Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2020-10-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Abator din Rheda-Wiedenbruck angajeaza muncitori cu sau fara experienta pentru prelucrarea produselor din carne. AJUTĂM CU TRANSPORTUL ! SE LUCREAZA LA BANDA - PRELUCRARE PRODUSE CARNE BENEFICII: -salariul este intre 1500-2500 euro, bani ramani in mana dupa retragerea chiriei -contract de munca -asigurare medicala -alocatii pentru persoanele care au copii minori 250 euro -instruire si formare profesionala -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. -nu este obligatorie experienta -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -se lucreaza schimbul 1 si schimbul 2 -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerinte : -persoane serioase, barbati, femei sau cupluri obisnuite sa lucreze in 2 schimburi cu varsta cuprinsa intre 18-55 de ani. -cazier curat -apti de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectueaza prin transfer bancar, o data pe luna. FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE : -cont bancar; -asigurare de sănătate; - Anmeldung. Avem plecari saptamanale din urmatoarele orase : Brasov,Sibiu,Deva,Timisoara ,Arad . Pentru detalii sau rezervari, sunati la numarul din anunt sau imi scrieti pe whatsapp -
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Angajam sofer profesionist categoria D pentru transport turistic de persoane Cerinte : -sofer profesionist cu experiență in trafic national si international . -permis de conducere categoria D -atestat profesional pentru transport persoane -card digital pentru tahograf -aviz medical si psihologic pt siguranta circulatiei -cazier judiciar si auto Căutăm un om responsabil, onest, harnic,perseverent;si cu abilitățile de comunicare Lb engleza reprizinta un avantaj Beneficii Job: Pachet salarial atractiv; -Bonus lunar în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare; -Mediu de lucru plăcut. CV-urile pot fi depuse la adresa de e-mail Va așteptăm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Calea Lugojului,,Timișoara
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Fabrica Multimetal Technology, societate comerciala cu activitate in domeniul productiei de utilaje industriale, linii tehnologice, mașini industriale la comanda, angajeaza SEF ATELIER PRODUCTIE Responsabilitatile postului: Organizeaza si supervizeaza activitatea zilnica a personalului din departamentul de productie conform obiectivelor de productie stabilite; Analizeaza, planifica, organizeaza si coordoneaza resursele interne pentru realizarea obiectivelor; Organizeaza, planifica si conduce activitatea intregului departament de productie in functie de planul de productie stabilit, raspunzand de indeplinirea calitativa si la termen a sarcinilor de productie; Organizeaza si supervizeaza activitatile personalului din subordine si gestioneaza informatiile referitoare la timpul de lucru; Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine pe baza fiselor de post si evalueaza periodic personalul din subordine; Verifica executarea corecta a proceselor de lucru si a tuturor operatiunilor efectuate in atelierul de productie; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de productie, proiecte si personal; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate. Cerintele postului: - Studii tehnice; - Experinta ca si coordonator productie atelier sau sectie de minim 3 ani; - Capacitate de coordonare si gestionarea situatiilor de productie; - Capacitate de a conduce echipe de lucratori; - Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email
-
Fabrica MULTIMETAL - Companie producătoare de utilaje industriale, linii tehnologice, echipamente şi componente industriale angajeaza PROIECTANT UTILAJE INDUSTRIALE Responsabilitatile postului: - Realizeaza activitati de proiectare asistata de calculator, proiectare 2D, 3D si realizarea desenelor de executie pentru constructii metalice, instalatii si utilaje industriale pentru diverse domenii industriale; - Intocmeste schite de principiu si liste estimative de materiale in vederea realizarii proiectelor in care este implicat; - Ofera informatii tehnice si asigura suportul necesar catre departamentul de productie pe parcursul derularii proiectului; - Analizeaza lista de cerinte (ce poate contine informatii cum ar fi: dimensiuni de gabarit, forte, energia, fiabilitatea, protectia mediului, numarul de exemplare, cerinte specifice, etc.); - Se documenteaza asupra realizarilor