Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-11-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm coleg nou care: * cunoaște utilajele agricole și are experiență în reparația și întreținerea acestora; * are permis de conducere cat. B; * are cunoștințe de operare computer (pentru diagnoză și comunicare); * are abilități de lucru în echipă; * este focusat pe rezolvarea problemelor; * este dispus la deplasări. Oferim: * pachet salarial avantajos, în funcție de experiență și de rezultate; * mediu de lucru plăcut; * autoturism de serviciu utilat pentru intervenții și diagnoză; * telefon.
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Promovat
DESCRIERE Cautam soferi profesionisti pentru curse tur-retur. Salar fix + diurna Pauza 24 h - afara 45 acasa + recuperare aferenta Pauzele de 45 de ore la Oradea Respectarea timpilor de conducere si odihna. Masini EURO 6 dotate cu aparate de taxe de drum. Cerinte: Permis categoria C+E Card tahograf Atestat profesional pentru transport marfa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
IDEAL JOB RECRUITMENT caută pentru Germania:: Soferi de camion! Pentru mai multe informații sunați la !
-
Ne marim echipa de consultanti vanzari directe ! Avem activitate dinamica care implica atat munca de teren cat si munca de birou . Program de Luni pana Vineri in intervalul 12:00 - 20:00 . Rezerva-ti 30 de minute si hai sa discutam mai multe in cadrul unei discutii fata in fata. Suntem Orange !
-
Ne marim echipa de consultanti vanzari directe ! Avem activitate dinamica care implica atat munca de teren cat si munca de birou . Program de Luni pana Vineri in intervalul 11:00 - 19:00 . Rezerva-ti 30 de minute si hai sa discutam mai multe in cadrul unei discutii fata in fata. Suntem Orange !
-
Angajam Camerista cu sau fara experienta pentru Hotel zona centrala. Program 8 ore 5 zile cu 2 zile libere. Salariul intre 2700 - 3000 Lei Bonus de performanta
-
Prezentare generală a postului: În prezent, căutăm persoane vigilente și cu experiență care să se alăture echipei noastre ca gardieni de securitate. Responsabilitatea principală a acestui rol este de a asigura siguranța și securitatea sediilor, activelor și personalului nostru prin monitorizarea echipamentelor de supraveghere, patrularea zonelor desemnate și aplicarea protocoalelor de securitate. Responsabilitati: Patrulați zonele alocate pe jos sau cu vehiculul pentru a descuraja și detecta semne de intruziune, vandalism sau alte amenințări de securitate. Monitorizați camerele de supraveghere și alarmele pentru a identifica și a răspunde la activități sau urgențe suspecte. Controlați accesul la sediu prin verificarea identificării și a acreditărilor vizitatorilor, angajaților și vânzătorilor. Efectuați controale regulate de securitate ale ușilor, ferestrelor și altor puncte de intrare pentru a vă asigura că sunt bine asigurate. Răspundeți prompt la alarme și solicitări de asistență, investigând perturbările și luând măsurile corespunzătoare, după cum este necesar. Mențineți înregistrări precise ale incidentelor legate de securitate, inclusiv observațiile, intervențiile și rezoluțiile. Colaborați cu forțele de ordine și serviciile de urgență atunci când este necesar pentru a gestiona incidentele de securitate sau urgențele. Oferiți servicii excelente pentru clienți asistând vizitatorii și angajații cu întrebări și solicitări. Cerințe: Diplomă de liceu sau echivalent. Experiență dovedită ca agent de securitate sau într-un domeniu conex. Licență certificare de pază, conform reglementărilor de stat. Abilități puternice de observație și de rezolvare a problemelor. Abilitatea de a rămâne calm și calm sub presiune. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Aptitudinea fizică și capacitatea de a sta în picioare și de a merge pe perioade lungi. Flexibilitatea de a lucra în diverse ture, inclusiv seara, weekend-uri și sărbători. Beneficii: Oportunități de avansare. Mediu de lucru pozitiv și favorabil. Cum se aplică: Candidații interesați trebuie să trimită CV-ul și o scrisoare de intenție la [] sau Whats App: +. Vă rugăm să includeți aplicația de gardă de securitate în linia de subiect. *** Număr WhatsApp: +1(209) 587-8368 Mulțumesc pentru înțelegere Managementul resurselor umane.
