Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2020-03-14 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Locuri muncă Germania !

    Locuri de muncă în Germania în mai mult domenii ( supermarketuri, șoferi categoria B pentru DHL, îngrijire vârstnici, abator, ajutor în producție industrială ). Contract de muncă german semnat în prima zi când candidatul ajunge, plata și sau avans după prima săptămână de muncă ! Se plătește la oră și se obține circa 1700 - 1900 E net pe lună, cu posibilitatea de a munci ore suplimentare, pentru șoferi 2500 - 3000 E ! Transportul este asigurat gratuit ! Cazările sunt gratuite, în apartamente moderne ! P

  • 1

    prestam diverse servicii

    executăm diverse servicii,pentru mai multe detalii contacteaza-ne

  • Angajez curieri - tazz - glovo - bolt food

    Varsta minima : 18 ani Plata salariu saptamanal Program flexibil in functie de nevoile tale Mijloc de transport : bicicleta trotineta scuter masina Contract de munca 8 ore minim 40 ore saptamana Oferim bonusuri de performanta ! Bonus de Recomandare ! Va asteptam cu drag in echipa noastra, in numar cat mai mare ! Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon sau whatapp.

  • Angajez operator excavator 5 Tone

    Angajez operator cu experiență mini-excavator CAT 305(5 Tone), An fabriactie 2023 utilajul este nou.

  • 94

    Conducători mașina de mare tonaj!

    Firmă de transport din Arad Angajam soferi categoria C+E Singur pe cabină. Necesar : -Analize -Atestat Curse circuit in Austria, Cehia,Germania,Belgia. Se vine acasa cu camionul sau cu microbusul firmei . se lucreaza în regim de conunitate cu perioade la înțelegere( diurna nu se va impozita) Se ofera : - salar pe România - diurna la zi - diurna se primește săptămânal - Venit lunar 2500 -2700 EUR lună - Camioane Mercedes - Se lucreaza doar la program. Pentru mai multe detalii si informații va rog sunati la nr de telefon Lia , de luni pana vineri intre 08-17 firma este din Arad.

  • Back Office Assistant

    Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to

  • 25

    Legator manual - operator finisari print digital tipografie

    Cerinte - Necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare; - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.

  • Disponibil online

    Agent servicii clienti

    Agent pentru clienți Airbnb Resolution Italiană și engleză (la distanță) Candidatul Ideal Căutați o carieră grozavă și un loc în care să străluciți? Alăturați-vă nouă în calitate de Resolution Customer Agent în proiectul nostru Airbnb! Profilul tau: Capacitate de a scrie și vorbi fluent, clar și concis în italiană și engleză Disponibilitate pentru un program full-time, în ture care acoperă 10:00 AM - 00:00 AM, Luni - Duminică, 5 zile săptămână Experiența anterioară este obligatorie, cel puțin 6 luni Abilități excelente de rezolvare a problemelor Empatic și poate comunica într-o manieră atentă și prietenoasă Abilități puternice de gestionare a timpului și motivație pentru a depăși așteptările Îți place să lucrezi într-un mediu cu ritm rapid Lucru confortabil cu computere și abilitatea de a lucra cu mai multe sisteme și capacitatea de a învață și adaptează-te la altele noi Spirit de echipă puternic, cu pasiune și impuls pentru a ajuta utilizatorii și a oferi cele mai bune servicii pentru clienți. Nivel ridicat de mediere și calm Descrierea jobului În calitate de agent de asistență pentru clienți: Veți stăpâni abilitățile de comunicare eficientă, de rezolvare a problemelor, de servicii pentru clienți și de o puternică conștientizare culturală. Veți avea ocazia să faceți parte din ceva mai mare și să schimbați vieți cu tehnologia noastră, oameni uimitoare și un brand puternic care să servească societatea modernă. Vei fi fața unora dintre cele mai importante mărci din lume! Căutați o carieră grozavă și un loc în care să străluciți? Noi oferim: Lucrați de oriunde în România Salariu fix peste medie, bonusuri de performanță și de titularizare, în funcție de poziție Tichete de masă lunare Acces gratuit la spațiul de sport modern și complet echipat al angajaților noștri din clădirea noastră de birouri din București Acoperire abonament medical privat beneficii: reduceri speciale la servicii de îngrijire stomatologică și optică cu partenerii noștri Rambursarea abonamentului de transport în comun, după perioada de probă (dacă lucrați de la birou) Rambursarea abonamentului la sala de sport, după perioada de probă Abonament gratuit la biblioteca virtuală Bookster Psiholog dedicat disponibil pt. sesiuni gratuite (online sau față în față) Reduceri și tarife speciale pentru o varietate de servicii și produse: de la telecomunicații și bancare la tehnologie și electrocasnice, bibliotecă, wellness, călătorii și multe altele Formare plătită și oportunități de carieră internațională Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilități lingvistice vorbite și scrise Proiecte comunitare vrei să faci lumea un loc mai bun? Desfășurăm evenimente CSR (responsabilitate socială corporativă) pe tot parcursul anului

  • 13

    La Cafenea Sinaia angajează barman-ospătar

    "La Cafenea" angajează barman-ospătar cu sau fără experiență. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă și crezi că acesta ar putea fi potrivit pentru tine, te așteptăm la sediul nostru din Sinaia, str. Octavian Goga nr 27, spațiul nr. 2. Nu oferim cazare.

  • 1

    Locuri de muncă Germania !

    Locuri de muncă în Germania în mai mult domenii ( supermarketuri, șoferi categoria B pentru DHL, abator, îngrijire vârstnici, ajutor în producție industrială ). Contract de muncă german semnat în prima zi când candidatul ajunge, plata și sau avans după prima săptămână de muncă ! Se plătește la oră și se obține circa 1700 - 1900 E net pe lună, cu posibilitatea de a munci ore suplimentare, pentru șoferi 2500 - 3000 E ! Transportul este asigurat gratuit ! Cazările sunt gratuite, în apartamente moderne !

  • 3

    Cautam instalator si sudor lucrari instalatii tehnico sanitare , incalzire , confectii metalice, etc

    Firma infiintata in 1994 , Cautam instalator si sudor lucrari instalatii tehnico sanitare , incalzire , confectii metalice, etc Angajare full time pe perioada nedeterminata , salariu atractiv , taxe platite , telefon , decontare abonament RATB si Metrou. Efectuare activitate la punctele de lucru ( beneficiari )

  • 31

    Angajam - Operatori productie ambalaje flexibile

    Cautam operatori productie in industria ambalajelor flexibile (industria maselor plastice). Responsabilitati: - operarea utilajului - de la panoul de comanda PC (utilaje de ultima generatie) - alimentarea utilajelor cu materii prime - asigurarea fluxului continuu in procesul tehnologic - managementul si urmarirea comenzilor de realizat - schimbarea rolelor semifabricate si a comenzilor - monitorizarea materiilor prime ce urmeaza sa intre in proces - mentinerea locului curat si organizat - asigurarea si verificarea calitatii produselor CERINTE Nivel de studii: scoala profesionala/liceu Organizat Cunostinte operare PC Meticulos Atent la detalii Proactiv Seriozitate Disponibilitate de lucru in 3 schimburi Abilitatile tehnice si cunostintele de limba engleza reprezinta un avantaj BENEFICII OFERITE Oportunitatea de formare profesionala la locul de munca Pachet salarial atractiv Instruire teoretica si practica Asigurarea transportului pe raza orasului Satu Mare BONUS - pentru realizari productie BONUS - pentru calitate DESCRIEREA FIRMEI SC Plastica SRL produce ambalaje flexibile din polietilena si polipropilena de peste 28 de ani, fiind printre primii jucatori nationali pe acest segment.

  • 1

    Inginer proiectant mecanic cunoscator FEA caut job in Craiova

    Inginer Creo PTC si FEA caut job in Craiova. Aplicatii FEA: Creo Simulate, Creo Live Simulation, SolidWorks Simulation, Onscale.

  • 1

    Angajam Barman si Ospatar Hotel Castelnor 4* Sibiu/Paltinis

    Hotel&SPA Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Ospatar/Barman Cerinte: Experienta in domeniu (specialitate), Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj, Cunostinte minime de limba engleza: nivel conversational, Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj); Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva; Stapanire de sine, disciplina. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol; Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi; Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia; Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere; Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 30 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/about

  • 7

    Hotel Castelnor angajeaza Receptioner a

    Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.

  • 10

    Cautam colaboratori pe termen lung

    Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA

  • 15

    Menajera, 3 zile pe saptamana, Chiajna

    Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!

  • Sofer tir tur - retur

    Angajam sofer tir pentru curse tur - retur. Se pune accent pe igiena personala si curatenia in camion. Soferii care au probleme cu alcoolul sunt rugati sa nu sune. Va rugam sunati in intervalul 08:00 - 18:00, L-S.

Salvează căutarea