Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-11-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Descrierea ofertei Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie (de la 14 brut ora) Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă NB-ne gasiti si pe whatsapp la nr indicat in caseta corespunzatoare
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate Comerciala cauta sa angajeze Electrician / Automatist, cu sau fara experienta. Nu este obligatorie experienta relevanta. Experienta relevanta va fi apreciata prin cuantum salarial suplimentar. Vor fi acoperite, partial sau integral, urmatoarele activitati: - Realizare cablari electrice pentru Centrale Termice si Centrale Tratare Aer - Montaj diferite echipamente de automatizare - Programare controllere si interfete SCADA de automatizare Candidatul poate fi si student / student Master / proaspat absolvent Este necesara disponibilitatea pentru deplasari in tara (25% din timp) Carnet conducere auto va fi apreciat in plus
-
Descriere Societate comerciala SC QUICK BUILDERS SRL, cu sediul in Sat Miroslava, Str. Prof. Anton Nitu, Nr. 7, angajeaza un numar de 25 de muncitori calificati si necalificati in domeniul constructiilor. Se asigura: * cazare * asigurare privata de sanatate * salariul incepe de la 3150 RON net * contract de munca pe o perioada nedeterminata Limba straina - Limba engleza Studii gimnaziale Persoana de contact: Ciobanu Elena
-
angajez personal calificat sau necalificat fara limita de vârstă pentru prepararea produselor proaspete de patiserie, program de lucru 8h pe zi de luni până vineri ,inf suplimentare la telefon
-
Sofer 3.5 tone 1600-2100 e ARGES ANGAJAM SOFER TUR RETUR -SEMI COMUNITATE - COMUNITATE EXTERN EXPERIENT MINIM 6 LUNI PE TRANSPORT TUR/RETUR SAU COMUNITATE Pe ruta Romania - GERMANIA - AUSTRIA - FRANTA -ELVETIA - ROMANIA -SPANIA PORTUGALIA( MAI MULT PERIOADA DE VARA) CONTRACTE DE SEMI COMUNITATE MINIM 2 SAPTAMANI JUMATE se ofera avans de cursa plus plata la saptamana (diurna) Avem nevoie de persoane cu capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu un nivel de educatie bine insusi, abilitate de a invata lucruri noi Este necesar cazier judiciar Se cere si se ofera seriozitate. Se cere experienta minim 1 an pe comunitate. Se cer cunostinte de utilizare GPS, Smartphone Se cer cunostinte minime de limba engleza sau germana Soferul trebuie sa aive domicilul de preferat in jud Arges sau in raza de 100 km Pentru Salarizare se poate opta mai multe detali la telefon
-
Cautam sofer personal garda de corp, disponibilitate la program prelungit, cu resedinta in Sector 1 Bucuresti, zona Floreasca Damaroaia Cautam o persoana atletica, serioasa, punctuala, atenta la detalii, posesor permis de conducere, fost cadru militar. Astept Cv pe email sau whatsapp: sau
-
Conditii minime cunostinte program Smart Bill - avansat cunostinte program x-cel - avansat contabilitate primara relatie cu platformele online ale Primariilor din tara si din Bucuresti rog seriozitate
-
Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub
-
Angajam Tehnician IT cu experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Suntem o companie IT în plină expansiune și căutăm un nou coleg pentru a ne ajuta să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate clienților noștri. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice, atunci te încurajăm să aplici pentru poziția noastră de Tehnician IT. Cerințe: Experiență demonstrată în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Cunoștințe temeinice de hardware și software. Abilitatea de a lucra eficient și de a rezolva probleme tehnice complexe. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Responsabilități: Repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice. Comunicarea cu clienții și oferirea de soluții rapide și eficiente. Identificarea problemelor comune și dezvoltarea de soluții preventive. Beneficii: Salariu atractiv și pachet de beneficii competitive. Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei. Lucrul într-un mediu plăcut, într-o echipă de profesioniști pasionați de tehnologie. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și aveți experiența și cunoștințele necesare pentru a fi un Tehnician IT de succes, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă prezentare despre dvs. Vă mulțumim!
-
Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Prepararea cafelei este cel mai bun moment pentru a-ti incepe o noua zi? Atunci aplica pentru pozitia de Barista la McCafé si imparte mii de zambete oamenilor din jurul tau in timp ce le oferi energia de dimineata. Despre tine: Minim studii medii finalizate; Orientat către satisfacerea clienților; Ai o atitudine proactiva si esti orientat spre rezultate; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie. Ce vei face? Prepari bauturile preferate pe baza de cafea, la cele mai inalte standarde de calitate; Asiguri satisfacerea clientilor prin oferirea unei experiente deosebite in cadrul McCafé; Acumuleazi permanent noi cunostinte si iti dezvolti abilitati de lucru prin programele interne de training. Asigură prezentarea estetică a produselor (în vitrină/display); Beneficii: Pachet salarial atractiv 2949 RON la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix ,tichete de masa in valoare de 30 Lei /zi lucrata, Bonus 15% din salariu proporțional cu orele lucrate la îndeplinirea obiectivelor de echipa trasate ) Abonament medical și acces la telemedicină Studenții beneficiaza de Bonus lunar de 250 lei proporțional cu orele lucrate . Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Hai sa fii parte din cea mai experimentata echipa din Romania! Dacă ești o persoană responsabilă, organizată, cu abilitați de comunicare (în limba română și engleză) și lucru în echipă, atunci ai putea fi candidatul potrivit pentru acest post. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu medical modern și bine echipat Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a contribui la îmbunătățirea sănătății pacienților Atribuții: Asistența medicului stomatolog în timpul consultațiilor și intervențiilor stomatologice Pregătirea materialelor și instrumentelor necesare Efectuarea procedurilor de igienizare și sterilizare a echipamentelor și a suprafețelor din cabinet Asigurarea unei comunicări eficiente cu pacienții Dacă îți dorești să te alături echipei noastre, așteptăm cu nerăbdare CV-ul tău!