din domeniul temei de proiectare; - Defineste si semnaleaza problemele esentiale de solutionat; - Realizeaza proiectarea conceptuala (realizarea mai multor variante de solutionare a temei, evaluarea tehnico economica si selectia solutiei de principiu) si proiectarea functionala; - Realizeaza proiectarea constructiva de ansamblu (ex.: proiectare forma, dimensionare, verificari, evaluare tehnico-economica, reprezentare grafica) si constructiva de detaliu (ex.: realizarea desenelor de executie, de montaj, a listei de repere); - Desfasoara activitati complexe in domeniul elaborarii documentatiei grafice; - Realizeaza documentatia grafica 2D, 3D pentru proiectele companiei; - Foloseste schitele tehnice pentru a redacta si interpreta documentatia tehnica de realizare a produselor; - Detaliaza modele (desene de executie, subansamblu, ansamblu) cu ajutorul aplicatiilor de tip CAD; - Stabileste standardele care trebuie respectate in fazele de executie si montaj; - Urmareste modul de executie si montaj al echipamentelor proiectate; - Asigura asistenta la fabricatie pentru produsele proiectate; - Propune masuri pentru imbunatatirea fiabilitatii produselor proiectate; - Face interventii asupra proiectelor prototip. Dupa testarea proiectului in functiune, face modificarile necesare in schite. Inmaneaza documentatia celor care raspund de aplicarea ei in procesul de productie; - Mentine o colaborare stransa cu personalul tehnic implicat in realizarea proiectului; - Raporteaza periodic către superiorul ierarhic stadiul desfasurarii proiectelor; - Livreaza la termenele stabilite si comunicate de superiorul ierarhic, toate desenele tehnice/ intreg proiectul pentru produsele solicitate conform parametrilor stabiliti. Cerintele postului: - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta ca Inginer Proiectant: minim 5 ani; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia, Autodesk, Pro Engineer, Solid Edge (cunoasterea mai multor programe specifice constituie un avantaj) Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email
-
Angajam personal centru de copiere documente- xerox , multiplicare, scanare, printare, carti de vizita,stampile, pliante-afise , vanzare papetarie-birotica,minim studii medii pentru mun.Oltenita Cerinte: Cunostinte operare calculator / WhatssApp / Email ; Cunostinte Microsoft Office / CorelDRAW ; Spirit practic , indemanare, atentie la detalii si rezistenta la stres ; Persoana dinamica, responsabila, punctuala si organizata; Capacitatea de a invata si rezolva repede un minim de probleme tehnice; aranjarea marfurilor in magazin; verificare stoc si comanda marfuri ; Experienta anterioara constituie un avantaj; Domiciliul in mun.Oltenita Cei interesati pot depune CV-ul complet si in detaliu + foto color NUMAI la adresa de e-mail : admiral.oltenita(@)gmail.com sau la adresa Bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita Anunt valabil pentru cei cu adevarat interesati de un loc de munca stabil si de lunga durata ! Timpul de lucru de de aprox.40 de ore in medie / saptamana / 2 sambete pe saptamana liber !
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Specialiști în domeniul electricității cu focus pe instalarea și întreținerea sistemelor de securita
Cerințe: Cunoașterea echipamentelor componente ale sistemelor de securitate. Cunoașterea instalațiilor electrice de curenti slabi. Permis de conducere categoria B. Abilități tehnice. Aptitudini pentru munca la înălțime. Seriozitate, punctualitate, loialitate, spirit de echipă. Mod riguros de organizare, disciplina muncii. Cunoștințe de retelistica prezintă avantaj în desfășurarea activității. Studii medii superioare finalizate de preferat de profil tehnic. Disponibilitate la deplasări și program flexibil. Descrierea jobului: Realizarea cablării și instalării sistemelor de securitate comercializate de firmă: sisteme antiefractie, supraveghere video, control acces, pontaj, detectie incendiu, videointerfonie, stingere incendiu, sonorizare, automatizări, etc. Punerea în funcțiune și efectuarea programării sistemelor de securitate instalate. Oferim: Salariu motivant (în funcție de cunoștințe și experiență). Tichete de masă. Posibilități reale de avansare în carieră pe baza rezultatelor obținute, competențelor acumulate și asumării responsabilității. Pregătire, suport și susținere în cadrul unei echipe competente și cu experiență în domeniu. Condiții de lucru într-un mediu dinamic. Posibilitate de calificare la locul de muncă.
