Specialist SSM
Specificații
Descriere
Cerințe de calificare profesională
- Studii medii superioare în domeniul tehnic;
- Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă;
- Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență.
Cerințele postului:
- Capacitate de lucru şi integrare în echipe;
- Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare;
- Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate;
- Abilităţi de organizare şi planificare a timpului;
- Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor;
- Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj.
Descrierea generală a activității:
În domeniul securității și sănătății în muncă:
- Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu;
- Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă;
- Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție;
- Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.;
- Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare;
- Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă;
- Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz;
- Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006;
- Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor;
- Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate;
- Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu;
- Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție;
În domeniul situațiilor de urgență:
- Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare;
- Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu
- Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute;
- Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor;
- Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă;
- Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență;
- Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor;
- Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice.
Contact:
Contact: office.intersafety gmail.com
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!