-
Caut bărbat pentru lucru în fermă mică, lângă Cluj. Ofer cazare, masă, salariu.
-
Hotel Iasicon Lacu Roșu angajează ospătar(iță), camerista, ajutor bucătar. Salariu brut 4500 lei, bonuri de masa, cazare. CV uri pe sau la Nr. WhatsApp .
-
BADR URB Rulmenţi S.A., cu sediul în Braşov, str. Zizinului nr. 111, angajează TEHNICIAN CONTROL CALITATE. Cerințe: - Absolvent studii medii profil tehnic - Cunoștințe tehnice despre rulmenți constituie avantaj - Abilități pentru utilizarea instrumentelor de măsura și control - Experiență pe un post similar - minim 1 an - Persoană proactivă, cu inițiativă și cu bune abilitați de comunicare, spirit de observație, atenție la detalii Responsabilități: - Verifica calitatea rulmenților - Efectuează verificări calitative în conformitate cu Regulamentul de recepţie și a cerințelor de calitate - Întocmeşte declaraţii de conformitate şi garanţie
-
contabilitate primara relatie cu Plaformele Primariilor cunostinte program Smart Bill x-cel avansat seriozitate
-
ANGAJAM CURIERI LIVRATORI pentru Bucuresti. PART-TIME FULL-TIME. LIVRATOR cu masina proprie, bicicleta, scuter, electric colaborare pentru livrare la domiciliu. Ce oferim: - un venit stabil in conditii avantajoase cu: CONTRACT LEGAL sau CONTRACT DE COLABORARE BONUS SAPTAMANAL IN FUNCTIE DE NUMARUL COMENZILOR LIVRATE; BONUS 300 ron PENTRU ADUCERE COLEG NOU IN FLOTA; BONUS FIDELIZARE 500 ron DUPA 3 LUNI DE LA ANGAJARE Plata se face saptamanal. Se opreste un comision plus contributia pentru stat. Iti oferim: - un mediu de lucru dinamic; - un job stabil si fara superiori - suport constant.
-
BADR URB Rulmenţi S.A., cu sediul în Braşov, str. Zizinului nr. 111, angajează muncitor necalificat calificat pentru manipulare marfa, intretinere, depozitare si ambalare. Cv-urile se pot depune și personal, la Secretariat, la adresa de mai sus, intre orele 8:00-16:00.
-
DE VANZARE Accesorii salon infrumusetare Accesoriile sunt noi, nefolosite, se vând la întreg pachetul. Accesoriile sunt ideale pentru a deschide un salon complet utilat. Preț 21600 Euro Neg.
-
Patiseria Clasic (Arad, str Voinicilor) caută patiseră cu experiență. Mai multe detalii la
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de MANIPULANT MĂRFURI Locație: Iași - Popricani Program de lucru: Luni - Vineri, 2 schimburi (06: ) Nr. poziții vacante: 3 Descrierea contextului general al rolului: Gestionarea stocului de marfă, menţinerea acestuia în condiţii standard de igienă, calitate, ambalare, termen de valabilitate. Pregătirea necesară postului: - studii generale; - rezistență la efort fizic prelungit și o bună condiție fizică; - reziliență psihică în situații de stres; - atitudine orientată spre rezolvarea de probleme; - atenție sporită la detalii și meticulozitate; - abilități de operare cu diverse baze de date și fișe de produs; - gestionare eficientă a timpului; - abilități matematice; - abilități de comunicare orală și scrisă; - capacitate de a lucra în echipă; - abilitatea de a lucra la înălțime, pe scară sau diferite platforme asigurate. Responsabilități: - pregătește comenzile conform facturilor; - așează marfa în depozit în funcție de data expirării, respectând principiul FIFO (First In, First Out); - menține curățenia zilnică în depozit; - descarcă marfa de la furnizori, respectând indicațiile date de superiori; - execută calitativ și la termen sarcinile de serviciu în vederea atingerii obiectivelor stabilite de conducerea companiei; - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecție a Muncii și PSI; - menține la standardele unei bune funcționări, aparatele și echipamentele din dotare; - execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal. Beneficii: - buget salarial cuprins între 2500 - 3000 lei net lună; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Disclaimer: Train2Perform este o companie nationala, specializata in furnizarea de solutii integrate si personalizate de Resurse Umane pentru companii si persoane fizice in vederea optimizarii relatiilor interumane, acoperind urmatoarele domenii: recrutare si selectie de personal, programe de formare și dezvoltare, management strategic al resurselor umane.
-