-
Pape Logistics Deutschland GmbH Cautam soferi profesionisti pentru distributie. Noi va oferim: -12,41 ora brut -sporuri de noapte 25-40% -spor duminica 50% -diurna 20 net - Flexibilitate la locul de munca - Comunicare posibila in aprox. toate limbile - Program de lucru in conformitate cu legea - Echipament de lucru (bocanci, geaca, tricouri, pantaloni, pulovere, GPS, chingi ) - Prime pentru condusul ecologic - Cap tractor Scania euro 6 - La departamentul de distributie sunteti in fiecare zi acasa - Contract de munca nemtesc - Asigurare de sanatate - Toate contributiile platite la statul german Cerinte: - Corectitudine - Flexibilitate - Permis categoria CE - CPI CPC - Card tahograf Doriti sa va alaturati noua? Contactati-ne! Contact:
-
Agenția de recrutare Brandler & Rauschenbach GbR recrutează cu succes de peste 15 ani personal medical străin doritor să lucreze in Germania. Avem parteneri in România cu care puteți comunica in limba maternă. Medicii de familie,stomatologi si specialisti de alte gategorii au posibilitatea sa achizitioneze un cabinet profitabil si sa devina de sine statatori,insa daca doresc sa lucreze ca si simpli angajati oferim si aceasta posibilitate. Pentru cei care doresc sa cumpere un cabinet,firma noastra va ajuta la achizitionarea unui credit avantajos cu o dobanda sub 2% an fara giranti si garantarea averii din Romania,se garanteaza doar cu valoarea cabinetului.Medicii care sunt de sine stătători castiga mai bine decat cei simpli angajati.In cazul vanzarii unui cabinet profitabil,medicul vănzător va mai sta cateva luni langa dumneavoastra pana veti sti a lucra cu casele de asigurari medicale si sa va prezinte pacientilor pe care ii are in custodie. Pentru medicii care doresc să se angajeze, se poate viziona in fotografia atașată la acest anunț grila actuală de salarizare 2023 care este valabila in toată Germania. Un medic rezident anul 1 incepe din prima luna cu o salarizare de 4852 Euro brut. Mai tărziu cand va exercita si gărzi,va primi pentru fiecare garda o indemnizatie intre 500 - 1000 Euro brut. Ca sa puteți lucra in Germania trebuie sa aveti pregatite urmatoarele documente: 1. Un CV cat mai detaliat in lb. germană 2. Un certificat B2 de limba germana . Pe lăngă acesta doar medicii mai trebuie să aibe si cunostiințe de germană medicala,pentru obținerea dreptului de liberă practică. 3. Diploma de licență cat si cea de medic specialist dacă e cazul,iar aistenții medicali doar diploma. 4. Certificat de conformitate de la ministerul sănătatii daca ati terminat facultatea de medicină inainte de 2013. Medicii care au un certificat B2 de limba germană beneficiază din partea noastră de un curs gratuit de germană medicală C1,fie timp de 3 saptămăni in Germania la un cabinet medical sau unul oneline in Romania. Vom rezolva pentru dumneavoastră totate formalitățile birocratice. Vom găsi oferte de muncă potrivite dorințelor dumneavoastră n spitale și clinici n care vă veți putea efectua specializarea dorită. Ne asigurăm că veți primi un contract de muncă în conformitate cu legislația germană a muncii și cu remunerația germană. De asemenea, vă ajutăm la căutarea unei locuințe și dacă este necesar a unei gradinițe sau școli. Agenția noastră vă stă alături până la nceperea activității n Germania și vă va susține și ulterior. Serviciile noastre de intermediere către clinici și spitale sunt gratuite pentru dumneavoastră. De peste 15 ani ne-au acordat increderea numeroși medici straini. Acordați-ne-o și dumneavoastră. Vă asigurăm că veți fi mulțumiți. CV-urile le puteti trimite in limba romana sau germana pe urmatoarea adresa de E-Mail: tiberiu.sebo ( a rond) gmail.com Tiberiu Sebo, Reprezentant, Brandler & Rauschelbach GbR Personalvermittlung Emil-Otto-Strasse 4 D-07 arata numarul Bad Lobenstein Facebook: Tiberiu Sebo Video: https: www.youtube.com watch?v=fhmRoR6YwmA Adresa Webb: http: www.medic-job.com Publi24_1642764074
-
Salon Carisma Styling din Mangalia, Angajează Coafeza Frizer si Manichiurista. Se lucreaza 5 zile pe săptămână .cu 2 libere. Salariu asigurat este între 3500 si 5000 ron.. Acces la o bază serioasă de clienți în schimbul unor servicii de calitate ! Salonul este deschis din 2010 ,asta inseamna ca are o clientela selectata. Dorim respectarea programului de lucru. Respectarea regulilor din salon. Beneficile le putem discuta cind veniți la interviu. Va așteptăm la salon pentru proba de lucru și sa ne cunoaștem mai bine ! Dorim.colaborari îndelungate.! Nu trimiteti mesaje.sunați direct sa vorbim !
-
Agenția de recrutare Brandler & Rauschenbach GbR recrutează cu succes de peste 15 ani medici absolventi,asistenti,specialisti căt si asistenti medicali străini doritori să lucreze in Germania. Avem parteneri in România cu care puteți comunica in limba maternă. Medicii de familie,stomatologi si specialisti de alte gategorii au posibilitatea sa achizitioneze un cabinet profitabil si sa devina de sine statatori,insa daca doresc sa lucreze ca si simpli angajati oferim si aceasta posibilitate. Pentru cei care doresc sa cumpere un cabinet,firma noastra va ajuta la achizitionarea unui credit avantajos cu o dobanda sub 2% an fara giranti si garantarea averii din Romania,se garanteaza doar cu valoarea cabinetului. Pentru medicii care doresc să se angajeze, se poate viziona in fotografia atașată la acest anunț grila actuală de salarizare 2023 care este valabila in toată Germania. Un medic rezident anul 1 incepe din prima luna cu o salarizare de 4852 Euro brut. Mai tărziu cand va exercita si gărzi,va primi pentru fiecare garda o indemnizatie intre 500 - 1000 Euro brut. Ca sa puteți lucra in Germania trebuie sa aveti pregatite urmatoarele documente: 1. Un CV cat mai detaliat in lb. germană 2. Un certificat B2 de limba germana . Pe lănga acesta ca și medic trebuie sa aveti si cunostiințe de germană medicala pentru obținerea dreptului de liberă practică. Asistentii medicali nu au nevoie de cunostiințe de germană medicala. 3. Diploma de licență cat si cea de medic specialist dacă e cazul. 4. Certificat de conformitate de la ministerul sănătatii daca ati terminat facultatea de medicină sau de asistent medical inainte de 2013 la medici sau 2010 la asistenti medicali. Candidatii care au un certificat B2 de limba germană beneficiază din partea noastră de un curs gratuit de germană medicală C1,fie timp de 3 saptămăni in Germania la un cabinet medical sau unul oneline in Romania. Vom rezolva pentru dumneavoastră toate formalitățile birocratice. Vom găsi oferte de muncă potrivite dorințelor dumneavoastră n spitale și clinici n care vă veți putea efectua specializarea dorită. Ne asigurăm că veți primi un contract de muncă în conformitate cu legislația germană a muncii și cu remunerația germană. De asemenea, vă ajutăm la căutarea unei locuințe și dacă este necesar a unei gradinițe sau școli. Agenția noastră vă stă alături până la nceperea activității n Germania și vă va susține și ulterior. Serviciile noastre de intermediere către clinici și spitale sunt gratuite pentru dumneavoastră. De peste 15 ani ne-au acordat increderea numeroși medici straini. Acordați-ne-o și dumneavoastră. Vă asigurăm că veți fi mulțumiți. CV-urile le puteti trimite in limba romana sau germana pe urmatoarea adresa de E-Mail: tiberiu.sebo ( a rond) gmail.com Tiberiu Sebo, Reprezentant, Brandler & Rauschelbach GbR Personalvermittlung Emil-Otto-Strasse 4 D-07 arata numarul Bad Lobenstein Facebook: Tiberiu Sebo Video: https: www.youtube.com watch?v=fhmRoR6YwmA Adresa Webb: http: www.medic-job.com
-
Fabrica care produce detergent de uz casnic este in cautarea unui Operator introducere si prelucrare date, cu minim de experienta pe parte logistica si avand cunostinte medii de limba spaniola. Beneficii: - dupa 1 an in firma al 13 lea salariu si asigurare medicala privata -contract pe perioada nedeterminata; - program de lucru L-V in intervalul 8:00 - 16:30;
-
SC angajează conducători auto pentru comunitate .Tari tranzitate Danemarca,Suedia,Norvegia.Se lucrează pe camioane euro 6 la prelata cu anumite firme din Danemarca .Timpul minim de Stat pe comunitate este de 2 luni cu 2 saptamini acasă. Mai multe informați la tel
-
