Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2020-10-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.
-
Promovat
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Oportunitate de angajare la rulota Ice and Roll în Carrefour Brașov! Alătură-te echipei noastre din incinta Carrefour Brașov pentru o experiență plină de energie și dulce ca înghețata noastră! Căutăm o persoană plăcută și comunicativă pentru a lucra la rulota Ice and Roll. Cerințe: personalitate plăcută, abilități bune de gestionare a timpului, și disponibilitate la program de lucru flexibil, inclusiv weekend-uri. Responsabilități: pregătirea și servirea produselor noastre delicioase, oferirea unui serviciu clienți excelent și menținerea curățeniei în jurul rulotei. Beneficii: mediu de lucru dinamic, training și posibilitatea de a câștiga experiență în domeniul serviciilor. Contactează-ne telefonic la numarul de telefon sau vizitează-ne la rulota Ice and Roll în Carrefour Brașov pe Calea București. Ajută-ne să ducem bucuria înghețatei mai aproape de inimile clienților noștri!
-
Cum poti castiga un venit suplimentar fara sa ai experienta? Care este scopul vietii tale? Sa muncesti pentru un salar si o pensie ? sau cauti o alternativa care sa iti completeze veniturile actuale? Cere detalii iar eu voi fi bucuroasa sa te ajut. Ai grija de sanatatea ta! Achizitioneaza remedii naturiste cu discount.Ai sansa sa cumperi produse la cel mai mic pret ,alaturandu-te comunitatii noastre. Cere detalii iar eu voi fi bucuroasa sa te ajut. https://www.shoplivegood.com/romaniucs
-
Angajam soferi pentru Uber si Bolt, cu masinile noastre, Dacii Logan cu gaz. Masini verificate periodic si fara defecte ascunse.
-
Firma de transport din Rm. Valcea angajeaza sofer profesionist camion prelata 40 t pentru trafic intern si international, tur-retur, categorie C+E, atestat ADR obligatoriu. Salariu motivant!!!
-
Angajăm conducători auto pe relația internațional tur-retur pentru mărfuri cu ADR. Obligatoriu atestat ADR! Relații la telefon
-
Ce veți face : - veți așeza marfa la raft - veți scana produsele puse pe bandă de către clienți și veți încasa contravaloarea lor. Ce așteptăm de la Dvs: -dinamism, seriozitate și plăcerea de a lucra cu oamenii într-o echipă devotată cu disponibilitate de lucru în 2 schimburi program de 8 h. Magazinul este situat in sectorul 6 str Apusului Nr 29. Pt mai multe relații și interviu vă așteptăm la adresa magazinului sau la nr de tel din anunt CE VĂ OFERIM : SALARIU FIX BONURI DE MASA BONUS DE PERFORMANTA DECONT TRANSPORT
-
Angajez sofer categoria CE pe comunitate, curse Spania-Italia, 3100 cu salariul de lei inclus. Se transporta marfuri generale la prelata. Contractul de munca este pe Romania. Mai multe detalii la tel sau pe whatsapp.
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 0 persoană care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 2300 lei Net la angajare, cu mărire salarială la 2500 lei Net la 2 luni de la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Aplicații la: Info:
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Firma autorizata , partener Uber,Bolt,Black Cab, angajam sofer, oferim autoturism la închiriere -Oferim suport pentru intreg procesul de angajare si obtinere ale actelor necesare,incluzand atestatul de sofer, copia conforma, ecusoanele, asigurarea pentru bagaje si calatori. -Costurile ce implica contractul de comodat, copia conforma si ecusoanele vor fi suportate de firma -Acte necesare pentru sofer: Cazier auto( fara incidente grave) Cazier judiciar fara inscrieri Carte de identitate Permis de conducere cat B -Conditii de angajare: varsta minima: 21 ani permis de conducere de minim 2 ani -Programul este flexibil, soferul avand libertatea sa isi aleaga singur orele de lucru. Nu se percepe niciun comision in cazul in care acesta nu lucreaza intr-o saptamana ( se face cerere pentru concediu fara plata) -Se face contract de munca pe 8 ore,costurile fiind suportate de sofer. Angajăm si șoferi cu autoturism propriu Plus alte avantaje pe care le vom discuta personal -Comisionul este de 8%incasari
-
Cautam persoane serioase cu experienta în construcții,construim case la cheie . Program 8 ore ,se lucrează în zona Pitești-Curtea de arges , salariul pornește de la 4000 lei și poate ajunge pana la 6000 lei în funcție de aptitudinile fiecăruia în parte . Detalii la !
