(in caz de nevoie).
-
Vrei un venit suplimentar din confortul casei tale Fara vânzare de produse Cere info si revin
-
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
Caut bona pentru 3 copii mici in elvetia. Doresc ca bona sa nu fie fumatoare,sa aiba carnet de conducere,experienta cu copii si sa cunoasca si alte limbi. Curatenie,gatit si iesit afara cu copii,trebuie sa organizeze singura. Copii nu trebuie lasati in fata televizorului toata ziua ....vor fi pusi sa faca diverse activitati.
-