Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-12-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bringo caută picker (operator colectare produse) dedicat pentru magazinul Auchan. Locație centrală. Dacă te consideri o persoana punctuală , serioasă, organizata și atenta de detalii , te așteptam la un interviu. Salariu 3000 de lei net.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; - Comunica catre seful de coloana catre directorul de transporturi orice neregula constatata; - Completeaza inainte de plecarea in cursa diagrama tahograf si formularul tipizat de foaie de parcurs, apoi le preda directorului de transporturi in prima zi lucratoare a lunii urmatoare; - Preda catre directorul de transport scrisorile de transport dupa fiecare transport efectuat; - Urmareste intervalele de revizie tehnica si pe cele de inspectie periodica la autovehiculul din dotare si la utilajul montat pe sasiu (daca e cazul). - Inlocuieste un coleg in perioada concediilor. CERINTE - Permis de conducere categoria B; - Prezinta avantaj experienta de minim 3 ani in domeniul distributiei, precum si 3 ani experienta in a conduce o masina de marfa; - Studii medii constituie avantaj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Fildo Starcons SRL recrutează in vederea angajării instalator pe urmatoarele domenii: instalatii termice si sanitare, instalatii electrice. Cerinte: - experienta scoala diploma - capacitate de a lucra eficient in echipa - atent la detalii - constituie avantaj experienta de lucru in domeniu. - avantaj permis de conducere Oferim: - contract individual de munca - salariu atractiv - posibilitatea de avansare
-
Societate transport angajeaza soferi profesionisti cu experienta pe intern, se lucreaza pe cap tractor + semiremorca prelata. Se lucreaza doar in program, in weekend se face pauza acasa. Curse BR GL -> Ro -> BR GL Necesar atestate marfa+adr colete, cartela tahograf. Salariu atractiv!!! Pentru angajare va rog trimiteti CV pe whatsapp sau pe email
-
Aveuro International SRL angajeaza electrician auto. Locatia job-ului este in Campina. Programul de lucru 08.00-16.15. Candidatul ideal Calificare profesionala pentru acest domeniu; Cunostinte limba engleza constituie un avantaj; Descrierea jobului Montaj sistem electric auto pentru caroseriile produse Diagnosticarea disfuncționalităților sistemului electric Controlul final la terminarea ciclului de reparatie pentru a te asigura de calitatea serviciilor Testarea diferitelor componente electrice Beneficii: Pachet salarial; Tichete de masa; Transportul decontat salariatilor din afara localitatii Campina.
-
CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE E-MAIL Nivelul carierei Middle (2-5 ani) Tip job Full time Anunt ce permite munca la distanta Limbi vorbite engleză constituie un avantaj Adresa Constanta Recrutez candidati dispusi sa se relocheze Da Posturi disponibile 10 Salariu : Pachet salarial atractiv, cazare, masa si transport Rolul tau in companie o intocmirea necesarului de materiale si echipamente; o efectuarea de cablaje si montarea echipamentelor electrice si automate; o instalarea, programarea si PIF uri a echipamentelor electrice si automate; o mentinerea in buna functionare a echipamentelor electrice si automate prin efectuarea de verificari periodice; o intocmirea documentelor specifice, procese verbale, fise de interventie, jurnale de service, etc. Profilul tau o Experienta anterioara de minimum trei ani in instalare si service instalatii electrice joasa tensiune pentru constructii civile si industriale (montare corpuri de iluminat, montare doze de conexiuni si de aparataj electric, montare tablouri electrice, montare tuburi PVC, pat de cabluri, conductori de impamantare, sistem paratrasnet, remediere instalatii electrice) si automatizari electrice. o Executa probe si verificari la aparatajul electric si accesorii; o Absolvent de scoala profesionala sau studii tehnice. Specializare: electrician, energetic, telecomunicatii; o Autorizatie ANRE constituie avantaj, dar nu este obligatorie o Abilitati de organizare, responsabilitate, punctualitate, atentie distributiva si initiativa; o Meticulozitate, atentie la detaliu, acuratete si lucru eficient in echipa; o Sa fie serios, responsabil si sa respecte standardele de lucru; o Sa dispuna de o buna capacitate de organizare, invatare si adaptare; o Apt pentru lucru la înălțime. Ce iti oferim o Salariu competitiv, la nivelul celor mai bune companii din piata romaneasca de profil; o Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata; o Bonus pentru realizari personale deosebite (proiecte speciale, certificari si specializari avansate); o Program flexibil de lucru; o Training, formare continua in pas cu evolutia sistemelor pe care le instalam si a tehnologiilor pe care le promovam; o Avansare rapida in functie de competentele tale si implicarea in activitatea companiei.
-
Societatea ELBI ELECTRIC & LIGHTING SRL, CUI RO 17412685, angajeaza Manipulant Marfuri: Atributii Pregatire comenzi de livrare catre clienti Aranjare marfuri la raft si operatiuni de intretinere Pregatire colete pentru livrare Cerinte Perseverenta Spirit de echipa Ce oferim Pachet salarial atractiv: Posibilitate de promovare in echipa de Vanzari Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica Programul de lucru este de 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri: - 08:30-17:00 (30 minute pauza de masa) Contract pe perioada nedeterminata; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati.
-
-
SC THINK REALITY SRL, angajazeaza fata in domeniu , Street Food dorohoi
-
Societate serioasa cautam muncitori cu sau fara experienta pentru constructii. Nu ezitati sa ne contactați.
-
LOCURI DE MUNCA IN GERMANIA, POST CA NECALIFICAT IN ABATOR. COMISION 0 ,AJUTAM CU TRANSPORTUL PANA LA PRIMUL SALARIU Firma Germana angajează persoane că necalificați pentru lucru în abator. Contract de munca direct cu fabrica. Angajam doar persoane serioase (bărbați, femei, cupluri), pentru a lucra în Germania, in industria cărnii, la abator pe sectii de manipulare, prelucrare și împachetatre carne si produse din carne Se lucrează 8 ore in doua schimburi, cu posibilitatea de a se face ore suplimentare plătite. Nu este necesara experiența și nici cunoașterea limbii germane. NU se percepe niciun comision de angajare. SE OFERĂ: - contract de muncă încheiat direct cu angajatorul in Germania - asigurare medicala - cazare in condiții decente(camere de 2 persoane) - concediu platit, 2 zile luna lucrata - alocație pentru copiii minori - instruire și formare profesionala la locul de munca - se asigura gratuit echipament de lucru Firma se ocupa de toate actele necesare angajării. CERINȚE: - seriozitate - punctualitate - persoane fără cazier juridic - limita de vârstă 18-55 ani. Se asigura transportul Romania-Germania, cu posibilitatea de a opri costul transportului din primul salariu. Plecări săptămânale din: Brașov, Sibiu, Deva, Timișoara, Arad. Cătălin
-
Societate Comerciala angajeaza vanzator magazin alimentar situat, program 8h zi
-
1. SCOP Menține baza de date cu ofertele grupului, ce includ real estate, artă și alte produse de lux, pregătește prezentări adecvate fiecărei categorii, organizează și conduce întâlnirile cu potențiali clienți în vederea vânzării, coordonează și sau pregătește documentația conexă vânzării, centralizează toate informațiile legate de interacțiunile cu clienții, indiferent de modul de comunicare (întâlniri fizice, conversații telefonice, mesaje, etc. ). Urmărește constant, prin acțiuni specifice postului, extinderea bazei de clienți. Susține activitățile echipei de management, fluidizând sarcinile zilnice administrative și participă la întruniri, conferințe și alte evenimente profesionale conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici. Principalele responsabilități includ: Organizarea arhivei clienților, întocmirea profilului de client și menținerea comunicării periodice cu aceștia, spre obținerea de feedback și prezentare de noi produse din portofoliul grupului; Organizarea prezentărilor produselor și serviciilor grupului - sub formă de documente PDF, newsletter, broșuri, etc. - alături de echipa de management și de echipa de design grafic; Documentare în vederea unei bune contextualizări a produsului propus (revizuiește și construiește analize de piață, identifică avantaje competitive pentru produsele grupului, realizează studii comparative de preț, etc.); Pregătește și urmărește toata documentația specifică vânzării, în coordonare cu echipa de management și cu echipa juridica a grupului. Construiește un profil, documentat in scris, al clientului în urma conversațiilor cu acesta, spre recomandarea de noi produse pretabile interesului lui ei și optimizarea plajei de oferte a grupului; Organizează și conduce întâlniri cu potențiali clienți; Identifică noi clienți și nișe de vânzare a produselor si serviciilor grupului; Participă la întruniri profesionale sub indurarea echipei de management; Monitorizează imaginea publica a produselor și serviciilor grupului, incluzând canale media clasice și social media și aduce în atenția managementului eventuale discrepanțe față de mesajul agreat intern. Elaborează, la cererea echipei de management, materiale de susținere a vânzărilor, în format scris si digital, prezentări, minute, etc; Asigură și monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințat să lucreze sau pe care le ia la cunoștință prin natura activității, incluzând dar nelimitându-se la: cifre de afaceri informații contabile ale grupului ce și sau firmelor componente, proiecții, planuri de viitor și strategie, dinamica organizatorica internă, etc. Menține evidența tuturor cheltuielilor făcute în numele firmei, cu aprobarea echipei de management și transmite toate facturile și sau alte documente pertinente departamentului contabil al grupului; Caută modalități adecvate, etice și legale de a crește profitabilitatea companiei, de a asigura transparența și de a eficientiza practicile de lucru. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Studii universitare în discipline umaniste sau economice; Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele grupului; limba engleza obligatorie; avantaj pentru cunoștințe de limba spaniola; Comportament și ținută profesională în birou și în oricare loc extern în care se prezintă în numele companiei; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau demonstrarea cunoștințelor teoretice necesare îndeplinirii sarcinilor; Seriozitate, perseverență, dorință de evoluție profesională și dobândirea de noi competențe. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare elevată, politicoasă - formă scrisă orală, în română și în limbile străine cerute de natura funcției; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza în context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile și de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare și profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei; Atenție la detalii; Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale. 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată 40 ore săptămână 10:00-19:00 , incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile posibile cu consultarea, în prealabil, a echipei de management. Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de management.
-
Sziasztok, 2 gyermek (3 es 10 ev) gondozására keresünk szorgalmas, komoly és gyakorlattal rendelkező dadust. Rugalmas időbeosztás, 4-8 óra, Marasti gödör környéke. További információért keress minket privátban. Buna ziua, cautam o bona harnica, serioasa si cu experienta pentru a avea grija de 2 copii (3-10 ani). Program flexibil, 4 - 8 ore, zona Marasti groapa. Pentru informatii va rugam sa ne contactati in privat.
-
Angajăm fată cu experiență la spălătorie auto în Ploiești se oferă salariu incepand cu 2300 lei net,echipament de lucru si un mediu placut plus prime zilnice și lunare în funcție de abilitățile fiecăruia
-
CSGAUTO.RO ANGAJAZA MECANICI AUTO SI ELECTRICIENI CU EXPERIENTA. SALARIZERE MOTIVANTA 3000 LEI + COMISION DIN LUCRARI + CARTE DE MUNCA+ BONURI DE MASA
-
Oportunitate de munca la atelierul IORGONI! Descrierea firmei: IORGONI este un brand Romanesc ce realizeaza tinute in serie limitata si tinute pe conceptul Made to Measure, un brand premium ce se concentreaza pe calitatea articolelor ce le realizeaza. Descrierea postului: ne orientam sa aducem in echipa confectioneri(e)/croitori/croitorese cu minim 2 ani experienta, atenti la detalii ce doresc sa activeze si sa genereze o colaboare pe termen lung. Activitatea principala consta in abilitatea de a coase la masina liniara, cunostinte suplimentare constituie un plus la angajare. Pachetul salarial e definit de cunostintele si experienta candidatului, suplimentar oferim tichete de masa si bonusuri in functie de performante. Punct de lucru: Arad. Programul de lucru: de la ora 08:00-16:30, cu jumatate de ora pauza de masa.
-
Suntem în căutarea unui șofer profesionist Categoria D pentru a se alătura echipei noastre în dezvoltare. Cerințe: Experiență necesară autocar -autobuz Disponibilitate pentru curse tip convenții -turistice Experiență în domeniul transportului de persoane (avantaj) Responsabilitate, hărnicie și onestitate Atestat și card tahograf Oferim: Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Jobul este full time. Detalii suplimentare disponibile la numărul de telefon:
-
Caut in regim intern, doamna fara obligatii, pentru ingrijire batrana bolnava de Parkinson cu usoara dementa. Persoana se deplaseaza cu cadrul, are nevoie de ingrijire corporala, gatit si menaj usor. Locuieste la curte, cu toate conditiile, in Bucuresti sectorul 2.
-
Firma de amenajare peisagistica angajeaza Ingineri Horticultori, cu carnet de sofer categoria B, cu domiciliu in Bucuresti. Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV la adresa de e-mail: sau pe whatsapp la nr. de tel :
-
Societatea noastra cauta colaboratori, agenti de vanzari pentru produse din domeniul medical. Activitatea se va desfasura in proportie de 10 % birou - sedinte de marketing si management, restul de 90% se va desfasura asa cum va considera angajatul sau colaboratorul. Procentul din vanzari este unul considerabil. Anuntul vizeaza inclusiv persoane fara experienta.
-
Angajam personal fete/femei pe postul de ambalator manual in fabrica de productie pahare din carton,in judet Ilfov Oras Voluntari. Program L-V : Salariu 2500 net