Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-08-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Promovat
Vrei să te alături unei echipe pasionate de bucătăria italiană autentică? Restaurantul nostru se afla în sectorul 4 metalurgiei Experiență în bucătăria italiană: Vei lucra cu ingrediente de calitate superioară și rețete autentice Mediu de lucru prietenos: Suntem o echipă unită, pasionată de arta gătitului. Cerințe: Experiență în prepararea pastelor și în special cam tot ceea ce tine de bucătăria italienească Abilități organizaționale: Este esențial să fii capabil să gestionezi comenzile într-un mod eficient, SA MENTII CURATENIA IN BUCATARIE SI SA RESPECTI NORMELE DE IGIENA.. Pentru postul de ospătar - programul este unul flexibil, se caută o persoana care poate lucra atât cu casa de marcat și aplicații tip Glovo, cât și pe partea de bar pe timpul zilei . Dacă te încadrezi în cerințele noastre , te așteptăm. Pentru toate detaliile necesare, putem stabili un interviu în locația noastră.
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Promovat
Angajez vanzatoare pentru magazin de brutarie pentru mai multe detalii despre un program flexibil si despre un salar sunati la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dacă ești maestru în arta convingerii și crezi că poți să-i faci pe toți să vadă lumea așa cum o vezi tu, atunci ești persoana pe care o căutăm la Junior! Suntem în căutarea unui coleg sau unei colege dinamice, persuasive, carismatice și pline de energie, care să aducă o viziune nouă și să inspire echipa noastră. La Junior, apreciem pe cineva care este mereu în mișcare, care știe să-și folosească cuvintele pentru a influența și să transmită o energie contagioasă celor din jur. Însă nu numai asta ne dorim de la viitorul nostru coleg sau colegă! Căutăm pe cineva care să fie mereu deschis la învățare, comunicativ și pasionat de domeniul vânzărilor. Dacă simți că ești persoana potrivită pentru această poziție și ești gata să aduci o contribuție valoroasă la echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău! Responsabilitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; Intocmeste oferte de marfuri; Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale; Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; Bineinteles ca vei fi recompensat pe masura! Oferim un salariu atractiv, participare la training-uri de perfectionare, dar si un mediu profesionist si un colectiv tanar si dinamic.
-
Angajam personal pentru service auto Austria. Va rugam sa trimiteti cv-urile la office ( at ) personal4work.at.
-
Angajam soferi curierat Austria, firma partener Amazon, atat fete cat si baieti. Experienta nu este necesara. Oferim scolarizare si dispecer in limba romana. Limba engleza si limba germana reprezinta un avantaj, dar nu obligatoriu. Oferim Posibilitate de a munci 3 luni si de a reveni in tara pentru o luna. Se ofera cazare contra cost, daca este necesar ( aproximativ 300 euro, se plateste la salarizare). Program de lucru de 5 zile pe saptamana , 8 h pe zi , incepand cu ora 10:00. Salarizare 1700 euro in mana. Acte necesare: permis cat B, Carte Identitate Pasaport, Cazier, Diploma studii, CV Daca sunteti interesati asteptam cv-urile dumneavoastra pe e-mail .
-
Angajam sofer profesionist cu categoriile C, CE si atestat profesional de marfa pentru Bulgaria si Grecia. Mai multe detalii doar telefonic! Tel.
-
-
-
Restaurant cu specific romanesc si evenimente festive angajează bucătar și ajutor de bucătar cu domiciliul in sectorul 3. Salariu atractiv + tips la evenimente. Telefon:
-
Gear Slot Alexandria angajează operator sală jocuri ! Angajăm fată sau băiat pentru postul de operator sală jocuri! Nu este nevoie de experiență,doar minime cunoștințe de folosire a calculatorului si atenție sporită la gestionarea banilor! Program flexibil în ture. Salariu atractiv Personal prietenos Bonus Sărbători Locația este în Strada Dunării 264bis (stația 1mai) în Alexandria,Teleorman Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați la numărul sau mesaj in privat !
-
Angajez instructor de echitație si antrenor cai. Persoanele interesate să aibe abilități organizatorice calificate! Nu raspundem la mesaje! Detalii la telefon!