David's Rental, o companie dinamică și în creștere, caută o persoană dedicată și experimentată pentru a se alătura echipei noastre ca menajeră. Dacă îți place să faci curat, ești organizat(ă) și ai o experiență solidă în domeniu, aceasta este șansa ta de a te alătura unei echipe profesioniste și prietenoase. Despre noi: Oferim un salariu atractiv de 2500 lei pentru 5 zile lucrătoare, de luni până vineri, sau 3000 lei pentru programul de luni până sâmbătă. Avem câteva apartamente confortabile, toate în același bloc din Sectorul 1 al Bucureștiului, ceea ce înseamnă că nu necesită deplasări. Furnizăm toate echipamentele necesare pentru curățenie, inclusiv mașina de spălat, uscătorul și fierul pentru rufe. Căutăm o persoană cu minim 1 an de experiență în domeniu, cu atenție la detalii și abilități excelente de organizare. Responsabilități: Spălarea și călcatul lenjeriei de pat și prosoapelor. Curățarea și igienizarea tuturor spațiilor din apartamente, inclusiv bucătăria și baia. Stersul prafului, spălarea podelelor și aranjarea patului. Gestionarea volumului de lucru în funcție de gradul de ocupare, adaptându-te cu flexibilitate la necesitățile zilnice. Dacă ești interesat(ă) să faci parte din echipa noastră și să te implici într-o activitate dinamică și plină de satisfacții, nu ezita să ne contactezi! Avem nevoie urgent de cineva motivat și responsabil pentru această poziție. Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau sună la numărul pentru mai multe detalii și pentru a programa un interviu. Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa David's Rental!
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari in București sector 3, avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Avem nevoie de oameni normali care știu să placheze , glafuri ,decorativa etc Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Candidatul Ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - reprezinta un avantaj; - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Angajăm Operator întreținere corporală Dacă ești în căutare de echipă faină, te așteptăm să vii să ne cunoaștem! Cerințe: - persoană sociabilă și comunicativă; - spirit de echipă; - dornic/ă să învețe lucruri noi și să se perfecționeze continuu - abilități de vânzare; - punctualitate; - responsabil/ă; - aspect îngrijit; - ușurință de a lucra cu aparatură de ultimă generație. - facultate de kinetoterapie terminată - constituie avantaj - curs de operator întreținere corporală/masaj Postul presupune: - anamneză/consultație, recomandare de terapii și efectuare de proceduri corporale cu aparatură de ultimă generație și produse profesionale pentru remodelare corporală; - efectuarea de tratamente conform protocoalelor și crearea noilor protocoale cu managerul; - perfecționarea constantă a cunoștințelor despre tratamentele efectuate; - oportunitatea de training internațional direct la producători pentru aparatele aflate în portofoliul de distribuție; - oportunitatea de a deveni trainer național - asigurarea odinei și curățeniei la locul de muncă și a tuturor masurilor de igienă. Beneficii: - Salariul în funcție de cunoștințele avute cu posibilitate de creștere în timp - Bonusuri de performantă și comisioane în funcție de realizări - Tichete de masă de 30 lei/zi - Tratamente personale efectuate în cabinet Pentru a afla mai multe detalii la interviu, trimiteți CV
-
Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe:
-
Promovat
Firma de patiserie cofetarie angajam personal pentru curatenie si spalator vase, program de lucru in doua schimburi de luni pana sambata inclusiv, salar 3200 lei net plus bonuri masa, program de 8 ore zi . Locul de munca este in zona Mehala - Ronat, langa piata de en gros . Nu se asigură transport. Pentru alte detalii sunati la nr de telefon de luni pana vineri intre orele 9-17