Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-06-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Plecari în Germania fără comision sau alte taxe ascunse cit de repede posibil sau la o dată aleasa, cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română care se semnează în ziua in plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.3 A bloc 3A,Apartament 1,Parter,Scara 1,camera nr.2,pentru 2(doi) muncitori(bărbați)cu bune cunoștințe de limba engleza pentru comunicarea eficientă cu conducerea firmei la fermă de legume(diferite culturi).Responsabilități :coordonarea și organizarea activităților de recoltare pentru diferite soiuri de legume, recoltarea soiurilor de legume, ghidarea și sprijinirea muncitorilor agricoli în îndeplinirea sarcinilor lor,asigurarea unei recolte suficiente, colaborarea strînsă cu conducerea firmei,experiență în agricultură la cultivarea și recoltarea de legume în cimp în seră hală.Sunt în total 30 de culturi diferite.(salate verzi,conopidă,varza,brocoli,ierburi gen patrunjel,mărar,....ceapă,bostani).Locatia:Saerbeck .Locuri disponibile:1.Perioada de lucru:cît de repede posibil sau la o dată aleasa și pînă la sfîrsitul luinoiembrie 2024.Se lucrează în jur de 45-48 ore pe săptămînă de luni-vineri și o sâmbătă da,una nu.Munca se incepe la ora 06:30-07:00.Seplătește un salariu brut de 14euro oră.Angajatul rămâne în jur de 11,20euro net oră. Pentru depozitarea salariului este necesar cont bancar în Euro. Tipul contractului:muncitor cu asigurare socială.Permis de conducere:Da,angajatul trebuie să știe să conducă tractorul.Cazarea este asigurată de angajator în căsuțe de lemn 1-2 persoane pe cameră,căsuțele sunt dotate cu toate cele necesare:bucătărie comună,bai dușuri comune,barbati femei separat.Pat cu saltea,pernă și pătură, cearșafuri, frigider.Este supermarket in apropiere.Masină sau biciclete electrice sunt puse la dispoziție de angajator. Micul dejun și prinzul este pus la dispoziție de angajator. Costul cazării și al celor doua mese pe zi este de 10euro zi.Se acordă avansuri după 3zile de muncă.Transportul pe distanța România-Germania revine în sarcina angajatului. Angajatorul plătește transportul la sosire pe baza documentului fiscal primit de la transportator în sumă de 150euro, și i se va retine muncitorului din primul salariu. Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilita în contract I se va retine din salariu costurile cauzate angajatorului, inclusiv taxele de plasament. Informații la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.5, tronson A, spațiul comercial nr.2.de luni-vineri între orele 10-16, sau la numerele de telefon:0040353 418778,tel.mob:004<span><a class="showNumber" data-tel="0761804676">07 arata numarul</a></span>.
-
Promovat
Angajam asistent a medical a pentru clinica de dermatologie cu sediul in Drumul Taberei. Program flexibil, beneficii atractive.
-
Promovat
Candidatul Ideal: Experiență anterioară în vânzări ar fi un avantaj; Abilități excelente de comunicare și negociere; Orientat către clienți și către atingerea obiectivelor; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Prezentarea și promovarea produselor companiei. Oferim : Training; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si echipa tanara; Birou modern ultracentral; Salariu fix + schema de bonusare; Masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem o organizație care are ca principal obiectiv comercializarea de produse sau servicii către clienți. Obiectivele companiei noastre de vânzări sunt în principal de a-și crește vânzările și de a-și extinde baza de clienți, menținând în același timp un nivel ridicat de satisfacție a clienților dar si a angajatilor.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sc YHL SHOPPING Srl angajeaza 2 lucratori comerciali la punctul de lucru al societatii din mun.Ploiesti,jud.Prahova Cv-urile se depun pana la data de 19.03.2024
-
Societate angajeaza ambalatori si muncitori necalificati pentru productie elemente din fier forjat, porti si garduri. Persoana serioasa, dornica sa invete si sa se implice in activitatile firmei. Punctul de lucru este in Galati Relatii la telefon
-
-
Club educațional after school, situat in cartier Galata, angajează personal pentru activitatea de after school . Daca ai pana in 29 de ani, ai cunoștințe solide de limbă română și matematică corespunzătoare nivelului primar, ești responsabilă, calmă, punctuală, sociabilă și îți place să lucrezi cu elevii, atunci trimite-ne un cv. Noi oferim un mediu plăcut, salarizare corespunzătoare programului ales (6 ore sau normă întreagă), instruire și formare.
-
Firma de constructii angajeaza zidar si dulgher, cerem si oferim seriozitate !! Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata Salariu se fac in 15 si la sfarsitul lunii.