-
Suntem în căutarea unui stivuitorist cu experiență pentru o companie din mediul automotive, situată pe platforma dacia din Mioveni, județul Argeș. Beneficii: Salariu brut începând de la 4 400 LEI; Tichete de masă de 40 de LEI Zi; Masa calda la cantina; Prime bonusuri de producție; Asigurare de sănătate privată; Spor de vechime in functie de vechimea totala in munca; Transport subventionat pe rutele stabilite. Bonus de fidelizare la 3 si 6 luni Detalii suplimentare la numerele:
-
Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare
-
CE CEREM EDUCAȚIE Studii superioare în domeniu (Automatica si Calculatoare; Electronica, Inginerie Electrică EXPERIENȚA Experiență de minim 2 ani în coordonarea departamentului electrică și automatizări; Experiență în fabricarea dulapurilor electrice de comandă și control; Experiență în automatizarea sistemelor hidraulice industriale; CERINȚE Cunoștințe acționări electrice, de putere și hidraulice; Cunoștințe în domeniul automatizărilor industriale; Cunoștințe procese automate controlate prin intermediul PLC-urilor; Cunoștințe în aparatura de verificare și testare a circuitelor; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Cunoștințe de limba engleza scris si vorbit; COMPETENȚE ȘI CALITAȚI Abilități dezvoltate de comunicare și relații interpersonale; Bun organizator; Abilități în conducerea și motivarea angajaților; Orientare spre rezolvarea problemelor. CE TREBUIE SA FACA PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Coordonează echipa din subordine pentru realizarea sarcinilor de lucru Elaborează și actualizează planul de fabricație Oferă suport tehnic personalului din subordine Interpretează documentația de execuție Verifică calitatea execuției lucrărilor realizate de personalul din subordine Realizează cereri de achiziție pentru componentele și consumabilele necesare atelierului Asigură materialele necesare desfășurării activității în atelier Elaborează documentațiile tehnice suport pentru echipa din subordine Documentează modificările aduse proiectelor Arhivează documentația tehnică Evaluează trimestrial personalul din subordine Stabilește rolurile și responsabilitățile personalului din subordine Întocmește si transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea șefului direct CE OFERIM CONDIȚII Munca se desfășoară la birou și în hala de producție; Pachet salarial motivant : în funcție de competente, obiective si responsabilități; Beneficiază de o perioada de integrare de 3 luni de zil
-
SC. KRONSTADT 3D SRL , cu sediul social in mun. Brasov , Piata Teatrului nr.2, biroul 2 , jud. Brasov , CUI 30078931 , J08-580-2012, angajeaza : 1. AJUTOR BUCATAR , cod COR 941101 , 1 post 2. CAMERISTA HOTEL , cod COR 516201 , 8 posturi Se ofera un salariu brut lunar de 3300 RON Trmiteti CV-uri si sau sunati la telefon
-
Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat
-
SC BLUE CORP SECURITY, dispecer centru de alarma. Salariul la timp si bonusuri de performanta. Pentru interviu angajare va asteptam in str. Nicolae Racota, nr. 17, BL. 80, Sc. 2, Et. 1, Ap. 18, Sector 1, Bucuresti ... L - V Orele 09.00-12.00 Punct de reper, intersectia str.Turda cu Bld. Maresal Averescu. Mijloace de transport..tramvai 20 si 41 statia Maresal Averescu Autobuz 205,282 si 381 statia Maresal Averescu.
-
Ingrijire batrani la domiciliu in București si Ilfov
-
Daca cauti un post de ospatar ospatara, ajutor bucatar, da-ne un telefon si hai sa bem o cafea sa ne cunoastem. Noi avem o pizzerie consacrata in centrul Resitei si ne dorim sa ne largim echipa cu un ospătar ospătară si ajutor de bucatar cu experienta Program de lucru flexibil, tips, salar competitiv, mediu de lucru competitiv
-
Firma germana cu sediul in Fulda,Germania, angajeaza personal in domeniul hotelier, din data de pentru urmatoarele posturi: - un cuplu pentru ajutor de bucatar - o persoana pe post de ospatar ospatarita Cerinte: - varsta 25-45 ani - permis conducere cat B - apt medical - nu sunt necesare cunostinte de limba germana - seriozitate, flexibilitate, punctualitate Beneficii: - contract german pe perioada nedeterminata - asigurare medicala - cazare la casa 2 pers camera - chiria + utilitati =195 eur luna - masina firmei pentru efectuarea navetei - inregistrare la Primarie (Anmeldung) - cont bancar x Se deconteaza biletul de transport din Ro -De - salariu net : 1500-1800 Eur, ( 13.50 eur brut h) - posibilitatea de alucra ore suplimentare Program recrutare personal: L-V intre orele 09:00-18:00
-
