Specialist vânzări produse de lux
Specificații
Descriere
1. SCOP
Menține baza de date cu ofertele grupului, ce includ real estate, artă și alte produse de lux, pregătește prezentări adecvate fiecărei categorii, organizează și conduce întâlnirile cu potențiali clienți în vederea vânzării, coordonează și sau pregătește documentația conexă vânzării, centralizează toate informațiile legate de interacțiunile cu clienții, indiferent de modul de comunicare (întâlniri fizice, conversații telefonice, mesaje, etc. ). Urmărește constant, prin acțiuni specifice postului, extinderea bazei de clienți.
Susține activitățile echipei de management, fluidizând sarcinile zilnice administrative și participă la întruniri, conferințe și alte evenimente profesionale conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici.
Principalele responsabilități includ:
Organizarea arhivei clienților, întocmirea profilului de client și menținerea comunicării periodice cu aceștia, spre obținerea de feedback și prezentare de noi produse din portofoliul grupului;
Organizarea prezentărilor produselor și serviciilor grupului - sub formă de documente PDF, newsletter, broșuri, etc. - alături de echipa de management și de echipa de design grafic;
Documentare în vederea unei bune contextualizări a produsului propus (revizuiește și construiește analize de piață, identifică avantaje competitive pentru produsele grupului, realizează studii comparative de preț, etc.);
Pregătește și urmărește toata documentația specifică vânzării, în coordonare cu echipa de management și cu echipa juridica a grupului.
Construiește un profil, documentat in scris, al clientului în urma conversațiilor cu acesta, spre recomandarea de noi produse pretabile interesului lui ei și optimizarea plajei de oferte a grupului;
Organizează și conduce întâlniri cu potențiali clienți;
Identifică noi clienți și nișe de vânzare a produselor si serviciilor grupului;
Participă la întruniri profesionale sub indurarea echipei de management;
Monitorizează imaginea publica a produselor și serviciilor grupului, incluzând canale media clasice și social media și aduce în atenția managementului eventuale discrepanțe față de mesajul agreat intern.
Elaborează, la cererea echipei de management, materiale de susținere a vânzărilor, în format scris si digital, prezentări, minute, etc;
Asigură și monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințat să lucreze sau pe care le ia la cunoștință prin natura activității, incluzând dar nelimitându-se la: cifre de afaceri informații contabile ale grupului ce și sau firmelor componente, proiecții, planuri de viitor și strategie, dinamica organizatorica internă, etc.
Menține evidența tuturor cheltuielilor făcute în numele firmei, cu aprobarea echipei de management și transmite toate facturile și sau alte documente pertinente departamentului contabil al grupului;
Caută modalități adecvate, etice și legale de a crește profitabilitatea companiei, de a asigura transparența și de a eficientiza practicile de lucru.
2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME):
Studii universitare în discipline umaniste sau economice;
Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele grupului; limba engleza obligatorie; avantaj pentru cunoștințe de limba spaniola;
Comportament și ținută profesională în birou și în oricare loc extern în care se prezintă în numele companiei;
Experiență anterioară într-o poziție similara și sau demonstrarea cunoștințelor teoretice necesare îndeplinirii sarcinilor;
Seriozitate, perseverență, dorință de evoluție profesională și dobândirea de noi competențe.
3. COMPETENȚE NECESARE:
Exprimare elevată, politicoasă - formă scrisă orală, în română și în limbile străine cerute de natura funcției;
Cunoștințe de operare computer (programe Office):
Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza în context;
Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite;
Abilitate de a sintetiza informațiile și de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare și profitabile;
Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei;
Atenție la detalii;
Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale.
4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM
Disponibilitate imediată
40 ore săptămână 10:00-19:00 , incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile posibile cu consultarea, în prealabil, a echipei de management.
Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de management.
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!