-
TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează contabil. CONDITII: * Studii de specialitate economice; * Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul contabil; * Cunostinte avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); * Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza; * Capacitate de lucru in echipa si relationare; * Experienta de lucru in contabilitate, minim 1 an. RESPONSABILITATI: * Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; * Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; * Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; * Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; * Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; * Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazine. * Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei; * Intocmeste balante de verificare pentru clienti; * Intocmeste liste de avansuri din trezorerie. * Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; * Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia; * Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; * Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli. BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
-
S.C DARTONY EXPRESS SRL angajează Sofer pentru comunitate pe autoutilitare de 3,5T Ce oferim: -mașina dotata pentru comunitate (telefon cu internet nelimitat;frigider,sirocou,GPS etc) -salarizarea este de 50 55 60 pe zi plus salariul pe țara (in funcție de experiența și implicarea fiecăruia) -se fac intre 16.000 și 20.000 km lunari -hotel pe Franța plătit -card bancar pentru urgente -programul plecărilor și venirilor in țara se discuta cu fiecare in parte (plecat minim 30 zile) Cerințe: -seriozitate -sa mențină mașina curată și intr-o stare tehnica buna -cunoștințe minime cu aplicațiile colaboratorilor -cunoștințe de lb.engleză la nivel începător mediu -cunoștințe GPS -cunoștințe completare CMR
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Sa fie o persoana cu spirit tehnic si mecanic, atent la detalii, riguros, cu putere de munca, Prezinta un avantaj experienta in lacatuserie sau prelucrare profile PVC montare termopane CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei executa operatiuni, in fabrica, pe utilaje de extrudat, in scopul obtinerii profilelor PVC si aprovizionarea cu materiale de ambalat si materii prime specifice; Vei raporta orice defectiune abatere a utilajelor catre coordonatorul echipei. CE ÎȚI OFERIM? Contract de munca pe perioada nedeterminata, program de 8 ore in schimburi, cu pauza de masa; Salariu 3300 lei net + tichete masa (600 lei luna), bonus lunar de performanta, ore suplimentare platite; Decontare transport; Asigurare privata de sanatate. Ne puteți contacta la numărul de telefon sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România din bd-ul Iuliu Maniu 612-614, București (Militari).
-
Candidatul Ideal - experiență în domeniul achizitiilor publice - experiență specifică în elaborarea și evaluarea documentațiilor aferente acordurilor cadru, constituie avantaj; - curs Expert Achiziții publice (cod COR 214946), constituie avantaj. - studii superioare finalizate; - cunoștințe operare PC (MS Office); Descrierea jobului - planifică întocmirea documentațiilor de atribuire în funcție de prioritate și importanță; - elaborează documentațiile de achiziție publică (strategie de contractare, fișa de date, caiet de sarcini, formulare, model de contract); - evaluează ofertele depuse în cadrul procedurilor de achiziție derulate, întocmește documentele aferente procesului de evaluare și a dosarului procedurii; CV-urile se vor trimite la adresa de mail
-
Angajam mecanic auto cu experiență si cunoscător la limbii engleze pentru service auto. CV-urile se depun la sediul firmei, din strada Vasile Alecsandri, nr. 63, loc. Caracal, Olt.
-
Falcon Market,angajeaza reprezentant vanzari tigla metalica si tamplarie pvc,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon email
-
S.C. DOZ EL PROD S.R.L angajeaza electrician si ajutor electrician . Cunostinte in domeniu electric Capacitate de lucru in echipa Carnet cat B constituie avantaj Autorizare ANRE constituie avantaj Mai multe detalii la interviu sau telefon
-
-
COLLABRAINS RECRUITMENT AND CONSULTING SERVICES SRL, CUI 45781335, cu sediul in Otopeni, Strada PUTNA, Nr. 16E, Judet Ilfov angajam INGRIJITOR CLADIRI (COD COR 515301). 25 posturi disponibile, salariul 3300 lei brut, masa inclusa. Se cer cunostinte de limba engleza. Pentru detalii,tel . Selectia va avea loc pe 19.03.2024.
-
Firma ATLAS CLEANING : -angajează agenti curatenie CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) -cu program part-time ( norma partiala ) -cu program full-time ( norma intreaga ) In functie de experienta si implicare poti castiga mai mult decat in trecut ! ! ! Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Cerinte: -seriozitate si implicare Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv ! ! ! Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
Subscrisa, S.C. PATISERIA ENIS&DIELLI S.R.L, cu Sediul in Loc. Macesti, Nr. 70, Oras. Moldova Noua, Jud. Caras-Severin, CUI: 47132660 angajeaza un muncitor dupa cum urmeaza: AJUTOR BUCATAR CF. COD. COR. 941101 - 1 POST VACANT Persoana de contact: Fatlind.
-
Sofer cat B cu experienta (poză) pe comunitate din Bacău fără incidente în trafic doresc angajare ca șofer cat B pe dubă 3.5t. Tel . Vă mulțumesc.
-