-
Candidatul Ideal Studii superioare ,cu diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniul conexe 2-5 ani experienta in marketing sau vanzari Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și marketingului Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă Excelente abilități de comunicare, interpersonale și servicii clienți Cunoștințe despre analiza datelor și redactarea rapoartelor Abilitatea de a înțelege și urma politicile și procedurile companiei Capacitatea de a lucra sub presiune Limba Engleza Germana - Avantaj Descrierea jobului Specialist marketing Căutăm o persoana pasionata de marketing si vanzari care să ne asiste în promovarea și vânzarea produselor companiei noastre astfel incat sa putem crea avantaje competitive pentru compania noastră în industria de profil Responsabilitățile acestuia vor include: * detalierea planurilor de vânzare * crearea de reclame captivante, e-mailuri și literatură promoțională * monitorizarea prezentei web * dezvoltarea a strategiilor de prețuri Va reprezenta compania in relatia cu colaboratorii și va conduce strategii de creștere a gradului de cunoaștere a brandurilor companiei prin observarea pieței, a concurenților și a tendințelor din industrie Trebuie să aveți puternice abilități interpersonale, de conducere și de comunicare. De asemenea, ar trebui să aveți cunoștințe aprofundate și înțelegere a vânzărilor și marketingului Responsabilitati: Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări externa ( Partenerii si magazinele) își îndeplineșc cotele și obiectivele Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor din piata, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea de rapoarte Implementarea de noi planuri de vanzari si publicitate Participa la recrutarea, instruirea, programarea, instruirea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări ale partenerilor pentru a îndeplini obiectivele de vânzări și marketing Menținerea relațiilor cu clienți importanți prin vizite regulate, înțelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing Rămâneți la curent în industrie participând la oportunități educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email. Descrierea companiei : Baggerman BV Romania este un furnizor importator pentru gama completă de furtunuri, racorduri și accesorii Industriale pentru urmatoarele industrii: alimentar, transporturi, petrochimic, agricultura, automotive, navala, salubritate, minerit, metalurgica, etc. Baggerman BV Romania face parte din grupul NALKA-NORRES-BAGGERMAN unul dintre cei mai mari furnizori de furtunuri, racorduri si accesorii din Europa, compania are filiale in Olanda, Germania, Italia,Elvetia, Ungaria si Romania
-
Firma curatenie cu sediul in Popesti Leordeni, Ilfov, angajeaza coleg pentru echipa interventie. Postul necesita detinerea permisului de conducere, persoana responsabila, de preferat cu experienta in domeniu, punctuala, program flexibil.
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
CRILELMAR fabrica mase plastice angajeaza ECONOMIST cu cunostinte resurse umane . Salariu net 4200 lei +card tichete 880 lei. Prime Sarbatori.prime realizari.
-
Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea) Venit net lunar: 2900 3100 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore Luni-Vineri; Transport asigurat de la domiciliu la depozit (Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș); Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș
-
Candidatul ideal pentru pozitia de Responsabil Parc Auto ar trebui sa fie o persoana: -cu cunostinte tehnice auto -bine organizata -rezistenta la stres -care poate colabora cu colegii -cunostinte MS Office Responsabilitati: -administreaza documentatia vehiculelor din parcul auto -pregateste si prezinta,saptamanal raportari si situatii referitoare la starea autovehiculelor,cat si stadiul reparatiilor in curs -verificare documentele justificative privind reparatiile efectuate -depune documentatia in vederea obtinerii licentelor copii conforme,verifica ITP-ul si RCA-ul autovehiculelor -se ocupa de inmatricularea vanzarea autovehiculelor din flota DSC -monitorizeaza declararea si plata impozitului pe masini si a altor taxe asociate -coordoneaza procesul de predare primire a autovehiculelor -programeaza si supravegheaza realizarea reviziilor -efectueaza verificari lunare generale ale autovehiculelor din flota DSC Beneficii: -salariu atractiv -decontare combustibil -bonusuri in functie de realizarile lunare
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Efectuam lucrări în electricitate în Oradea și județul Bihor, de tip rezidential ,hale industriale,fotovoltaice.Asiguram transport la și de la lucrări. Program de luni pana vineri de 08.00 la 17.00 pauza 1 ora .Salariul se negociază in funcție de capacitățile demonstrate.
-
Angajam absolvenți ai liceelor cu specializarea energetica (electrica).Executam montaje electrice de tip rezidential ,hale industriale și fotovoltaice.Program de luni pana vineri de la 8-17.Se asigura transport la și de la lucrare , de la domiciliu.
-
Căutam consultant de vanzari produse alimentare. Nu este necesară experiența. Se lucrează in 2 ture, 5 zile/săptămâna și 8 ore/zi. Oferim contract de munca pe perioada nederminată, 1 masa calda/zi, salariu fix + Bonus. Echipa este mica, dar prietenoasa, așadar așteptăm cu nerăbdare sa ne găsim un/o coleg/a potrivit/a. Informații la nr
-
SC TURTICA MAGICA SRL. ANGAJEAZĂ AJUTOR BUCĂTAR CU SAU FĂRĂ EXPERIENTA. DETALI la sau la sediu Firmei.