Hotel Castelnor angajeaza Receptioner a
Specificații
Descriere
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a:
Cerinte:
Studii medii.
Calificare receptioner;
Minimum 1 an experienta in domeniu;
Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala:
Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare;
Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
Atitudine pozitiva, orientare pro client
Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate
Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine,
Aspect fizic placut, prezenta agreabila,
Rezistenta la stres.
Conditii:
Contract de munca pe termen nelimitat,
Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta,
Tichete de masa,
Prime si bonusuri in functie de performanta,
Oportunitati de training formare profesionala
Responsabilitati:
Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
Primirea si cazarea clientilor;
Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor);
Promovarea serviciilor oferite clientilor;
Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului
Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii
Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti;
Pastreaza o conduita morala fata de clienti
Furnizeaza informatii solicitate de clienti;
Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora
Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact.
Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa
Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat.
Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel
Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora;
Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor.
Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare;
Asigura servicii telefonice
Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!