-
Angajez soferi taxi in Timisoara, plan 100 lei/zi mai multe informatii la tel
-
Disponibil online
Soluții și servicii pentru dezvoltarea afacerilor în mediul digital
Serviciile noastre în continuă evoluție, obținem creșterea și consolidarea prezenței afacerilor online în patru pași simpli. Pentru Companiile Mici și Începutul Drumului: Primul Pas: Consultanță și Planificare Începem prin a vă asculta și a înțelege viziunea și obiectivele afacerii dumneavoastră. Oferim consultanță expertă pentru a vă ghida în alegerile potrivite pentru dezvoltarea digitală. Pasul doi: Dezvoltare Web și Mobile Creăm un website modern și atrăgător care reflectă identitatea și valorile afacerii dumneavoastră. Dezvoltăm o aplicație mobilă adaptată nevoilor și cerințelor specifice ale afacerii dumneavoastră. Pasul trei: Testare și Feedback Efectuăm teste riguroase pentru a ne asigura că soluțiile noastre sunt perfect funcționale și intuitive. Luăm în considerare feedback-ul dumneavoastră pentru a ne asigura că produsul final este exact ceea ce v-ați dorit. Pasul patru: Lansare și Suport Continuu Vă sprijinim în lansarea oficială a website-ului sau aplicației mobile. Oferim suport continuu și actualizări pentru a vă asigura că afacerea dumneavoastră rămâne la vârful tehnologiei. Pentru Companiile cu Website sau Aplicație Mobilă Existente: Primul pas: Audit și Evaluare Analizăm website-ul sau aplicația mobilă existentă pentru a identifica punctele tari și punctele slabe. Oferim o evaluare detaliată a performanței și a potențialului de îmbunătățire. Pasul doi: Soluții de Îmbunătățire și Actualizare Propunem soluții personalizate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și a crește conversiile. Actualizăm și optimizăm website-ul sau aplicația mobilă pentru a răspunde cerințelor și tendințelor actuale. Pasul trei: Strategii de Marketing Digital Dezvoltăm strategii de marketing digital adaptate nevoilor și obiectivelor dumneavoastră. Implementăm tactici eficiente pentru a crește vizibilitatea online și a atrage noi clienți. Pasul patru: Monitorizare și Optimizare Continuă Monitorizăm performanța și rezultatele campaniilor de marketing digital. Facem ajustări și optimizări continue pentru a asigura că obiectivele dumneavoastră sunt îndeplinite cu succes. Indiferent de stadiul în care se află afacerea dumneavoastră în lumea digitală, suntem aici pentru a vă oferi soluții personalizate și sprijin complet în călătoria dumneavoastră către succesul online!
-
Cautam o persoana serioasa pentru un magazin de cartier non stop din zona Tineretului Sector 4 Magazinul este destul de mic si nu necesita munca fizica si efort fizic , interacțiunea cu clientii este necesara Dorim o persoana dornica de colaborare pe termen lung Oferim facilitați si salariu atractiv Detalii la telefon Locatia este strada Baladei Sector 4
-
Angajam muncitori in constructii cu experienta. Experienta in reabilitari cladiri istorice constituie un avantaj. Angajarea se face in urma unui interviu fata in fata la unul din punctele de lucru din Timisoara. NU oferim cazare.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Dacă ești pasionat de cafea, îți plac provocările și interacțiunea constantă cu persoane noi te încarcă cu energie, atunci vrem sa te cunoaștem. Cerințe: - Disponibilitate pentru un loc de munca full time. - Experiența pe un post similar nu este necesară dar constituie un avantaj. - Bune abilitați de comunicare atât cu toți cei care ne trec pragul cât și în cadrul echipei. - O atitudine pozitivă și dorință de autoperfecționare. Responsabiltăți: - Asigurarea unui climat prietenos-profesionist în relația cu clienții și ceilalți membri ai echipei. - Prepararea si servirea produselor specifice la cele mai înalte standarde de calitate. - Însușirea tuturor caracteristicilor produselor din portofoliu și prezentarea acestora, într-o maniera profesionistă, cu scopul de a-i îndruma pe oaspeții noștri să facă cea mai potrivită alegere pentru ei. - Reaprovizionarea vitrinelor, a zonelor de prezentare și a spațiilor de lucru cu produsele și materialele necesare. - Igienizarea și întreținerea constantă a aparaturii și a zonelor de lucru. Beneficii: - Un mediu de lucru prietenos și oportunități de dezvoltare personală. - Contract de munca cu norma întreagă din prima zi de lucru. - Perioadă de training plătită. - Pachet salarial atractiv, creșteri graduale, protocol zilnic, posibilitatea de a obține bonusuri in funcție de vechime, experiență, realizări si target-uri atinse. - Programul de lucru 8 ore 5 zile pe săptămâna Pentru mai multe informațiile trimite-ne un CV sau apelează-ne la numărul de telefon din anunt. Anunțul este valabil pentru toată perioada în care poate fi accesat :D