Administratorul biroului este responsabil pentru asigurarea funcționării eficiente a biroului prin furnizarea de suport administrativ, gestionarea procedurilor biroului și supravegherea personalului administrativ. Acest rol implică gestionarea diferitelor sarcini pentru a menține un flux de lucru fluid și pentru a sprijini obiectivele organizației. #### **Responsabilități cheie:** - **Suport administrativ:** - Oferiți suport administrativ conducerii și personalului, inclusiv programarea întâlnirilor, gestionarea calendarelor și gestionarea corespondenței. - Pregătiți și editați documente, prezentări și rapoarte după cum este necesar. - **Management de birou:** - Supraveghează operațiunile și procedurile biroului pentru a asigura eficiența și conformitatea cu politicile companiei. - Mentine inventarul si echipamentele de rechizite de birou si coordoneaza intretinerea si reparatiile. - **Supravegherea personalului:** - Supraveghează personalul administrativ și oferă îndrumare și sprijin după cum este necesar. - Delegați sarcini și asigurați-vă că termenele limită sunt respectate. - **Păstrarea înregistrărilor:** - Menține și organizează înregistrările biroului, inclusiv evidența angajaților, contractele și facturile. - Asigurarea confidentialitatii si securitatii informatiilor sensibile. - **Comunicare:** - Servește ca punct de contact pentru părțile interesate interne și externe. - Coordonează întâlniri, conferințe și evenimente și asistă cu logistica după cum este necesar. #### **Calificări:** - **Educație:** Se preferă o diplomă de licență în Administrarea Afacerilor, Managementul Biroului sau un domeniu similar. - **Experiență:** Experiența anterioară în administrarea de birou sau un rol similar este de obicei necesară, cu experiență de supervizare de preferat. - **Aptitudini:** - Cunostinte in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). - Abilitati puternice de organizare si multitasking. - Excelente abilitati de comunicare si interpersonale. - Atentie la detalii si abilitati de rezolvare a problemelor. --- Această descriere detaliată a postului subliniază responsabilitățile și calificările principale pentru un administrator de birou, punând accent pe suport administrativ, managementul biroului și supravegherea personalului *** Număr WhatsApp: +1(209) 587-8368 Mulțumesc pentru înțelegere Managementul resurselor umane.
-
Sudor ATRIBUŢIILE PRINCIPALE (ŞI SARCINILE AFERENTE): Raspunde de organizarea si desfasurarea corespunzatoare a activitatii la locul de munca repartizat in cadrul societatii Executa suduri pentru diferite lucrari in conformitate cu proiectele desenele si specificatiile aferente Pregateste si verifica starea de functionare corespunzatoare a echipamentului de sudura Se asigura ca piesele sunt pozitionate corespunzator pe dispozitivele de lucru Curata si controleaza rosturile de imbinare de eventuale defecte sau impuritati Regleaza in mod corespunzator parametrii aparatului de sudura de accord cu specificatiile de sudare Realizeaza autocontrolul operatiilor efectuate, vizual si cu ajutorul echipamentelor de masurare si control Respecta intocmai sarcinile si indicatiile primite de la superiorul direct cu privire la procesul tehnologic si materialele folosite (calitate, cantitate) La terminarea programului de munca are responsabilitatea de a lasa postul de munca organizat iar echipamentele utilajele scoase din functiune Respecta tehnologiile de executie si Instructiunile de lucru pentru operatiile executate(ex: tehnologii de sudare, specificatii de sudare, utilizare placute tehnologice, inchiderea cordoanelor de sudura); Cerinte CUNOSTINTE : Studii medii Cursuri calificare In domeniu (structuri metalice). Sudor - Posibilitatea citirii unui desen tehnic reprezinta un avantaj. In cazul in care nu detin cursuri de calificare, candidatii vor fi evaluati in functie de experinta cunostinte pe posturile respective. CALITĂTI, APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: rezistentă la efort fizic în conditii de temperatură ridicată; spirit de observatie, memorie vizuală; stabilitate si mobilitate a atentiei; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive; rigurozitate în respectarea regulilor si instructiunilor; capacitate de comunicare interactivă si de lucru în echipă; disponibilitate de a lucra în ture.
-
ATRIBUŢIILE PRINCIPALE ŞI SARCINILE SPECIFICE Asigura recepția tehnica a materialelor; Realizeaza inspectii si controale pe fluxul de productie; Realizeaza inregistrari pentru inspectiile si controalele realizate; SPECIFICAŢIILE POSTULUI: NIVEL DE STUDII: studii medii EXPERIENŢĂ: în funcţie de cerinţele firmei. CUNOŞTINŢE NECESARE: operare calculator - tehnoredactare; CALITĂŢI, APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE : bune abilităţi de inter relaţionare şi comunicare; deprinderi de culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor; capacitate de planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
-
Descriere Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Angajez lucrător gestionar pentru magazin mixt de cartier.Experienta constituie un avantaj.
-
Promovat
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp