Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-05-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr.6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam personal pentru mentinerea curateniei intr-un laborator de cofetarie-patiserie situat in zona Kogalniceanu. Program 2 cu 2 zile, de la 7:00 la 18:00, salariu net 3000 lei, ore suplimentare platite.
-
Promovat
Manpower angajează Ambalatori manuali pentru o companie care activează în domeniul serviciilor de customizare & repack (etichetare produse curățenie și îngrijire personală) cu locația în Timișoara. Cerințe: - studii medii - fără experiență - probă de lucru de 15-20 minute - stabilitate la locul de muncă - atenție, îndemânare, acuratețe Se oferă: - programul de lucru în 2 schimburi - salariul de încadrare: 3350 lei BRUT - tichete de masă: 40 lei zi lucrată - primă de prezență 200 lei net lună - primă productivitate(odată la 3 luni): 600 lei net - ore suplimentare plătite Transport asigurat din: - Timișoara - Ruta Saravale care contine: Sânandrei, Carani, Bărateaz, Gelu, Variaș, Periam, Sânpetru Mare, Saravale; - Ruta Alioș care conține: Giarmata Mare, Pișchia, Fibiș, Mașloc, Alioș, Zabrani, Neudorf, Lipova. - Ruta Remetea care conține Remetea, Izvin, Recas, Stanciova Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon WhatsApp
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
NU E NEVOIE DE LIMBA GERMANĂ SAU ENGLEZĂ( dar acestea constituie un avantaj) Posturi disponibile: -ŞOFER CURIER COLETE -TINICHIGIU Locaţie: Salzgitter(la 80km de Hanover) Se oferă: SALARIU: 95 la zi, între 1800-2500 NET (banii intră până în data de 15 a fiecărei luni) NU SE OFERĂ TRANSPORTUL DE LA DEPOZIT LA CAZARE (de preferat persone cu mașina proprie dacă nu dispuneți de mașină vă rog să îmi spuneți de la început pentru a putea afla o soluție) CAZARE ASIGURATĂ (300 de persoană) CONTRACT DE MUNCĂ GERMAN PE O PERIOADĂ NEDETERMINATĂ Cerințe: -Permis cat B (minim 1an) -Cazier curat Se lucrează pe vehicule noi (2020-2024) electric diesel, manuale automate, inscripționate Amazon PROGRAM: 5 zile pe săptămână cu posibilitatea extinderii la 6 zile în funcţie de aptitudinile şoferului şi de feedback-ul primit din partea clienţilor COLEGI ROMÂNI DISPECER ROMÂN DE PREFERAT PERSOANE CARE AU MAI FOST ÎN GERMANIA( cu adresa și clasa de impozitare active) NU ESTE NEVOIE DE EXPERIENŢĂ ÎN DOMENIU (dar constituie un avantaj) Persoane cu vârsta maximă 40 de ani. De preferat persone cu mașina proprie dacă nu dispuneți de mașină vă rog să îmi spuneți de la început pentru a putea afla o soluție Pentru mai multe detalii, vă rugăm să mă contactaţi pe WhatsApp, la nr de telefon: 4 (între orele 15:00-21:00)
-
-
-
-
Magazinul La Doi Pași micro XI angajează vânzătoare cu experienta in domeniul alimentar. Conditii de munca avantajoase, salariu atractiv. Pentru mai multe detalii sunați la numărul din anunț.
-
Bucatar! Germania Suntem un Bar amplasat pe plaja lacului Dumer, exact vis-a-vis de un de un rezort de Camping. avem peste 20 de ani de experienta in domeniu si mereu dorim sa ne extindem. Clientii nostri vin pentru a savura gustarile noastre, a se racorii cu un cocktail revigorant facut fresh de membrii staff-ului de la bar si pentru a se relaxa pe plaja noastra privata si a se bucura de soare si privelistea mirifica, totodata avand si evenimente private precum nunti, botezuri, petreceri, etc. Avem nevoie de un bucatar cu experienta 1-3 ani care sa intre in echipa noastra formata majoritar din personal roman, care sa vorbeasca limba GERMANA la un nivel conversational. Candidatul ideal trebuie sa faca fata stresului din punct de vedere al comenzilor deoarece in zilele cu soare avem un flux continuu de clienti pe toata durata zilei. Se lucreaza cu, Contract, acesta fiind valabil cel putin pana la sfarsitul lunii August cu posibilitatea de extindere pana la sfarsitul lunii Octombrie, si, bineinteles cu posibilitatea de reintoarcere sezonul urmator pe perioada Aprilie-Octombrie. Exista posibilitatea de a oferii CAZARE pe durata contractului. Salariul este intr-e 2400 - 3500 euro si se discuta individual si este in functie de experienta si orele lucrate. TIPS-ul se imparte la tot personalul inclusiv bucataria! Suntem nerabdatori sa auzim de la dumneavoastra si pentru orice detalii suplimentare va asteptam sa ne contactati.
-
Cautam personal pentru constructii (Calificat si Ne calificat), la interioare in hoteluri, apartamente, specialisti in faianta, gresie, parchet, gips-carton, glet, tencuieli, instalator sanitar, electricitate, demolari interioare, etc., cu experenta in domeniu. Lucrare sunt pregatit pentru a incepe in 01 Aprilie 2024 in Tenerife (Spania). Se Ofere Contract de Munca, Cazare si transport deplazarea la locul de munca. Interesati putet sunat la nr sau trimit whatsapp mesaj si CV. ***Este interzis total, consum de alcool la cazare oferita si in locul de munca.
-
Suntem în căutarea unui instalator sanitar termice pentru a se alătura echipei noastre în București și Ilfov. Dacă aveți cunoștințe în domeniul instalațiilor și doriți să colaborati cu societatea noastra pentru a executa lucrari specifice la cladirile din portofoliul companiei lucrari de instalatii termice sanitare, va rugam să raspundeti la acest anunt, cu o scurta prezentare despre dvs si datele dvs de contact. Candidatul Ideal: Studii medii și calificare ca instalator; Experiență anterioară în activitatea de întreținere a clădirilor constituie un avantaj; Deținerea permisului auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasări în București și Ilfov; Seriozitate și integritate. Descrierea jobului: Ca Instalator Sanitar Termice, veți avea următoarele responsabilități: întreținerea și repararea instalațiilor și echipamentelor tehnice ale clădirilor din portofoliul companiei; Realizarea lucrărilor de instalații sanitare și termice. Beneficii: Plata in functie de lucrarile efectuate, conform tarifului agreat de comun acord. Posibilitate angajare, plata salariu plus bonusuri pentru lucrarile executate. Descrierea companiei: Suntem o firmă specializată în asigurarea mentenanței clădirilor, oferind servicii profesionale pentru cladiri de locuințe și clădiri de birouri. Ne dorim o echipă dedicată de profesioniști și punem accent pe dezvoltarea continuă a angajaților si colaboratorilor noștri. Vă mulțumim pentru interesul arătat și vă asigurăm că fiecare aplicație va fi analizată cu atenție.
-
Suntem în căutarea de profesionisti dedicati și pasionati de domeniul financiar bancar-credite, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant financiar - Broker de Credite avand potentialul de a castiga venituri substantiale in functie de performanta personala. Avem experienta in domeniul financiar si oferim consultanta în intermedierea de credite bancare, facem posibilă îndeplinirea nevoilor financiare ale clienților noștri, oferind soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare. Alaturi de noi: - Ai oportunitatea sa lucrezi intr-o organizatie dinamica ce intermediaza relații cu instituțiile financiare si ofera soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client - Ai posibilitatea de a invata lucruri noi si ati dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul serviciilor financiare, alaturi de o echipa competitiva si dinamica, intr-un mediu de lucru placut si modern; -Identifici și abordezi potențiali clienți pentru a promova si intermedia produsele financiare, cu accent pe credite bancare -Dezvolti și mentii relatia cu clienții în vederea identificarii oportunitatilor de afaceri -Îti gestionezi eficient timpul si resursele pentru a maximiza rezultatele -Independenta financiara, castig corelat cu performantele, dezvoltare personala, workshop si training specializat pentru dezvoltarea continuă a abilităților tale Cerinte: - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj) - abilitati d vanzare (experienta in vanzarea de produse financiare, bancare constituie un avantaj) - orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate - abilitati d relationare si comunicare, gandire logica, atentie la detalii - abilitati de planificare a timpului, atitudine pozitiva si proactiva, spirit d echipa - abilităti de analiza financiara si ințelegere a pietei financiare Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare, trimite mesaj cu CV-ul tău actualizat
-
Caut sa lucrez ca menajera,bona,part taime,1 -2 zile pe saptamana. Sunt serioasa,punctuala,atenta la detalii,empatica,am 55 de ani nefumatoare. Numai in sector 6,doar familii,fara barbati singuri.
-
Night Club Passion angajează dansatoare cu sau fără experiență. Se oferă salariu + comision de 50 % și bonusuri la sfârșitul fiecărei luni se poate oferi si cazare. Salariul si comisionul se plateste in fiecare seara. Pentru mai multe detalii sunați la nr
-
Angajez muncitori in construcții. Șantiere in Sibiu. Detalii la telefon:
-
Fiore Pizza Alba Iulia angajează personal excepțional care să se alăture echipei ! Nu îți cerem experiență, pentru că te vom învăța tot ceea ce trebuie să știi. *Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial și alimentar APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Aspect fizic plăcut; - Motivație. ATRIBUȚII PRINCIPALE: * pregătire materie primă, preparare, ornare, coacere, ambalare, servire, încasare - Asigură necesarul de marfă; - Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente; - Asigură igiena în spațiile de lucru și vânzare; - Verifică termenul de valabilitate al produselor; - Oferă clienților informații despre marfa expusă; - Răspunde solicitărilor clienților; - Oferă ajutor clienților. * program de lucru flexibil: Program de la ora 09 - 21 - program 2 cu 2 cu 3 zile (2 zile se lucrează; 2 zile libere; 3 zile se lucrează 2 zile libere , etc.) * salariu atractiv + bonsuri Pentru mai multe detalii ne puteți contacta apel mesaj la
-
Angajăm Tehnician Veterinar în cel mai mare magazin tip pet shop din Brașov. Experiența nu este necesară, vei învăța împreună cu noi, tot ceea ce este nevoie. Trebuie doar să îți placă animalele și să fi o persoană sociabilă. Oferim salariu fix, bonus din vânzări, tichete de masă, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, 22 zile concediu de odihnă pe an, care se măresc în funcție de vechime, un mediu de lucru plăcut și program flexibil. Pentru detalii ma puteți contacta.
-
-
Agrement Victoria își extinde echipa și caută un administrator de pensiune dedicat și cu abilități excelente de gestionare, cu un plus pentru posesia unui carnet de conducere. Dacă aveți experiență în administrarea pensiunilor și vă bucurați de interacțiunea cu oaspeții, vă invităm să faceți parte din echipa noastră dinamică. Responsabilități: Administrare Pensiune: Gestionarea activităților zilnice ale pensiunii pentru a asigura o experiență plăcută pentru oaspeți. Recepție și Comunicare: Primirea și gestionarea rezervărilor, oferirea informațiilor necesare oaspeților și asigurarea unei comunicări eficiente. Coordonare Personal: Supravegherea personalului și coordonarea eforturilor pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut. Gestionarea Evenimentelor: Asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor organizate în cadrul pensiunii. Cerințe: Experiență anterioară în administrarea pensiunilor sau domenii similare. Carnet de conducere valabil și experiență în conducere. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii eficiente. Beneficii Oferite: Pachet Salarial Atractiv: Remunerăm în mod competitiv, recunoscând eforturile și contribuțiile angajaților noștri. Oportunități de Avansare: Susținem dezvoltarea profesională și oferim oportunități de avansare în cadrul organizației. Mediu de Lucru Plăcut: Agrement Victoria promovează un mediu de lucru colaborativ și prietenos. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail Pentru informații suplimentare, sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail: