Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-0-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Civitas PSG ANGAJEAZA Agenti de Securitate pentru CAMERON CAMPINA! AGENTI DE SECURITATE CONDITII: CUNOSTINTE MINIME OPERARE P.C. ( WORD,EXCEL,OUTLOOK ) SE OFERA: SALARIU MOTIVANT SI TICHETE MASA. C.V.uriele se pot depune direct la obiectivul Cameron Campina ( in portile de acces nr 1(STR. ORIZONTULUI) si nr.2 (STR. B.P. HASDEU) sau prin mesaj ori apel la acest anunt
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Promovat
Angajam Mecanic la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - studii medii - cunostinte de mecanica - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - capacitatea de a diagnostica și remedia defecțiunile echipamentelor RESPONSABILITATI: - asigura buna funcționare a utilajelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm Electrician cu plecare în Belgia din Brașov Se asigură: - cazare; - transport; - plata utilităților; - asigurare medicală; - salariu motivant. Se cere: - Expereință în domeniu; - Cunoștințe în instalații electrice. Pentru mai multe detalii, puteți să ne contactați pe numărul de telefon sau să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe adresa de gmail:
-
ANGAJĂM PERSOANE DIN BRAȘOV CU PLECARE ÎN BELGIA Se asigură: - Cazare; - Transport; - Asigurare medicală; - Plată utilităților; Ca și cerințe, se cer: - Cunoștințe medii de limbă engleză; - Permis de conducere - opțional. Pentru mai multe detalii, puteți să ne contactați pe numărul de telefon sau să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe adresa de gmail:
-
Angajăm în Brașov - Controlor Calitate Cerințe: - Cunoștințe de desen tehnic; - Cunoștințe în utilizarea instrumentelor de măsurare (micrometru, alezometru, șubler); - Urmărirea și verificarea tuturor condițiilor de calitate ale pieselor; - O bună capacitate de organizare și atenție la detalii; - Disponibilitate de a lucra în trei schimburi. Beneficii: - transport asigurat; - tichete de masă în valoare de 30 de lei; - prime de randament; - prime de fidelitate; - Card Medlife.
-
Sc angajam jurist ,designer de interior , Ag Vanzari , administrator imobil domeniu activitate Constructii ,turism , administrare ,imobiliare Obligatoriu permis conducere cât B Obligatoriu experiența minim 3 ani in domeniu juridic sau Vanzari Obligatoriu competente digitale se ofera si bonusuri pt obiective realizare
-
Angajam administrator imobil întreținere și Pt Constructii -mester, dulgher, zidar, finisori de preferat cu experiența in străinătate. Constituie avantaj deținerea permisului de conducere cat. B. Începere imediată, oferim continuitate. Nu se acceptă băutura pe șantier. Salariu in funcție de experiență, se stabilește în urma interviului. Persoana de contact George
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Angajez muncitori in legumicultura. doamne , domni ,,cupluri .nu ne deranjează daca aveti si un copil .ca si activitate avem urmatoarele operatiuni..( plantat , palisat , copilit , stimulat , defoliat , recoltat )se lucrează tot timpul anului. in solarii încălzite .se plateste de la 20 roni la 30 roni pe ora în funcție de experienta.si desteritatea fiecare. se poate munci intre 8 ore si 15 ore pe zi cum doreste fiecare .oferim si cazare individual gratuit..)de preferat perioada lunga .multumesc frumos.locatie.Romania.jud.Prahova .comuna Magurele. angajam si necalificați cu salariu minim pe economie și cazare gratuita. și cresterea salariului gradual cu acumularea de experienta. .mulțumesc frumos.
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Spalatorie auto Vip box auto angajeaza baieti fete pentru spalatorie. Program 09.00-17.30,salarul 2350 ron,carte de munca tips. Relatii la sediu ,bdul Republicii nr 301 ,cartier Albert,langa hotel Albert sau Casa Berarului, sau la telefon nr. .
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 0 persoană care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 2300 lei Net la angajare, cu mărire salarială la 2500 lei Net la 2 luni de la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Aplicații la: Info:
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Angajez consiliera vânzare la magazin tip insulă cu produse pentru copii. Programul este 1 zi lucrătoare cu 1 liberă . Salariu plus comision . Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
SC Lukproduction srl ,partener Vel Pitar, angajează conducători auto pentru distribuție produse panificatie și manipulator marfă Cerințe : Posesor permis conducere cat B. Experiență în distribuție produse panificatie costitue avantaj Domiciliu în Târgu Jiu sau cât mai apropiat. Pentru a fi contactat vă rog să trimiteți mesaj cu datele de contact, o scurtă caracterizare sau un cv pe ramura mesaj din anunț sau pe telefon între orele 10-14 . Mulțumesc
-
Angajăm vânzătoare magazin alimentar , ptr magazinul din Drumul Taberei , sector 6, zona Cartier Brâncuși , capăt autobuz 168. Persoană cu abilități ptr acest domeniu de activitate care a mai lucrat cu clienti și casă de marcat cu scaner, de preferat să locuiască în Drumul Taberei cu atestat de lucrător comercial( ajutăm ptr întocmire depunere dosar , dacă nu dispuneți de curs). Magazinul nu comercializeaza produse vrac (mezeluri lactate- doar ambalate). Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată cu normă întreagă : - program schimbul 2 - 1 weekend se lucrează și 1 weekend liber, - carnet protecția muncii- decontat de firmă , - medicina muncii - decontat de firmă, - abonament STB - decontat de firmă , - salariu (pentru inceput): 3 300 ron + taxe la stat 1400 ron( posibilitate de creștere a salariului în funcție de abilitățile personale, de încasări și ore suplimentare dacă se dorește), - concediu anual(conform legislației) + prime de sarbatori(Paște Crăciun zi de naștere). Decizii înțelepte! TEL :
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Angajez fierari dulgherie zidari cu experienta. Șalariu atractiv......
-
-
Placarii cu polistiren zidarii tencuielii sape..etc etc salar pana la 5000 RON în funcție de abilitățile